ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
03 Noi 2011, 20:20
Asa cum scrie si in titlu m-ar interesa mai multe pareri asupra masinilor sh care au apartinut firmelor de inchiririeri auto in special, dar nu numai. Am observat ca majoritatea sunt foste flote scoase la un anumit nr de km sau cand se termina garantia la ele...
04 Noi 2011, 14:51
trebuie sa fii constient ca masinile de firma nu sunt chiar ingrijite de conducatorii lor.
daca ai gasit o oferta foarte buna, atunci verifica temeinic masina inainte sa o cumperi. dar mai bine cauta una de la primul proprietar...
04 Noi 2011, 20:14
De cele mai multe ori masinile de flota sunt mai bune decat masinile de la persoane fizice. Daca e vorba de o firma mare, sunt sanse mari ca masina sa fi fost intretinuta conform manualului, doar la dealeri autorizati si doar cu piese originale. In schimb exista foarte multe persoane fizice care si-au cumparat masini pe care efectiv nu si le pot permite si ajung sa faca reviziile ca nea Dorel din colt, cu cele mai ieftine consumabile pe care le gasesc. Si chiar daca masina e curata si arata ingrijit, sunt sanse mari sa fie un cazan. Masini foarte bine intretinute gasiti la firmele de leasing operational.
06 Noi 2011, 23:37
$1 scrie:$2e cele mai multe ori masinile de flota sunt mai bune decat masinile de la persoane fizice.
asta sincer nu o cred. lucrez la o firma destul de mare, au masini de serviciu pe care le conduc diversi si nu de putine ori am vazut cum porneau cu a 2-a iesind fum din roti.
circula un banc: cum iti dai seama ca unul conduce masina de serviciu? trece peste denivelarile din strada fara sa reduca viteza.
la un moment dat au vandut masinile vechi la licitatie interna, dar nu m-am bagat ptr ca stiam cum au fost tratate.
sorry, dar mai bine ma duc sa imi cumpar masina second-hand din germanica decat sa iau masina de firma din romania.
06 Noi 2011, 23:58
E discutabil... Sunt firme unde masina trece uzual prin multe maini si este evidenta calitatea dupa cativa ani (am vazut un Logan dupa 6 luni si 15.000 km cu cutie de viteze cu geometrie variabila

).
La mine, cei din vanzari uzual trec de 130-150.000km in 3 ani.
La nevasta-mea in schimb, erau si masini de "post". Masina ei s-a dat dupa 3 ani cu 15-18.000 km la bord (Golf VI, diesel).
Depinde. Cel mai sigur e daca ai date din interior.
07 Noi 2011, 00:50
daca ai noroc cum am avut eu, iei o masina care a fost a unui director, masina super intretinuta, reviziile la timp sau chiar mai devreme, toate piesele originale si schimbate la timp, mers cu ea lejer, pe afara, nu incarcata si frecata de agenti de vanzari prin bucuresti. portbagajul si locurile din spate la mine erau intacte, deci eu nu cred ca a stat nimeni vreodata acolo sau ca a carat ceva vreodata cu ea. si se stie ca masinile directorilor sunt cele mai ingrijite, daca aia in service zic: trebuie placute, schimba si discuri, pe toate rotile, daca zic aia amortizoarele sunt cam uzate pe fata, schimba-le pe toate, si pe spate, pune cele mai bune,parca bate ceva pe fata, schimba tot ce trebuie, sa nu bata nimic. nu il intereseaza, tot se face pe firma, nu platesc din buzunar ca persoanele fizice unde schimba numai cand cade ceva, si de obicei cu ce e mai ieftin, ca de..dupa buget.
eu am avut la ea carte service, masina cumparata din Romania, toate reviziile la reprezentanta, amortizoare noi, cu tot cu flanse schimbate chiar inainte sa o cumpar, discuri si placute noi, capete de bara, nu avea masina niciun defect, nu batea nimic si nici acum nu am schimbat nimic la ea, merge ca in prima zi.. am facut 20.000 intr-un an.
07 Noi 2011, 01:23
masinile de inchiriat ar fi de evitat. se schimba soferul la cateva sute de km si toti le incearca ce pot (as zice cam 70% din km sunt facuti peste 4000 rpm) mai ales daca primesti masina mai buna decat ai rezervat + sunt pline de zgarieturi, ca deh, dimensiuni necunoscute si "nu-i a mea"
23 Noi 2011, 15:58
Am avut auto de serviciu un Ford Fiesta ~ 100.000 km
Ce pot spune despre ea este urmatorul lucru:
+ intretinerea a fost facuta ca la carte numai la service (Romcar) conform cartii. Absolut nimic de reprosat, as fi preferat-o oricand uneia de la o persoana fizica, la care de multe ori in momentul in care se incheie perioada de garantie se termina si cu service-ul autorizat
- partea negativa la masinutele din flota noastra era in momentul cand se apela la CASCO. Din pacate in cazul asta se lucra cu tot soiul de garaje dubioase (am fost odata sa o ridic pe a mea dintr-un garaj de pe la Jilava, nu mi-a lasat deloc o impresie pozitiva). Probabil erau intelegeri tri-partide (CASCO-firma-garaje) ce stiu eu.
Ca atare atentia trebuie sa fie cu precadere pe partea de tinichigerie din punctul meu de vedere.
Cat despre grija fata de ele ce sa zic? Eu am condus-o ca si cum ar fi fost a mea, in schimb cand mai incapea pe mana vreunui coleg .... nu vreau sa comentez. Depinde de om, ca peste tot.
Masinuta mea curenta spre exemplu a fost de flota. Are carte de service full, a coincis cu istoricul pe care l-am scos de la Ford, am verificat-o la sange si mai ales am putut sa stau la taclale pe indelete cu fostul ei utilizator (care a fost unic). Numai dupa ce m-am convins din toate partile ca e ok m-am hotarat sa fac pasul. Deci mai merita si cele de flota
23 Noi 2011, 17:11
si eu am luat masina de la o firma (de constructii)
turcul inchidea taraba in ro si vindea tot, nu l-a interesat prea tare pretul (fiind doar delegat)
masina spunea ca a fost folosita de directorul din ro, mai mult pentru drumuri bucuresti-istanbul si invers
impecabila, portbagaj neatins (mirosea inca a nou, dupa ~2.5 ani), locuri din spate la fel, schimburi de consumabile la timp (avea facturi)
si chiar cred ca asa a fost, dupa 1.5 ani nu am nimic de reprosat
am schimbat eu ambele telescoape fata (s-a spart unul in groapa de bucuresti) si am schimbat discuri+placute din cauza prapaditilor de la Colina Popesti care au pus niste placute mult prea dure (si scumpe) pentru discurile mele de ajunsesem la franare sa imi joace volanul in mana si sa se auda zgomot de fier pe fier
(inclin sa cred ca totusi discurile erau inca bune si era suficient schimbul placutelor, dar timpul a fost scurt si nu aveam timp de proba/revenit la service daca era cazul)
09 Dec 2011, 08:39
Masina mea a fost cumparata de la o firma care si-a schimbat flota. Pana acum nu am avut nici o problema cu ea si are aproape 144K. Cel care a avut-o inainte era directorul economic si masina a vazut numai Bucuresti-Ploiesti sau ocazional Ploiesti-mare sau munte. Toate interventiile la masina s-au facut numai in reprezenta si cu piese originale. Eu unul sunt foarte multumit de ea.
09 Dec 2011, 10:25
Voi vorbiti aici numai de masini de directori. Sunt curios cati dintre voi si-ar lua faimoasele astra G del a rds sau Fiestele de la RomTelecom...
09 Dec 2011, 13:29
Am auzit si eu de alea ca sunt epave pe roti. Dar acum depinde, poati gasi si masina de director care sa fie caruta, la fel de bine cum poti gasi masina care sa nu fi fost condusa de director dar care sa fie in regula.
09 Dec 2011, 14:14
o masina chinuita e usor de remarcat imediat cum te urci in ea (scaune zdrelite, rupte, urme de pete, bord zgariat, butoane rupte, improvizatii te miri pe unde, furtune si cabluri legate cu banda izolatoare, eventual vopsita la pensula prin unele locuri
09 Dec 2011, 15:43

aeon ai si tu dreptate dar astea sunt defecte vizibile, problema este la cele care nu se vad cu ochiul liber, dar ma rog si alea se pot descoperi cu o investigatie amanuntita
09 Dec 2011, 22:25
Per ansamblu se pare ca e un fel de loterie si aici, cati au condus masina si cum au ingrijit-o...Pana la urma am renuntat la ford`ul venit dintr-o flota si m-am orientat in alta parte si momentan sunt multumit de alegere...
11 Dec 2011, 14:47
$1 scrie:$2oi vorbiti aici numai de masini de directori...
Sa stii ca totusi se dau masini de serviciu si unor directori. Cat de mare poate fi sansa sa pui sau nu mana pe asa ceva e alta discutie
11 Dec 2011, 16:03
Ideea de baza la o masina de flota este sa prinzi o masina data pe pozitie, si nu care a fost efectiv folosita (ca cea pentru un reprezentant de vanzari care bata tara in lung si in lat si care in 3 ani poate face 120-200.000km).
Nevasta-mea a facut cu masina de la munca (Golf V, 1.9 diesel) 18.000km in aproape 3 ani, de exemplu, masina aia era aproape noua.
11 Dec 2011, 20:01
Masina second hand este unica, nu este o regula ca masina de rent sa fie omorata sau masina de director sa fie ok.Pot fi masini de directori distruse si masini de agenti de vanzari cu 200000km foarte bine intretinute.Ideea e ca atunci cand cumperi o masina sa casti ochii si sa mergi cu cineva care chiar cunoaste.Ca idee, cele de rent unt ce le mai intretinute, asta din cauza ca daca utilizatorul o loveste au distruge ceva plateste cat nu face plus ca masina trebuie intretinuta foarte bine pentru a o inchiria la client.
11 Dec 2011, 20:37
eu am luat un mondeo care a fost in leasing operational. avantaje:am avut sa aleg dintre 30 masini, servisate de dealer la romcar, itp din 6 in 6 luni, kilometri acceptabili si reali (60 mii km. in cazul meu, daca mai puneam 1000 euro luam una cu 30 mii km.), garantie pt. vicii ascunse, vanzarea se face cu contract, proces verbal cu tot ce are si nu are masina( tehnic vorbind), garantie inca cel putin 6 luni, daca ai noroc sa fi fost masina cu sofer este si foarte bine intretinuta la interior.
dezavantaje: e posibil sa fi avut multi soferi sa se fi comportat ca si cum nu a fost masina lor.
si un alt argument pt. care am luat o a fost acela ca am luat o cu 2000 euro sub pretul pietei.(cei care au zeci de masini de vanzare cauta sa le dea cat mai repede).
11 Dec 2011, 20:43
Pai daca esti multumit de afacerea facuta care e problema, putea sa aiba si 10 soferi, decat luai una cu un singur sofer pusa pe chituci...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.