Discutii libere/forum

Magazin Forcar piese auto - a se evita sau nu ?

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Magazin Forcar piese auto - a se evita sau nu ?

Mesajde anthony2000 » 12 Aug 2007, 22:33

Dupa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.
Ultima oară modificat de anthony2000 pe 13 Aug 2007, 00:01, modificat 1 dată în total.
Ford Focus MK2, 2006, 1,6 HWDA, 74 Kw
anthony2000
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Mar 2007, 07:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Catalin29 » 12 Aug 2007, 23:11

Ciudat! eu am trimis mail joi,vineti mi-au cerut confirmare telefonic, sambata dimineata am primit pachetul prin curierat rapid. ( era doar niste plasticarae mica totusi....). Mai stiu pe cineva care a comandat far de focus si a venit repede, clientul multumit de calitate/pret/promtitudine.
Mondeo 2004 2.0 TDCI
Avatar utilizator
Catalin29
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 21 Apr 2007, 16:13
Localitate: Turda

Mesajde anthony2000 » 12 Aug 2007, 23:17

$1 scrie:$2iudat! eu am trimis mail joi,vineti mi-au cerut confirmare telefonic, sambata dimineata am primit pachetul prin curierat rapid. ( era doar niste plasticarae mica totusi....). Mai stiu pe cineva care a comandat far de focus si a venit repede, clientul multumit de calitate/pret/promtitudine.


Si eu am fost multumit cand le-am cumparat, mai ales ca vanzatorul le-a si montat, problema e daca ce ai cumparat e defect si le spui sa-ti schimbe piesa, atunci nu prea mai sunt la fel de amabili, mie nici nu imi mai raspund la tel, si am fost foarte civilizat in dialogul cu ei.
Ford Focus MK2, 2006, 1,6 HWDA, 74 Kw
anthony2000
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Mar 2007, 07:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Catalin29 » 12 Aug 2007, 23:19

garantie, amenintare cu protectia consumatorului?
Mondeo 2004 2.0 TDCI
Avatar utilizator
Catalin29
Ford Freak
 
Mesaje: 124
Membru din: 21 Apr 2007, 16:13
Localitate: Turda

Mesajde anthony2000 » 12 Aug 2007, 23:25

$1 scrie:$2arantie, amenintare cu protectia consumatorului?

Ti-am spus ca am fost f civilizat si nu am amenintat cu nimic. Am spus ca pistoanele sunt defecte si sa le schimbe.
Garantie nu stiu cat este dar sunt convins ca e mai mult de o luna , ca la mine atat au rezistat pe masina.
Ford Focus MK2, 2006, 1,6 HWDA, 74 Kw
anthony2000
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Mar 2007, 07:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde titocus » 13 Aug 2007, 11:49

Mie-mi sunt datori cu 20 de lei de peste o luna.
Mi-au trimis un suporti de prindere furtun flexibil frana in loc de cleme pt. prindere cablu electric ABS pe tendon spate.
Nu sunt seriosi deloc!!!
Chitanta de plata in original nu a ajuns nici acum (am luat pe firma), comanda mea a intarziat aproape 2 sapt.
Am trimis coletul cu piesele gresite, le-am dat codul exact cu ce am nevoie si nici in ziua de azi nu am primit nici o veste de la ei.
Centrocar (ford_mazda) a fost foarte OK, s-a putut lucra cu ei excelent.
Eu nu-i recomand...de astia care sunt amabili cu clientii numai la vanzare sunt destui.
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13333
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

Mesajde Huffy » 13 Aug 2007, 12:51

Mutat la Discutii libere.
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Magazin Forcar piese auto - a se evita

Mesajde AXEVO » 14 Aug 2007, 00:28

$1 scrie:$2upa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.


Va salutam ,
Ne pare foarte rau pentru aceasta situatie, dar consideram ca este corect din partea dumneavoastra inainte de a ne defaima imaginea sa acceptati si opinia noastra:
Iata cum stau lucrurile: in Romania garantia de 18 luni pentru orice piesa achizitionata din reteaua oficiala de distribuitori este acordata in anumite conditii: piesele trebuiesc achizitionate cu bon fiscal sau factura fiscala si trebuiesc MONTATE intr-un Service autorizat de RAR pentru modelul respectiv de autoturism ! Suntem intrutotul de acord ca in acest caz ( amortizoare de hayon ) obligativitatea montarii intr-un Service este STUPIDA, dar acestea fiind regulile noi nu putem sustine la importator clauza garantiei fara actele ce dovedesc montarea piesei intr-un Service ! Daca nu ne credeti va rugam sa va interesati la orice magazin de profil, chiar si concurent noua ! Considerand si noi aceasta obligativitate ilogica in cazul inlocuirii acestor amortizoare de hayon, le-am inlocuit chiar noi in fata magazinului ! Nu am mai avut pana acum probleme cu aceste amortizoare de hayon, asa ca , din dorinta de a va oferi un serviciu complet, le-am inlocuit personal ! S-a dovedit in acest caz ca gestul nostru frumos s-a intors in potriva noastra ...
Unul dintre colegii mei v-a informat asupra acestor reguli ce trebuie respectate, dar , din pacate nu a gasit intelegerea dumneavoastra . Furnizorul acestor amortizoare marca FEBI nu a acceptat reclamatia noastra astfel incat ne-a lasat pe noi sa ne descurcam cu rezolvarea acestei situatii !
In acest caz am adus alte 2 amortizoare de hayon de la un alt producator si va asteptam la sediul nostru sa vi le dam in locul celor Febi. Costul acestor doua va fi trecut la capitolul pierderi pentru noi, aceasta datorandu-se faptului ca vi le-am montat chiar noi si nu am putut prezenta furnizorului dovada montarii intr-un Service...
Cat priveste acuzatia dumneavoastra ca nu raspundem la telefon, tinem sa va informam ca in aceasta perioada o parte din echipa noastra este in concediu, iar Daniel, cel pe care nu l-ati gasit la telefon, a fost pana astazi, timp de 2 saptamani in concediu !
Va rog sa luati legatura oricand in zilele urmatoare cu mine, Florin Ciocanea, la telefonul : 0751.048.588 si sa treceti pe la sediul nostru pentru a va preda alte doua amortizoare noi. Deasemenea pentru orice problema ulterioara va stau la dispozitie !

Cu respect pentru toti clientii nostri,

echipa FOR CAR
Va rugam sa ne trimiteti toate solicitarile dumneavoastra legate de piese de schimb la adresa cristina.sulu@axevo.ro sau la numarul de telefon 0751184788 – d-na Cristina Sulu.
Va multumim pentru intelegere!
-----------------------------------------------------
“O singură am­biţie este legitimă, aceea de a fi mai buni!” Monseniorul Vladimir Ghika
Imagine
Avatar utilizator
AXEVO
 
Mesaje: 10082
Membru din: 23 Feb 2007, 14:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde Officer » 14 Aug 2007, 00:37

Sunt revoltat de acest topic. Nu asa se transeaza problema. Posibil totusi sa fie un defect de fabricatie iar conditiile de garantie sunt aceleasi ca pentru toata lumea. Cand nu montezi piesele in service autorizat RAR iti asumi si riscuri...Eu am cumparat de la forcar de multe ori si nu am avut probleme. Apreciez oamenii de acolo, seriozitatea si promptitudinea. Rog colegii care au mai cumparat sa intervina. Daca intr-adevar au mai fost probleme e bine de stiut, dar nu cred ca este cazul.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Magazin Forcar piese auto - a se evita

Mesajde anthony2000 » 14 Aug 2007, 00:49

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2upa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.


Va salutam ,
Ne pare foarte rau pentru aceasta situatie, dar consideram ca este corect din partea dumneavoastra inainte de a ne defaima imaginea sa acceptati si opinia noastra:
Iata cum stau lucrurile: in Romania garantia de 18 luni pentru orice piesa achizitionata din reteaua oficiala de distribuitori este acordata in anumite conditii: piesele trebuiesc achizitionate cu bon fiscal sau factura fiscala si trebuiesc MONTATE intr-un Service autorizat de RAR pentru modelul respectiv de autoturism ! Suntem intrutotul de acord ca in acest caz ( amortizoare de hayon ) obligativitatea montarii intr-un Service este STUPIDA, dar acestea fiind regulile noi nu putem sustine la importator clauza garantiei fara actele ce dovedesc montarea piesei intr-un Service ! Daca nu ne credeti va rugam sa va interesati la orice magazin de profil, chiar si concurent noua ! Considerand si noi aceasta obligativitate ilogica in cazul inlocuirii acestor amortizoare de hayon, le-am inlocuit chiar noi in fata magazinului ! Nu am mai avut pana acum probleme cu aceste amortizoare de hayon, asa ca , din dorinta de a va oferi un serviciu complet, le-am inlocuit personal ! S-a dovedit in acest caz ca gestul nostru frumos s-a intors in potriva noastra ...
Unul dintre colegii mei v-a informat asupra acestor reguli ce trebuie respectate, dar , din pacate nu a gasit intelegerea dumneavoastra . Furnizorul acestor amortizoare marca FEBI nu a acceptat reclamatia noastra astfel incat ne-a lasat pe noi sa ne descurcam cu rezolvarea acestei situatii !
In acest caz am adus alte 2 amortizoare de hayon de la un alt producator si va asteptam la sediul nostru sa vi le dam in locul celor Febi. Costul acestor doua va fi trecut la capitolul pierderi pentru noi, aceasta datorandu-se faptului ca vi le-am montat chiar noi si nu am putut prezenta furnizorului dovada montarii intr-un Service...
Cat priveste acuzatia dumneavoastra ca nu raspundem la telefon, tinem sa va informam ca in aceasta perioada o parte din echipa noastra este in concediu, iar Daniel, cel pe care nu l-ati gasit la telefon, a fost pana astazi, timp de 2 saptamani in concediu !
Va rog sa luati legatura oricand in zilele urmatoare cu mine, Florin Ciocanea, la telefonul : 0751.048.588 si sa treceti pe la sediul nostru pentru a va preda alte doua amortizoare noi. Deasemenea pentru orice problema ulterioara va stau la dispozitie !

Cu respect pentru toti clientii nostri,

echipa FOR CAR


Multumesc de raspuns.
Nu mi-a spus nimeni niciodata ca amortizoarele de haion trebuiau montate intr-un service autorizat nici cand le-am cumparat, nici la telefon,
mai ales ca au fost montate de un coleg de-al dv.
Imi pare rau ca a trebuit sa apelez la forumul Ford sa se rezolve problema mea.
O sa vin la dv joi 16 sau vineri 17 aug.
Multumesc.
Ford Focus MK2, 2006, 1,6 HWDA, 74 Kw
anthony2000
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 24 Mar 2007, 07:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 14 Aug 2007, 00:50

Pai asta a fost scaparea lor; de aceea au acceptat inlocuirea pieselor defecte...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Ce usor este sa se improaste cu noroi ...

Mesajde AXEVO » 14 Aug 2007, 01:08

$1 scrie:$2ie-mi sunt datori cu 20 de lei de peste o luna.
Mi-au trimis un suporti de prindere furtun flexibil frana in loc de cleme pt. prindere cablu electric ABS pe tendon spate.
Nu sunt seriosi deloc!!!
Chitanta de plata in original nu a ajuns nici acum (am luat pe firma), comanda mea a intarziat aproape 2 sapt.
Am trimis coletul cu piesele gresite, le-am dat codul exact cu ce am nevoie si nici in ziua de azi nu am primit nici o veste de la ei.
Centrocar (ford_mazda) a fost foarte OK, s-a putut lucra cu ei excelent.
Eu nu-i recomand...de astia care sunt amabili cu clientii numai la vanzare sunt destui.


Ne pare nespus de rau ca toate eforturile noastre sau izbit de intoleranta dumneavoastra totala ! Este deajuns o singura greseala ( inerenta , totusi , intr-o astfel de activitate ) ca unii clienti sa uite toate eforturile noastre anterioare de a-i servi promt si de a ne defaima pe toate caile ! Dati-ne voie domnule " Titocus " sa fim foarte dezamagiti de modul cum ne tratati ! Suntem foarte siguri ca intr-un viitor apropiat, la prima gresala facuta de concurentii nostrii de pe acest forum ( BDT alias Centrocar ) ii veti defaima si pe ei cu aceeasi ardoare... Ii lasam pe ei sa va faca identificarea a tot felul de clipsuri si speram sa o faca corect !
In ceea ce priveste suma de 20 lei ( tot din cauza perioadei de concedii), va pot informa ca am intarziat returnarea aceste sume deoarece colegul meu care v-a luat comanda, "IVORY" este plecat din tara pana pe 27.08.2007, acesta stiind de aceasta suma ce trebuia restituita ! Va rog sa imi trimiteti numele si adresa dumneavoastra la e-mailul: florinc@forcar.ro si va asigur ca in aceeasi zi vom trimite prin mandat postal aceasta suma, iar chitanta in plic cu Posta Romana.

Cu respect,

Florin Ciocanea - director vanzari S. C. For Car srl
Va rugam sa ne trimiteti toate solicitarile dumneavoastra legate de piese de schimb la adresa cristina.sulu@axevo.ro sau la numarul de telefon 0751184788 – d-na Cristina Sulu.
Va multumim pentru intelegere!
-----------------------------------------------------
“O singură am­biţie este legitimă, aceea de a fi mai buni!” Monseniorul Vladimir Ghika
Imagine
Avatar utilizator
AXEVO
 
Mesaje: 10082
Membru din: 23 Feb 2007, 14:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdanv » 14 Aug 2007, 01:16

nu stiu ce sa zic...undeva a fost o lipsa in comunicare....cineva a gresit....

in ceea ce ma priveste nu au fost probleme. sper ca cele relatate mai sus sa fie doar exceptiile care confirma regula si sa fie cauzate de disfunctionalitatile inerente respectiv aferente lunii august ... nu cred ca e cazul unui flame....

vazind si facind...pina la urma
alcoolicul de la şuşa... posesor de Bombonica2...asa ii zice masinutei mele...serios
Imagine
http://sfinxstone.blogspot.com/ - aici ma exprim asa cum pot si eu
http://farakapak.blogspot.com/ - turnati aici canale fara de capac intilnite in trafic!

"sa nu presupui niciodata nimic" - don Miguel Ruiz
Avatar utilizator
bogdanv
 
Mesaje: 2846
Membru din: 06 Sep 2006, 20:37
Localitate: Bucuresti, Cartierul Lorzilor...Dr.Taberei
Maşina: Mondeo MK3, 2,0 TDCi, 136CP, Negru, Tiptronic

Nu este adevarat !

Mesajde AXEVO » 14 Aug 2007, 01:18

$1 scrie:$2ai asta a fost scaparea lor; de aceea au acceptat inlocuirea pieselor defecte...


Nu este acesta motivul inlocuirii lor! Credeti sau nu, o facem din respect pentru clientii nostrii, si din faptul ca am gresit atunci cand le-am montat chiar noi in fata magazinului !

Cu respect,

un FORDmaniac de la For Car
Va rugam sa ne trimiteti toate solicitarile dumneavoastra legate de piese de schimb la adresa cristina.sulu@axevo.ro sau la numarul de telefon 0751184788 – d-na Cristina Sulu.
Va multumim pentru intelegere!
-----------------------------------------------------
“O singură am­biţie este legitimă, aceea de a fi mai buni!” Monseniorul Vladimir Ghika
Imagine
Avatar utilizator
AXEVO
 
Mesaje: 10082
Membru din: 23 Feb 2007, 14:21
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanielArdelian2 » 14 Aug 2007, 01:28

@Officer: Si eu am cumparat de la Forcar si nu au fost probleme...
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Mesajde Officer » 14 Aug 2007, 01:51

Pai asta zic si eu...sunt niste probleme izolate inerente oricarui business.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Mesajde zvony » 14 Aug 2007, 05:28

Cand am cumparat un filtru de motorina de la ForCar am primit un alt model, lucru descoperit abia cand eram la Ford Pitesti pentru montare. Am sunat la ForCar si le-am comunicat problema. In nici 10minute au luat legatura cu Ford Pitesti, nu stiu ce au discutat, dar stiu ca pe masina s-a montat filtrul care trebuia, iar eu nu am fost nevoit sa platesc diferente sau altceva.
Pana acum sunt foarte multumit de ForCar drept pentru care i-am recomandat atunci cand am avut ocazia.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde verga_Cip » 14 Aug 2007, 09:45

@ Forcar: va rog nu mai scriti cu bold. Da senzatia ca va tzipatzi la om, ca incercati sa va impuneti un anumit punct de vedere. :roll:

Scopul principal al discutiei este sa trecem peste neintelegeri si sa lamurim unde s-a gresit si mai putin conteaza cine a gresit, atata timp cat totul se poate rezolva.

Cred ca cel mai bine a sintetizat officer.

Scuze de offtopic.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde deejay_xb » 14 Aug 2007, 12:47

si eu am fost si sunt foarte multumit de Forcar!Am luat multe piese de la ei!sunt super de treaba si imi livreaza gratuit ce le cer!Bravo!
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde kosmin » 14 Aug 2007, 13:12

Eu personal nu am comandat inca nimic de la Forcar(intentionez, ce-i drept), dar stiu ca de cate ori am intrebat cat costa ceva mi s-a raspuns promt si politicos. E de apreciat daca te gandesti la volumul de clienti care intreaba si nu comanda :D.
Ar fi util acel catalog, ma gandesc.

In alta ordine de idei, avand in vedere ca s-au rezolvat divergentele... nu se pot pune aceste incidente pe seama caldurii si a incalzirii globale, si sa incheiem topicul?
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde gokey » 14 Aug 2007, 13:32

ar trebui inchis daca tot s-a rezolvat problema !!
Multiplic chei auto cu CIP - FORD, vag, opel, peugeot , lexus, toyota ,buick, chevrolet , fiat, mercedes , etc. In cazul pierderii tuturor cheilor execut chei dupa butuc , cod cheie mecanica
http://chei-auto-timisoara.blogspot.ro/

Chei cu telecomanda si tip briceag pentru : FORD, VW, OPEL ,ETC.
info : 0722273451
Avatar utilizator
gokey
1nsane Member
 
Mesaje: 2320
Membru din: 11 Dec 2006, 23:25
Localitate: TIMISOARA
Maşina: EDGE + KUGA

Mesajde pino2rock » 14 Aug 2007, 13:35

[quote="verga_Cip"]@ Forcar: Scopul principal al discutiei este sa trecem peste neintelegeri si sa lamurim unde s-a gresit si mai putin conteaza cine a gresit, atata timp cat totul se poate rezolva.


de acord cu tine, cip
atata timp cat exista respect intre parti si dorinta de a se rezolva problemele intr-un mod calm si civilizat, e ok!
FF1 clipper, alb, 2003, tddi, 90 cp
pino2rock
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 24 Feb 2007, 18:27
Localitate: bucuresti

Mesajde bkraptor » 14 Aug 2007, 15:11

Si eu am avut o problema minora cu niste aparatori de noroi: mi-au dat o pereche gresita pentru un model de Focus mai vechi. A 2-a zi mi le-au schimbat (desi punga era desigilata) si si-au cerut scuze. Sunt sigur ca voi cumpara din nou de la ei.
Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP
Benzina FTW!
Avatar utilizator
bkraptor
Gold Member
 
Mesaje: 547
Membru din: 01 Noi 2006, 10:48
Maşina: Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP

Mesajde mariuscociorva » 14 Aug 2007, 15:22

e o vorba: doar cine nu munceste nu greseste
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Cosmin. » 14 Aug 2007, 16:39

Eu unul am fost EXTRA-multumit de ForCar. Cand am achizitionat burdufele de caseta de directie au fost foarte deschisi si rabdatori cu mine la telefon, sfaturi, chestii, iar cand am luat placutele de frana pentru fata mi-au permis chiar sa verific daca se potrivesc - adica deschis ambalaj, dus afara, dat roata jos, comparat.

Chestia este ca eu unul am vazut de mult prea multe ori firme extraordinar de bune dpdv al suportului tehnic (ITDirect, Senorg Romania in IT, f64 Studio in domeniul foto, For Car in domeniul auto si multe altele) care sunt stropite cu noroi mai mult sau mai putin involuntar. Si asta deoarece clientul cateodata exagereaza si tinde sa uite promptitudinea cu care le-au fost solutionate probleme anterioare, plus tendinta (normala) de a crede ca daca oamenii au fost prompti si seriosi nu pot sa greseasca uneori.

Oameni suntem toti si ar trebui sa fim mai toleranti unii cu altii ;)

Si sa inchida cineva thread-ul asta, nu cred ca mai e nevoie de el :)
Ultima oară modificat de Cosmin. pe 14 Aug 2007, 16:41, modificat 1 dată în total.
Guns make the news. Science doesn't.
2015 Mondeo mk5, Christine mk2
Avatar utilizator
Cosmin.
Gold Member
 
Mesaje: 780
Membru din: 03 Apr 2007, 12:48
Localitate: UK
Maşina: 2015 Ford Mondeo mkV Titanium X 2.0D 210PS [240BHP@Superchips Bluefin]

Mesajde danmatyas » 14 Aug 2007, 16:39

Si eu am luat un brat pe spate de la Forcar si au fost foarte prompti iar pretul a fost chiar bun comparativ cu alte magazine. A gresi e omeneste, important e sa se poata repara greseala fara alte costuri.
VW Passat Sportline 2.0 tdi
Avatar utilizator
danmatyas
1nsane Member
 
Mesaje: 2736
Membru din: 28 Oct 2005, 01:26
Localitate: cluj-napoca
Maşina: VW Passat 2.0 TDI-140 CP Sportline Variant

Re: Ce usor este sa se improaste cu noroi ...

Mesajde titocus » 14 Aug 2007, 17:23

@Forcar:

Nu stiu unde vedeti Dvs. intoleranta totala si eforturile...am trimis clemele inapoi exact asa cum mi s-a comunicat de un coleg al Dvs.
Alaturat de cleme am trimis si o foaie A4 cu o captura din Microcat pe care era incercuita clema de plastic necesara cu tot cu cod FINIS.
De asemenea mi s-a comunicat ca voi primi ceea ce aveam nevoie, lucru ce nu s-a intamplat (cel putin pana acum).
Nu uit nici faptul ca in momentul cand am sunat unii din colegii Dvs. se contraziceau al cui client as fi avand in vedere ca era o mica problema.
Sincer sa fiu pt. cei 20 de lei as prefera sa primesc acele cleme de plastic avand in vedere ca este o suma mica.
Va citez "Ii lasam pe ei sa va faca identificarea a tot felul de clipsuri", asta suna a lipsa de respect fata de client, daca al Dvs. coleg nu putea sa identifice piesa corecta trebuia sa ma anunte, nu era nici o suparare, asa cum nu a fost si cand am sunat in legatura cu mica problema intervenita (am fost foarte calm la telefon de fiecare data cand am sunat avand in vedere ca greseala este omeneasca).
Cat despre promptitudinea Dvs. va asigur ca am fost foarte multumit, mereu ofertele au venit la timp.
Intrarea in concediu a unor colegi nu ar trebui sa implice si intarzieri la o firma serioasa, nu credeti?
Va salut !
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13333
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

Mesajde zvony » 15 Aug 2007, 02:30

$1 scrie:$2n alta ordine de idei, avand in vedere ca s-au rezolvat divergentele... nu se pot pune aceste incidente pe seama caldurii si a incalzirii globale, si sa incheiem topicul?

Se aproba!
Orice alte divergente se pot rezolva prin PM!
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Asgard » 26 Aug 2007, 15:29

Am vorbit cu cei de la Forcar....eu unul, fiind foarte multumit de serviciile lor..am intrebat despre problema cu amortizoarele de hayon..mi s-a spus ce s-a intamplat si cum s-a rezolvat....consider rautacioasa interventia coforumistului....viitoarele neintelegeri se vor rezolva pe pm .

Nu dorim ca pentru unul sau mai multi useri dficili sa pierdem un important furnizor de piese.... care mai mult....face eforturi ca sa ne acopere si cererile noastre...avand in vedere volumul lor de comenzi....


Din experienta mea cu Forcar, nu pot sa spun decat ca sunt foarte profi, comunicativi....saritori in diversele probleme care le-am avut
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales


Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 13 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 14 utilizatori conectaţi :: 1 înregistrat, 0 invizibili şi 13 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 13 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login