$1 scrie:$2una ziua Nu mi-au dat priza de centrare in kit-ul de la ambreiaj si incerc sa fac eu una Va multumesc
Ti-am promis ca revin cu detalii,deci gaura din vilbrochen la inceput are 21mm in diametru pe o lungime de vreo 12 mm iar apoi incepe o cota mai mica de 17 mm in diametru tot cam pe aceeasi lungime.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
$1 scrie:$2alut, E din aia adevarata cu masa simpla,nu ai ce schimba decat discul si placa de presiune.
Buna dl. Gabi! Ati putea sa-mi (sa ne) spuneti daca e adevarat sau nu ca motoarele de 1.8 TDDI si 1.8 TDCI de pe FOCUS 1 difera doar la partea de injectie si volanta? Si eventual o parere, daca s-ar putea adapta un ambreiaj de 1.8 TDDI la un 1.8 TDCI? Dumneavoastra daca ati avea un 1.8 TDCI si ati avea probleme cu volanta, ati schimba kitul de ambreiaj cu volanta cu masa dubla intr-un KIT de conversie cu volanta cu masa simpla (de ex. Valeo face si pt. 1.8 TDCI ...)? Si in final ce parere aveti, ... ar putea dauna cumva o volanta cu masa simpla unui motor care a fost facuta cu masa dubla? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri/pareri si scuze pentru avalansa de intrebari!
Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY
Multumesc, d-le Gabi! Imi creste inima cand aud ca am volanta cu masa simpla! Trebuie sa intervin la ambreiaj (zgomote la apasarea pe jumatate a pedalei, dar inca nu patineaza discul) si ma mai linistesc ca o sa coste mai putin Seara buna!
Salutare domn Bibanu,am si eu o problema,poti elucida de la ce este bataia asta,toata lumea sp ca e de injector,am fost cu injectorul la un nene,mi la curatat,spalat si nu a mai facut asa rau,acum problema sta in felul urmator,eu am 3injectoare 1 cod,iar altul alt cod,am luat injector reconditionat,aceasi problema,imi trimite alt cod,mie imi trebuie codul Ejbr01601z,si mie mi-au trimes ejbr 02201z,ce pot face,sunt disperat..Va rog ajutati-ma!!!
$1 scrie:$2alutare domn Bibanu,am si eu o problema,poti elucida de la ce este bataia asta, Va rog ajutati-ma!!!
Salut,
Care bataie? Unde este? Ai postat vreun fisier audio si nu-l vad eu?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Cu motorul pornit slabeste fiecare conducta care intra in injector si astfel afli pe care piston bate dupa care acel injector il permuti cu oricare dintre ele si incerci din nou sa repeti operatia cu slabitul iar daca bate tot pe piostonul respectiv este clar ca nu injectorul e de vina ci problema se afla in motor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Salut, Dl Gabi, eu am zis sa il ajut ca stiu cum e sa ai o problema si nimeni sa nu te ajute, eu i`am spus sa intre aici pe topic sa posteze problema, dar vad ca nu s-a sinchisit sa o faca, acum parerea lui ce vrea faca. Eu nu ma indoiesc de ce spuneti dumneavoastra, voi posta acolo pe topic ce ati scris dvs si treaba lui ce face.
Va salut. Domnul Gabi am un Focus 1,6 din 2000 cu un motor ce topeste uleiul 10w40 in ritm GALOPANT. Am devenit clientul preferat al magazinului de unde cumpar uleiul.Agravarea sa produs dupa schimbarea defectuoasa a distributiei.Surubul fuliei strans necorespunzator a dus la schimbarea supapelor,oringurilor,garniturii de chiuloasa, etc.Acum am si avertizor sonor pentru ulei prin intermediul sunetului deosebit de neplacut al tachetilor MECANICI, sunet ce ma anunta ca iar trebuie verificat nivelul.Avantaje si dezavantaje.Ghinion de nesansa.In proportie de 99% sunt convins ca posibila rezolvare ar fi segmentarea.Restul ar fi speranta ca poate se rezolva si altfel.In vederea unei colaborari pentru efectuarii unei segmentari cu TOT ce este necesar, as fi foarte interesat de o estimare aproximativa a costurilor,cat timp dureaza pana e din nou pe sosea si cand as putea apela la ajutorul dvs.O zi buna.
Vand routere wireless Huawei HG655b functionale in Rds sau Romtelecom.Multe si bune...
Cu motorul pornit slabeste fiecare conducta care intra in injector si astfel afli pe care piston bate dupa care acel injector il permuti cu oricare dintre ele si incerci din nou sa repeti operatia cu slabitul iar daca bate tot pe piostonul respectiv este clar ca nu injectorul e de vina ci problema se afla in motor.
$1 scrie:$2..tie ti se pare bataie pe injector,sau e de motor?
Salut,
Meltiade tot ma judecati voi ca sunt al dracu asa ca hai sa-ti rapund ca atare ca de fapt sunt prostul vostru nu al dracu si am zis de atate ori sa nu va mai bag in seama si sa vad dracu un film sau sa joc o tabla,un sah,sa fac cu totul altceva pentru ca multi nu meritati si totusi nu-mi vad eu dracu de treaba mea.
Iti raspund la intrebarea de mai sus: Deci nu e bataie nici de injector nici de motor ci e bataie de joc,adica mai pe inteles iti bati joc de mine. Ti-am explicat pas cu pas ce sa faci iar tu vii sa ma intrebi ce bataie este? Unde este raspunsul tau la ce ti-am spus eu sa faci? Nu mai strigi ajutorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Cand nu va baga nimeni in seama va vaietati ca niste femei gravide,ca nu stie sau nu va ajuta nimeni iar cand vine un bou ca mine si iti da mura in gura ce sa faci,tu in loc sa pui mana la treaba ma iei la zeflemea intreband din nou ca eu ce cred ca este dar fara sa faci ce ti-am spus,deci in concluzie eu am vorbit ca vaca degeaba. Stii cum esti tu? Esti ca ala care opreste o coloana de oameni necajiti care isi duc mortul pe ultimul drum si intrebi in zeflemea: -Ba idiotilor sigur v-ati uitat bine la el si e mort?
Scuze ca te intreb,meltiade vine de la meltean? Ca asa se explica totul si daca nu stii ce inseamna meltean,deschide un topic pe seama asta ca iti raspunde Mircea Badea.
Cred ca din acest moment o sa va raspund fiecaruia dupa cum meritati si din cauza unora ca tine se vor satura moderatorii de apostrofarile mele si vor inchide topicul si daca il vor inchide atentie ce va spun, eu nu pierd nimic,daca cineva pierde vor fi colegii care au cu adevarat nevoie de mine,eu personal am destula reclama pe tot netul ca sa nu mor de foame. Nu stiu cati dintre voi au observat ca am scos inclusiv nr . de tel.din semnatura ca ma saturasem,nu mai aveam liniste nici la toaleta si nu faceam nimc toata ziua ci decat sa ma sterg pe maini de ulei ca sa pot face pe secretara la telefon,cum puneam mana sa repar ceva cum suna tel.
Din momentul de fata cei care observati ca nu va raspund la mesaje sa nu mai insistati deoarece o voi face selectiv,nu am niciun contract semnat cu nimeni
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
buna ziua domnu Gabi, eu sunt acel mariossan cu problema la motor deci de convins sunt 100% ca am tacheti mecanici, deoarece i-am vazut. am stat langa mecanic cand mi-a desfacut capacul de la tacheti si i-am vazut, i-am masurat. din spusele mecanicului se incadreaza la tolerante. 20 cu 35...distributia este la punct(verificata). toata povestea a inceput din decembrie anul trecut de cand am cumparat masina (adusa din germania). ca sa fiu eu sigur m-am dus sa ii fac revizia (ulei, filtre si distributie). doar ca m-am dus la un mecanic care am fost cu masina anterioara la el si am zis sa ma duc si cu asta. si s-a apucat omu a desfacut a desfacut...inainte sa ajung la el nu se auzeau tachetii..asa sesizabil...dupa ce a montat-o la loc , a pornit motoru si a inceput sa faca precum un camion ROMAN se zguduia din toate incheieturile. a mai umblat un pic pe la ea si s-a stabilizat intr-un final..a lasat-o sa se incalzeasca sa porneasca electroventilatoarele sa isi faca aerisirea..cica. dupaia relantiul meu era mizerabil...in mers cu ea scoasa din viteza imi murea motorul..omu zie "sigur e de la motorasul pas cu pas", l-a curatat si surpriza , masina mergea la fel de prost.dupa care imi zice "trebuie luat alt motoras"...cu masina am plecat acasa foarte dezamagit cu furtunasele de la vacum din clapeta scoase ca sa nu mi se mai opreasca motorul. dupa 2 zile am reusit cu chiu cu vai sa cumpar un motoras pas cu pas nou (280 ron) si l-am schimbat eu ,ca sa am surpriza sa mearga la fel . si mai dezamagit am apelat la un var care lucreaza la un service auto..am dus-o acolo unde s-a uitat cineva la ea si mi-a repus distributia la punct, cica a fost sarita. din acea zi am inceput sa am zgomot la motor. http://www.youtube.com/watch?v=2fapGkw-vR0 aici este dovada de cum se aude motorul meu acum multumesc si imi cer scuze pentru palavrageala
Vreau sa stiu urmatoarele: -dimineata se stinge imediat becul la ulei cand pornesti? -daca ii scoti busonul de la capacul culbutorilor da cu stropi de ulei afara? -vezi prin gaura acestui buson daca axa cu came se scalda in ulei cu motorul pornit? Sunt convins ca prima data cand a montat distributia gresit a lovit si supapele putin. Verifica ce te-am intrebat si astept raspuns la cele 3 intrebari intrebari.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Imi cer scuze de intarziere dar incerc sa revin cu detalii amanuntite in cursul dupa-amiezei ,sper sa si reusesc.
Multumesc de intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Sa o luam cu inceputul: -dimineata la prima cheie becul de la ulei se stinge imediat cum a pornit masina. -daca scot busonul de la ulei stropi nu prea sar, numai atunci cand i accelerez. -axa cu came se "scalda" in ulei din ce am vazut eu. Masina , momentan functioneaza cu ulei Castrol 10w 40 , si inca un aditiv adaugat la o recomandare a unui mecanic ( ceva de la firma Rotten). Multumesc, o zi buna!
Salutare domnu' Gabi. Am un mondeo mk3 tdci cu motorul de 2.0 de 130 de cai. As vrea sa fac servodirectia sa fie putin mai usoara (sa se invarta volanul mai usor). Nu am nici o problema cu servodirectia. Merge totul foarte bine si nu scapa ulei pe nicaieri. Rotile pe fata sunt umflate la 2.3. Tot ce as vrea este sa stiu daca exista vreo posibilitate sa "tunam" pompa de servodirectie (sau subamnsamblul necesar) in asa fel incat nivelul de asistare sa fie mai mare astfel incat rotirea volanului sa se faca mai usor. Am mers cu un mondeo mk3 pe benzina la care volanul se misca mult mai usor decat la dieselul meu. Se poate face ceva?
Mii de scuze,am avut o chiulasa de Megane cu supapele indoite,primita din tara prin curierat si am stat pana noaptea tarziu sa o fac deoarece pierdea omul inmatricularea. Sper sa ma achit de voi in cursul zilei de azi dupa-amiaza.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
$1 scrie:$2alutare domnu' Gabi. Am un mondeo mk3 tdci cu motorul de 2.0 de 130 de cai. As vrea sa fac servodirectia sa fie putin mai usoara (sa se invarta volanul mai usor). Nu am nici o problema cu servodirectia. Merge totul foarte bine si nu scapa ulei pe nicaieri. Rotile pe fata sunt umflate la 2.3. Tot ce as vrea este sa stiu daca exista vreo posibilitate sa "tunam" pompa de servodirectie (sau subamnsamblul necesar) in asa fel incat nivelul de asistare sa fie mai mare astfel incat rotirea volanului sa se faca mai usor. Am mers cu un mondeo mk3 pe benzina la care volanul se misca mult mai usor decat la dieselul meu. Se poate face ceva?
Salut,
Cremalierea si dantura ei sunt construite in asa fel inca sa evite rasturnarea si mai ales derapajul pe timp de iarna.Raportul casetelor de la diesel la benzina difera,au cu totul alta divizare. Eu pot face ceea ce doresti tu deoarece umblu la ceva in pompa si o fac sa decupleze la presiune mai mare dar asemenea modificari nu fac si nu voi face indiferent de suma oferita,vreau sa stau linistit si sa imi cresc copilul cat oi mai avea de stat alaturi de el,nu vrea sa fac nici puscarie dar nici sa nu pot dormi din cauza ca am pe cineva pe constiinta,oricum nu prea dorm. Daca ar fi o masina preparata special pentru circuit inchis,as face multe dar noi dorim sa ne cumparam masina diesel,sa consume putin dar sa si fuga mai ceva ca aceea pe benzina. Monteaza-i caseta de benzina.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Sa o luam cu inceputul: -dimineata la prima cheie becul de la ulei se stinge imediat cum a pornit masina. -daca scot busonul de la ulei stropi nu prea sar, numai atunci cand i accelerez. -axa cu came se "scalda" in ulei din ce am vazut eu. Masina , momentan functioneaza cu ulei Castrol 10w 40 , si inca un aditiv adaugat la o recomandare a unui mecanic ( ceva de la firma Rotten). Multumesc, o zi buna!
Salut,
Am ascultat cu castile fisierul video acordand mare atentie zgomotelor distincte si nu vreau sa te sperii dar printre multe altele aud o bataie de piston. Parerea mea personala este ca nu vei solutiona problema pana nu demontezi chiulasa ca sa poti observa jocul pistoanelor in bloc si nu m-ar mira faptul sa ai vreo biele indoita. Dupa demontare trebuie sa urci pistoanele la fata blocului doua cate doua si sa observi daca nu cumva unul din ele are cursa mai scurta. Atentie,e o simpla recomandare dar am facut-o in baza declaratiilor tale avand in vedere ca toleranta tachetilor cat si presiunea de ulei sunt in regula.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
$1 scrie:$2a salut. Domnul Gabi am un Focus 1,6 din 2000 cu un motor ce topeste uleiul 10w40 in ritm GALOPANT. Am devenit clientul preferat al magazinului de unde cumpar uleiul.Agravarea sa produs dupa schimbarea defectuoasa a distributiei.Surubul fuliei strans necorespunzator a dus la schimbarea supapelor,oringurilor,garniturii de chiuloasa, etc.Acum am si avertizor sonor pentru ulei prin intermediul sunetului deosebit de neplacut al tachetilor MECANICI, sunet ce ma anunta ca iar trebuie verificat nivelul.Avantaje si dezavantaje.Ghinion de nesansa.In proportie de 99% sunt convins ca posibila rezolvare ar fi segmentarea.Restul ar fi speranta ca poate se rezolva si altfel.In vederea unei colaborari pentru efectuarii unei segmentari cu TOT ce este necesar, as fi foarte interesat de o estimare aproximativa a costurilor,cat timp dureaza pana e din nou pe sosea si cand as putea apela la ajutorul dvs.O zi buna.
Salut,
Ce este necesar pentru reparatia motorului:
-set segmenti, -set cuzineti biele, -curea distributie si rola intinzatoare, -ulei motor,filtru de ulei si filtru de aer, -garnitura chiulasa si garnitura capac culbutori deoarece eu nu cumpar tot kit-ul de garnituri sa dau o gramada de bani aiurea pe el, -simeringuri supape si axe cu came, -2 tuburi de silastic Gasket de la 2+2,de preferinta negru,nu suport sa vad rosu pe motor, -4 litri de antigel si 3 de apa distilata,
In mare cam aste ar fi pana la demontarea motorului ca sa vezi ce este in el iar costurile se ridica undeva la 1500-1700lei max,deoarece numai segmenti sunt 500 si un pic de lei.
Cat timp dureaza lucrarea:
Aici apare marea voastra problema deoarece toti aveti aceeasi lozinca precum ca sunteti dependenti de masina si din acest motiv fugiti de mine deoarece eu fac un motor intr-o saptamana si hai sa vedem din ce motive. Cei care fac motoare intr-o singura zi sau doua nu au decat sa faca si va recomand sa mergeti la ei dar sa ii si asistati si va explic de ce. Nu este posibil ca in doua zile sa demontezi un motor sa cureti totul la sange,mai ales canalele setului motor deoarece acolo este tot secretul si sa demontezi cele 16 supape,sa le pasuiesti,sa le remontezi,sa echipezi chiulasa si sa faci reglajul tachetilor,reglaj care iti ia o gramada de timp si eu as vrea sa fac 10 motoare intr-o saptamana si sa dau cu banii in sus dar nu este posibil deoarece majoritatea demonteaza chiulasa ii schimba repede semeringurile,daca le schimba dar fara sa curete fiecare supapa de calamina depusa pe ea in timp apoi trag repede pistoanele afara le da o spalare daca le da le monteaza segmentii pe ele si gataaaa motorul. La mine se lucreaza in felul urmator si cel care ma contrazice fac pariu cu el pe 1000 de euro si daca pierd ii asigur si cazarea gratuit,deci?
-in prima zi se demonteaza motorul pentru ca fiecare mufa electrica trebuie demontata cu simt de raspundere ,nu sa tragi de ea sa-i rupi sigurantele cum le gasesc pe toate si furtunele la fel, -in a doua se demonteaza total chiulasa se curata toate supapele,galeriile,fantele din chiulasa si se trece la pasuirea supapelor, -in a treia zi se termina pasuitul supapelor,se echipeaza la loc cu arcuri,tacheti,axe,etc si se face masurarea tolerantelor la tacheti iar pentru reglarea acestora care niciodata nu iese din prima,este necesare demontarea si remontarea axelor cu came si a tachetilor deoarece altfel nu este posibil. -in a patra zi de curata setul motor,se monteaza segmenti pe el si se face inclusiv montarea acestuia pe blocul motor inclusiv montarea baii de ulei. -in a cincea zi se monteaza chiulasa,distributia si anexele demontate, -in a sasea zi se pun,ulei,antigel,filtre se fac reglaje si etc.
Cam asa se repara un motor sau mai exista varianta si la foc automat intre blocuri pe o naveta cu bere si vreo 300 lei unde clientul e foarte multumit ca in doua zile iar se plimba cu masina si nu conteaza ca merge cu uleiul gramada care curge prin toate cheile,important ca a terminat in timp util.
Rog pe cel care doreste sa comenteze faptul ca eu lucrez un motor pe durata unei saptamani,sa o faca intr-un topic deschis de el si acolo sa scrie cum repara "maria sa" repede,bine si pe bani putini motoare care functioneaza perfect.
Multumesc pentru intelegere
Care este costul manoperei prestate:
Aici este jale mare de tot In primul rand eu nu iau niciun ban anticipat,plata se face la sfarsitul lucrarii cand se da la cheie si motorul e gata de drum,alt principiu ar fi ca nu bag lucrare peste lucrare si daca in curte am o lucrare de 100 lei si la poarta imi vine alta de 500 lei o refuz fara doar si poate iar in cazul in care nu doreste sa astepte e problema lui dar mai apare si cazul in care clientul cum este el amabil foc sa isi cumpara piese inainte de demontarea motorului sau cumpara ce ii spun eu dar totusi se intampla sa aduca cu totul altceva pentru ca nu ma lasa sa cumpar eu ce stiu ca trebuie deoarece el le ia mai ieftine de la autokarma cu 1 leu si zice ca l-a prins pe Dumnezeu de un picior si s-a pricopsit iar eu sunt obligat sa stau degeaba uneori si 2 zile pana da el retur la piese si cumpara ce trebuie,imi rezerv dreptul sa lucrez la alt client deoarece automat daca ma devansez cu 2 zile la o lucrare cei care urmeaza ma injura in lant si zic ca nu sunt serios nerespectand data dar e de precizat ca nu se ajunge la discutii neprincipiale. Ok,cu toate astea fiind spuse costul manoperei este de 1000 lei dintre care in jur de 250 lei sunt cheltuieli pe pasta de diamant si alte minuni folosite in cadrul reparatiei. Mentionez clar ca daca este nevoie de planat chiulasa ,costul acestuia e separat fata de manopera deoarece se efectueaza la o societate care se ocupa numai de operatii din acestea intrucat necesita masina de rectificare plana sau freza iar aici costul este de 180-200 lei.
Ca sa ma fac inteles mai bine si pentru a intelege clar potentialul client ce implica acesta reparatie,va rog sa urmariti fisierele video expuse mai jos si nu ar fi rau daca intrati pe you tube si dati cautare cu subiectul bibanu47,veti gasi multe lucruri care va intereseaza despre masinile voastrea,referitor la distributii,casete directie,etc. expuse de mine in ajutorul vostru.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Multumesc frumos pentru sfaturi, am sa tin cont de ele la urmatoarea revizie. Un lucru ciudat este ca atunci cand masina este rece se aude mai accentuat pana se incalzeste putin, daca las masina la soare , la pornire se aude mai incet acel zgomot. Poate cu alt ulei o mai inceta din zgomot ce se poate intampla pe termen scurt si lung daca presupunem ca am o biela indoita sau o supapa/doua/trei indoita. Multumesc.
Daca privesti orele postarilor o sa afli ca am scris toata noaptea si dupa cum observi nici acum nu dorm,deci te rog sa ma crezi ca sunt satul de discuti fara sens genul ce se intampla daca? Prevad eu ca voi discuta cu tine toata saptamana si sincer nu are rost,ti-am explicat ce trebuie facut si deja ma intrebi ce consecinte sunt, dupa care urmeaza sa iti scriu 2 pagini despre nasul meu de cununie care a facut la fel ca tine si din cauza ca o supapa s-a fisurat,a cedat la 2 luni si i-a facut motorul praf spargand piston si etc.pentru ca nu a vrut sa ma inteleaga. Iti recomand sa mai ceri si parerea altora pentru ca sunt convins ca nu ai chef sa desfaci masina ca bla bla bla,nu ai timp,chef,etc,e problema ta ce faci. Vei afla singur ce se va intampla sau poate ca este decat o iluzie si merge perfect. Mergeti pe la tot felul de... ma abtin sa-i numesc si apoi veniti sa imi faceti mie capul mare ,te intreb si eu ceva ,de ce nu mergeti tot Bucurestiul in fata guvernului sa protestati ca traim in mizerie si nu va permiteti sa reparati masinile? Va multumiti sa va uitati la tv dar va vaietati ca nu sunt bani.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an. Pentru reparatii auto vizionati:http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1 Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi Operez in cartea de service a autoturismului.
Surprinzator de complex raspunsul dvs.Cu distributia actuala am parcurs aproximativ 10-12.000 de km si parca nu as renunta la ea asa rapid. Dupa ce ma asigur ca dispun de suma necesara va contactez in vederea demararii operatiunii. Multumesc pentru informatiile oferite si va doresc toate cele bune.
Vand routere wireless Huawei HG655b functionale in Rds sau Romtelecom.Multe si bune...
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori
Cine este conectat
În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute) Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori