Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
04 Oct 2007, 15:54
Nu Ross, problema este ca atunci cand ai un acord incheiat cu un asigurator inseamna ca a fost acceptat de comun acord un anumit plan tarifar si anumite proceduri de lucru. Daca aceste proceduri de lucru sau planul tarifar nu este respectat, din orice motive, asiguratorul refuza sa plateasca diferenta de pret datorita faptului ca asiguratorul in relatia cu service-ul discuta de pe pozitii egale si se poate oricand folosi de dreptul sau de a nu mai accepta sa lucreze cu service-ul respectiv in regim de decontare directa iar cel care are de suferit este service-ul. Din pacate nu acelasi lucru se poate spune si despre pozitia clientului fata de service deoarece el in cele mai multe cazuri este pus in fata faptului implinit si daca vrea sa ridice masina trebuie sa plateasca chiar daca el nu a fost informat de modificarea de pret sau de majorarea numarului de operatii efectuate. Iar daca acest lucru se intampla fara a fi o greseala a cuiva inseamna ca este si mai grav deoarece rezulta ca nu poti fi niciodata sigur ca nu mai trebuie sa mai platesti ceva ca sa poti sa iti iei masina din service sau fara a face reclamatii sau chiar procese. Aici ar trebui sa intervina cei sau cel care se ocupa la voi de auditul calitatii sau de controlul intern si sa propuna schimbari in desfasurarea activitatii.
Ceea ce doresc eu sa realizam odata cu crearea clubului ca personalitate juridica va fi tocmai aceasta sustinere a membrilor clubului in momentul in care sunt nedreptatiti de service-uri, dealeri, autoritati. Dar din pacate pana acolo inca mai avem de tras la rame.
04 Oct 2007, 16:13
Razvan, tu lucrezi la o firma de asigurari? Daca da sper ca vii Sambata ca as avea cate ceva sa te intreb. Stii cum e treaba? Asiguratorul zice sa folosesti 3 discuri abrazive sa zicem. Dar eu stiu ca nu o sa iasa cum trebuie si folosesc inca unul. Ai prefera sa iti zic ca asa a iesit cu ce mi-a permis asiguratorul sa fac? Sau sa o fac cum trebuie si sa mai dai tu 10 lei?
Cred ca se priveste problema numai din acea parte a clientului care e nemultumit...
04 Oct 2007, 16:22
Eu credeam ca service-ul e cel in masura sa spuna cate discuri abrazive sa fie folosite ca operatiunea sa fie realizata la stadardele Ford, in cazul asta.
Nu asiguratorul.
04 Oct 2007, 16:34
Uite ca nu... si aici e o alta poveste lunga rau... doar traim in Romania! Si stii ce e nostim? Clientul nu stie cat trage un service de unii asiguratori ca sa iasa o masina asa cum trebuie...
Si imi pare rau ca ne-am invatat sa "dam prea usor cu pietre"... fara sa cunoastem sau sa intrebam motivele.
04 Oct 2007, 16:42
Nu Ross, din fericire sau din pacate, eu lucrez in domeniul consultantei si identific zi de zi probleme si disfunctionalitati in sistemele de management exact cum sunt cele care apar pe la voi, ceea ce am facut eu, mai sus a fost sa va arat cateva bube in sistemul vostru, bube care te asigur ca pot fi rezolvate. Totul tine de vointa si deschiderea celor din top management. Ia gandestete tu cam ce s-ar intampla daca eu am discutat cu unul din clientii mei ca voi face controlul intern la el in 80 de ore pe 2000 euroi si ma duc la sfarsit si ii spun: "Fratioare daca vrei sa primesti raportul de control si recomandarile va trebui sa mai imi dai cateva sute de euroi ca datorita plimbarilor de la un punct de lucru la altul eu am consumat cu 20 de litrii mai multa motorina datorita traficului si am pierdut inca 10 ore in plus pe drum ca sa pot sa acopar toate punctele tale de lucru si sa fac o treaba de calitate."
Pai clientul ala, in cazul extrem in care mi-ar plati banii, nu ar mai lucra cu mine nici daca as fi singurul de pe planeta care face control si audit intern.
Exact la fel e si in cazul asta, clientul a venit la voi cu o problema si a plecat nemultumit ca nu ati fost in stare sa rezolvati problema in termenii initiali. De unde sa stie el ca voi ati folosit 3 discuri in loc de doua ca sa ii faceti treaba ca lumea daca unul care se pricepe zice ca trebuiau folosite numai doua. Sau macar sa fie avertizat ca o sa mai scoata din buzunar ceva in plus deoarece asiguratorul nu accepta decat x discuri si asta inseamna ca treaba nu va iesii la nivelul de calitate cel mai bun.
Cand voi veni pe 9 la revizie o sa putem sta mai mult de vorba pe acest subiect, sau poti sa ma contactezi pe PM, pe 6 nu cred ca vom avea ocazia sa stam linistiti de vorba.
04 Oct 2007, 17:21
ok, hai sa incheiem discutia asta despre asiguratori pt ca e cam aiurea si sunt multe lucruri care nu pot fi spuse aici si nu ajungem nicaieri.
Comparatia de care ai zis tu, cu auditul intern, nu e tocmai potrivita... in service e o alta munca, sunt alte conditii... cred ca intelegi ce vreau sa spun.
Ce vreau sa se inteleaga este ca se fac eforturi sa nu fie nevoie sa plateasca clientul. Dar in unele cazuri nu se pot rezolva aceste diferente si trebuie sa se plateasca.
04 Oct 2007, 22:32
Ross sa speram ca eu am fost un caz nefericit din punct de vedere al sincronizarii cu asiguratorul si a fost facut totul ca usa sa iasa cum trebuie. Si ai dreptate poti sa inchei discutia aici eu nu am vrut sa arunc cu pietre in nimeni doar sa semnalez un fapt care mi s-a parut la anormal, daca mi s-ar fi explicat ca motivul pentru care trebuie sa scot bani din buzunar tine de calitatea lucrarii as fi inteles neintelegerea. Si mai am o intrebare doar Allianz impune o suma pentru reparatii sau si alti asiguratori nu de alta dar poate e cazul sa stim cu ce asiguratori semnam pe viitor?
05 Oct 2007, 13:10
toti asiguratorii au tarife preferentiale sa zic asa.... au un contract cu serviceul.... toata ziua stau prin serviceuri.... sunt de toata jena asiguratorii se targuiesc si pentru 0.01 la manopera.... da sunt ai nostri
05 Oct 2007, 14:44
Cat ma ajunge revizia la 30.000Km??? Ca la Iasi nu mai am chef sa o fac....pt ca au niste mecanici de.....guma....ca sa nu spun altceva.....
Si pe 27 e posibil sa am drum spre bucuresti....si vreau sa ii fac revizia....asta daca ajung la 30.000Km....ca momentan am 25.000
05 Oct 2007, 14:55
poti sa o faci si inainte de 30.000 km
iti zic luni cat costa, da-mi un pm
05 Oct 2007, 14:57
Stiu ca merge si inainte.....cu 1.500Km.....
Ok.....astept....
05 Oct 2007, 19:57
salutare,
am citit acest thread cap coada ... aproape ca m-atzi facut sa ma sucesc ... ieri am fost la Romcar sa imi fac revizia de 2500 km la focusul meu si tot odata mi-am facut si programare la service pentru reparatie pe casco deoarece am gasit-o lovita in parcare ... si nu prea mi-a placut pe langa faptul ca am asteptat vreo 2 ore, initial promitandu-mi ca in maxim 40 de minute este gata.
ashtept intalnirea de maine si eventual sa avem cateva discutii si sa imi fac si programare
apropo... avetzi decontare directa cu ASIBAN? din ce am citit io pare ca exista
08 Oct 2007, 11:49
M-am programat la revizia de 30k maine.
Mi-au spus in soapta: intre 8-13 bulioane

depinde cum ai mers matale cu masina. Oops!
Schimbam placutzele de frana, nu le schimbam...
08 Oct 2007, 13:08
genzo ... ce masina ai tata? ca sa stie poporu ... la ce se aplica scoru'
08 Oct 2007, 13:24
Asa cum am anuntat si la intalnire, (
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t= ... &start=220 ), incepand de azi, 08.10.2007, pentru comunitatea ClubFord se va aplica o reducere de 10% la toata factura, adica si la piese si la manopera.
Reducerea va fi valabila timp de 3 luni si se aplica numai membrilor ClubFord care au lipit pe masina autocolantul ClubFord.
NU se aplica reducerea in lipsa autocolantului.
Reducerea nu este valabila in cazul in care este vorba de dauna si este implicata o companie de asigurari.
08 Oct 2007, 13:42
Dupa ce am fost la intalnirea de la CSD m-am convins cu problema de la masina mea. Adica e reala. Am testat un al Ford Fiesta la schimbarea treptelor de viteza si diferenta este evidenta chiar si atunci cand a mea "merge bine". Agata prea rau in treptele 1 si R tot timpul + faza in care intra foarte greu in 1 si caraie in R.
Asa ca domnule Ross, va rog respectuos sa ma ajutati si pe mine in aceasta problema. Cand am fost la revizie a fost reglata timoneria dar fara efect. Eu tind sa cred ca buba e la ambreiaj. Toate aceste nereguli se manifesteaza zilnic dar nu cand vreau eu ci cand vrea ea.... mai ales pe un drum la ora 18 pe calea victoriei cand folosesc treapta 1 de nspe mii de ori. Mai multe detalii am scris aici:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=6729
Astept un raspuns si multumesc anticipat
08 Oct 2007, 13:48
Fordu focus. Da poate ca a exagerat. Cred ca a vrut sa ma sperie. Sa fi fost optimist? Poate sunt doar glumetzi. Sau poate ca habar n-avea. Sau poate ca habar n-am eu. Astept cu nerabdare ziua de maine. Daca o sa coste atat, il urc in pod (fordu) si il las acolo, de ziua independentei. A independentei omului fatza de machina. Si fatza de benzinarii. Si fatza de intreg Sistemu. Asta e, cu ce avem mergem inainte ca melcu
09 Oct 2007, 14:38
$1 scrie:$2upa ce am fost la intalnirea de la CSD m-am convins cu problema de la masina mea. Adica e reala. Am testat un al Ford Fiesta la schimbarea treptelor de viteza si diferenta este evidenta chiar si atunci cand a mea "merge bine". Agata prea rau in treptele 1 si R tot timpul + faza in care intra foarte greu in 1 si caraie in R.
Asa ca domnule Ross, va rog respectuos sa ma ajutati si pe mine in aceasta problema. Cand am fost la revizie a fost reglata timoneria dar fara efect. Eu tind sa cred ca buba e la ambreiaj. Toate aceste nereguli se manifesteaza zilnic dar nu cand vreau eu ci cand vrea ea.... mai ales pe un drum la ora 18 pe calea victoriei cand folosesc treapta 1 de nspe mii de ori. Mai multe detalii am scris aici:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=6729Astept un raspuns si multumesc anticipat
Chiar astept cu nerabdare. Daca vin la voi rezolvam problema sau nu?
09 Oct 2007, 15:07
pai trebuie sa vii sa vedem de unde e... si pe urma vedem cum putem rezolva problema
09 Oct 2007, 15:54
Pai vin maine. Spune-mi o ora la care sa vin(preferabil pe la 10-11) dar trebuie avut in vedere ca trebuie ca cineva care se pricepe sa aiba 20-30 de minute pt un test-drive. Daca avem "noroc" se manifesta si in 2 minute.
09 Oct 2007, 16:16
dai un telefon pe fix pt programare?
09 Oct 2007, 16:37
Am vorbit..... cu colegul tau Bogdan cred. M-a trimis la concurenta
Spune ca nu aveti echipamentul necesar pt cutie de viteze...
10 Oct 2007, 01:12
Cu George ai vorbit...
Sunt niste scule speciale de care nu am reusit sa facem rost si probabil una din ele este necesara la cv de Fiesta. O sa incerc sa vad ce e cu ele si iti dau un PM.
10 Oct 2007, 01:17
Vreau sa va amintesc ca reducerea de 10% la toata factura este valabila numai si numai daca aveti lipit pe masina autocolantul ClubFord. Nu se fac exceptii. Facem aceasta reducere numai pentru membrii ClubFord si incercam sa ajutam astfel la promovarea acestuia in Romania. So... luati legatura cu Maddogul si lipiti-va autocolantele!
10 Oct 2007, 01:22
si daca mai calca cineva pe la CSD si nu ma suna sa ne cunoastem macar... ma supar rau de tot... si asa cred ca or sa ma dea curand afara ca mai mult vorbesc cu voi la telefon decat muncesc...
10 Oct 2007, 02:07
Nu cred ca este totusi corect sa obligi sa isi lipeasca autocolantul de masina.. . Ce are daca vine cu el in mana. oricum majoritatea alearga dupa colant ca ursu dupa miere

deci nu vor fi afectati.
Eu nu voi mai putea veni toamna asta deoarece am inteles ca nu lucrati cu asiguratorul meu , ar sta prea mult masina in service pana sa faca plata, deci tre sa ma duc la 'inamici'

Probabil insa ca la iarna cand expira contractul il voi schimba (asiguratorul).
Probabil ca ne vom vedea la revizie , prin iarna , + ceva de verificat geometrie/echilibrat, asa preventiv, la ~20.000+ km.
A, si chiar nu cred ca ar trebui sa te de afara, din contra, sa te premieze, ca tu stai de vorba cu noi, adica cu clientii, si intretii relatia, adica f important pt afaceri, adica aduci si 'tii' clientii
10 Oct 2007, 11:28
E foarte bine ca ii obligi sa lipeasca autocolantul! It's a win-win situation
Keep up the good work!
10 Oct 2007, 12:06
$1 scrie:$2u George ai vorbit...
Sunt niste scule speciale de care nu am reusit sa facem rost si probabil una din ele este necesara la cv de Fiesta. O sa incerc sa vad ce e cu ele si iti dau un PM.
Multumesc. Poate reusiti sa faceti rost de ele ca nu as vrea sa ajung la "inamicii" lui Cornel
10 Oct 2007, 15:37
Am fost azi la csd cu un coleg de serviciu sa isi ridice modeo-ul reparat si sa imi schimb becul de la un stop de frana(care se arsese).
Din nou ross a fost promt si m-a ajutat sa terminam treaba in timp util. Tot datorita lui, mai nou, am scapat de suportii de numere cu bdt

.
Thanks again!
PS: daca mi se permite o sugestie... cred ca ar fi util inca un om la receptie.
10 Oct 2007, 18:27
am fost si io astazi la CSD si am lasat masina la reparat
baietii de acolo mi-au promis ca in aproximativ o saptamana am mashina gata ... sa speram ca totul va decurce asa cum trebuie si ca nu va interveni nimik neplacut
va urez bafta shi sa avetzi grija de copilashu meu
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.