Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Apr 2012, 01:00

$1 scrie:$2a salut si vin cu o mare rugaminte de a -mi raspunde, in urma experientelor avute in ale mecanicii.Problema este in felul urmator, sunt posesorul unui ff1 tddi, care ar avea urmatoarea problema in vitezele 4 si 5 trage cam greu adica in viteza 5 nu tureaza mai mult de 3000 rot/ min, in a patra urca 3-4000.Precizez ca nu scoate fum exagerat, porneste la cheie normal, doar ca este puturoasa. Am pus-o pe tester la ford, si mi - a dat urmatoarea eroare P0149 PCM, au verificat in IDS, plus verificat injectie in datalogger si mi au zis urmatoarele, sa verific punerea la punct a distributiei
-pe care nu o pot verifica decat daca o dau jos- , daca aceasta este ok sa verific pompa de injectie , pe care am verificat o la un centru Bosh , pusa calculatorul pe ea a dat urmatoarea eroare 52 angle sensor/ IWZ system fault , doar ca cei de acolo au spus ca nu are nici o treaba cu simtomele masinii.Ce credeti ca trebuie intervenit mai intai?


Salut,

As fi vrut sa stiu daca nu cumva ai avut probleme cu cutia de viteze si ai pus de benzina iar daca nu ai facut asta ti-as recomanda sa incepi prin verificarea distributie sa nu fie pompa sarita un dinte pentru ca daca ar fi sarit axul cu came sau vilbrochenul ar fi lovit deja in supape.
Ar mai fi varianta in care ti-a sarit distributia si a indoit cateva supape dar foarte putin si daca ai schimbat cureau si ai vazut ca merge ai lasat-o asa nu ai mai demontat chuilasa sa pasuiesti supapele ca sa vezi care au probleme.
Pentru diagnoza si interpretarea diagnozei e bine sa apelezi la moderatorul DGAlexadru el este tatic in asa ceva si e si din Bucuresti.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde mihaita2806 » 04 Apr 2012, 16:56

Nu am pus de ulei de benzina, am luat legatura cu DGAlexandru, ms frumos de indrumare
mihaita2806
Member
 
Mesaje: 306
Membru din: 21 Dec 2008, 16:27
Localitate: bucuresti
Maşina: FORD Mondeo 2008
VIN: WFODXXGBBD8R32753

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde comy74 » 06 Apr 2012, 02:31

As vrea sa stiu si eu ce se intampla daca la un Mondeo MK3 se demonteaza bara stabilizatoare spate, se poate circula fara ea?
Am avut acum ceva timp doua Sierra, unul fabricat in 1985 care avea bara stabilizatoare spate si unul fabricat in 1986 care nu avea.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 06 Apr 2012, 12:55

Salut,

Nu va mai avea stabilitate pe viraje in primul rand dar asta numai in cazul in care a fost proiectata de fabrica cu bara stabilizatoare si tu o demontezi si daca exista asa cum spui tu si cu bara si fara bara,cea fara bara sigur are alta conceptie de constructie.
Dar acum fie vorba intre noi care ar fi ideea demontarii?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde comy74 » 06 Apr 2012, 19:12

Multumesc pentru raspuns.
Acum nu prea stau bine cu finantele si ma gandeam sa o demontez decat sa investesc in ea :), 2 bielete + 2 bucsi, vreo 200 lei.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde wrx_focus » 07 Apr 2012, 11:07

se poate verifica si incarca instalatia de aer conditionat la un ford transit 2007, 2.2 tdci 85 cp? important e daca poti azi 07.04.2012...uite nr meu suna-ma daca poti 0720540752 catalin
Mondeo Mk3 2005, 2.0 TDci, 130 hp, tiptronic, silver, front bumper ST, rims 18"...next black window tint
Avatar utilizator
wrx_focus
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 06 Apr 2009, 00:50
Localitate: Bucuresti/Bragadiru
Maşina: Mondeo 08.2005, 2.0 TDCi, 18" GHIA S, TIPTRONIC, Silver Bullet
VIN: WF05XXGBB55G40147

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Apr 2012, 12:56

Salut,

Imi pare rau dar nu dispun de asa ceva.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde DON GYOVANY » 08 Apr 2012, 01:13

Salut nashule.

Ti-am trimis eu prin ianuarie o filmare cu bataia aia mare la motor,daca iti mai amintesti...si de atunci nu am mai pornit masina pana acum...si am duso la un prieten tractata la el la garaj,unde a gasit buba,se pare ca de vina erau camele,care erau de mai multe feluri cica.

Acum intreb si aici in topicul matale...te rog sa imi spui daca stii cumva,cum se regleaza rotita asta de la debitmetru,cum se face reglajul...acea rotita care e formata din doua parti,o parte fixa pe care o tine o sarma otelita si o parte mobila care intra pe axul de la clapeta dinauntrul debitmetrului si cele doua sunt unite printr-un arc,si clapeta la randul ei o actioneaza aerul la accelerare...,si cum imi dau seama daca functioneaza,cum masor pinii de la mufa?
2012-04-08 01.01.44.jpg


Intreb asta pentru ca am desfacut debitmetrul,se blocase clapeta dinauntru si am dato jos si am luat cu flexul din ea.
Problema mare este ca acum merge naspa rau,oscileaza realantiul,si daca scot muta de la debitmetru se tureaza singura...iar alta problema este ca imi scoate fum negru pe esapament,ca la diesel...si consuma foaaarte mult benzina.
Tin sa precizez ca mi-au fost schimbate cele 8 came,reglat distributie si delcou(si poate ca nu au fost puse bine la punct?),bujii noi,fise noi.
Asa aratau camele mele:
2012-04-05 20.02.40.jpg


Ma disperat scorpia asta,cred ca ma pun cu barosul pe ea pana la urma... :|...am mai platit de pomana si asigurarea si rovinieta la ea,sa o tin in parcare.
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Apr 2012, 03:55

Salut finule,

Vezi tu? de aceea pun eu mereu accent pe chiulase si va spun ca degeaba reparati motoarele daca nu faceti chiulasa.
Am marcat cu sageata rosie tachetul mancat in ultimul hal care in loc sa aiba raza in sus unde calca cama are groapa in el.
Daca tu sustii ca acesti tacheti au fost schimbati cauza deteriorarii este una singura,ei sunt unsi cu ulei de o teava gaurita cu 8 orificii si dispusa deasupra axului cu came dar cei care au facut motorul nu au despundat si probat acesta teava de ungere.
Pentru a fi verificata ungerea si curatarea tevii se scoate delcoul din bloc si cu ajutorul unui hexagon de 6mm care se prinde intr-o bormasina electrica se antreneaza popa de ulei si se testeaza totul la rece fara macar a te obosi sa invartesti motorul.
Deabia dupa ce ungerea este in regula se remonteaza delcoul,capacul la culbutori si se porneste motorul pentru a fi rodat.
Acum iar o sa zic ceva si iar voi fi acuzat ca "bat campii" dar cui nu-i convine il rog sa nu ma mai lectureze,sa citeasca kama sutra mai bine,ce vroiam sa spun,ai vazut reclama aia cu nea Matache macelarul cat ii zice la clientul ala "ehe mancatul asta nu e asa usor cum cred unii",asa si cu mecanica asta.
La ultima altercatie avuta cu domnul moderator (regret ca dezgrop mortii dar e necesar)eram acuzat ca nu lucrez dupa carte si ca etc,pai sa imi arate el mie daca scrie in cartea aia a lui de teava aia care se infunda sau daca spune ca se antreneaza cu bormasina pompa de ulei.
Astea sunt lucruri care le pricepi intr-o viata si atunci cand le pricepi nu ai cui sa le lasi mai departe,in fine...
Referitor la acul debitmetrului iti dau o veste proasta,nu vei reusi sa il repari,eu am incercat in timp sa etalonez kilometraje,indicatoare de nivel de combustibil dar niciodata nu am reusi decat aproape cat de cat de adevar,nu pot fi etalonate decat de fabrica.
Sincer acum la debitmetre nu am lucrat pentru ca nu am avut ocazia dar faptul ca ai taiat din clapeta de la difuzorul de admisie nu va mai fi etans si va lucra aiurea.
Nu cunosc terminalele mufei si ce trebuie masurat pe acolo,.nu e de competenta mea,incearca cu o intrebare la moderatorul DGAlexandru.
Eu incerc acum sa iti spun ceva,lucru care nu il vei face si te vei chinui o viata cu masina aia daca nu asculti,e o masina veche si prin injectoarele alea au trecut mii de litri de benzina si etc,vei baga bani in prosie in ea si tot nu va merge si nu vei pune baza sa faci un drum lung cu ea deci iti recomand sa o treci pe carburatie si apoi ti-o repari singur deoarece e de suflat decat jicloarele si nu iti spun aici in public pe ce carburator ca iar se vor gasi "oameni de bine" sa ma "certe" ca nu merge ca au incercat ei dar numai ca nu toate albinele fac miere.
Eu cand imi permit sa fac o afirmatie aici pe acest topic,o fac fiind testata de mine si nu vorbesc din povesti.
E de lucru cam 3 zile dar apoi nu vei mai regreta nici macar o secunda.
Fişiere ataşate
2012-04-05 20.02.40.jpg
2012-04-05 20.02.40.jpg (24.11 KiB) Vizualizat de 5699 ori
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde stoicanmihail » 09 Apr 2012, 12:06

Va salut! Am o problema legata de servodirectie, cand ploua sau daca trec printr-o balta mai mare, incepe directia sa faca figuri adica volanul se roteste sacadat si greu, cand nu ploua nu am probleme , merge super usor. Va rog sa-mi dati un sfat. Multumesc!
Avatar utilizator
stoicanmihail
Member
 
Mesaje: 348
Membru din: 20 Feb 2009, 10:00
Maşina: ford mondeo tournir 2.0 TDCi, 2002, 131 cp
VIN: WFOWXXGBBW2S26131

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 09 Apr 2012, 12:48

Salut,

Cureaua la accesorii are probleme la sistemul de intindere si in prezenta apei ii permite sa patineze pe fulii si nu mai dezvolta presiunea necesara a distribuitorului casetei pentru a vira cursiv si usor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde badboy20cm » 10 Apr 2012, 19:29

Salutare Dl.bIbanu ,daca aveti timp sa va aruncati un ochi pe topicul unde am scris si eu problema cu fuzeta si rulmenti ??

viewtopic.php?f=66&t=75159

POt pune si aici pomelnicul care l-am scris daca doriti !!

Multumesc
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Apr 2012, 17:39

$1 scrie:$2Acum am niste nelamuriri...

Masina a avut accident pe partea dreapta ,am avut planetara dreapta cu probleme in sensul ca din cauza ei aveam la accelerari niste tremuriciuri ...La planerata am gasit decat oala in care intra galetii cu joc ,iar din cauza ei aveam si tremuriciul.

OAre care sa fie problema de imi strica rulmentii pe dreapta ?
Sa fie din cauza accidentului si sa aibe fuzeta vreun defect?
Fuzeta sa verificat atunci ochiometric cand s=a montat rulmenti .aveti idee cum se verifica si unde ?unde ca si problma?
EU acum am in cap ca din cauza accidentului este fuzeta de vina si nu are rost sa m-ai iau rulment nou ,ci sa schimb fuzeta cu totul ..


Salut,
Am postat eu esentialul...

Ca sa verifici fuzeta trebuie sa o demontezi si sa o prinzi intre varfuri la orice tip de strung dar iti garantez ca nu are nimic,singura defectiune a unei fuzete poate fi numai cota de presare a rulmentului care fiind uzata ii permite sa oscileze.
Rulmentul in schimb ti-l poate distruge fulajul axei planetarei sau jocul in cele 3 sfere care intra in grupul cutiei de viteze.
Din tot ceea ce ai scris dincolo in topicul initial eu imi exprim urmatoarea parere personala,tind sa cred ca rulmentii au fost montati defectuos si cine i-a schimbat a batut in ei si a deformat capacele de protectie astfel permitand mizeriei sa intre la calea de rulare a bilelor dar in acelasi timp prin incalzirea produsa de placutele de frana a dat voie vaselinei sa se scurga din rulment neasigurand lubrifierea necesara.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde badboy20cm » 12 Apr 2012, 06:12

Multumesc Bibanu 47 pt replay

1.Eu totusi cred ca ar fii si fuzeta,masina a fost avariata grav pe dreapta,asa am luat=o ,nu am stiut ,am aripa,portiera,usa spate vopsita etc .plus ca toate 4 jante originale de magneziu erau cu urme de autogen,sau cel putin incalzite pt a fii indreptate......Cam de aici am dedus eu ca era avariata serios.....

2.Totusi ma pui pe ganduri,eu am avut probleme cu planetara dreapta,cea lunga(cred ca am zis,sper)in sensul ca aveam un tremurat la accelerari bruste...Pana la urma am indentificat a fii cap planetara dinspre cutie,oala aia avea uzura si aveau joc galetii....Daca iti aduci aminte ti-am cerut o parere cum se baga coroana la o planetara.......

Fulajul axei planetarei =inseamna tot un tremurat ceva??

3.Rulmentul 1 a fost pus gresit,rulmentul 2 si 3 a fost montat corect in ochii mei,stiind ca rulmentul 1 a fost gresit montat....As exclude varianta asta ....

NU stiu ce sa fac exact,eu zic ca cea m-ai buna varianta este sa iau fuzeta sh,am si gasit la 150-200 ron...si asa exclud apoi varianta ca fuzeta este defecta......M-am gandit ca nu are rost sa dau 200 ron rulment+40ron manopera si sa ma tina 1 an -2.....Asa iau fuzeta sh,cat o tine rulmentul ala si apoi pun nou,dar stiu ca fuzeta este schimbata......EU sper ca daca planetara acum e ok,fuzeta va fii ok sa nu m-ai am probleme
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dnc » 12 Apr 2012, 08:51

Nu cumva ai joc la butuc?
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde badboy20cm » 14 Apr 2012, 16:07

nu ,nici un joc ,Doar ca am avut cap planetara defect cel dinspre cutie..

Dl.Bibanu,am cumparat spre linistirea mea o fuzeta sh ,pe alese,buna cu tot cu senzor abs ,rulmentul pare ok ,am dat 100 ron
Avatar utilizator
badboy20cm
1nsane Member
 
Mesaje: 4043
Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
VIN: WF0WXXGBBW1U89568

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Apr 2012, 16:44

Salut,

Foarte bun pretul si uite asa te poti lauda ca ti-ai facut un cadou de pasti. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde stoicanmihail » 15 Apr 2012, 07:11

$1 scrie:$2alut,

Cureaua la accesorii are probleme la sistemul de intindere si in prezenta apei ii permite sa patineze pe fulii si nu mai dezvolta presiunea necesara a distribuitorului casetei pentru a vira cursiv si usor.

Si cum as putea sa remediez situatia?
Avatar utilizator
stoicanmihail
Member
 
Mesaje: 348
Membru din: 20 Feb 2009, 10:00
Maşina: ford mondeo tournir 2.0 TDCi, 2002, 131 cp
VIN: WFOWXXGBBW2S26131

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Apr 2012, 12:28

Salut Mihai,

Daca privesti cu atentie mesajul si avatarul tau nu reiese de nicaieri cam ce masina ai si cu ce motor ar fi echipa iar eu ca sa evit discutiile neprincipiale,am tacut si ti-am raspuns la modul general,care ar putea fi cauza si tot asa fac si acum si iti recomand sa vezi ce fel de sistem de intindere are cureaua sau sa nu cumva sa pice pompa si sa ajunga ulei pe curea.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 15 Apr 2012, 12:29

Hristos a inviat,

Fie ca sfanta sarbatoare a invierii Domnului,sa va aduca cele 4 taine divine,increderea,lumina,iubirea si sparanta.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ClauMOB » 15 Apr 2012, 12:58

Adevarat A Inviat!
Avatar utilizator
ClauMOB
Incepator
 
Mesaje: 43
Membru din: 15 Apr 2011, 07:00
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Cortina, 1973, 1600, XL
VIN: ACFR141912I9903XX

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde stoicanmihail » 17 Apr 2012, 08:09

@bibanu 47
Imi cer mii de scuze. Este vorba despre un Escort 1.8 TD din 1996, tournir, tip motor RVA, 70 CP.
Avatar utilizator
stoicanmihail
Member
 
Mesaje: 348
Membru din: 20 Feb 2009, 10:00
Maşina: ford mondeo tournir 2.0 TDCi, 2002, 131 cp
VIN: WFOWXXGBBW2S26131

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 17 Apr 2012, 12:02

Salut stoicanmihail,

Acum vorbim aceeasi limba :)
Deci,vazuta masina din fata,ridici capota si in partea stanga sus deasupra motorului ai pompa de servodirectie si are o tija filetata care reprezinta intinzatorul curelei,iei o cheie de M10 si cu ajutorul ei faci reglajul.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde stoicanmihail » 18 Apr 2012, 07:52

Va multumesc mult.
Avatar utilizator
stoicanmihail
Member
 
Mesaje: 348
Membru din: 20 Feb 2009, 10:00
Maşina: ford mondeo tournir 2.0 TDCi, 2002, 131 cp
VIN: WFOWXXGBBW2S26131

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Ameriknu » 30 Apr 2012, 15:28

Salut bibane,

Am si eu o problema la masina, pe care cred ca am identificat-o, dar as vrea si o a doua parere.
Este vorba despre un Escort 6 din 1998, motor Zetec 1,6, 16 valve, 90 cai, benzina.

Simptome:
1. Pun contactul, dau la automat, iar imediat cum incepe sa se auda ca invarte (adica foarte putin, sub o secunda) se opreste tot. Se stinge bordul, se reseteaza radioul si sunt nevoit sa dau a doua oara la automat.
2. Pun contactul, dau la automat, iar imediat cum incepe sa se auda ca invarte (adica foarte putin, sub o secunda) se opreste tot, iar daca mai tin putin cheia in pozitia asta, porneste cum trebuie. Adica tin cheia in pozitia de pornire si o fractiune de secunda nu se intampla absolut nimic, bordul stins, iar pe urma porneste. Face asta cam de 2 ori din 5.

Dupa ce a facut figura prima oara, a doua oara porneste imediat. Rareori trebuie sa dau si a treia oara la automat (ma rog, sa pun contactul pe pornire :) ).


Ce am facut pana acum:
1. Am verificat bateria cu motorul oprit si fara consumatori porniti, scoate 12,4 v.
2. Am verificat bateria cu motorul pornit, verificat cat incarca intre 1500 si 3500 rotatii, iar valoarea a fost 13,99 v.
3. Am curatat toate cablurile de masa la care am putut ajunge fara groapa sau elevator (adica doar cu capota ridicata), adica cele 3 care sunt prinse de caroserie langa baterie si inca unul intre cutia de viteze si caroserie, sub filtrul de aer.

Mi s-a spus ca ar fi carbunii sau rotorul de la electromotor.

Multumesc anticipat!
Fost posesor de:
Lada 1200 1982, 1.2 benzina + GPL, 40 cai
Escort 6 1998, 1.6 benzina + GPL, 90 cai
Fiesta 4b 2001, 1.25 benzina + GPL, 75 cai
Focus 1 2004, 1.6 benzina (fost GPL), 101 cai
Fiesta 6 2013, 1.5 diesel, 75 cai
Avatar utilizator
Ameriknu
1nsane Member
 
Mesaje: 1817
Membru din: 03 Apr 2010, 21:58
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Ecosport, 1.0 benzina, 2021

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ngrazvan » 30 Apr 2012, 15:47

Eu tind sa cred ca este selenoidul electomotorului. Din cuza contactului imperfect sau din cauza ca s-a gripat.
Focus Turnier 2006 1.6TDCi 109 CP
Mondeo Turnier 2016 2.0TDCi 150 CP
Avatar utilizator
ngrazvan
 
Mesaje: 415
Membru din: 30 Sep 2007, 18:04
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2.0 TDCI 150CP Turnier 2016

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde vladvasile1@yahoo.es » 30 Apr 2012, 17:31

salut. eu cred ca sint bornele la baterie,nu fac bine contact
Avatar utilizator
vladvasile1@yahoo.es
Ford Freak
 
Mesaje: 173
Membru din: 27 Sep 2008, 10:54
Maşina: fordmondeo 1.8td 2000

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 30 Apr 2012, 18:07

Salut Ameriknu,

Pana a demonta electromotorul iti fac alte recomndari in functie de complexitatea lor:
-despre contacte imperfecte nu mai discutam deoarece ai mentionat ca ai facut acesta operatie,
-incearca inainte de toate cu alta baterie de pe o masina functionala a unui amic deoarece am patit acesta problema cu un Audi care avea o legatura moarta intre 2 elementi in carcasa bateriei si cand facea cand nu facea contact,
-verifica partea electrica a contactului si vezi daca nu cumva firul gros de culoare rosie nu are papucul deteriorat in izolatie si nu mai se preseaza cum trebuie.
Am enumerat cele de mai sus deoarece tu precizezi ca in momentul cand treci pe demaror iti dispare cateva secunde tensiunea din instalatie intrucat se stinge tot borbul si apoi isi revine.
Referitor la electromotor ,el nu poate face sa dispara tensiunea de la bord deoarece bordul e alimentat din alt fir separat de la baterie dar asta nu inseamna ca nu ar putea din cauza uzurii mari a carbunilor,acel grafit rezultat in amestec cu ceva apa intrata in el sa,sa formeze o pasta conducatoare de curent astfel "furand" tensiunea pentru un timp foarte scurt cand dai la automat.
Ar mai fi in ultima instanta starterul de pe electromotor care are platbanda de strapare a curentului uzata si cand da de sarcina mare flameaza si pierde contactul dar nici acesta nu face sa dispara tensiunea din bord.
Deci te rog sa incepi cu bateria,e cel mai simplu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Ameriknu » 30 Apr 2012, 18:24

Nu pot face acea verificare la contact, incat nu am papuci.
La mine vin firele la contact si sunt lipite pe piciorusele care ies dintr-un "disc" din plastic, in care intra tija angrenata de mecanismul contactului, care se afla pe partea cealalta a coloanei volanului.
Am atasat o poza cu firele de la contact.

O sa incerc cu o alta baterie, sa vad daca mai face figura. Revin maine cu un raspuns.


Multumesc pentru raspunsuri!
Fişiere ataşate
Resize of Resize of IMG_0732.JPG
Fost posesor de:
Lada 1200 1982, 1.2 benzina + GPL, 40 cai
Escort 6 1998, 1.6 benzina + GPL, 90 cai
Fiesta 4b 2001, 1.25 benzina + GPL, 75 cai
Focus 1 2004, 1.6 benzina (fost GPL), 101 cai
Fiesta 6 2013, 1.5 diesel, 75 cai
Avatar utilizator
Ameriknu
1nsane Member
 
Mesaje: 1817
Membru din: 03 Apr 2010, 21:58
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Ecosport, 1.0 benzina, 2021

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 30 Apr 2012, 18:50

Nu exista in istoria automobilismului contactul de pornire al masinii sa fie lipit direct in instalatie sau numai in cazul in care rigleta a fost deteriorata si a intervenit cineva lipind pe direct.
Verifica mai jos pe mitraliera volanului pe sub bord ca sigur are mufa de imbinare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login