Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
01 Feb 2010, 23:11
Adi, crezi tu ca aia stiu sa schimbe becuri la un focus? Eu unul nu cred asa ceva. Cred ca sunt multi in reprezentantele Ford care nu stiu sa schimbe becul la focus.
01 Feb 2010, 23:20
problema este grava si necesita schimbarea masinii cu una mai puternica si dotata si...
o sa incerc singur dupa ce m-am mai dumirit, insa intai tre sa gasesc sa cumpar prin zona un bec, caci trusa in masina n-am vazut. ma gandeam ca poate o fi un locas special unde se pune trusa cu becuri.
decat sa-mi strice baiatu de la benzinarie ceva pe acolo, mai bine imi stric singur
01 Feb 2010, 23:27
Îmi dai mie o cola și ți-l schimb eu
01 Feb 2010, 23:31
iti dau o cola ca sa ma asisti, dar cred ca stai in partea cealalta a bucurestiului, si e mai mare deranjul decat cola
02 Feb 2010, 07:11
un "parbrizar" d'asta tinerel de la MOL Coposu in spate la mag unirea mi l-a schimbat in mai putin de 5 minute
si cum tot la benzinarii se gasesc becuri ... ai rezolvat problema Cornele
03 Feb 2010, 15:22
Cornel daca vrei te ajut eu, acum sunt la piata presei
pe unde stai?
toata treaba este sa fii atent si sa nu fii brutal cand misti farul cu totul sa il scoti numai un pic din locasul lui, nu e nevoie sa il scoti afara
03 Feb 2010, 17:32
mersi pt intentie, dar stau cam departe , ma invart prin titan si pantelimon.
oricum am rezolvat ieri. dupa chinuri groaznice (doar nu ma asteptam la altceva?), operatia a reusit si pacientul supravietuit.
30 Mai 2010, 19:03
Dupa excursia la ZCF 2010 si aproape 4 ani si 5 luni , a implinit 39.000 km

Probleme curente :
- tre sa o duc sa refaca muchia de la pasaj roata stanga spate, unde s-a desprins nitel din vopsea si aparut rugina, dupa treaba de mantuiala facuta de bdt-toplac acum 4 ani si ceva
- becu de la torpedo tre inlocuit, da nu-mi bat capu ca n-am nevoie
- unul din cele 2 becuri de la nr inmatriculare spate tre inlocuit se pare
- tre sa fiu atent cand inchid capota ca sa nu stranguleze furtunul de lichid de
frana parbriz - tre sa-l relipesc cu niste scotch de balama.
- o sa inlocuiesc filtrul de aer si de polen, si ceva mai incolo si uleiul/filtrul de ulei.
Ultima revizie a fost in februarie anu trecut, si de atunci am facut aproape 10.000 km. La acea revizie am schimbat pe langa filtru aer/filtru ulei/ulei si filtru polen/bujii/lichid frana.
LE : aaa, si placutele frana fata (spate "e" tamburi) primavara trecuta.
PS daca vi se pare pa caldurile astea ca baga cam slab AC, luati in considerare sa schimbati filtrul de polen, mai ales daca nu l-ati shimbat de vreo 10-15.000 km sau mai mult.
30 Mai 2010, 19:13
Multi km fara probleme.
30 Mai 2010, 19:20
multam ! sa fie...
30 Mai 2010, 19:31
$1 scrie:$2upa excursia la ZCF 2010 si aproape 4 ani si 5 luni , a implinit 39.000 km
cam subtirel dl Cornel la km. parcursi...numai bine!!!
30 Mai 2010, 19:34
Deh, e scumpa benzina

In ultimu timp e si mai subtire, pt ca m-am mutat cu serviciu mai aproape de casa + mai multe excursii "par avion" din total
Macar sper sa obtin valoare buna la revanzare pe baza de kilometraj nu prea stufos

Desi parca o sa vad comentarii si sprancene ridicate "ba nu se poate, e manarita!"
28 Dec 2010, 20:50
Acu fix 5 ani ieseam cu ea pe poarta reprezentantei. In rest nu e nimic deosebit de spus : ma chinui sa ating 44.000 km, suge benzina ca de obicei, suge si alti bani (4000 ron in ultimele 2 luni doar pt anvelope de iarna de top pe 15 + jante + accesoriile necesare + RCA 1 an + 1 rata din doua la CASCO fara franzise) plus va trebui in curand sa schimb ulei + filtru de ulei si sa cumpar alta antena radio (furata). Probleme : pai dupa ce la inceputul anului i-am schimbat primul bec de faza scurta, acu 1 luna l-am schimbat si pe al doilea la celalalt far. 27 lei, asta e maruntis comparativ cu restul. Mai e si becu de torpedou ars da ala nu ma pasioneaza. In rest niste probleme la tinichigerie provocate de piese dintre volan si scaun. In restul restului, apa, paie si bataie.
24 Noi 2011, 11:23
Evenimente recente :
- am spalat-o. nu radeti. e un eveniment. desigur iar a inceput sa se murdareasca la exterior. nici la interior n-au facut-o chiar complet, va trebui s-o mai bibilesc eu.
- am schimbat bara din spate, in sfarsit. Dupa ce a fost "violata" de vreo 3 ori.
- cumparat : ulei motul 913C, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, lichid frana, antigel, surub+garnitura pt baia ulei (de schimbat preventiv), toate ford/motorcraft mai putin uleiul desigur, plus bec frana
- de asemenea cumparat si montat si antena
- pus rotile de iarna. cand le-am dat jos din masina sa le punem, am constat ca uitasem prezoanele.
De facut:
- astept sa ajung la revizie, acolo voi vedea daca mai trebuie si altceva ce nu stiu/sigur.
- constatat recent ca trebuie schimbat si unul din becurile de la nr de inmatriculare. Acum 1 an am constat ca de fapt mergea, dar acum clar nu.
- nu mai merg senzorii parcare si luminile marsarier. Cica ar fi de la un "senzor" din cutia de viteze... o sa vedem mai bine la revizie...
- porcaria ratatilor de la bdt/toplac.
- casco/rca de innoit in decembrie.
Cam atat deocamdata. Deja sunt destui bani.
24 Noi 2011, 22:38
$1 scrie:$2..
- pus rotile de iarna. cand le-am dat jos din masina sa le punem, am constat ca uitasem prezoanele.
Piulitele, adica...
21 Dec 2011, 22:57
Eh, nu ne-am nascut toti injineri...

Revenind la schimbatul rotilor :
- pentru prima data am pus si eu azot. Am "suruburi" verzui.
- am constatat vizual ca desi au aceleasi specificatii, cele de vara pareau mai late nitel. Misterul s-a lamurit dupa ce s-a constatat ca jantele de otel sunt de 6" latime fata de 6.5" cele de aliaj. As fi preferat totusi ceva mai lat si pentru rotile de iarna.
- Nea Vali mi-a recomandat sa pun capace la astea de otel, ca sa nu intre mizeria de la zapada/nisip/mazga, mai ales la planetare. Ma asteptam sa gasesc sau sa vina totusi macar niste capace mici peste portiunea centrala, cum e la alea de aliaj.
Ce am mai facut pe la inceput de decembrie:
- schimbat ulei + filtru de ulei, filtru aer, filtru polen. Ce praf era pe ultimele 2... S-a curatat si buretelul de la filtrul de aer, data viitoare vreau sa-l schimb. Deocamdata nu mi s-a parut mare smecherie in plus uleiul asta Motul. Ultima data am avut Ford Formula E.
- in urma verificarilor s-a constatat ca probabil un senzor al carui fir se rupsese (?) in urma loviturilor de la bara spate, a bagat vreun scurt la modulul de senzori din portbagaj, care a murit dupa ce la randul lui a afectat mai departe sonda de marsarier de la cutia de viteze. Nea Vali zice insa ca am scapat ieftin, ca se putea sa ia masina foc.

Oricum, daca stiam luam masuri din timp, dar de unde sa stiu ca se ajunge aici...
Revin.
21 Dec 2011, 23:38
am eu un cablaj de marsariere ceata si senzori daca te intereseaza.
22 Dec 2011, 10:35
Mersi, dar deocamdata la senzori problema e modulul, desi Nea Vali a recomandat sa schimb si senzorii cu firele lor ca sa fim siguri ca nu a ramas vreunul in risc de avarie. Oricum banuiesc ca s-ar putea pune si o siguranta suplimentara dupa modul.
Revin cu ce am mai constatat atunci :
- placute frane destul de uzate, in conditiile in care am facut doar ~ 15.000 km de cand le-am schimbat, adica maxim jumate din cat am facut cu cele originale, si asta in conditiile in care exceptand putine drumuri la munte in care le-am stresat de asemenea, am mers mai linistit decat inainte, mai multa frana de motor, mai mult anticipat trafic, etc. Placutele cica au fost motorcraft si le-am luat de la autozone care sunt si la sectiunea comercial pe forum.
- nu era pus inelul de cauciuc care ancora filtrul de aer de partea din fata a masinii (zona grilaj). Aici responsabili nu pot fi decat maimutele din romcar parcului.
- constatat probleme cu amortizoarele fata, pe spate se pare ca nu dar se va vedea mai bine dupa ce se schimba cele de pe fata.
- lichidul servo de schimbat si el, dupa culoare
- s-a schimbat becul frana de pe partea soferului
Asa ca pe la mijlocul lui decembrie am mai facut urmatoarele :
- luat placute fata ATE, sonda marsarier, 2 becuri nr inmatriculare spate, 1 litru lichid servo, 2 litri antigel (pe langa cel luat deja), marca Ford unde nu e specificat altfel + 3 litri apa distilata/dedurizata pe langa 1.5 litri luati anterior.
22 Dec 2011, 10:58
- schimbat placute fata. Cu ocazia asta mi-a aratat ca amortizoarele fata ar fi ambele scurse, la nici 50.000 km. Oare or fi cele originale ?
- schimbat sonda marsarier
- initial trebuia doar completat cu antigel, dar pana la urma am incercat sa-l inlocuim pe tot. cum tehnic acest lucru e dificil (trebuie umblat la distributie/pompa de apa etc), am inlocuit doar partial, au intrat doar ceva sub 4 litri de solutie, adica ~75% din total cred. Restul pana in 4 litri deja preparati voi completa dupa ce verific daca a mai scazut prin "asezare". Deci am mai ramas cu 1 litru antigel + apa dedurizata.
- schimbat ambele becuri placuta inmatriculare spate, desi doar unul era ars, am dat ambele lampi jos sa le curatam, la unul intrase apa.
- reinnoit casco + rca.
- am uitat sa spun ca desi merge ventilatia, nu mai merge AC-ul...
Va urma.
22 Dec 2011, 11:06
parca umbla vorba prin targ ca sub 4 celsius nu porneste compresoru, din ce imi amintesc
22 Dec 2011, 12:14
problema e de asta vara...
oricum, a ramas ca dupa anul nou cand mai ajung la el pentru alte chestii, o sa aduca scula de diagnostic (laptopul sau ce e) ca sa vedem de unde ar putea fi in mare problema.
22 Dec 2011, 15:00
a, pai dak e de asta vara, ai patit ca mine: nu mai ai freon in instalatie
22 Dec 2011, 15:03
probabil, dar am facut o revizie cu freon si ulei acu 2 veri, de atunci n-am mers mult, deci daca e de la freon scapa pe undeva. insa ca sa nu bajbaim pe cai gresite, mai bine o luam cu diagnostic computerizat intai, sa ne arate calea...
28 Dec 2011, 19:40
6 ani, 49.430 km.
28 Dec 2011, 19:48
multi inainte
30 Ian 2012, 17:52
50.000 km ieri
Am uitat sa fac pozna de onoare
Cam slabut, nu ?
30 Ian 2012, 21:08
Eh, am vazut si cazuri mai grave.
Eu, de exemplu, recent am ajuns la 20.000 Km parcursi in 3 ani de cand am cumparat masina.
30 Ian 2012, 21:57
Asta seara am ratat la milimetru sa fiu pocnit din spate de cineva care facea stanga de pe bulevard in acelasi timp cu mine, dupa ce am oprit mai brusc sa dau prioritate la o trecere.
31 Ian 2012, 00:56
Două mătănii la biserică + spovedania de rigoare și poate poate a trecut ceasul al 13 lea.
După ce că românii șofează ca un cur, iarna se comportă ca un cur nespălat.
25 Feb 2012, 19:56
Azi am plecat pe benzina si m-am intors pe gaz.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.