29 Mar 2013, 21:10
$1 scrie:$2una ziua
Nu mi-au dat priza de centrare in kit-ul de la ambreiaj si incerc sa fac eu una
Va multumesc
29 Mar 2013, 21:43
$1 scrie:$2alut,
E din aia adevarata cu masa simpla,nu ai ce schimba decat discul si placa de presiune.


29 Mar 2013, 22:47
Seara buna!
29 Mar 2013, 22:54
29 Mar 2013, 23:19
$1 scrie:$2alutare domn Bibanu,am si eu o problema,poti elucida de la ce este bataia asta,
Va rog ajutati-ma!!!
30 Mar 2013, 08:34
30 Mar 2013, 16:12
30 Mar 2013, 17:13
30 Mar 2013, 23:49
31 Mar 2013, 01:52
31 Mar 2013, 12:49
31 Mar 2013, 16:50
31 Mar 2013, 17:49
$1 scrie:$2..tie ti se pare bataie pe injector,sau e de motor?
31 Mar 2013, 17:53
31 Mar 2013, 18:31
deci de convins sunt 100% ca am tacheti mecanici, deoarece i-am vazut. am stat langa mecanic cand mi-a desfacut capacul de la tacheti si i-am vazut, i-am masurat. din spusele mecanicului se incadreaza la tolerante. 20 cu 35...distributia este la punct(verificata). toata povestea a inceput din decembrie anul trecut de cand am cumparat masina (adusa din germania). ca sa fiu eu sigur m-am dus sa ii fac revizia (ulei, filtre si distributie). doar ca m-am dus la un mecanic care am fost cu masina anterioara la el si am zis sa ma duc si cu asta. si s-a apucat omu a desfacut a desfacut...inainte sa ajung la el nu se auzeau tachetii..asa sesizabil...dupa ce a montat-o la loc , a pornit motoru si a inceput sa faca precum un camion ROMAN
se zguduia din toate incheieturile. a mai umblat un pic pe la ea si s-a stabilizat intr-un final..a lasat-o sa se incalzeasca sa porneasca electroventilatoarele sa isi faca aerisirea..cica. dupaia relantiul meu era mizerabil...in mers cu ea scoasa din viteza imi murea motorul..omu zie "sigur e de la motorasul pas cu pas", l-a curatat si surpriza , masina mergea la fel de prost.dupa care imi zice "trebuie luat alt motoras"...cu masina am plecat acasa foarte dezamagit cu furtunasele de la vacum din clapeta scoase ca sa nu mi se mai opreasca motorul. dupa 2 zile am reusit cu chiu cu vai sa cumpar un motoras pas cu pas nou (280 ron) si l-am schimbat eu ,ca sa am surpriza sa mearga la fel . si mai dezamagit am apelat la un var care lucreaza la un service auto..am dus-o acolo unde s-a uitat cineva la ea si mi-a repus distributia la punct, cica a fost sarita. din acea zi am inceput sa am zgomot la motor. http://www.youtube.com/watch?v=2fapGkw-vR0 aici este dovada de cum se aude motorul meu acum
multumesc si imi cer scuze pentru palavrageala
01 Apr 2013, 02:48
01 Apr 2013, 05:11
$1 scrie:$2a salut. Domnul Gabi am un ...
01 Apr 2013, 07:46
01 Apr 2013, 12:02
pompa de servodirectie (sau subamnsamblul necesar) in asa fel incat nivelul de asistare sa fie mai mare astfel incat rotirea volanului sa se faca mai usor.02 Apr 2013, 03:30
02 Apr 2013, 06:35
02 Apr 2013, 08:14
rabdare si tutun!!02 Apr 2013, 14:33
03 Apr 2013, 00:45
$1 scrie:$2alutare domnu' Gabi.
Am un mondeo mk3 tdci cu motorul de 2.0 de 130 de cai. As vrea sa fac servodirectia sa fie putin mai usoara (sa se invarta volanul mai usor). Nu am nici o problema cu servodirectia. Merge totul foarte bine si nu scapa ulei pe nicaieri. Rotile pe fata sunt umflate la 2.3. Tot ce as vrea este sa stiu daca exista vreo posibilitate sa "tunam"pompa de servodirectie (sau subamnsamblul necesar) in asa fel incat nivelul de asistare sa fie mai mare astfel incat rotirea volanului sa se faca mai usor.
Am mers cu un mondeo mk3 pe benzina la care volanul se misca mult mai usor decat la dieselul meu.
Se poate face ceva?
dar noi dorim sa ne cumparam masina diesel,sa consume putin dar sa si fuga mai ceva ca aceea pe benzina.03 Apr 2013, 02:19
$1 scrie:$2alutare dnu Gabi
Sa o luam cu inceputul:
-dimineata la prima cheie becul de la ulei se stinge imediat cum a pornit masina.
-daca scot busonul de la ulei stropi nu prea sar, numai atunci cand i accelerez.
-axa cu came se "scalda" in ulei din ce am vazut eu.
Masina , momentan functioneaza cu ulei Castrol 10w 40 , si inca un aditiv adaugat la o recomandare a unui mecanic ( ceva de la firma Rotten).
Multumesc, o zi buna!
03 Apr 2013, 04:22
$1 scrie:$2a salut. Domnul Gabi am un Focus 1,6 din 2000 cu un motor ce topeste uleiul 10w40 in ritm GALOPANT. Am devenit clientul preferat al magazinului de unde cumpar uleiul.Agravarea sa produs dupa schimbarea defectuoasa a distributiei.Surubul fuliei strans necorespunzator a dus la schimbarea supapelor,oringurilor,garniturii de chiuloasa, etc.Acum am si avertizor sonor pentru ulei prin intermediul sunetului deosebit de neplacut al tachetilor MECANICI, sunet ce ma anunta ca iar trebuie verificat nivelul.Avantaje si dezavantaje.Ghinion de nesansa.In proportie de 99% sunt convins ca posibila rezolvare ar fi segmentarea.Restul ar fi speranta ca poate se rezolva si altfel.In vederea unei colaborari pentru efectuarii unei segmentari cu TOT ce este necesar, as fi foarte interesat de o estimare aproximativa a costurilor,cat timp dureaza pana e din nou pe sosea si cand as putea apela la ajutorul dvs.O zi buna.
le monteaza segmentii pe ele si gataaaa motorul.
03 Apr 2013, 06:44
ce se poate intampla pe termen scurt si lung daca presupunem ca am o biela indoita sau o supapa/doua/trei indoita.03 Apr 2013, 07:11
03 Apr 2013, 07:49
03 Apr 2013, 08:35