Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Aug 2012, 00:50

Salut,

Sa le folosesti sanatos si sa te bucuri de ele dar din pacate caseta nu se poate demonta de pe masina daca nu slabesti toata puntea iar din partea din spate ii dai drumul jos usor cu ajutorul unui cric hidraulic.
Axul de comanda al casetei este foarte lung si nu se poate scoate din cauza lui si asta este o prostie a fabricantului deoarece putea sa faca axul mai scurt si cuplajul dintre axul casetei si volan,putin mai lung.
Era un lucru elementar nu era de inventat bomba atomica dar asa le place unora sa isi complice viata.

Asa ca precum zicala romaneasca:
-Vrei nu vrei bea Grigore aghiazma,la fel vei proceda si tu,vrei nu vrei dai drumul la punte . :D

Spor la treaba ,ca sincer o sa ai nevoie :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ipman » 11 Aug 2012, 15:41

$1 scrie:$2alut,
$1 scrie:$2por la treaba ,ca sincer o sa ai nevoie
:)

S-o crezi tu :D m-ai bagat in sperieti :shock: cand e vb de punte data jos,asa ca o las pana am sa te vizitez,si atunci am sa zic eu ''spor la treaba,ca sincer ai nevoie'' =)) :D eu ajutandu-te doar cand ti-e sete,turnand in pahare...evident :D
pana la urma am sa schimb doar pompa servo,ata ete!!
multumesc de sfaturile date!!!!
keep in touch!!!!
numa bine!
ipman
Member
 
Mesaje: 381
Membru din: 04 Iun 2012, 10:42
Maşina: Ford focus mk1 TDDi 90 CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dangeros » 13 Aug 2012, 10:52

buna ziua, am si eu un ford fiesta 1.4 tdci din 2002, si la plecarea de pe loc cand ridic ambreiajul pe la jumatatea cursei scoate o scartaiala ( masina trage bine), si inca o chestie, am observat ca este improscat motorul pe dedesubt de ulei( de papat ulei nu vad sa pape).
dangeros
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 07 Aug 2012, 10:04
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 13 Aug 2012, 13:36

Salut,

Daca ambreiajul nu iti face probleme sa vibreze sau patineze poti sta linistit,ceea ce auzi este scartaitul specific garniturilor din pompa sau posibil sa frece arcul de revenire de la pedala de ceva,e bine sa privesti sub bord cu o lanterna si vei afla singur.
Referitor la lichidul de pe motor esti sigur ca este ulei?
Ar trebui sa verifici nivelul din paharul pompei de frana si uleiul la servo-directie si revii cu detalii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dangeros » 13 Aug 2012, 21:03

imi cer scuze m-am exprimat eu gresit, sunetul de la ambreiaj nu se aude din interiorul masinii ci de sub capota. iar in legatura cu uleiul, azi mi s-a spart furtunul intre butoiasul de lichid de servo si caseta de directie , s-a ros din cauza rotii, nu prea am inteles de ce era montat acolo langa roata...da in fine cica la mai multe forduri se afla in zona aia.
Iar cu uleiul improscat cica ar mai putea fi de la epurator,dar pana nu il desface nu se stie sigur..:(
dangeros
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 07 Aug 2012, 10:04
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 13 Aug 2012, 22:39

Salutare domnul bibanu!
As avea si eu o serie de intrebari elementare dar al caror raspuns nu il am.
-Cati ml de ulei intra la uleiul de frana(as vrea sa il inlocuiesc)
-Cati ml intra la cutia de vitrza(as vrea de asemenea sa inlocuiesc)
Si o intrebare care nu tine de mecanica dar as avea nevoie de un sfat:ce pot face plasticelor de la usi sa nu mai zdrangane si sa zorzone,la muzica mai tare e insuportabil si parca am un cazan..parca nu as vrea sa bag 4-5 milioane sa ma duc sa-mi insonorizeze baietii usile.
As avea rugamintea la ulei sa-mi spuneti si ce model de ulei.
Masina este o fiesta mk6 din 2005 pre-facelift benzina,motor 1.3.
Va raman recunoscator si dau o bere!
Numai bine!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Aug 2012, 04:22

Salut,

1-nu am vazut nicio documentatie tehnica in care fie specificata cantitatea de lichid de frana,cel putin nu in Autodata dar putem face o apreciere astfel,daca are ABS intra aproape 2 l iar daca nu are cam 1,5 max si vei folosi lichid cu indicativul DOT 5.
Atentie pompa de ambreiaj se alimenteaza tot din vasul pompei de frana,acesta fiind comun.

2-cutia de viteze ia 2,3 l iar indicativul este 75W90.

3-referitor la plastice,exista in comert niste covor de burete lat de vreo 3 mm iar cand il presezi ramane de 0,2 mm,cumperi asa ceva si montezi toata plasticaraia peste un asemenea strat si daca vrei sa ramana fixat pe o anumita piesa il poti lipi cu prenandez.

4-bere folosesc de aceea cu "gust amarui" dar nu iti pot comunica "indicativul" chiar daca incepe cu "N" deoarece este considerata reclama mascata iar cantitatea mea cilindrica se situeaza undeva in jurul cifrei de 6000 cm3 :))
(vezi la avatar).

Spor la treaba.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 14 Aug 2012, 04:43

Cei care imi scriu zilnic pe privat si vad acest mesaj ii rog sa incerce sa intelega odata pentru totdeauna ca nu le voi raspunde niciodata in acel loc deoarece beneficieaza numai o singura persoana de raspunsul cerut la o anumita defectiune pe cand acesta trebuie vazut si de cei cu o problema similara,nu fac trafic de carne vie si nici de droguri deci nu am de cine ma feri

Va multumesc pentru intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde ciprian2601 » 14 Aug 2012, 10:36

Va multumesc de info,are abs:D.
Pai atunci o sa incerc sa strang atatoia cm3 de undeva si vedem cum facem cu livrarea:D.
O zi placuta!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde lazar valentin » 18 Aug 2012, 13:20

Salut,

Sunt posesorul unui Ford focus (2004, 1.8 benzina, 16v, remapat la 125 cp) si as vrea sa-i fac umpic de tuning la motor. Bugetul este de 1200 ron (sa includa si manopera). Ce imi recomanzi ?
lazar valentin
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 12 Iun 2012, 12:51
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2012, 14:56

Salut,

Am o mare rugaminte la tine,te rog frumos sa nu mi-o iei in nume de rau dar din acelasi motiv pentru ca mi-am permis sa fac o recomandare unui prieten care a cumparat un kit de modificare al motorului de pe internet mi-am auzit vorbe si din acel moment nu mai ma bag in problemele altora,imi cer scuze.
Te pot ajuta din punct de vedere mecanic cu absolut tot ce vrei si iti stau la dispozitie dar cu conditia sa iti procuri ce trebuie si mie imi spui ce am de facut dar nu particip cu indrumari dar in schimb pot executa prin diversi prieteni rectificari si alte operatii de prelucrare dar ma repet,numai la indicatiile tale.

Multumesc pentru intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde lazar valentin » 18 Aug 2012, 17:54

Sunt hotarat sa achizitionez acest produs http://www.autozr1.ro/kit-admisie-ford- ... -2005.html .
1. O sa castig ceva putere, cuplu de pe urma lui ?
2. In poza are tot ce trebuie pentru a fi instalat sau trebuie sa mai achizitionez si altceva ?
3. Kitul de admisie ce mai presupune pe langa acest filtru ?
4. Are rost sa cumpar doar acest filtru sau trebuie sa mai schimb si altceva pentru a vedea ceva diferente ?
5. Daca schimb admisia trebuie sa schimb evacuare sau trebuie sa o modific ? Daca da, cum ?
Scuze daca sunt prea multee intrebari dar sunt nou si ce am citit prin alte parti nu m-a lamurit.

Imagine
lazar valentin
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 12 Iun 2012, 12:51
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 19 Aug 2012, 15:25

As avea si eu o intrebare pentru domnul Gabi, parca am mai mentionat problema mea cu tacanitul de cca 2-3 secunde cand pornesc motorul( chiar daca opresc si pornesc la intervale scurte de timp), biscuind si pe alte forumuri cineva de pe vwforum zicea sa turezi motorul in zona 3000rpm la pornire, si iacata asa am facut, masina statuta 2 zile clar bate la pornire de numa timp in care martorul de ulei e aprins, cand se stinge merge rotund, deci dat cheie si apasat acceleratie undeva peste 2000rpm, tacanitul a disparut si martorul de ulei sa stins aproape instantaneu.....pareri?
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 19 Aug 2012, 18:19

Salut,

Nu stiu ce a scris persoana respectiva sau ce ai inteles dar problema apare astfel,se face acesta operatie inainte de a opri motorul cand vii de la un anumit drum si mai ales la motoarele cu turbosuflanta pentru ca in acest fel ramane un surplus de ulei astfel incat turbina si motorul sunt pregatite de urmatoare pornire avand o minima cantitate de ulei asigurata pentru lubrefiere.
Nu iti recomand sa faci acelasi lucru de a tura motorul la rece la 3000 de ture,deci ma repet iti recomand ,nu esti obligat sa faci ce spun eu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde focu25 » 19 Aug 2012, 18:32

Ideea era: cineva avea aceeasi problema ca mine cu un vw, iar cineva la intrebat cum se manifesta daca la pornire tureaza motorul, eu am facut doar ce ia recomandat acela userului respectiv si am obs ca becul sa stins instantaneu si deci nici nu a mai clantanit....nam turat la 3000 undeva 2000 poate 2000 si ceva, doar am ciupit sa zic asa pedala...
focu25
Member
 
Mesaje: 433
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde lazar valentin » 19 Aug 2012, 19:03

Ok. Am inteles. Daca nu ma poti ajuta cu indrumari imi poti recomanda pe cineva care ma poate lamuri ?
lazar valentin
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 12 Iun 2012, 12:51
Maşina: Ford

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 19 Aug 2012, 19:09

salut poate gasesc un raspuns la dvs am un ford mondeo 3 1999cm 107kw bezina si am urmatoare problema

probleme alimentare cred am fost saptamana trecuta la barlad si intrerupe in sarcina adica in momentul in care calc aCceleratia incepe sa intrerupa asta in viteza . daca calc accelereatia foarte lin nu prea face probleme asemenea daca o tin fixa in 2000-3000 de ture . astazi am coborat la masina sa o pornesc nu mai porneste decat la a trei-a sau a patr-a cheie am accelerat la 3000 de ture si tremeura motorul foarte urat de asemenea cat am fost in barlad intr-o dimineatza a pornit foarte greu si am int-un final am bagat-o in viteza la rece si iam dat la automat fara sa calc ambreajul dupa asta a pornit dar a scos mult fum alb pe esapament si nu mai are viata in el motorul cu chiu cu vai am ajuns inapoi in bucuresti
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Aug 2012, 01:06

Salut,

Daca stii ca in ultimii 20.000 km ai schimbat filtru decantor eu as banui pompa de benzina si in ultima instanta debitmetrul.
Ti se pare cumva ca de la un timp pompa de injectie a devenit mai galagioasa?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 06:29

in urma cu o 3 saptamani am schimbat consumabilele filtre ulei pompa pare sa functionaeze ca si pana acum acelasi sunte la pornire in rest nu am schimbat nimic . la mersul in relatii in momentul in care ai dau sprituri de aceleratie sa aude un fasait ca si cum ar trage aer fals si bolboroseste bobina de inductie schimbata anul trecut bujii schimbate la inceputul anului
autoturismul il detin din martie anul trecut si am efectuat aproximativ 14/16000 de km
autoturismul are 179000 de km
iar pana acum doua luni nu am avut astfel de probleme
anul trecut am schimbat fise si bujii dic auza ca nu imi placea cu merge in turatii mici mici pentru un motor pe benzina
adica exemplu : cu motorul in sarcina sa zic in viteza a trei-a in momentul in care calc frana si turatia scade la 1200--1400 de turatii la revenire in acceleratie in aceeasi treapta motorul tremura dar cu schimbul de bobina si bujii nu sa remediat problema dar nici nu am insistat asupra ei cam astea sunt interventiile asupra sistemului de aprindere si am mai schimbat garnituri capac cubutori din cauza ca scapa pe undeva ulei care se scurgea pe fisee si bujii acesata problema sa remediat o data cu schimbarea garniiturilor

MULTAM PENTRU PROMTITUDINEA RASPUNSURILOR
acesta este istoricul autoturismului de cand este la mine
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Aug 2012, 17:14

$1 scrie:$2k. Am inteles. Daca nu ma poti ajuta cu indrumari imi poti recomanda pe cineva care ma poate lamuri ?


Salut,

Lazar am mentionat clar ca te ajut din punct de vedere mecanic cu tot ceea ce imi aduci de montat la masina dar nu imi dau imi dau cu parerea pentru ca sunt "stan patitul".

Ce vrei sa iti spun?
Daca iti spun ca acel kit e bunicel si dupa montare pe masina nu ti se pare nicio schimbare vei spune:

-Uite ba al dracu bibanu ce plasa ca mi-a dat....

Daca iti spun ca e frectie la piciorul de lemn o sa zici iarasi:

-Uite ba al dracu ce mare se da bibanu ca a montat el si nu are efectul scontat parca astia le-au fabricat degeaba...

Deci?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 18:10

ultima intrebare
am coborat acum 20 de min la masina detalii noi tin sa precizez ca am incredere in sfatul tau
bag cheia in contact pun contactul 10 secunde decuplez pun iarasi contact dau la cheie invartate motorul si apoi se opreste
pun iarasi contactul de doua ori a cate 10 secunde dau la cheie a treia oara invarte motorul se opreste
o iau de la capat contact de doua ori porneste motorul dar bolboroseste undeva 400 /// 500 de rotatii il las 4-5 secunde ai dau un sprit la aceleratie totul in ordine 1200 de rotatii se aude ok problema in spate la esapament fum alb mirosind puternic a benzina ai dau cate-va pedale aceeasi bolboroseala la inceputul aceleratiei si fum alb cu parfum de benzina
urmeaza sa merg la mecanic dar as vrea o parere sa nu ma duc ca bou la poarta
sper sa imi dai o parere fara a te gandii ca voi avea preconceptii fatza de parerea ta


multzam anticipat
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 20 Aug 2012, 18:39

Salut,

Eu ti-as recomanda sa incerci cu o bobina de la cineva chiar daca sustii ca a fost schimbata dar ia-o cu fise cu tot.
Dupa cate relatezi ca miroase a benzina asta ar insemna ca se alimenteaza dar nu arde si de aceea acuz bobina iar asta poate ceda repede daca alternatorul incarca mult de exemplu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 19:59

care ar fi pretul ca sa fac acest motor ca nou manopera +piese ??.... se merita???
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde cornelino78 » 20 Aug 2012, 20:01

ma refer sa fac motorul la tine si cam ce garantie dai la o astfel de manopera ???
motor duratech he 1999 cm 107 kw an 2003
cornelino78
Incepator
 
Mesaje: 73
Membru din: 08 Iun 2010, 11:02
Maşina: Ford Mondeo mk3 an 2003 capacitate 2000 benzina 107kw
VIN: wf05xxgbb53y16211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dann_oss » 21 Aug 2012, 00:34

Va salut, am si eu o mica/mare problema:
Mașină : focus 1, benzină 1.6, 101 cp
Problema: consum ulei.
Ideea este ca am făcut segmentarea acum 2ani dar "mecanicul" a comis-o in sensul ca nu a montat cum trebuie distribuția, bineînțeles aceasta a sărit si mi-a strambat câteva supape. Credeți ca asta este motivul consumului de ulei de după segmentare? Ce ma sfătuiți? Sa încerc să mai fac o alta segmentare sau sa iau alt motor?(ma gândesc cs in momentul în care s-au strambat supapele, s-a strambat cumva si chiulasa ).

Mulțumesc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
dann_oss
Ford Freak
 
Mesaje: 100
Membru din: 29 Iul 2009, 21:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.8 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 03:18

Salut,

Danute problema este in felul urmator,nu conteaza ca ai segmentat motorul acum 2 ani ci cati km ai facut de atunci si conditiile de exploatare si intretinere care le-ai efectuat asupra lui.
Referitor la chiulasa,aceasta nu se poate stramba de la tamponarea in supape prin sarirea distributiei ci numai sparge sau fisurarea dar atata timp cat nu fierbe in vas este in regula dar eu nu pot sti ce a facut persoana respectiva la chiulasa de la nefericitul eveniment si daca ai cumparat supape noi si el nu le-a pasuit in chiulasa si nu a schimbat simeringurile, poate consuma ulei pe la ele dar nu in cantitati industriale.
In concluzie trebuie demontata chiulasa pentru verificare si cu acesta ocazie se vede si uzura blocului si daca necesita segmentare sau daca mai merita raparat.
Daca doresti sa colaboram poti demonta chiulasa si mi-o trimiti mie sa ti-o dau pregatita cu totul,adica rectificate si pasuite supapele cu toate reglajele facute si simeringurile schimbate decat o arunci su un coleg de forums pe masina dar atentie,semeringurile le cumperi tu iar manopera te costa 320 lei sau daca te decizi poti aduce masina cu totul la mine.

Uite ,o sa-ti prezint mai jos o chiulasa reparata saptamana trecuta,de fapt i-am facut tot motorul la un coleg de forum si sa faci comparatie cum aparea chiulasa inainte si dupa interventie.
Fişiere ataşate
DSC300014.JPG
simeringurile de supape
DSC300013.JPG
simeringurile de supape
DSC40007.JPG
supapele de pe un piston dupa reparatie
DSC010001.JPG
dupa ce a fost prelucrata.
DSC300006.JPG
inainte de prelucrata.
DSC40005.JPG
asa arata dupa reparatie
solutia de culoare inchisa este acolo pt ca probam daca nu curge cumva vreo supapa.
DSC00019.JPG
inainte de prelucrare
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 05:57

$1 scrie:$2are ar fi pretul ca sa fac acest motor ca nou manopera +piese ??.... se
merita???


Pana nu se demonteaza chiulasa nu se poate specifica niciun pret.
Daca nu are uzura mare pe blocul motor se merita reparat decat sa cumperi jaful altuia.

$1 scrie:$2a refer sa fac motorul la tine si cam ce garantie dai la o astfel de manopera ???
motor duratech he 1999 cm 107 kw an 2003


La ce manopere faci referire?
Eu nu imi amintesc sa fi vorbit impreuna de un pret.
Referitor la garantie,in cei peste 25 de ani de mecanica care ii detin am reusit sa obserb doua tipuri de clienti:

-unii pe care nu ii intereseaza cati bani cheltuiesc sau daca motorul fuctioneaza cum trebuie dar sa aiba un document la mana in care sunt indrugate tot felul de angajamente fictive deoarece in cazul in care
motorul crapa,firma cu pricina sigur o sa gaseasca un motiv bine intemeiat precum ar fi o piatra care a intrat in nervura cauciucului si a produs trepidatii motorului si astfel propietarul este vinovat ca nu curata cauciucurile la fiecare 3,5 km bla bla bla, sau ca a efectuat mai multe viraje la stanga decat la dreapta si astfel uleiul din baie a ametit si nu a mai intrat in sorbul pompei de ulei ,bla bla bla.... :D

-sau al doilea tip de clienti care nu ii intereseaza o insiruire de angajamente pe o hartie ieftina ci sa le mearga motorul cum trebuie.


O garantie a mea ar fi de exemplu faptul ca niciodata nu iau banii inainte ca la femei ci mai intai execut lucrarea,clientul face receptia la masina si daca este multumit ma remunereaza daca nu batem palma si ramanem prieteni dar din pacate nu am patit fenomenul asta pana acum dar avand in vedere ca inaintez in varsta stii cum se spune "omul la batranete....." si poate voi pati de acum incolo si din greseala poate imi fac debutul chiar pe masina ta =))
O alta garantie ar fi constatarile colegii dupa ce ridica masinile de la mine si sa iti dau ultima lucrare definitivata saptamana trecuta,baiatul fiind tot bucurestean:

$1 scrie:$2nca un Ford Focus segmentat cu ajutorul domnului Gabi (bibanu47). In urma discutiilor cu dansul cat si in urma fotografiilor care mi le-a trimis motorul a fost destul de afectat de consumul de ulei.
Ca si piese schimbate au fost cam in felul urmator:
- segmenti Goetze
- garnitura chiulasa
- cuzineti biela
- filtru aer
- filtru ulei
- ulei 4 l
- antigel
- 4 bujii Beru
- kit distributie Contitech
- rectificat chiulasa
- rectificat supape * 16 bucati
Acum primele impresii dupa aproximativ 500 km efectuati.
Motorul este mai linistit, urca mult mai frumos in ture si de altfel masina raspunde prompt la reprizele de accelerare. Dupa acesti 500 km facuti aproape exclusiv in regim extraurban (viteza=100 km/h, 2500-2700 rpm), am verificat din nou uleiul si este la locul lui. Urmeaza revizia de 1000 km.


Cam asa arata garantiile mele si ma opresc aici nu ma apuc sa iti aduc citate fara rost din mai multe topicuri ca sa ma dicute colegii ca" uite ba s-a apucat bibanul sa se laude" iar pe cealalta parte daca faci cumva referire la faptul ca daca as fi autorizat,raspunsul este DA,in 1990 am fost primul din orasul meu care am deschis un atelier de reparatii auto si intre 1990 si 1996 am fost la Decretul 54 ca independent,persoana fizica autorizata iar in 1996 am trecut la SRL.

Gata am "palavragit" destul si ne ia lumea seama,la treaba toata lumea. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde psicho1986 » 21 Aug 2012, 09:48

Salut, am si eu o problema care pare generala dar nu am gasit nimic specific pentru Focus, dar am gasit pentru alte modele de masini Golf, Astra etc. Masina manaca ulei de cand a venit caldura, nu mi-am dat seama pentru ca in perioada in care eu verificam uleiul nu a mancat de loc si m-am gandit ca este OK si nu trebuie sa stau toata ziua cu mana pe joja, problema este ca am ramas fara ulei, adica nu mai ajungea la joja si am mers cu ea asa vre-o 100Km pana mi-am dat seama, consecinta a fost ca a aparut un zgomot la motor, care nu a disparut nici dupa ce am completat cu 1500ml de ulei cat mai era nevoie. Zgomotul este metalic, asemanator cu o bila de rulment intr-o conserva (este singura analogie care pot sa o fac) si se aude doar la accelerare in sarcina in viteza 1 si 2 la turatie mica cand motorul este cald, la rece deloc, deci daca stau la semafor cu motorul pornit si plec la turatie mai mica gen 1300 se aude clar pana pe la 1900 dupa care nu se mai aude, schimb a doua la 2500 si iar se aude pana pe la 1900 de turatii iar dupa aia nu se mai aude deloc. Nu stiu ce sa fac si cat de grava este problema, nu am fonduri acum pentru segmentare, daca schimb uleiul cu unul cu alte specificatii decat Ford F 5W30 eventual un 5W40 oare mai mananca la fel de mult, zgomotul acela inseamna o problema mai grava la alte componente, am fost la un mecanic aici in Timisoara si mi-a zis ca e de la ulei prea subtire pentru km masinii (122000 in bord dar nu sunt reali 100%), poate uleiul sa fie mancat asa de repede si din cauza ca am furtunul acela in forma de T de recirculare gaze carter de sub galeria de admisie care intra in epurator fisurat (astept de 3 saptamani dupa el pe original). Scuze daca am povestit prea mult dar nu prea stiu de unde sa incep sa repar la masina sau cat costa toata distractia si mi-am dat seama ca in Timisoara e mai bine sa fiu eu extrem de informat inainte sa ajung la un service.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde dann_oss » 21 Aug 2012, 10:34

$1 scrie:$2alut,

Danute problema este in felul urmator,nu conteaza ca ai segmentat motorul acum 2 ani ci cati km ai facut de atunci si conditiile de exploatare si intretinere care le-ai efectuat asupra lui.
Referitor la chiulasa,aceasta nu se poate stramba de la tamponarea in supape prin sarirea distributiei ci numai sparge sau fisurarea dar atata timp cat nu fierbe in vas este in regula dar eu nu pot sti ce a facut persoana respectiva la chiulasa de la nefericitul eveniment si daca ai cumparat supape noi si el nu le-a pasuit in chiulasa si nu a schimbat simeringurile, poate consuma ulei pe la ele dar nu in cantitati industriale.
In concluzie trebuie demontata chiulasa pentru verificare si cu acesta ocazie se vede si uzura blocului si daca necesita segmentare sau daca mai merita raparat.
Daca doresti sa colaboram poti demonta chiulasa si mi-o trimiti mie sa ti-o dau pregatita cu totul,adica rectificate si pasuite supapele cu toate reglajele facute si simeringurile schimbate decat o arunci su un coleg de forums pe masina dar atentie,semeringurile le cumperi tu iar manopera te costa 320 lei sau daca te decizi poti aduce masina cu totul la mine.

Uite ,o sa-ti prezint mai jos o chiulasa reparata saptamana trecuta,de fapt i-am facut tot motorul la un coleg de forum si sa faci comparatie cum aparea chiulasa inainte si dupa interventie.

Pai gata domnul Bibanu, ne apucam de treaba, rămâne sa va sun și sa stabilim o programare.
Va mulțumesc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
dann_oss
Ford Freak
 
Mesaje: 100
Membru din: 29 Iul 2009, 21:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 1.8 tdci

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2012, 18:13

$1 scrie:$2alut, am si eu o problema care pare generala dar nu am gasit nimic specific pentru Focus, dar am gasit pentru alte modele de masini Golf, Astra etc. Masina manaca ulei de cand a venit caldura, nu mi-am dat seama pentru ca in perioada in care eu verificam uleiul nu a mancat de loc si m-am gandit ca este OK si nu trebuie sa stau toata ziua cu mana pe joja, problema este ca am ramas fara ulei, adica nu mai ajungea la joja si am mers cu ea asa vre-o 100Km pana mi-am dat seama, consecinta a fost ca a aparut un zgomot la motor, care nu a disparut nici dupa ce am completat cu 1500ml de ulei cat mai era nevoie. Zgomotul este metalic, asemanator cu o bila de rulment intr-o conserva (este singura analogie care pot sa o fac) si se aude doar la accelerare in sarcina in viteza 1 si 2 la turatie mica cand motorul este cald, la rece deloc, deci daca stau la semafor cu motorul pornit si plec la turatie mai mica gen 1300 se aude clar pana pe la 1900 dupa care nu se mai aude, schimb a doua la 2500 si iar se aude pana pe la 1900 de turatii iar dupa aia nu se mai aude deloc. Nu stiu ce sa fac si cat de grava este problema, nu am fonduri acum pentru segmentare, daca schimb uleiul cu unul cu alte specificatii decat Ford F 5W30 eventual un 5W40 oare mai mananca la fel de mult, zgomotul acela inseamna o problema mai grava la alte componente, am fost la un mecanic aici in Timisoara si mi-a zis ca e de la ulei prea subtire pentru km masinii (122000 in bord dar nu sunt reali 100%), poate uleiul sa fie mancat asa de repede si din cauza ca am furtunul acela in forma de T de recirculare gaze carter de sub galeria de admisie care intra in epurator fisurat (astept de 3 saptamani dupa el pe original). Scuze daca am povestit prea mult dar nu prea stiu de unde sa incep sa repar la masina sau cat costa toata distractia si mi-am dat seama ca in Timisoara e mai bine sa fiu eu extrem de informat inainte sa ajung la un service.


Salut,

Iti recomand sa dai baia jos la masina si sa vezi jocul bielelor deoarece acea bataie vine de la un cuzinet ,deci nu trebuie demontat motorul decat daca te decizi sa il segmentezi dar pentru bataia respectiva trebuie bagata masina pe un canal si demontata baia.
Nu vreau sa iti contrazic mecanicul dar ma vad obligat sa o fac,chestia cu uleiul bla bla bla iti furi caciula singur pentru ca un ulei mai gros nu este Dumnezeu sa ia jocurile cuzinetilor si te vei trezi ca ti se rupe in doua acel cuzinet sau se va invarti in biela si atunci chiar ca te va ustura cu adevarat reparatia motorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login