04 Mai 2013, 12:55
04 Mai 2013, 13:40
$1 scrie:$2m facut azi revizia la masina din semnatura, la un service si l-am rugat pe mecanic sa verifice articulatiile ca aud ceva zgomote la rotile fata. A verificat atat cu un levier cand masina era pe elevator, cat si cu mainile si apoi balansand masina cand era pe roti si a zis ca planetarele, bucsele. bieletele pivotii si capetele de bara sunt in stare f buna. L-am intrebat de caseta de directia si a zis ca nu se poate verifica jocul decat daca se da jos caseta:( Chestia e ca la gropi se aude un zgomot metalic de la roata stanga; nu e un zgomot f puternic, insa masina nu e la fel de silentioasa prin gropi ca loganul tatalui. In plus am auzit un zgomot mai puternic si am simtit in volan un soc in momentul in care virez dreapta si drumul e rau. Sunt astea semne ca ar fi probleme la caseta? Acum mai stau doar cateva zile in tara insa as vrea sa-mi fac o idee daca la urmatorul drum in Romania ar trebui sa imi calculez cateva zile pentru remedierea problemei.

04 Mai 2013, 14:13
$1 scrie:$2a traiti domnu' Gaby,
Am inteles ...pe mine asta ma punea intr-o situatie dilema. Nu inteleg de ce in mers porneste ventilatorul. Printre altele va mai pot spune ca masina se comporta relativ ok dupa acea aranjare a distributiei. Mai are un tremurat care apare si dispare cand are chef , plus acel bec minunat care iarasi apare si dispare cand are chef.Si acel zgomot sesizabil doar cand asculti motorul cu atentie , zgomot care ma dernajeaza , dar nu indeajuns incat sa ma faca sa bag mana adanc in buzunarul deja gol pentru a face o verificare serioasa a chiuloaseisi a vedea exact daca acele supape sunt sau nu strambe.
Una peste alta masina merge ok si ma deplasez la serviciu zilnic. Cu micile strambe pe care le mai face una peste vorba prietenei mele petrec mai mult timp cu ea decat la iubita.![]()
Sarbatori Fericite!!!! ......si din partea mea.
04 Mai 2013, 14:51
04 Mai 2013, 17:47
04 Mai 2013, 18:51
.04 Mai 2013, 19:14
04 Mai 2013, 20:16
04 Mai 2013, 20:27
04 Mai 2013, 22:11
05 Mai 2013, 01:29
05 Mai 2013, 12:13
05 Mai 2013, 17:33
$1 scrie:$2alut,
Dl Gabi, am fost la 3 electricieni si toti mi`au zis sa stau linistit ca daca schimb releul sau inlocuiesc alternatorul tot aceeasi valoare o da, adevarat sau abureli? Acum cei de unde am luat eu bateria probabil nu vor sa imi dea garantia si de asta imi spun ca fierbe ca etc...problema este ca doar acolo la service dadea 15,2 la ceilalti doi electriceni care aveau si eu aparate electronice au dat 14,9 maxim fara consumatori porniti. Din ce am mai citit pe forum si va rog daca puteti sa imi spuneti si dumneavoastra este adevarat ca la ford incarcarea duce pana la 15,5? Am mai vazut colegi care au aceeasi incarcare 15, 14,9, etc. Si in legatura cu AC`ul ce sa fac? Am 22000 de km, probabil motorul nu mai are aceeasi putere si de asta imi face asa sau? Sper ca nu v-am stresat prea tare cu intrebarile mele dar imi place sa fie cat de cat ok masina...
Multumesc si Paste fericit dumneavoastra si familiei, multa sanatate !
05 Mai 2013, 19:37


06 Mai 2013, 13:14
07 Mai 2013, 12:02
multa sanatate si o zi buna in continuare.07 Mai 2013, 15:38
08 Mai 2013, 07:11
08 Mai 2013, 13:08
deci au trecut aproape 4 ani.
.09 Mai 2013, 17:45
10 Mai 2013, 01:28
viata si durabilitatea unui ambreiaj este data 80% de stilul de condus al soferului si sa stii ca daca la semafoare o tii numai din ambreiaj,vei spune ca ai incercat toti fabricatii si nicinul nu e bun.
10 Mai 2013, 09:08
11 Mai 2013, 00:02
11 Mai 2013, 14:27

11 Mai 2013, 15:48
11 Mai 2013, 16:40
11 Mai 2013, 22:07
11 Mai 2013, 22:35


12 Mai 2013, 03:11

12 Mai 2013, 21:23

...- extras de pe pag. 86$1 scrie:$2... reglajul optim care ar trebui sa fie la admisie de 0,35 iar la evacuare de 0,50 aceste cote fiind media dintre doua tolerante oferite de fabricant.
