Salut finule,
Vezi tu? de aceea pun eu mereu accent pe chiulase si va spun ca degeaba reparati motoarele daca nu faceti chiulasa.
Am marcat cu sageata rosie tachetul mancat in ultimul hal care in loc sa aiba raza in sus unde calca cama are groapa in el.
Daca tu sustii ca acesti tacheti au fost schimbati cauza deteriorarii este una singura,ei sunt unsi cu ulei de o teava gaurita cu 8 orificii si dispusa deasupra axului cu came dar cei care au facut motorul nu au despundat si probat acesta teava de ungere.
Pentru a fi verificata ungerea si curatarea tevii se scoate delcoul din bloc si cu ajutorul unui hexagon de 6mm care se prinde intr-o bormasina electrica se antreneaza popa de ulei si se testeaza totul la rece fara macar a te obosi sa invartesti motorul.
Deabia dupa ce ungerea este in regula se remonteaza delcoul,capacul la culbutori si se porneste motorul pentru a fi rodat.
Acum iar o sa zic ceva si iar voi fi acuzat ca "bat campii" dar cui nu-i convine il rog sa nu ma mai lectureze,sa citeasca kama sutra mai bine,ce vroiam sa spun,ai vazut reclama aia cu nea Matache macelarul cat ii zice la clientul ala "ehe mancatul asta nu e asa usor cum cred unii",asa si cu mecanica asta.
La ultima altercatie avuta cu domnul moderator (regret ca dezgrop mortii dar e necesar)eram acuzat ca nu lucrez dupa carte si ca etc,pai sa imi arate el mie daca scrie in cartea aia a lui de teava aia care se infunda sau daca spune ca se antreneaza cu bormasina pompa de ulei.
Astea sunt lucruri care le pricepi intr-o viata si atunci cand le pricepi nu ai cui sa le lasi mai departe,in fine...
Referitor la acul debitmetrului iti dau o veste proasta,nu vei reusi sa il repari,eu am incercat in timp sa etalonez kilometraje,indicatoare de nivel de combustibil dar niciodata nu am reusi decat aproape cat de cat de adevar,nu pot fi etalonate decat de fabrica.
Sincer acum la debitmetre nu am lucrat pentru ca nu am avut ocazia dar faptul ca ai taiat din clapeta de la difuzorul de admisie nu va mai fi etans si va lucra aiurea.
Nu cunosc terminalele mufei si ce trebuie masurat pe acolo,.nu e de competenta mea,incearca cu o intrebare la moderatorul DGAlexandru.
Eu incerc acum sa iti spun ceva,lucru care nu il vei face si te vei chinui o viata cu masina aia daca nu asculti,e o masina veche si prin injectoarele alea au trecut mii de litri de benzina si etc,vei baga bani in prosie in ea si tot nu va merge si nu vei pune baza sa faci un drum lung cu ea deci iti recomand sa o treci pe carburatie si apoi ti-o repari singur deoarece e de suflat decat jicloarele si nu iti spun aici in public pe ce carburator ca iar se vor gasi "oameni de bine" sa ma "certe" ca nu merge ca au incercat ei dar numai ca nu toate albinele fac miere.
Eu cand imi permit sa fac o afirmatie aici pe acest topic,o fac fiind testata de mine si nu vorbesc din povesti.
E de lucru cam 3 zile dar apoi nu vei mai regreta nici macar o secunda.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- 2012-04-05 20.02.40.jpg (24.11 KiB) Vizualizat de 5190 ori