Prestari servicii si asigurari

Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Service-uri auto generale (altele decat ale Dealerilor Ford din Romania), vopsitorii, spalatorii, ateliere de dezmembrari

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde marius 1970 » 19 Mar 2013, 20:54

Buna seara ENDOR DIESEL!
IMI CER SCUZE DAR AM OBSERVAT CA LA O PARTE DIN INTREBARI ( 5-6 )AM GASIT RASPUNSURI PUTIN MAI SUS.
SPER CA IMI VETI RASPUNDE LA CELELLALTE INTREBARI
marius 1970
Incepator
 
Mesaje: 83
Membru din: 14 Iul 2010, 19:53
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD, FOCUS, 2002, 1753 CMC- 85KW, TDCI
VIN: WFONXXGCDN2T33567

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde marius 1970 » 19 Mar 2013, 22:02

Buna seara ENDOR DIESEL si ma scuzati dar am uitat sa va spun ca la relanti motorul merge round, in momentul cand plec de pe loc apare o tepidatie in treapta a II-a si putin a III-a ( 60-80 km/h 2500 rot/min FARA FUM NEGRU SAU ALB LA TEAVA TOBEI ) si se mentine pana in momentul cand se incalzeste motorul. Credeti ca pot avea probleme si la pistoane, EGR,etc.
Intrebarea mea este: ajung cu masina la dumneavoastra ?
marius 1970
Incepator
 
Mesaje: 83
Membru din: 14 Iul 2010, 19:53
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD, FOCUS, 2002, 1753 CMC- 85KW, TDCI
VIN: WFONXXGCDN2T33567

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 20 Mar 2013, 12:47

$1 scrie:$2una ziua,
As avea o intrebare: tocmai mi-am facut o curatare chimica a injectoarelor si au fost schimbate si valvele de retur din fiecare injector.
Acum banuiesc ca ar trebui generate si rescrise acele coduri in calculatorul masinii. Faceti separat doar aceasta operatiune? Daca da, la ce pret?
Multumesc.


Stimate Domn,

Aceste coduri ar fi trebuit generate de cei care v-au reparat injectoarele. Dacă nu s-a întâmplat așa, înseamnă că nu ați apelat la un service certificat Delphi, prin urmare reparația nu este conform standardelor Delphi și nu se mai poate face nimic la injectoarele dumneavoastră, decât o reparație profesională de la zero (care va cuprinde, cum este și normal, generare de coduri C2I).

Pentru a vă descrie mai bine situația, codurile C2I se pot genera doar atunci când se schimbă valvele și duzele injectoarelor cu unele noi și originale. De asemenea, această operațiune de înlocuire a pieselor uzate se realizează cu scule și dispozitive speciale Delphi și folosind un procedeu de montaj strict, cunoscut numai de partenerii Delphi. În țară sunt foarte multe ateliere auto care pretind că știu și pot repara injectoare, dar, pentru că nu dispun de piese originale și tehnologie Delphi, reparațiile realizate de acestea nu sunt deloc cele mai potrivite pentru motorul dumneavoastră.

De aceea, singura soluție este o reparație profesională certificată Delphi. În cazul dumneavoastră, firma noastă vă pune la dispoziție astfel de servicii, la prețul de 580 RON/injector. Mai multe detalii găsiți în mesajele precedente deschise la acest topic.

Pentru o programare sau mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel



$1 scrie:$2una seara ENDOR DIESEL!
Am un FORD FOCUS 2002 1,8 TDCI si cred ca nu mai posed injectoarele ( DELPHI) pe care le-am avut inainte sa las masina la un service si doresc sa va intreb urmatoarele:
- dumneavoastra calculati si grosimea saibei de foc, presupunand ca acestea au fost inlocuite fara stiinta proprietarului?
- pretul injectorului cuprinde si tva?
- verificati si instalatia de combustibil - rezervor?
- este mai corect sa fiu cu masina la dumneavoastra ?
- inlocuiti filtru motorina?
- asigurati demontare, inlocuire injectoare si montare.....probe functionale pe motor?
- eliberati factura si certificat de garantie la finalul lucrarii?
Cu speranta ca nu v-am deranjat cu aceste intrebari , va multumesc anticipat pentru raspuns pentru ca doresc sa vin la dumneavoastra tocmai din Bucuresti pentru ca sunteti singurul care m-ati convins de calitatea interventiei pe care o faceti.
Mai mentionez faptul ca sunteti singurul din reteaua delphi service center - diesel care stie cum sa isi atraga clientii....cel putin pe mine m-ati convins.


Stimate Domn,

Ne bucurăm că prin anunțurile noastre reușim nu numai să ne promovăm serviciile, dar să contribuim și la informarea clienților privind importanța unei reparații profesionale pentru injectoarele Delphi.

Referitor la întrebările dumneavoastră, vă răspundem punctual:

- Șaiba este specială pentru fiecare tip de injector și este schimbată de noi cu una nouă.
- Prețurile includ TVA.
- Verificăm dacă în instalație este șpan, dar, dacă va fi cazul pentru o curățare a rezervorului și instalației noi nu vă putem ajuta. Avem service-uri partenere la care vă putem direcționa pentru o astfel de operație.
- Recomandăm să veniți cu mașina la noi, dar trebuie să vă programați telefonic la 0765 269 021. Vă putem ajuta pe loc, în aceeași zi, toată operațiunea durând 3-4 ore.
- Înlocuirea filtrului de motorină este obligatorie atunci când se repară injectoarele. În felul acesta putem fi siguri că aveți montat un filtru original Delphi, iar certificatul de garanție poate fi valabil.
- Toate serviciile (demonatare, reparație, remontare, teste, diagnoză) sunt incluse în preț dacă se repară cel puțin un injector.
- Eliberăm factură și certificat de garanție.

La fața locului, când vom vedea și asculta motorul, ne vom putea da seama și dacă aveți alte probleme la motor. În scris sau la telefon este foarte greu chiar și pentru specialiștii noștri care au multă experiență în domeniu.

Dacă vă hotărâți să apelați la serviciile noastre, vă rugăm să ne contactați telefonic pentru o programare la 0765 269 021 sau 0765 269 733.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde marius 1970 » 20 Mar 2013, 14:02

Va multumesc pentru raspuns si vom colabora cu siguranta.
M-ati convins pe deplin.
Va urez succes in continuare!
marius 1970
Incepator
 
Mesaje: 83
Membru din: 14 Iul 2010, 19:53
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD, FOCUS, 2002, 1753 CMC- 85KW, TDCI
VIN: WFONXXGCDN2T33567

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde tymon » 20 Mar 2013, 14:30

$1 scrie:$2
Stimate Domn,

Aceste coduri ar fi trebuit generate de cei care v-au reparat injectoarele. Dacă nu s-a întâmplat așa, înseamnă că nu ați apelat la un service certificat Delphi, prin urmare reparația nu este conform standardelor Delphi și nu se mai poate face nimic la injectoarele dumneavoastră, decât o reparație profesională de la zero (care va cuprinde, cum este și normal, generare de coduri C2I).

Pentru a vă descrie mai bine situația, codurile C2I se pot genera doar atunci când se schimbă valvele și duzele injectoarelor cu unele noi și originale. De asemenea, această operațiune de înlocuire a pieselor uzate se realizează cu scule și dispozitive speciale Delphi și folosind un procedeu de montaj strict, cunoscut numai de partenerii Delphi. În țară sunt foarte multe ateliere auto care pretind că știu și pot repara injectoare, dar, pentru că nu dispun de piese originale și tehnologie Delphi, reparațiile realizate de acestea nu sunt deloc cele mai potrivite pentru motorul dumneavoastră.

De aceea, singura soluție este o reparație profesională certificată Delphi. În cazul dumneavoastră, firma noastă vă pune la dispoziție astfel de servicii, la prețul de 580 RON/injector. Mai multe detalii găsiți în mesajele precedente deschise la acest topic.

Pentru o programare sau mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel


Buna ziua,
In primul rand va multumesc pentru raspuns.

Situatia este in felul urmator: in urma schimbarii valvelor de retur si a curatarii chimice a injectoarelor masina merge mult mai bine (chiar daca nu perfect), dar vroiam doar sa aflu doar daca prin scrierea noilor coduri s-ar putea imbunatati ceva.
Reparatia a fot facuta la un mecanic destul de cunoscut si apreciat pe acest forum, domnul Sorin, care are service-ul in Voluntari. Valvele sunt originare si nu am nici un motiv sa cred ca nu a facut treaba in conditii bune. Sper sa nu fie interpretata ca reclama, nici macar proasta, pentru ca nu este cazul. Eu sunt multumit de rezultat.

Deoarece deja am dat o suma destul de mare de bani nu sunt dispus sa o dau inca o data pentru a repeta reparatia. Poate in viitor, daca voi mai avea probleme, voi apela la serviciile d-voastra complete.

Dar acum vreau sa stiu daca puteti sa imi faceti DOAR aceasta generare si scriere de coduri injectoare? Si la ce pret? Se schimba ceva in functionarea motorului (in bine, evident) prin aceasta operatiune?

Va multumesc!
Cu respect,
Cezar
tymon
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 04 Iul 2012, 09:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2006, TDCI 2.0, 130 CP, Ghia
VIN: WF04XXGBB46L23712

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 21 Mar 2013, 11:17

Stimate Domn,

Așa cum am mai scris în mesajele precedente, o reparație reparație empirică ce presupune schimb de duze și supape de retur nu este deloc recomandată de Delphi. Este destul de ciudat faptul că dumneavoastră susțineți că motorul merge bine acum, după o astfel de reparație. Vorbind pur tehnic, atunci când se generează codul C2I, calculatorul mașinii va știi exact ce semnale trebuie să transmită injectorului pentru a asigura o funcționare în parametrii normali.

Pentru a se genera codul C2I sunt executate 165 de teste la diferite presiuni și temperaturi, simulând astfel funcționarea injectorului pe motor. Toată informația înmagazinată în codul C2I este transmisă motorului în timpul funcționării.

În cazul dumneavoastră, pentru injectoarele pe care le aveți deja reparate, dacă vom încerca să generăm coduri, fiecare injector trebuie supus unei calibrări de minim 45 de minute, în urma căreia va apărea o eroare și injectorul nu va primi niciun cod. Motivele pot fi diverse, de la faptul că piesele nu sunt originale sau noi, la modul în care s-a realizat montajul. În orice caz, este foarte greu de evaluat de ce în astfel de cazuri, standul de calibrare nu poate genera codul C2I și pentru a evita orice nemulțumire sau neînțelegere cu clienții, noi oferim serviciul complet, și numai astfel suntem siguri ca injectoarele sunt reparate conform standardelor Delphi și sunt complet funcționale precum unele noi.

Referitor la problemele care pot apărea, dacă nu aveți generate coduri C2I, în primul rând niciodată nu vor ieși gazele la tester, curba de injecție diferă de cea optimă și se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizează în timpii optimi, diferă avansul la aprindere, post injecția și se produce multă calamină care înfundă EGR-ul.

Mai grav este că pot apărea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru că inițierea aprinderii se produce în alte puncte decât cele normale în care pistonul este făcut să reziste. Și ca urmare apar zgomote anormale la motor: zăngăneli, țăcăneli care sunt o dovadă a unei funcționări haotice: motorul nu "merge rotund".

Dacă arderea este incompletă, atunci se produce calamină. Această calamină înfundă EGR-ul, care nu va mai funcționa în parametrii optimi: valva rămâne deschisă și determina intrarea mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mică) și arderea este din nou incompletă, deci se continua în același ciclu dăunător motorului.

Din experiența noastră cu clienții care au apelat într-o primă etapă la doar un schimb de duză și supapă de retur, injectoarele nu au cum să reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai pornește sau pornește din ce în ce mai lung până ce în final "dai la automat până nu mai poți!".

În cazul dumneavoastră, singura veste bună pe care v-o putem da este că, din pură întâmplare, este posibil ca anumite specificații, foarte puține din cele 165 conform testului standard, să fie respectate, iar lucrul acesta să pară puțin sesizabil, mai ales dacă se merge mai turat. Nu în ultimul rând, este bine de știut că, chiar dacă aveți impresia că motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului.

Mult succes în continuare!

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde tymon » 21 Mar 2013, 17:48

Buna ziua,
Multumesc inca odata o data pentru raspunsul acordat si pentru explicatia atat de elaborata care, sunt convins, le va fi utila si altor useri.
Am inteles si politica d-voastra de service complet care, la drept vorbind, este foarte corecta.

Din pacate, asa cum am spus, nu prea mai pot, cel putin momentan, sa dau aceasta suma de bani pentru interventie.

Am inteles efectele negative pe care le poate avea neregenerarea acestor coduri, dar totusi as mai avea o ultima intrebare: nu exista nici o sansa ca, ma rog, codurile vechi care erau scrise inainte de schimbarea valvelor sa mai fie valabile intr-o proportie suficient de mare incat sa nu se produca daune motorului?

Eu traiesc cu speranta asta in suflet :) dar, daca voi observa ceva inrautatiri ale functionarii motorului (desi, din pacate, nu sunt prea experimentat in acest domeniu) voi sti unde sa apelez. Sper doar sa nu fie prea tarziu atunci.

Multumesc inca o data.
tymon
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 04 Iul 2012, 09:12
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2006, TDCI 2.0, 130 CP, Ghia
VIN: WF04XXGBB46L23712

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde ion stoian » 21 Mar 2013, 17:58

Buna zioa mar interesa cum se masoara retur injectoare Ford Mondeo motor 2.0 daca stie cineva va multumesc
ion stoian
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 26 Noi 2012, 23:17
Maşina: Ford

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 22 Mar 2013, 21:08

$1 scrie:$2Am inteles efectele negative pe care le poate avea neregenerarea acestor coduri, dar totusi as mai avea o ultima intrebare: nu exista nici o sansa ca, ma rog, codurile vechi care erau scrise inainte de schimbarea valvelor sa mai fie valabile intr-o proportie suficient de mare incat sa nu se produca daune motorului?


Stimate Domn,

Din păcate codurile vechi nu mai sunt de niciun folos.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde comy74 » 25 Mar 2013, 22:18

$1 scrie:$2- Înlocuirea filtrului de motorină este obligatorie atunci când se repară injectoarele. În felul acesta putem fi siguri că aveți montat un filtru original Delphi, iar certificatul de garanție poate fi valabil.



Buna seara, puteti sa ne dati detalii despre acest filtru sau sa puneti o fotografie cu el pentru ca foarte multi dintre noi nu stim ce sa cumparam si folosim filtre Bosh, cele care se comercializeaza in reteaua Ford.
Mondeo MK4 09.04.2013 1.6 TDCI 115CP - WF0EXXGBBEDM09833
Mondeo MK3 05.12.2005 2.0 TDCI 115CP - WF04XXGBB45D00532
M̶o̶n̶d̶e̶o̶ ̶M̶K̶1̶ ̶1̶2̶.̶0̶7̶.̶1̶9̶9̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶Z̶e̶t̶e̶c̶-̶E̶ ̶9̶0̶C̶P̶ ̶-̶ ̶W̶F̶0̶F̶X̶X̶G̶B̶B̶F̶R̶M̶3̶6̶6̶2̶5̶
Focus MK1 10.05.1999 1.8 Zetec-E 115CP - WF0NXXGCDNXL35786
Avatar utilizator
comy74
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 16 Oct 2006, 00:07
Localitate: Ticleni, Gorj
Maşina: Mondeo MK4 Titanium 1.6 TDCI 115CP
VIN: WF0EXXGBBEDM09833

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 31 Mar 2013, 14:31

Stimate Domn,

Filtrele originale Delphi au logo-ul Delphi atât pe cutie, cât și pe filtru.
Nu suntem siguri dacă toate reprezentanțele Ford dispun de astfel de filtre, dar sigur ele se pot găsi la orice Delphi Diesel Point.
Firma noastră distribuie aceste filtre la prețul de 150 lei/filtru.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Livoo » 03 Apr 2013, 13:32

Buna ziua Endor

Acum nu mai am decat "o singura problema" cu masina .. s-a oprit si gata.
Cum s-a intamplat? Ma-am amgajat intr-o depasire la un TIR,
( traba care o evitam mereu pentru ca nu ma ajuta masina )
aveam si ceva conditii prielnice adica era putin vale,
am turat motorul, am schimbat vit 4-a si am depasit.
Curios ca nu o mai vazusem de mult sa ajunga la 4000 rpm.
Doar ce am depasit si constat ca nu mai aveam directie,
nu mai aveam frana .. se orise motorul.. cu mari emotii
am reusit sa o redresez si sa trag pe dreapta.
Am sunat la mecanic, si a constatat lipsa motorina in
filtru.
Am tractat-o si acum este acasa. Am inlocuit filtrul de
motorina, am facut tot posibilul sa amorsez instalatia si
intr-un final a pornit dar nu functionat decat 1 minut si
s-a oprit.
La urmatoarea tentativa de amorsare cu mare greutate a pornit
dar scotea "spuma" la 2 injectoare, diagnosticul a fost pus
INJECTOARELE. Ok.
Am scos injectoarele si le-am trimis la verificat, eventual
repat.. (Bosch) si mi s-a spus ca functioneaza normal, ca nu
functioneaza ele ca noi (oricum cred ca sunt decand este masina
2004) dar functioneaza si nu necesita reparatii si ar trebui sa
porneasca si sa mearga.
Acum problema poate fi de la pompa de injectie, scoate spuma
la 2 injectoare. (nu stiu sa spun la care ..)
Problema este ca eu mai am o sumedenie de simptome care NU ar
fi legate de strict de injectie ci mai mult de ECU zic eu.
1) La depasire cand luam viteza si eram cu motorul in sarcina
si ajungeam aproape de 3500-4000 rpm cadea ditr-o data parca
pierdeam un cilindru si nu mai tinea turatie peste 3000 rpm.
2) La pornire imi indica motorina in rezervor 1/8 si aveam
becul stins si dupa ceva timp de mers (pana se incazea motorul)
scadea si mi se aprindea becul. Apoi pana dimineata revenea la
normal de parca cineva turna motorina in rezervor si il umplea
la loc ???
3) La circulatia de noapte, aprind bordul .. sta cateva secunde
si se stinge. Am crezut ca este o problema de contact la blocul
de lumini, dar nu, sau la trepidatii iarasi nu.
4) Intru in selftest in bord sa verific tensiunea pe baterie.
Masor pe baterie cu un aparat digital (bun verificat) 14,6-14,7 V
Cand intru pe selftest in bord calculatorul masoara 13,8 V.
5) Iarna aceasta la pornire porneam (si pornea usor) mergea putin
incerca sa se tureze la "turatia de relantiu la rece" aproape de
1000 rpm si imediat cadea la 650-680 rpm, "nu mai aveam acceleratie"
scotea fum dar nu se oprea, asta cam 1 min - 2 dupa care isi revenea.
etc etc.

Acum ce sa zic? este pompa de injectie ? sau ECU ?
Ce trebuie sa fac eu acum ? Este mai usor de demontat ECU si dus la
verificat decat sa demontez pompa de injectie si sa vin cu ea la
dumneavoastra si culmea ar fi sa mi se spuna ca si pompa este buna.
Cu respect
Liviu Turturica
Avatar utilizator
Livoo
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 17 Apr 2009, 08:56
Localitate: Galaţi
Maşina: Ford Focus, Turnier, 2003, 1.8TDDI, 90HP, Ghia
VIN: WFONXXGCDN3D72277

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Octavian » 08 Apr 2013, 22:06

Buna ziua

Pt membrii forumului se aplica discount la pretul de 580 lei/injector?
Ford Mondeo TDCI 136CP - 2002
Octavian
Member
 
Mesaje: 445
Membru din: 22 Noi 2006, 15:58
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 09 Apr 2013, 13:26

@Livoo

Stimate Domn,

Recomandarea noastră este să verificați mai întâi ECU.

Fordul are multe probleme cu ECU și odată verificat sau reparat, puteți să vă concentrați atenția pe celelalte probleme, dacă vor mai fi aplicabile.

După ce veți rezolva problemele cu ECU, noi vă putem ajuta cu cea mai mare plăcere cu reparații la pompă sau injectoare.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro


@Octavian

Stimate Domn,

Din păcate, oferim reduceri numai atunci când se trimit la reparat un număr mare de injectoare, lucru pe care îl realizează service-urile auto cu care colaborăm.

Firma noastră a redus destul de mult prețul de la 650 RON/injector în 2010 la 550/580 RON/injector în 2011. Din 2011 nu am mai operat nicio modificare de preț cu toate că prețul componentelor de schimb a crescut considerabil.

Noi considerăm că avem cele mai mici prețuri din România pentru reparații profesionale de injectoare Delphi (reparații autorizate Delphi). Prețurile noastre includ TVA și nu au niciun tarif ascuns care va fi decontat clientului.

Politica noastră este să executăm operația cap-coadă, iar fiecare client să plece cu problema rezolvată. Strategia noastră de publicitate se bazează foarte mult pe recomandările oferite de clienții noștri, de aceea, pentru a putea exista ca business, suntem obligați să oferim servicii de calitate la prețuri rezonabile.

Niciodată nu am cerut unui client un preț care să nu reflecte valoarea reală a efortului depus în executarea reparației. Dacă am fi distribuit piese de schimb, atunci un discount ar fi fost ușor de oferit din moment ce activitatea de distribuție nu necesită un efort extraordinar în comparație cu activitățile de reparații pe care de desfășurăm noi. Vă reamintim că de regulă o reparație a 4 injectoare Delphi durează 3-4 ore, timp în care se execută diferite activități complexe și laborioase care necesită un grad sporit de atenție din partea specialiștilor noștri.

Acestea fiind scrise, vă mulțumim că ne-ați contactat și sperăm că v-am lămurit în privința politicii noastre de prețuri.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Octavian » 09 Apr 2013, 22:19

Multumesc frumos pentru raspuns. Din cunostintele mele, promovarea unei societati in sectiunea comercial presupune o reducere sau oferta speciala pentru membrii forumului. Am vazut mai multe cazuri in care societatilor care isi prezentau oferta pe forum, moderatorii sau administratorii le solicitau ofera speciala pentru membri. Banuiesc ca din moment ce nu a sesizat nimeni acest aspect pana in prezent, nu cred ca este nici o problema.
Probabil, reducerea oferita membrilor se ofera in schimbul promovarii pe forum si posibilitatii de a gasi potentiali clienti. Totusi si informatiile detaliate cu care deja suntem obisnuiti din parte Dvs. ne sunt de real folos sa intelegem aspectele legate de reconditionarea injectoarelor.
Eu nu pot decat sa va multumesc pentru raspunsul primit si pentru timpul pe care il alocati pe acest forum, este foarte posibil sa ne cunoastem in curand deoarece si eu am probleme cu injectoarele.
Ford Mondeo TDCI 136CP - 2002
Octavian
Member
 
Mesaje: 445
Membru din: 22 Noi 2006, 15:58
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Reparatii pompe inalta presiune Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 13 Apr 2013, 13:15

Preturi reparații pompe înaltă presiune Delphi:

Pompă înaltă presiune Ford - 2,000 RON*
Pompa înaltă presiune Logan & Renault - prețuri între 500 - 1,200 RON*

** Prețurile sunt orientative și pot varia în funcție de componentele schimbate.

Se folosesc piese originale Delphi achiziționate de la Delphi România.

Imagine

O pompă recondiționată folosind soluția recomandată de Delphi este identică cu o pompa nouă. Economisiți mai bine de 50% din prețul unui pompe noi!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde rico_172 » 14 Apr 2013, 17:46

[b]pt. endor[/b]......sunt din fagaras si, in fiecare vara vin in vizita la niste prieteni care locuiesc in berca/bz
am un mondeo tddi din 2001, 1998 cc, combi, 85 kw, cod motor D6BA si la un tester mi s.a spus ca injectorul 1 si 4 nu functioneaza la parametri normali, am mers la un service in zona, le.au dat jos nu stiu ce au facut ce au verificat, insa mi-au spus ca nu merita sa le reconditioneze, si mai bine sa cumpar doua injectoare sh.....
valori injector nr. 1= 225; injector nr.2 = 220; injector nr. 3 = 220; injector nr. 4 = 210 bari/etc???
va intreb, aveti idee ce injectoare are in dotare tipul asta de masina....dvs puteti repara/reconditiona cele 2 injectoare si care e costul aproximativ???
..in iulie vin la buzau.
multumesc anticipat..
Avatar utilizator
rico_172
Member
 
Mesaje: 299
Membru din: 24 Apr 2010, 16:25
Localitate: fagaras
Maşina: FORD MONDEO, AN FABRICATIE 2001,1988 CC, 85KW,
VIN: WF0WXXGBBW1K42934

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde boppzoli » 14 Apr 2013, 20:49

Buna ziua,
As vrea sa va intreb, de ce reconditionarea unei pompe de inalta presiune Delphi pt. Ford costa dublu fata de reconditionarea unei pompe de inalta presiune Delphi pt. Logan/Renault ?
Va multumesc! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 18 Apr 2013, 20:59

Stimați Domni,

Ne cerem scuze pentru răspunsul întârziat. Momentan, datorită perioadei foarte aglomerate prin care trecem, nu vom putea răspunde rapid la întrebările adresate pe forum. În schimb, dacă aveți nevoie urgent de un răspuns, ne puteți contacta direct telefonic la 0765 269 021 sau 0765 269 733.

@rico_172
Din păcate nu vă putem ajuta. Nu dispunem de aparatura necesară pentru reparația injectoarelor TDDI.

@boppzoli
Diferența de preț este explicată de numărul mai mare de componente care trebuie schimbate pentru o pompă Ford defectă. De asemenea, și prețurile acestor componente este mai mare decât în cazul celor necesare pompelor Logan.

Pentru a veni în ajutorul clienților noștri și pentru a răspunde cerinței utilizatorului Octavian, am revizuit politica de prețuri pentru reparațiile de pompe Delphi:

Preturi reparații pompe înaltă presiune Delphi:

Pompă înaltă presiune Ford:
- 600 RON sau
- 1,700 RON în cazul în care pompa produce șpan

Pompa înaltă presiune Logan & Renault:
- 500 RON sau
- 1,400 RON în cazul în care pompa produce șpan

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii pompe inalta presiune Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 22 Apr 2013, 10:37

Preturi reparații pompe înaltă presiune Delphi:

Pompă înaltă presiune Ford - 600 RON sau 1,700 RON în cazul în care pompa produce șpan

Pompa înaltă presiune Logan & Renault - 500 RON sau 1,400 RON în cazul în care pompa produce șpan

Se folosesc piese originale Delphi achiziționate de la Delphi România.

Imagine

O pompă recondiționată folosind soluția recomandată de Delphi este identică cu o pompa nouă. Economisiți mai bine de 50% din prețul unui pompe noi!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde boppzoli » 22 Apr 2013, 11:40

@ENDOR:
Buna ziua,
Poate ca se va considera offtopic dar cred ca are o oarecare legatura cu topicul acesta si cred ca ar veni si in ajutorul multor colegi forumisti ...
As vrea sa va rog sa ne spuneti parerea dv. in legatura cu folosirea uleiului 2T (semi-sintetic, 200ml la un plin) in motorina, si in legatura cu folosirea tratamentului Delphi Diesel+ sau a aditivului Metabond Megasel. Deci mai pe intelese, ne-ar interesa daca e indicat sau nu folosirea unora dintre produsele de mai sus ... in special la sistemele de injectie CommonRail de pe Fordurile noastre :)
Va multumim anticipat!

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde juckel » 22 Apr 2013, 16:42

Salut,
Am si eu un Focus MK2 1.6 TDCI, din 2007 si azi mi-a picat 1 injector. Am inteles ca unul nou costa de la 1000 lei in sus si voriam sa stiu parerea voastra legata de partea cu reparatia unui injector. Se merita sa-l repari? Cat costa si cam care e durata lui de viata?

Adik eu unul l-as repara daca pretul ar fi rezonabil si m-ar tine 30.000 km, altfel as cumpara altul nou.

edit: pe site am vazut o oferta la 550 lei. Ce garantie oferiti la reparatie?


MULTUMESC! :)
juckel
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 17 Apr 2008, 12:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2007, 1.6 TDCI, 90cp, TREND COLLECTION

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 22 Apr 2013, 22:54

Stimate Domn,

Injectoarele dumneavoastră sunt Bosch, iar reparația injectoarelor Bosch are următoarele prețuri, în funcție de gradul de uzură:

- 150 RON - Verificare și calibrare pe standul de centicubat pentru injector care nu are uzură la supapa de retur,
- 300 RON - Reparație capitală injector common-rail Bosch. Reparația presupune curățare interioară, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat sau
- în cazul în care duza este uzată (însă foarte puțin probabil), aceasta va trebui înlocuită, iar prețul reparației va fi de 390 RON. Duzele folosite de noi sunt originale Bosch.

Pentru reparaţiile complete (cele care costa 300 RON sau 390 RON) garantăm calitatea lucrărilor pentru 6 luni de la data reparaţiei, cu specificaţia ca beneficiarul să respecte instrucţiunile de montare şi exploatare, să folosească combustibil de calitate, să schimbe filtrul de combustibil la timp (să folosească filtrul original recomandat de constructorul maşinii) şi să controleze periodic calitatea combustibilului de pe fundul rezervorului (să nu conţină impurităţi sau particule metalice care sunt generate de defecţiuni ale pompei de înaltă presiune şi care produc uzura prematură a injectoarelor). Nu beneficiază de garanţie subansamblurile blocate din cauza impurităţilor din combustibil sau montaj incorect pe motor.

Teoretic, injectoarele reparate de firma noastră durează precum cele noi, dacă motorul este întreținut corect (conform clauzelor din certificatul de garanție prezentate mai sus). Din experiența noastră de 3 ani de când reparăm astfel de injectoare, foarte puține au fost cazurile când clienții s-au întors cu ele din nou la reparat și acest lucru a fost cauzat numai de o proastă întreținere a motorului, de fapt aceleași cauze care au determinat defectarea injectoarelor în prima fază. În tot acest timp, injectoarele reparate de noi s-au dovedit o soluție foarte profitabilă pentru toți clienții noștri, din moment ce o reparație reprezintă mai puțin de 25% din prețul unui injector nou, iar timp de 3 ani, noi nu am observat nicio diferență între un injector nou și unul reparat.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde boppzoli » 22 Apr 2013, 23:15

Buna seara tuturor!
@ENDOR:
S-ar putea va rog un raspuns si pt. intrebarea mea cu 2 posturi mai sus? :)
Va multumesc anticipat!!! ^:)^ ^:)^ ^:)^

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 23 Apr 2013, 16:51

$1 scrie:$2ENDOR:
Buna ziua,
Poate ca se va considera offtopic dar cred ca are o oarecare legatura cu topicul acesta si cred ca ar veni si in ajutorul multor colegi forumisti ...
As vrea sa va rog sa ne spuneti parerea dv. in legatura cu folosirea uleiului 2T (semi-sintetic, 200ml la un plin) in motorina, si in legatura cu folosirea tratamentului Delphi Diesel+ sau a aditivului Metabond Megasel. Deci mai pe intelese, ne-ar interesa daca e indicat sau nu folosirea unora dintre produsele de mai sus ... in special la sistemele de injectie CommonRail de pe Fordurile noastre :)
Va multumim anticipat!



Stimate Domn,

Delphi recomandă folosirea aditivului Delphi HAD100 după ce se umblă la motor (injectoare, pompă), iar acest tratament durează 60,000 km.
Dacă sunteți interesat, noi distribuim acest aditiv la prețul de 100 RON/flacon.

Referitor la Metabond, nu cunoaștem prea multe detalii, doar că trebuie aplicat periodic și nu precum Delphi HAD100 o dată la 60,000 km.
De asemenea nu știm cât de compatibil este cu sistemele Delphi, dar, din informațiile pe care le avem, este un produs de calitate care s-ar putea folosi și la motoarele Delphi.

În legătură cu folosirea altor produse, nu recomandăm uleiul 2T, și nu cunoaștem alte mărci de aditivi în afară de cele două menționate mai sus.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde boppzoli » 23 Apr 2013, 20:49

Buna!
Va multumim foarte mult pentru raspunsurile date! :)
Numai bine si SPOR! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Reparatii injectoare Delphi Ford Focus, Mondeo, Transit

Mesajde Endor » 27 Apr 2013, 09:23

Reparatii injectoare Delphi pentru Ford Focus, Mondeo, Transit Connect, Tourneo Connect.

Laborator profesional certificat Delphi Diesel Service executa reparatii pentru injectoare common-rail Delphi pentru:

Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4


Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal (resoftare) cu ajutorul Hartridge CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

Pret: 580 RON/injector (550 RON/injector pentru Ford Focus)


Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Delphi pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Peugeot, SsangYong, Suzuki.

Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore!

Endor Diesel
Web: http://www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

Imagine

Imagine

Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Reparatii pompe inalta presiune Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 01 Mai 2013, 17:05

Preturi reparații pompe înaltă presiune Delphi:

Pompă înaltă presiune Ford - 600 RON sau 1,700 RON în cazul în care pompa produce șpan

Pompa înaltă presiune Logan & Renault - 500 RON sau 1,400 RON în cazul în care pompa produce șpan

Se folosesc piese originale Delphi achiziționate de la Delphi România.

Imagine

O pompă recondiționată folosind soluția recomandată de Delphi este identică cu o pompa nouă. Economisiți mai bine de 50% din prețul unui pompe noi!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde Endor » 05 Mai 2013, 22:59

Din păcate majoritatea posesorilor de Ford Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
Logan & Renault: 485 RON/injector
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

Din luna mai 2010, de când am devenit parteneri Delphi și de când realizăm aceste reparații profesionale, niciun injector Delphi reparat de noi nu s-a întors defect. Această experiență ne susține poziția că, dacă se folosește combustibil de calitate și filtrul de motorină este original - Delphi și schimbat la timp, injectoarele reparate de noi au o durată de funcționare de cel puțin 180,000 km.

Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

Endor Diesel
este dealer autorizat Delphi!



Imagine
Endor
Member
 
Mesaje: 257
Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
Maşina: Ford Focus

Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford

Mesajde C.Ionut » 08 Mai 2013, 13:07

Buna ziua
in ce zi ma puteti programa si pe mine ,am probleme cu injectoarele si vreau sa le fac o revizie .
Sunt din Tulcea .
Avatar utilizator
C.Ionut
Gold Member
 
Mesaje: 879
Membru din: 21 Dec 2007, 18:15
Localitate: Tulcea
Maşina: Mondeo mk3 2004 2.0L 130cp / Mondeo mk4 2013 163 cp
VIN: WF05XXGBB54Y76132

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Prestari servicii si asigurari

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login