Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
18 Mai 2012, 23:11
Cea mai buna treaba este ca pierderea de putere este de doar 2 % atunci cand mergi cu GPL si cu asta cred ca s-a terminat cu miturile cum ca, gazul este lenes.
Aici aici un video edificator
http://www.lpg-rallye-team.de/html/rallye_ulm_2009.html
25 Mai 2012, 21:57
Daca este cineva interesant in urma unui upgrade am de vanzare un Radio CD Ford 6000 CD model oval culoare argintie.
viewtopic.php?f=130&t=76639
25 Mai 2012, 22:12
Dacă mai era și automată era mașina perfectă.
26 Mai 2012, 20:27
imi pare rau ca foarte multa lume este prost informata referitor la alimentarea cu GPL a unei masini. eu am avut doar masini pe GPL, iar in prezent am un fiesta 1,4 din 2008 pe care, bineinteles, mi-am montat instalatie GPL. o recomand din toata inima, mai ales ca in 10.000 de km investitia initiala de 2300 ron s-a amortizat. instalatia e marca Tomasetto, secventiala, automata, face singura toata treaba. reviziile le fac la 15k km, si constau in schimbarea unui filtru ce conta aprox 80 ron. asa ca bravo pentru alegerea facuta si cat mai multi km, pe GPL

!
05 Aug 2012, 21:52
si eu sunt pro GPL......... mondeo 4 2.0 GPl ce zici?
05 Aug 2012, 22:45
Pai nu stiu ce sa iti spun de masina ta dar ce pot sa iti spun este ca eu merg de la Constanta la Bucuresti cu 66 - 75 ron in functie de trafic si stilul de condus.
09 Aug 2012, 00:25
pfffff..........parfum e putin spus....... esti mai ieftin decat autocarul

..... instalatia gpl este pusa din fabrica sau a fost montata anterior de propietar?
10 Aug 2012, 22:49
stai asa 75 de ron inseamna 25 litri gaz si sunt vreo 550 de km zik eu.... pai cat e consumul la drum intins 4.5? sau teai referit doar dus 75 RON?
11 Aug 2012, 07:16
doar dus mai mult ca sigur.
11 Aug 2012, 08:07
Doar la dus m-am referit este imposibil sa mergi dus intors cu 75 ron.
12 Aug 2012, 14:52
instalatia pe gaz dauneaza grav motorului,dar daca nu te intereseaza sa tii mult masina,si doresti sa o casezi rapid sau sa o vinzi,atunci nu conteaza.
Arderea la un motor alimentat cu gaz ,este mult mai uscata ca la cea cu benzina,si atunci ca puterea e mai mica si viata motorului scade semnificativ.plus ca riscul de a murii la o bubuiala zdravana este mai mare,decat la benzina.
12 Aug 2012, 16:54
salve.nu ai 6 viteze la motorul asta?eu am la 136cp,motor 2.0tdci.bafta.
12 Aug 2012, 16:58
@mondeo99 - felicitări, tocmai ai reușit sa combini cele mai nefericite mituri urbane despre instalațiile pe GPL. Doar mituri.
Vorbești din auzite sau
1) ai condus cel puțin o mașină pe care din cauza gpl-ului a crapat și ai dus-o la casat ?
2) ai murit într-o bubuială cu o masină pe gpl și acum te-ai reîncarnat ca să ne avertizezi.
Hai să nu mai panicăm lumea aiurea mai ales având în vedere faptul că gpl-ul vine din fabrică montat ca opțiune pe destul de multe mărci.
12 Aug 2012, 17:44
mai bine nu postai mondeo99, tine-ti subiectivismele si povestile pentru tine si hai sa nu stricam topicul omului, mai ales la o asa raritate
12 Aug 2012, 19:47
s-a o stapineasca sanatos,masina este de 2 feluri sau 3-4 mai rar,adica benzina,motorina,electrica sau hibrida,gazul e pentru oamenii ce vor altceva,adica motor mare cu economie ,dar durata de functionare redusa,eu nu vorbesc din mituri,si nu sperii pe nimeni,democratia permite orice si oricand,nu poate obliga pe nimeni la nimic.nu sunt adeptul povestilor la gura sobii,tatal meu este inginer mecanic,si daca nu credeti mergeti la un specialist,nu la toti cocalarii ce inlocuiesc repere prin service-uri.Intrebati un om avizat ,care e specialist,si o sa vedeti ca veti primii acelasi raspuns ca al meu.
In general lumea auto din romania,e gen miki alexandrescu,nu are nici o treaba,dar latra,si pe asta se bazeaza timpurile astea,oamenii ce lucreaza in service-uri,asa zisi ingeniori,nu au nici o treaba cu masinile,nu dau solutii,ei doar inlocuiesc,ca atata stiu.Cei care sunt in virsta,au lucrat pe dracii 1100,1300,1310,si acum sunt mari hackeri pe mertzane.
Se uita ca boul la poarta noua,pe un soft de diagnoza si zic ca au facut cursuri la osaka,tokia,frankfurt si alte metropole,dar aia vorbeau in limba engleza si pentru ei e grele.
Nu are rost sa ne incurcam in vorbe,miturile urbane sunt la tot pasul,cititi o carte despre motoare,si vorbim dupa.
Oricum masina este frumoasa,iti urez kilometri multi fara incidente si probleme!
12 Aug 2012, 20:17
@mondeo99
Daca toti marii constructori ( Mercedes ,VW , Opel , Ford , etc ) au prevazut motorizari bi fuel ( CNG , GPL ) inseamna ca ei au citit alte carti decat cele recomandate de tine.

Cred ca era mai util sa dai un link cu ceva concret legat de cat mult dauneaza GPL motorului . Cat depre siguranta :
http://www.youtube.com/watch?v=pUAg5XQ7igo Nu vreau sa continui pt ca suntem deja off , dar marele avantaj al masinii lui radu este chiar echiparea de GPL fabrica si faptul ca nu s-a lasat pe mana diferitor "priceputi " mesteri romani , putea sa mai econimiseasca ceva bani , lua un benzinar si facea implantul GPL in tara.....
@Radu , scuze de off ....., sa o stapanesti sanatos si multi km
13 Aug 2012, 20:28
@mondeo99 cand ai drum pe la mare si ai chef de senzatii tari te invit la o tura, daca nu ii invit pe colegii din Bucuresti si Constanta ce s-au dat cu Focusul sa isi spuna parerile de cat de proasta este alimentarea cu GPL.
Sa iti dau 2 exemple focusul vechi avea 270 000 cand l-am vandut si filtrul DPF desi producatorul spune ca se inlocuieste la 90 000 km sau multi fordisti au avut probleme pina in 150 000 km iata ca eu am reusit sa spulber acest mit printr-o utilizare corecta a motorului.
Imi poti da un pronostic al duratei de viata a Focusului pe GPL acum am ajuns la 90 000 km la cat spui ca o sa imi schimb motorul ? Eu sunt dispus sa fac un pariu ca cel putin pina la 200 000 km masina nu va avea probleme din cauza alimentarii cu GPL. Iar eu pot spune ca folosesc masina.
Imi poti spune si mie cine sunt specialistii in GPL din tara cei din reprezentante ? te inseli ei nici nu se ocupa cu asa ceva pentru ca nu au astfel de motorizari in oferta, specialisti sunt cei ce monteaza kitt uri GPL de peste 15 ani si care doar cu asta se ocupa.
Intradevar masina mea are un kitt montat in fabrica dar el se poate comanda si monta chiar si in Romania, modelul de pe masina mea costa aproape 1500 euro dar exista si varianta mai ieftine pe la 4000 ron, vorbesc aici de BRC.
Tu crezi ca marii producatori au introdus motorizari cu GPL asa de amorul artei ? Pentru cunoscatori am vazut in Germania un Focus cu ethanol dar din pacate la noi nu prea ai ce face cu el la fel si cu CNG pentru ca RAR nu il recunoaste.
@white shark la vechiul Focus aveam 2.0 TDCi si intradevar aveam 6 rapoartea la benzina cel putin la motorul meu nu am simtit nevoia deocamdata si nu cred ca va fi cazul

la 180 - 190 pe autobahn nu am avut probleme.
@laurentiu7 sa sti ca exista si ateliere ce monteaza corect si curat kitt uri de buna calitate.
14 Sep 2012, 15:57
Salut Radu,
Am si eu un Focus 2 din 2008 2.0 Duratec. Ce indicativ ai la motor, adica mai exact codul motorului ? Eu nu am GPL dar ma gandeam sa pun o asemenea instalatie ca cea din fabrica cum ai tu, la un dealer Ford din Italia. Am sa intreb si la Ford in Italia aceste detalii dar pana atunci ma interesa daca sunt aceleasi motoare sau cel cu GPL din fabrica este diferit ? (aici nu ma refer la capacitate, ci la lucruri cum ar fi: chiulasa, supape, computer...)
Multumesc,
Dragos.
25 Oct 2012, 13:11
ma bate un gand sa-mi iau si eu un 2.0 benzina plus gpl din it dar ce euro are masina asta si cat e taxa de mediu in tara asta asa....informativ pentru ca nu stiu daca am sa o inscriu vreodata.intreb pentru ca vad ca s-a inscris deja unul... multumesc
25 Oct 2012, 17:01
Euro 4 este motorul iar in Italia gasesti mai multe ca in Germania.
Taxa a fost cam 7800 ron dar se recupereaza in instanta.
25 Oct 2012, 19:54
deci pot spune cu adevarat ca sunt tampiti si total lipsiti de noima si inteles.cine a calculat modul asta de taxare,daca trebuie sa platesc aproape 2000 euro pentru o masina practic noua si unde mai pui ca ii si cu gpl de fabrica.aici in it de ex impozitul la o asemenea masina este de aprox 280 euri pe an dar avand gpl platesti cu 70% mai putin nu mai punem faptul ca poti inscrie si un mercedes S650 DIN 1990 si nu platesti nici o dif daca il iei de afara.din cauza asta cate o data imi e rusine ca sunt roman,pentru ca ne trateaza ca pe niste gunoaie nemernicii astia care ne conduc tara.ma scuzati ca am deraiat....
25 Oct 2012, 20:00
scuye de of dar un mondeo din 2005 cu motor 2.2 tdci ce euro are..ar trebui 4 nu...scuze dar semnul intrebari nu mai merge de pe tst sa tampit si asta....
27 Ian 2013, 18:22
Ce sa mai comentez in ceea ce priveste taxa de poluare, eu am recuperat taxa cu banii primiti in cont in 8 luni.
27 Ian 2013, 21:07
Pai cred ca ar fi binevenite pozele cu cele 2 golfulete , insa nu inteleg de ce ai nevoie sa mergi cu 3 masini

In fine , cel mai mult m-ar interesa cum apreciezi trecerea la GV de la FF2 , la nivel de confort , zgomot , feeling , etc...
27 Ian 2013, 21:40
Nu am un set de poze din lipsa de timp. Voi face un set in scurt timp.
De ce am 4 masini acum (3 Golfuri) 2 modelul V 1 modelul VI si Fiesta, pentru ca am o firma de transport privat de persoane.
Unul din cele 2 Golfuri V este la vanzare aici
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C27707520.htmlDupa ce o vand voi ramane cu Un golf VI recent achizionat, si un Golf V sport line 1.9 TDI Blue Motion, Fiesta (sper sa fac un upgrade in toamna sau la anul) cu un Polo Blue Motion, testat in Germania, consum sfidator de mic, dar si un pret mai mare fata de Fiesta.
In mare ca si dotari Golf V : 1.9 TDI Blue Motion, acoperis panoramic, navigatie, scaune incalzite, clima, geamuri verzi, si alte dotari din versiunea Blue Motion.
La Golful VI cam la fel doar ca fara scaune incalzite si panoramic. In plus aici am motorul de 1.6 TDI Euro 5 foarte silentios, ca fapt divers cand am schimbat uleiul am descoperit ca si baia de ulei este imbracata in pasla.
Dintre toate dotarile cea mai importanta este tehnologia Blue Motion ce se simnta atat in oras cat si la drum lung.
Alte diferente intre Focus2 2.0 TDCi Titanium si Golf V 1.9 TDI Sport Line toate in favoarea Golfului : scaune mai confortabile (aveam scaune sport la Focus) poti conduce lejer si 10 ore fara pauza fara a resimti dureri, insonorizare mult mai buna, am gasit scuturi de antifonare sub scaune, consum mai mic (2 litri la 100 km diferenta), fiabilitatea motorului zero interventii la Golf, 2 injectoare schimbate destul de scumpe + volanta la Focus, singurul regrat ar fi lipsa parbrizului incalzit la Golf

Din pacate nu am textele la mine legate de materialele de buna calitate sau cauciuc fin la atingere

Opiniile de mai sus sunt dupa ce am condus ambele tipuri de masini 100 000 km si sunt valabile pe cele 2 tipuri de motorizari specificate. La golf Km sunt facuti cu 3 masini dar cu caracteristici identice.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

27 Ian 2013, 21:50
Si deci schimbi de pe Ford pe VW. Nici FF3 sau Mondeo 4 nu se ridica la nivelul asteptarilor?
27 Ian 2013, 22:05
Eu detin in continuare un Ford Fiesta de care sunt foarte multumit. De la Focus la Golf am trecut intimplator in Septembrie cand m-am dus in Germania sa cumpar un alt Focus cu GPL din fabrica care din pacate sarea de pe gaz cand o acceleram, fiind cam obosit dupa drum si neavand chef sa mai caut alte masini prin Germania am intrat pe net de pe telefon si am verificat ce masini sunt la vanzare in oraselul in care eram si asa am gasit masina asta pe care acum o vand
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C27707520.htmlDin pacate pentru Focus asa cum am scris si mai sus momentan Focus2 nu se poate compara cu Golful V.
27 Ian 2013, 22:13
Bine bine, dar te gandeai sa iei Mondeo 4. Cum de ai ramas pe VW?
27 Ian 2013, 23:56
Pai din moment ce vinde si G5'ul, probabil ca nu ramane pe VW.
28 Ian 2013, 10:12
S-au dat deja : butonul pentru parbriz electric si Radio CD MP3 Sony.
Roata de rezerva este rezervata de un alt forumist.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.