Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2013, 12:55

Salut,

Te rog frumos sa revii cu poze deoarece nu retin cum arata epuratoarele si etc ale fiecarui tip de motor si una este cand vad eu pe unde curge si alta cand imi explici fara suport material.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2013, 13:40

$1 scrie:$2m facut azi revizia la masina din semnatura, la un service si l-am rugat pe mecanic sa verifice articulatiile ca aud ceva zgomote la rotile fata. A verificat atat cu un levier cand masina era pe elevator, cat si cu mainile si apoi balansand masina cand era pe roti si a zis ca planetarele, bucsele. bieletele pivotii si capetele de bara sunt in stare f buna. L-am intrebat de caseta de directia si a zis ca nu se poate verifica jocul decat daca se da jos caseta:( Chestia e ca la gropi se aude un zgomot metalic de la roata stanga; nu e un zgomot f puternic, insa masina nu e la fel de silentioasa prin gropi ca loganul tatalui. In plus am auzit un zgomot mai puternic si am simtit in volan un soc in momentul in care virez dreapta si drumul e rau. Sunt astea semne ca ar fi probleme la caseta? Acum mai stau doar cateva zile in tara insa as vrea sa-mi fac o idee daca la urmatorul drum in Romania ar trebui sa imi calculez cateva zile pentru remedierea problemei.


Salut,

De obicei prima data privesc avatarul si apoi citesc textul si am observat ca esti in Belgia,apoi cand am citit de mecanic si de leviere era sa-mi vina ameteala crezand ca si-au permis belgienii sa ne fure obiceiul traditional al levierului cum vor astia sa ne fure acum micul,oare nu or avea posibilitatea sa ne fure levierul si sa lase micul? :D
In fine...caseta se poate proba destul de simplu pe caroserie fara a fi nevoie sa o demontezi cum declara "amicul tau" numai ca el ori a ramas la stadiul de levier ori vrea sa ia si el un ban de la tine.
Pentru a proba caseta pui pe cineva sa iti faca jocul in scurt stanga/dreapta iar tu tii degetul mare pe carcasa casetei iar cel aratator pe axa cremalierei in zona unde este burduful bieletei si daca acesta are joc ,vei simti la degetul aratator cum axul se ridica apoi coboara putin la fiecare manevra a volanului.
A fost greu? :)
Daca exista acel joc reparatia este necesara in timpul cel mai scurt pentru a evita uzura neuniforma a daturii cremalierei care duce la faptul ca dupa o anumita perioada nu se mai poate reconditiona si este necesara inlocuirea ei.
Faptul ca este galagioasa pe partea stanga reprezinta defectiunea care o tot prezint mai mereu pe aici,se schimba tachetele impingator si rulmentul de sarcina cel mic.
Am fisier postat si aici si pe you tube.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2013, 14:13

$1 scrie:$2a traiti domnu' Gaby,

Am inteles ...pe mine asta ma punea intr-o situatie dilema. Nu inteleg de ce in mers porneste ventilatorul. Printre altele va mai pot spune ca masina se comporta relativ ok dupa acea aranjare a distributiei. Mai are un tremurat care apare si dispare cand are chef , plus acel bec minunat care iarasi apare si dispare cand are chef.Si acel zgomot sesizabil doar cand asculti motorul cu atentie , zgomot care ma dernajeaza , dar nu indeajuns incat sa ma faca sa bag mana adanc in buzunarul deja gol pentru a face o verificare serioasa a chiuloasei :D si a vedea exact daca acele supape sunt sau nu strambe.
Una peste alta masina merge ok si ma deplasez la serviciu zilnic. Cu micile strambe pe care le mai face una peste vorba prietenei mele petrec mai mult timp cu ea decat la iubita. :D


Sarbatori Fericite!!!! ......si din partea mea.


Salut profesore, :)

Deabia acum realizez cine esti. :D
Din cate stiu eu la motorul tau senzorul de temperatura este dispus in centrul chiulasei,intre bujiile dintre pistonul 2 si 3 dar nu am idee de cat este cheia cu care se demonteaza deoarece nu am avut ocazia sa schimb niciunul.
Problema este ca ma repet cum fac mereu pe aici ,nu stapanesc domeniul electric deoarece nu m-a interesat si nu sunt convins ca acel senzor comanda electroventilatorul de racire ci vorbesc numai din auzite.
Drept sa-ti spun sunt maruntisuri care nu trebuie luate in seama pentru ca nu am vazut pana acum un motor din acesta cu 2 axe cu came sa aiba ralantiul batut in cuie fara nici ce-a mai mica intrerupere iar daca te vei duce sa pui motorul pe tester o sa vezi ca vei schimba toata partea electrica,bujii,fise,bobina si tot vei ramane cu ea deoarece poate fi si din calculator nu in mod special din periferice.
Parerea mea este sa rezolvi cu electroventilatorul intrucat el este de luat in seama mai ales ca au inceput caldurile iar in iulie,august vor fi 40 grade la umbra.
Iti recomand sa il consulti pe moderul D.G.Alexandru ca sa fii sigur ca nu faci o cheltuiala inutila.

Sa auzim de bine...si iti recomand sa iti iei iubita in masina ca sa le folosesti pe ambele in mod egal si astfel nu vor mai apare "discriminari" si inca ceva,atentie mare ca blestemul de femeie e cel mai profund si daca se va lipi de masina nu ii vei mai da de cap decat prin programul "rabla". :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 04 Mai 2013, 14:51

Isus si-a dorit o cruce de lemn si o inima de aur dar pe zi ce trece tot mai multi isi doresc o cruce de aur si inima de lemn,macar aceste clipe din ajunul sarbatorilor pascale sa ne faca mai buni si mai ingaduitori.
Va doresc tuturor multa sanatate si sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
Domnul sa ne ierte.




Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde paulik92 » 04 Mai 2013, 17:47

sarbatori fericite si dumneavoastra ,familiei si celor apropiati!
http://forum.club4x4.ro/forumdisplay.php?422-Off-road

[color=#4000FF][/color]

x_paulik_x@yahoo.com
paulik92
Member
 
Mesaje: 417
Membru din: 03 Iul 2011, 14:00
Localitate: BRAD
Maşina: fiesta 1.3 44 kw

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde laurashgeo » 04 Mai 2013, 18:51

Multumesc de indicatiile pentru verificarea casetei. Dupa Paste o sa-i fac verificarea.
Sper sa ne ramana vestitii mici la fiecare colt de strada la fel ca si pana acum. In Belgia am gasit o carmangerie in Anderleht al unui belgian, care a avut un angajat roman de la care a invatat reteta de mici si acum produc si exporta carne de mici. Cand am fost in Londra multi romani ziceau ca e cea mai buna carne de mici mancata de ei :D.
Paste fericit si numai bine!!!
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde chilotu » 04 Mai 2013, 19:14

Sarbatori Fericite domnul Gabi.
chilotu
Ford Freak
 
Mesaje: 197
Membru din: 17 Mar 2009, 01:06
Localitate: Brasov
Maşina: Focus Turnier 1 facelift 1.8 TD, 55kw, 75CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde tudormihai87 » 04 Mai 2013, 20:16

Buna seara domnu Gaby',

Ideea e alta: ventilatorul porneste si face treaba cum trebuie, doar ca motorul se incalzeste in mers pana la punctul in care trebuie sa porneasca ventilatorul. In ultimul timp nu am mai facut un drum lung sa vad daca pe autostrada face la fel, dar , repet, in viteza a 5-a la 90 km pe ora dupa vreo 5-7 km de mers constant senzorul de temperatura indica 104 grade si porneste ventilatorul. Din acest moment intru prin sate si automat trebuie sa reduc viteza.
Nu trece nici in cealalta parte in care sa fiarba motorul, sa imi arunce cu apa in sus sau sa se duca indicatorul pe rosu. El sta linistit la jumatatea cadranului.

Din ce spun colegii pe forum viewtopic.php?f=53&t=75277&start=25 la ei nu se manifesta treaba asta si temperatura ramane undeva la 96-98 grade ( lucru care la mine se petrece doar in viteza a 4-a). Cu alte cuvinte cat timp merg cu viteze de pana la 70 km nu sunt probleme, cand trec la viteze ceva mai mari intra ventilatorul.

Multumesc pentru sfaturi, o sa mai urmaresc comportamentul masinii si cu primul drum pe la Bucuresti o sa incerc sa ajung la D.G Alexandru pt diagnoza.
tudormihai87
Member
 
Mesaje: 292
Membru din: 26 Sep 2011, 21:27
Localitate: Videle
Maşina: Ford Focus, 2007, 1.4 mpi
VIN: WF05XXWPD57M84896

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 04 Mai 2013, 20:27

Salut,
Dl Gabi, am fost la 3 electricieni si toti mi`au zis sa stau linistit ca daca schimb releul sau inlocuiesc alternatorul tot aceeasi valoare o da, adevarat sau abureli? Acum cei de unde am luat eu bateria probabil nu vor sa imi dea garantia si de asta imi spun ca fierbe ca etc...problema este ca doar acolo la service dadea 15,2 la ceilalti doi electriceni care aveau si eu aparate electronice au dat 14,9 maxim fara consumatori porniti. Din ce am mai citit pe forum si va rog daca puteti sa imi spuneti si dumneavoastra este adevarat ca la ford incarcarea duce pana la 15,5? Am mai vazut colegi care au aceeasi incarcare 15, 14,9, etc. Si in legatura cu AC`ul ce sa fac? Am 22000 de km, probabil motorul nu mai are aceeasi putere si de asta imi face asa sau? Sper ca nu v-am stresat prea tare cu intrebarile mele dar imi place sa fie cat de cat ok masina...
Multumesc si Paste fericit dumneavoastra si familiei, multa sanatate !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde andiando » 04 Mai 2013, 22:11

Paşte fericit tuturor!
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Florin21 » 05 Mai 2013, 01:29

Hristos a Inviat !!!
Mult sanatate si putere de munca, atat dvs. cat si intregii familii... sa auzim numai de bine si sa va tina Dumnezeu sanatos multi ani alaturi de noi !!!
Sa auzim numai de bine...
Fişiere ataşate
Easter.jpg
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7900
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde DLucian » 05 Mai 2013, 12:13

Te salut, Hristos a inviat!

Am mai tot postat chestia asta pe aici pe forum. Sper din suflet ca nu la tine, sa nu ma repet.

Am fost pana acum la 4 service-uri si oamenii fie ridica din umeri fie fac pe super-expertii, imi spun sa schimb ceva anume si dupa ce bag bani.... ghici ce... nu era de acolo.

La rece motorul pleaca foarte foarte greu. Pana se incalzeste putin scoate fum albastru si se simte mirosul de ulei ars. Ulei, nu se consuma foarte mult, chiar insesizabil aproape. Acum, vara este mai ok. Porneste mai greu un pic dar scoate doar putin fum albastru. Iarna e crima. Motorul nu se mentine pornit. Dupa ce cu greu porneste, se opreste imediat daca nu il tin accelerat. La -10 grade nu mai porneste deloc. Odata am consumat o baterie intreaga incercand sa il pornesc. Contactul il pun de 3-4 ori dar degeaba.

Ultima oara cand am prins frig pe acest an, erau cam -2 grade maxim. Imi amintesc ca am pus contactul de vre-o 5 ori (tinut cam 6-7 secunde) a pornit cam la a 6-a cheie lunga si imi aimintesc ca aproape ca lipisem pedala de acceleratie de podea si abia se mentinea la 1200 ture. Cam 4 secunde nu a urcat de aceasta valoare cand in final a inceput sa urce in turatie. Am tinut acceleratia cam 20 secunde si dupa ce am eliberat-o usor, motorul a murit. Evident ca in acest interval am scos foarte mult fum albastru.

In final am mai pornit o data motorul, l-am mai tinut accelerat si a ramas la relantii desi se auzea cum mergea greoi. Dupa ce ajunge la temperatura maxima, zici ca e nou. Nu are o problema...

Pe tester singura eroare gasita ultima oara era una din pedala de acceleratie. Ulei pe locul de parcare nu este (am un singur loc in care o tin mereu). Injectoarele au fost reconditionate acum 15.000 KM. Toate. Si inainte sa fie reconditionate aveam aceeasi problema. Am crezut ca asta va rezolva problema dar nu a fost asa.

Ceva sugestii? Ultima oara mi s-a spus sa schimb bujiile (una este arsa) dar sincer nu cred ca asta va rezolva problema.

Am un prieten care are un Mondeo din 2003 (2 litri, motorina TDCI) si are fix aceeasi problema. Efectiv identica. Pare a fi o chestie de Ford dar nimeni nu prea stie ce este exact se pare :(
Imagine
Avatar utilizator
DLucian
 
Mesaje: 143
Membru din: 07 Noi 2009, 12:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: 1.8 TDCI, 74kW

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 05 Mai 2013, 17:33

$1 scrie:$2alut,
Dl Gabi, am fost la 3 electricieni si toti mi`au zis sa stau linistit ca daca schimb releul sau inlocuiesc alternatorul tot aceeasi valoare o da, adevarat sau abureli? Acum cei de unde am luat eu bateria probabil nu vor sa imi dea garantia si de asta imi spun ca fierbe ca etc...problema este ca doar acolo la service dadea 15,2 la ceilalti doi electriceni care aveau si eu aparate electronice au dat 14,9 maxim fara consumatori porniti. Din ce am mai citit pe forum si va rog daca puteti sa imi spuneti si dumneavoastra este adevarat ca la ford incarcarea duce pana la 15,5? Am mai vazut colegi care au aceeasi incarcare 15, 14,9, etc. Si in legatura cu AC`ul ce sa fac? Am 22000 de km, probabil motorul nu mai are aceeasi putere si de asta imi face asa sau? Sper ca nu v-am stresat prea tare cu intrebarile mele dar imi place sa fie cat de cat ok masina...
Multumesc si Paste fericit dumneavoastra si familiei, multa sanatate !


Hristos a inviat,

Ma repet a treia oara saptamana asta sunt mecanic auto nu electrician si domeniul acesta ma depaseste,nu pot face speculatii aiurea
Oare a priceput vreunul dintre voi?
Sunt sigur ca nu si urmatoarea intrebare va fi tot de domeniul electric dar va voi trata cu indiferenta si va las sa credeti fiecare ce doriti,fara sa va mai raspund.

Te salut si eu Lucian,este valabil si pentru tine deoarece te faci ca nu vezi ce scrie cu verde in semnatura mea dar voi face si eu la fel,ma sfidezi,te sfidez.:)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 05 Mai 2013, 19:37

Buna Dl. Gabi! :)
As vrea sa va urez si eu dv. si familiei dv. sarbatori pascale fericite si multa sanatate! :)
Numai bine tuturor si SPOR! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 06 Mai 2013, 13:14

Adevarat A Inviat !
Ma scuzati Dl. Gabi, nu am fost pe faza cand ati spus asta ! Multumesc oricum pentru ajutor !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde adi_bucur » 07 Mai 2013, 12:02

Buna ziua domnu Gabi,
As dori sa va cer un sfat pt urmatoarea problema la un mondeo mk3 1.8l benzina 92kw CHBA:

Am scos fisele de la bujii (am avut ieri umpic de timp liber si am vrut sa mai verific una/alta...) si am remarcat urmatorul lucru: la bujiile 2 si 3 (cum ma uitam eu din fata masinii) balteste ulei pana la nivelul filetului bujiilor (Am marcat cu sageti rosii in poza. Uleiul nu este negru, e un maroniu inchis...). La bujiile 1 si 4 totul era curat/uscat, doar o usoara pelicula de ulei pe peretii capacului (am marcat cu verde). Mai supureaza umpic de ulei la exterior, in dreptul unui surub de prindere al capacului (am marcat cu albastru)...

Este ceva grav? Eu ma gandeam sa curat uleiul de langa bujii, sa desfac capacul la motor si sa schimb garnitura (asta in prima faza, daca de acolo ar fi problema...).

Ar mai fi de precizat urmatoarele: uleiul folosit e Castrol 10w40 (dupa 1 an de la revizie si app.12.000km este intre min si max pe joja), relantiul e stabil, nu zmuceste in acceleratie, merge ok dar mi se pare ca este cam puturoasa...

Va multumesc anticipat pt ajutor si timpul acordat :) multa sanatate si o zi buna in continuare.
Multumesc.
Fişiere ataşate
1.jpg
Imagine
Avatar utilizator
adi_bucur
 
Mesaje: 393
Membru din: 20 Mar 2009, 14:31
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Maverick 2.0i FWD

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 07 Mai 2013, 15:38

Salut,

Trebuie inlocuita garnitura de la capacul tachetilor si nu este o operatie foarte complexa iar referitor la puterea motorului,eu as incerca sa torn in rezervor un flacon de solutie pentru curatat injectoarele dar citeste pe el la ce cantitate trebuie pus apoi ar fi de luat in calcul reglajul avansului si de ce nu chiar ambreiajul sa nu fie uzat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde adi_bucur » 08 Mai 2013, 07:11

Buna ziua si multumesc pt raspuns si ajutor!
O sa schimb garnitura de la capac si voi incerca si cu solutia de curatat. Ambreiajul eu sper sa nu fie, pt ca a fost schimbat prin octombrie 2009 de fostul proprietar...dar orice e posibil... :-S

Inca o data va multumesc si o zi buna in continuare! :)
Imagine
Avatar utilizator
adi_bucur
 
Mesaje: 393
Membru din: 20 Mar 2009, 14:31
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Maverick 2.0i FWD

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 08 Mai 2013, 13:08

Salut ,
Adi suntem in 2013 :) deci au trecut aproape 4 ani.
Nu te mai mira deoarece eu am vazut un ambreiaj la o masina de femeie care a cazut la aproape un an de zile fiindca la fiecare intersectie tinea ambreiajul apasat cate o jumatate de ora pana cand treceau toti din localitate pe acolo apoi intra si ea in intersectie :D .
Deci conteaza cum lucram cu ambreiajul nu cati ani are deoarece tu poate o tii in garaj in astia 4 ani si ii faci 5.000 km dar altul ii poate face 100000 km,nu e o regula.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 09 Mai 2013, 17:45

Salut,
Dl Gabi, am o intrebare daca se poate. Pedala de la ambreiaj tine cam sus si am un sunet nu foarte tare dar se aude si in momentul cand apas pedala de ambreiaj dispare. Ce marca imi recomandati la un kit de ambreiaj complet, banuiesc ca se schimba cu totul si nu doar discul...? Multumesc !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 10 Mai 2013, 01:28

Salut,

Cu cat pedala de ambreiaj tine mai sus cu atat viata ambreiajului se apropie de sfarsit.
Da se schimba tot kit-ul ca sa nu platesti mai multe manopere inutil,deoarece azi te lasa discul si te trezesti ca peste 2 luni cedeaza rulmentul sau placa de presiune si iar dai cutia jos.
Referitor la firma producatoare sa stii ca eu am montat foarte multe kit-uri atat Sachs cat si Valeo sau Luk dar sa stii si aici iarasi ma repet deoarece de curand am mai spus asta dar cred ca voi nu cititi decat reclamele nu si ce dracu aberez eu pe aici :D viata si durabilitatea unui ambreiaj este data 80% de stilul de condus al soferului si sa stii ca daca la semafoare o tii numai din ambreiaj,vei spune ca ai incercat toti fabricatii si nicinul nu e bun. :((

Deci lasa-l pe ala din spate sa te claxoneze la semafoare cat doreste el si nu tine masina din ambreiaj de dragul de a pleca ca un cartus,deoarece pleci pe banii tai nu pe banii patrupedului care te incita sa demarezi mai repede ca este el zmeu.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde Adrijaan » 10 Mai 2013, 09:08

Buna ziua, domnule Gabi.
Va deranjez si eu cu o problema la un ambreiaj, zic eu atipica.

Simt niste vibratii in pedala ambreiaj in momentul debraierii, in momentul in care ridic pedala si ambreiajul incepe sa prinda. Vibratiile se simt pe toata durata cursei pedalei cat timp "prinde" ambreiajul si doar in treptele I si a-II-a. Daca ridic pedala ambreiaj fara sa apas acceleratia nu se simt, insa daca ridic pedala concomitent cu apasarea acceleratiei atunci incepe sa vibreze pedala ambreiaj.

M-am uitat la pistonasul pedalei si nu am vazut sa curga lichid de frana. Borcanasul cu lichid este plin.

Am mers la un mecanic de aici de la mine, eu fiind din Buzau, care mi-a spus ca este rulmentul de presiune dar ca sa stau linistit ca mai merge. Insa rulmentul nu face acel zgomot specific de huruit, de fapt la apasarea pedalei nu se aude niciun zgomot.

Vibratiile in pedala nu sunt ca acelea cand scapa discul, cunosc senzatia, ci se simt ca atunci cand apasam frana brusc si intra in functiune ABS-ul, mai exact niste vibratii ca de rasnita.

De asemenea pedala ambreiaj tine in aceeasi pozitie ca si pana acum, nu s-a modificat. Ambreiajul este hidraulic. Recunosc ca o perioada cand circulam bara la bara, aveam prostul obicei sa tin piciorul sprijinit pe pedala si aceasta statea apasata circa 2-3 cm, dar m-am dezvatat de obiceiul asta.

Am cautat atat pe forumul acesta cat si pe internet, dar nu am gasit pe nimeni care sa aiba aceeasi problema ca mine, de aceea zic eu ca este atipica.

Masina in cauza este Focus 2 - 1,4 benzina si are circa 58.000km, eu fiind singurul care am condus-o.
Problema in detaliu am descris-o aici:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=54&t=87915

Va multumesc ca din timpul dumneavoastra ma ajutati si pe mine.
Avatar utilizator
Adrijaan
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 21 Iul 2010, 14:49
Localitate: Buzau
Maşina: Ford Focus 2, 1.4

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde FordFocus1 » 11 Mai 2013, 00:02

Inseamna ca trebuie sa ma apuc sa strang bani pentru unul nou. La mine tine sus tare...multumesc Dl. Gabi pentru raspuns, eu unul apas ambreiajul doar cand schimb vitezele in rest nu il chinui dar nu stiu eu cum a condus precedentul proprietar sau cati km are actualul ambreiaj si ma tot gandesc ca poate de asta trage si mai greu cand pornesc AC`ul. Santate !
Avatar utilizator
FordFocus1
Gold Member
 
Mesaje: 570
Membru din: 22 Iul 2012, 13:19
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 1.6 16V Benzina 2003

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 11 Mai 2013, 14:27

Buna domnul Gabi! :)
As vrea sa va intreb, ca daca dau jos capacul de la cubutori la masina din semnatura, numai pt. a verifica tolerantele la pastile, trebuie sa pun neaparat garnitura noua, sau pot sa folosesc garnitura veche?
Multumesc! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Mai 2013, 15:48

Salut,

Daca nu a curs pana acum nici dupa remontare nu va curge,totul este sa fie asezata cu grija in canalul capacului si sa nu cada cand il montezi peste chiulasa.
Sa nu pui silastic degeaba,decat stergi cu o carpa rama capacului si il asezi la locul lui.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 11 Mai 2013, 16:40

Am inteles!
Va multumesc! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 11 Mai 2013, 22:07

Salut,

Vezi ca tolerantele la tachetii tai sunt:

-0,30/0,40 admisie
-0,45/0,55 evacuare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 11 Mai 2013, 22:35

Da, dl. Gabi, imi mai amintesc de pe vremea cand ati facut scriptologia pt. motorul de 1.8 TD de pe mondeo, acu 2 ani, in 2011 ... (0.35 cu 0.50 imi amintesc ...) :)
Toate cele bune si sanatate multa! :)

P.S.: M-am uitat ... fix acu 2 ani, in 11 mai 2011 :D :D :D

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde bibanu47 » 12 Mai 2013, 03:11

Offff,

Stii ce zice fabricantul?
Exact ce ti-am scris,chiar nu observi ca ce ti-am zis data trecuta este exact media dintre cele doua valori? #:-S

0,35 nu este media dintre 0,30 si 0,40?
0,50 nu este media dintre 0,45 si 0,55?
:|
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

Mesajde boppzoli » 12 Mai 2013, 21:23

Ba da, asa este cum ziceti, numai ca poate eu nu am scris bine ce am gandit ... sau nu m-am exprimat corect ... :)
Exact asa ati scris cum spuneti acum, deci e ok, am intles! :) ...
$1 scrie:$2... reglajul optim care ar trebui sa fie la admisie de 0,35 iar la evacuare de 0,50 aceste cote fiind media dintre doua tolerante oferite de fabricant.
- extras de pe pag. 86 :)
Inca odata mii de multumiri si sanatate! :)

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login