Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

13 Ian 2014, 23:13

Buna seara,

Daca ai curat bine vaselina de pe langa axul planetarei si nu se vede capatul sigurantei,inseamna ca trebuie extrasa prin soc.
Este un dispozitiv special pentru asta si se numeste ciocan culisant dar e normal ca sa nu ai asa ceva si in acest caz,prinzi axul la menghina,tii tare ras de capul planetarei si il lovesti in partea unde se monteaza burduful,cu un ciocan de plastic sau chiar cu unul metalic dar nu dai direct ci peste o bucata de scandura de fag,salcam,ceva de esenta tare si trebuie facute toate astea in idee de nu a deforma oala planetarei.
Siguranta inseamna ca este in interiorul capului de planetara si dupa ce axul este introdus,siguranta se deschide si asigura fixarea.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

14 Ian 2014, 04:37

$1 scrie:$2a mulți ani nea Gabi, multă sănătate și bine ați re (venit) printre noi. Deja forumul ăsta are mai multa valoare de când sunteți iar printre noi.


Buna dimineata,

La multi ani iti doresc si eu,multa sanatate atat tie cat si familiei,un an nou cu multe realizari si multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. :)
Problema este ca din 111.187 de utilizatori,doar in jur de vreo 50 de persoane cred la fel ca tine,asa a rezultat dintr-un sondaj efectuat anul trecut.
Descurajator rezultatul,nu? :D
Noroc ca mai vine unul ca tine si prin putinele cuvinte dar de o expresivitate covarsitoare,acopera ignoranta celorlalti. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

14 Ian 2014, 08:04

multumesc dl Gabi.multa sanatate va doresc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

14 Ian 2014, 10:58

Multumesc pentru raspuns,

O sa fac si poze, deocamdata am pus-o la iernat, prelata bateria scoasa, pt ca am crezut ca va fi zapada :)..si de altfel ma pregatesc pt demontatul motorului, si deaia ma gindeam sa vad ce fac si cu cutia..
Masina arata bine, am infoliat-o in loc s-o vopsesc, reconditionat si invelit bordul in piele-eco, fetele de usi, modificat cadranele ceasurilor cu lumina din spate, munca multa si migaloasa plexiglas sau ce o fi din ecran de laptop, diode led minuscule tot de acolo..leduri uv pt ace..,leduri in toate butoanele din bord, inchidere cu telecomanda, iar la mecanica, asta vara schimbat toti rulmentii, bucsile, amortizoarele fata, spate fiind schimbate mai demult, si absolut toate piesele demontate curatate si vopsite..toate astea facute in fata blocului ..:D mai putin infolierea.Ambele tobe facute din crom, mai putin tevile..si jantele vopsite in doua culori, schimbat parbrizul... Cel mai "tare" a fost cind am scos puntea spate si am dus-o in casa..aveau vecinii o fata ..:))
Din fericire am gasit majoritatea pieselor, bucsi, tampoane, chiar parbriz..
Motorul vreau sa-l demontez, pt ca de la bun inceput masina facea ca un mic diesel, si la rece si la cald..recent am masurat jocul la pastile si incredibil e in cote 0,20-25 si 0,35..si tot de cind o stiu bujia de linga cutie 4 nu merge, sau mergea doar dupa ce se incalzea motorul..practic cred ca tot timpul a mers in 3..cu fisa/fara fisa , aceeasi treaba..Plus de asta cind am schimbat pompa de ulei si cuzinetii de biela (erau la R1 si asa am pus fara alte modificari ) am gasit in baia de ulei un arc de simering inchis..habar n-am de la care o fi , parea a fi de supapa..Chestia sta am facut-o pt ca se aprindea becul la ulei la relanti..si mare lucru nu s-a schimbat, la relanti si motor cald sub 1000 r/min da sa palpaie..schimbat senzorul presiune, si pus duralube..cred ca duralube ala a facut ceva, acum sa vad cind desfac motorul daca gasesc depuneri cum se aude..intentionez sa schimb doar cuzinetii toti, eventual rectificat vilbrochen, si segmentii, sper sa nu fie mai grav de atita..:)
Cit priveste cutia e ok, dar a avut si asta de la bun inceput o problema, pierdea tot uleiul, zicea un mecanic ca pe la simeringul prizei..dar e ft greu de schimbat ar trebui schimbat si ambreiajul daca tot se umbla acolo..asa ca l-am mai completat eu din cind in cind, dar stiu sigur ca se pierdea tot..dar cutia merge ok, nu agata , nu sare, nu e zgomotoasa..Da si carbul e original, 2B2 :)
Ok, acum intrebarile ar fi, daca tot ati facut aceste modificari, se potriveste perfect cutia de 5 nu trebuie facuta nici o modificare/ ajustare la modul de prindere? nu loveste cumva in caroserie, planetarele se potrivesc? am vazut pozele cu cele 2 cutii ..presupun ca trebuie schimbat si sistemul de pirghii de sub masina pe linga partea din interior, maneta si nuca/suportul..am inteles ca cutia merge de la orice motor compatibil..dar sistemul de pirghii plus maneta daca e de la alta masina cu alta caroserie, se mai potriveste la cutie ?

cutiile
http://www.partscats.info/audi/en/Img/a ... 023300.png
timoneria
http://www.partscats.info/audi/en/Img/a ... 053000.png
http://www.partscats.info/audi/en/Img/a ... 052000.png

Multumesc inca o data de amabilitate !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

16 Ian 2014, 01:37

am dat intamplator de topicul asta,si mi-a atras atentia...am ramas surprins(foarte placut).nu pot sa cred ca mai exista oameni ca bibanu47!omule,esti un geniu,cu suflet mare!eu personal nu am nicio pb cu masina,dar imi place tot ce tine de mecanica,motoare,si de-aia mi-am pierdut noaptea citind mare parte din topic:)).ce sa zic,sa-ti dea dumnezeu sanatate,pentru ca am vazut ca ai ajutat si ajuti pe multi prin cunostintele tale. mi-ar placea sa cunosc un asa om,si categoric ,daca o sa am vreo problema cu masina,stiu la cine sa apelez,chiar daca ne desparte ceva km. SANATATE inca o data!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

16 Ian 2014, 03:35

Buna dimineata,

Ady multumesc frumos pentru impresii si iti doresc multa sanatate,iar daca ai nevoie vreodata de ceva,sunt la post. :)
Recomandat ar fi sa nu ai nevoie. :D
De cei din breasla mea si de doctori e bine sa te feresti deoarece noi suntem buni numai cand intervin necazurile. :|
Sper ca ai aruncat un ochi si pe you tube. :-B
Sa auzim de bine

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

19 Ian 2014, 19:32

$1 scrie:$2alut,125T300,nu.mi spune nimic,te rog sa vii cu detalii,ce an de fabricatie si ce cilindree are motorul.



Buna seara.
Scuze pentru indrazneala....dar vreau sa intreb si eu ceva> Am un ford focus din 2001 de 1.4 benzina care consuma cca 1litru de ulei la 2000 k. folosesc ulei castrol 10/40, si nu am alte pierderi de ulei.Masina functioneaza bine. De curand am facut test de compresie si mi-au iesit valorile> piston1 > 13,5, piston 2,3 si 4 valori de 15,5- 16. Vreau sa stiu cum ti se par aceste valori si ce trebuie facut pentru a remedia consumul de ulei?
Multumesc anticipat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

19 Ian 2014, 22:12

Buna seara,

Daniel,nu este nicio indrazneala din partea ta,acest topic pentru intrebari in domeniul mecanic a fost deschis.
Benzinarele DOHC montate pe Focus,sunt cu probleme,indiferent ca este 1.4 sau 1.6 etc.
Degeaba gasesti compresia buna deoarece se coxeaza segmentii de ungere si din acest motiv dispare uileiul din motor fara sa fumege,multi nu m-au crezut si au demontat motorul de doua ori,prima data au schimbat simeringurile de la supape,crezand ca de la ele este consumul,apoi au mai stricat inca o garnitura de chiulasa ca sa segmenteze motorul.
Ai detalii pentru segmentare cate vrei,cauta pe you tube subiectul "bibanu47" si ai toate operatiile descrise,iar pe forum este un topic numit "consum de ulei",e bine sa citesti si acolo intrucat am dat o gramada de detalii despre tipul tau de motor.

Spor la treaba.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

20 Ian 2014, 10:13

$1 scrie:$2una seara,

Daniel,nu este nicio indrazneala din partea ta,acest topic pentru intrebari in domeniul mecanic a fost deschis.
Benzinarele DOHC montate pe Focus,sunt cu probleme,indiferent ca este 1.4 sau 1.6 etc.
Degeaba gasesti compresia buna deoarece se coxeaza segmentii de ungere si din acest motiv dispare uileiul din motor fara sa fumege,multi nu m-au crezut si au demontat motorul de doua ori,prima data au schimbat simeringurile de la supape,crezand ca de la ele este consumul,apoi au mai stricat inca o garnitura de chiulasa ca sa segmenteze motorul.
Ai detalii pentru segmentare cate vrei,cauta pe you tube subiectul "bibanu47" si ai toate operatiile descrise,iar pe forum este un topic numit "consum de ulei",e bine sa citesti si acolo intrucat am dat o gramada de detalii despre tipul tau de motor.

Spor la treaba.


Multumesc mult.
Rar gasesti pe cineva sa dea astfel de sfaturi gratis.
Sper sa se rezolve dupa segmentare. Cu aproximatie cam cat ajunge aceasta operatie....segmentare motor?
Multumesc inca odata si toate cele bune.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

20 Ian 2014, 10:43

Daniel72,
Daca citesti acest topic/cauti in acest topic, sunt sigur ca vei gasi raspuns la intrebarea ta ...
Numai bine! :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

20 Ian 2014, 14:46

Buna ziua,

Costa destul de mult,deoarece numai segmenti Goetze sunt in jur de 550 lei,toate piesele inclusiv distributia,ulei,etc,te ajung cam 1700 lei fara manopera.
Ai grija ca degeaba segmentezi motorul daca nu pasuiesti supapele in chiulasa si daca vrei o poti trimite la mine si ti-o dau pregatita tot,decat sa o pui pe motor.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

20 Ian 2014, 18:02

$1 scrie:$2una ziua,

Costa destul de mult,deoarece numai segmenti Goetze sunt in jur de 550 lei,toate piesele inclusiv distributia,ulei,etc,te ajung cam 1700 lei fara manopera.
Ai grija ca degeaba segmentezi motorul daca nu pasuiesti supapele in chiulasa si daca vrei o poti trimite la mine si ti-o dau pregatita tot,decat sa o pui pe motor.



Multumesc pentru raspuns.
Cred ca peste doua luni maxim am sa o segmentez.
Tinem legatura
Toate cele bune.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

23 Ian 2014, 22:59

Buna seara,

Va rog a mia oara,nu mai puneti intrebari de mecanica pe privat,trebuie vazute de tot forumul deoarece peste o saptamana un coleg daca are aceeasi problema,in loc sa gaseasca aici explicatia iar o sa intrebe si el pe privat si tot asa.


Multumesc pentru intelegerea care nu exista. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

23 Ian 2014, 23:03

Buna seara,

Sunt curios de o chestie, poate ma puteti lamuri, ca n-am atat de multa experienta in detinerea si intretinerea unui automobil. Merita sa reconditionezi un motor, cap coada, in conditiile in care e un motor obisnuit pe o masina obisnuita si nu vreo raritate sau de colectie?

Motorul in cauza e un diesel 1.6 tdci, versiunea de 90cp, fara dpf (nu al masinii din profil). Al unei masini care pe ceas se apropie de 200.000 km, dar eu o banuiesc ca a trecut de 300.000. Motorul pierde ulei mult, in jur de 1l la 2000 km trebuie completat. Pe unde? nu stiu exact, ca deja pare ca pierde ulei peste tot pe unde e o garnitura. Pare ca ar pierde pe langa injectoare, pe langa capacul "cylinder head-ului" (partea de deasupra pistoanelor, ce contine valve & ce mai e pe acolo). Ce costuri/eforturi implica desfacerea lui, schimbat toate garniturile peste tot, si facut la loc. Ma gandesc ca garniturile in sine nu pot fi atat de scumpe, sunt niste garnituri......dar mi-e groaza cand ma gandesc la cat e de munca.

De asemenea, mai executati astfel de operatiuni? Ma gandesc ca e greu sa te lupti cu un motor intreg cand starea de sanatate nu-ti permite.

Multumesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

23 Ian 2014, 23:33

Buna seara,

Pot lucra deoarece stau 5 minute in picioare apoi mai stau putin jos,din cauza coxartrozei,la motoare lucrez binisor doar ca la directie lucrez mai greu,unde trebuie sa stau aplecat...in fine.
Este bine ca prima data sa reparam scurgerile de ulei si apoi decidem daca umblam in motor sau nu.
Nu stiu ce costuri implica piesele la tipul asta de motor dar pe la Focusurle de 1.6 16 V pe benzina,o segmentare ajunge cam la 1700 lei dar incepand de la fiare si terminand cu uleiurile,dar ma repet,numai piesele fara manopera.
Cum procedez eu cu clientii mei?
Ii rog sa mearga la spalatorie si sa curete perfect motorul,dupa care mai merge cu masina vreo saptamana minim pana vine la mine si asta in ideea ca in acest fel descoperim cu exactitate pierderile ca sa nu schimbam piese aiurea si sa cheltuim banii fara rost.
Deci asta este propunerea mea.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

24 Ian 2014, 07:52

buna dimineata dl gabi,caseta de directie de la un mondeo mk2 din 99 se poate repara deoarece are ceva joc la cremaliera
stima

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

24 Ian 2014, 10:28

$1 scrie:$2ste bine ca prima data sa reparam scurgerile de ulei si apoi decidem daca umblam in motor sau nu.


Buna dimineata,

Multumesc pentru raspuns, dar nu este tocmai ce intrebam. Hai sa fiu putin mai explicit, ma intereseaza o operatiune de "facut motorul bucati si refacut cu garnituri noi peste tot", nu reparat/carpit pe unde curge si stat cu frica sa nu curga prin alte parti peste 10.000 km :D . Ma rog...garnituri si ce alte piese se mai uzeaza in timp la un motor. Si prin intrebarea daca "merita sau nu", vroiam sa stiu daca se fac astfel de operatiuni, sau mai degraba recurgi la a lua alt motor in cazuri d-astea (desi dupa prima operatiune te alegi practic cu un motor.....relativ nou, dar cu ce costuri?)

Multumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

24 Ian 2014, 16:17

Salut,

Mai nou cica caseta mea are avea nush ce supapa care nu mai deschide sau ceva de genu, pentru ca simt de exemplu ca la viraj maxim stinga mai ales, daca dau sa revin la un momentat simt ca merge in gol...parca ar da in gol ca un hop de vreo 2 ori.......Se poate repara ?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

24 Ian 2014, 21:56

Buna seara!
Va mai deranjez si eu cu o intrebare (nelamurire) am un mondeo 2.0 tddi 85kw si dimineata scoate un fum alb si tremura relantiul foarte tare,asta incepand din aceasta iarna,dupa 5 min masina nu mai are nimic,nu gasesc nici un raspuns la problema asta nici pe testere nici la mecanici.Pe langa asta la indrumarea unui mecanic am cumparat aditiv liqui moly spulung sau ceva de genu pt curatat injectoare.(Se baga direct turul si returul pompei de injectie )am pregatit furtune pt pompa,am pus solutie intr-un recipient transparent sa vad cand se goleste si am pornit masina.Spre surprinderea mea masina mergea perfect nu mai scotea gram de fum si nici nu mai fluctua relatiul,si nici motorul nu mai tremura.am zis ca asta e problema, injectoarele infundate.Dupa ce am montat totul la loc am continuat ziua bucuros ca am scapat de problema.azi dimineata cand am pornit masina aceeasi problema,acelasi fum alb si acelasi tremurat.
tind sa cred ca e ceva legat de motorina,filtru de motorina etc.ce parere aveti?
Fumul acela alb are un miros cam de motorina nearsa avand si un consum cam mare in jur de 12-13 in oras
Daca aveti vreao idee sau un sfat ce sa mai verific ce sa mai schimb ar fi recunoscator.ms din suflet

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Ian 2014, 05:25

Buna dimineata,

Mie mi se pare destul de clar ca este vorba de injectoare,odata ce dupa curatarea lor motorul a mers bine o perioada scurta apoi a reaparut vechea problema.
Recomandarea mea ar fi curatarea injectoarelor dar nu cu solutii minune ci la atelier de profil,dupa care inlocuit filtru si poate chiar curatata instalatia.
Daca problema respectiva ar fi generata de pompa sau ceva electric,nu ar fi mers bine perioada aceea scurta dupa curatare si consumul mare se explica tot prin infundarea injectoarelor care in loc sa pulverizeze si sa formeze acel con de vapori de motorina,ele mai mult curg.
Explicatia cu revenirea la normal dupa incalzire,se explica prin faptul ca duzele incep sa inchida cat de cat dupa o anumita temperatura.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Ian 2014, 05:47

$1 scrie:$2alut,

Mai nou cica caseta mea are avea nush ce supapa care nu mai deschide sau ceva de genu, pentru ca simt de exemplu ca la viraj maxim stinga mai ales, daca dau sa revin la un momentat simt ca merge in gol...parca ar da in gol ca un hop de vreo 2 ori.......Se poate repara ?


Buna dimineata,

Sa nu imi spui ca baietii de la Craiova nu ti-au zis unde e supapa si daca se poate repara.
Daca demontezi surubul de M6 care fixeaza conductele in caseta si le tragi afara,o sa vezi imediat supapa cu pricina,e cat un bob de strugure si se scoate cu mana,nu iti trebuie ceva scule speciale ,iar pretul cred ca e de nimic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Ian 2014, 10:08

multumesc mult bibanu47 pt timpul acordat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Ian 2014, 19:02

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ste bine ca prima data sa reparam scurgerile de ulei si apoi decidem daca umblam in motor sau nu.


Buna dimineata,

Multumesc pentru raspuns, dar nu este tocmai ce intrebam. Hai sa fiu putin mai explicit, ma intereseaza o operatiune de "facut motorul bucati si refacut cu garnituri noi peste tot", nu reparat/carpit pe unde curge si stat cu frica sa nu curga prin alte parti peste 10.000 km :D . Ma rog...garnituri si ce alte piese se mai uzeaza in timp la un motor. Si prin intrebarea daca "merita sau nu", vroiam sa stiu daca se fac astfel de operatiuni, sau mai degraba recurgi la a lua alt motor in cazuri d-astea (desi dupa prima operatiune te alegi practic cu un motor.....relativ nou, dar cu ce costuri?)

Multumesc!


Buna seara,

Am inteles acum ce doriti si presupun ca odata ce ati mentionat "facut bucati" asta implica demontare totala,deci inclusiv chiulasa,simeringuri la supape si etc,deoarece simeringurile si oringurile tot la capitolul kit de garnituri intra.
De segmenti vad ca nu pomeniti nimic cu toate ca presupuneti un rulaj undeva in jurul la vreo 300.000 km,eu fac ce doreste clientul dar odata ce este demontata chiulasa si baia,nu este pacat sa nu tragem si un piston afara si sa vedem si uzura lor ?
Sa nu ma intelegeti gresit,deoarece e tot interesul dvs. ca tot se desface motorul,sincer acum din punctul meu de vedere imi convine sa-l demontam din nou spre toamna ca sa-i bagam segmenti pentru ca va iau banii de doua ori dar nu e pacat de toata cheltuiala suportata?
Eu il pot repara fara probleme deoarece platesc pe cineva care o sa vina sa ma ajute sa demontez planetarele si coloana de evacuare dupa care il prind in macara cu cutie cu tot si apoi il lucrez la banc de pe scaun :D si cu ocazia asta,automat se face si o revizie la toate furtunele,se vede si ambreiajul,electromotorul si etc.
Ca sa aflam pretul la tot kit-ul de garnituri e simplu dar trebuie stabilit in detaliu ce doriti sa facem la motor si eu consider ca trebuie sa discutam telefonic ca sa nu apara discutii neprincipiale pe parcurs si oricum nu este tocmai in regula sa facem afaceri pe acest topic deoarece are cu totul alta destinatie si nu vreau sa mai imi aud vorbe.
Daca doriti sa colaboram aveti nr.meu aici:

0766417724

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

25 Ian 2014, 19:47

$1 scrie:$2una dimineata dl gabi,caseta de directie de la un mondeo mk2 din 99 se poate repara deoarece are ceva joc la cremaliera
stima


Buna seara,

Imi cer mii de scuze ca deabia acum am observat mesajul ^:)^
Eu repar orice caseta,indiferent de an de fabricatie sau de tipul auto,inclusiv mecanice.
Reparatia dureaza 2 zile si ajunge pana in 280 lei cu piesele incluse.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Ian 2014, 17:20

buna ziua si multa sanatate,va rog nu va cereti scuze.mi-am dat seama ca nu sa observat mesajul.
am inteles cum sta treaba si cu casetele de directie.momentan nu are joc mare.abia se simte.
stima

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

26 Ian 2014, 20:36

Buna seara,

Am inteles,s-a vrut decat sa se verifice daca nu cumva ii duc in eroare pe colegii de forum cu glumele care le scriu in semnatura mea. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Ian 2014, 18:14

Buna seara si insanatosire grabnica si sanatate multa.Am si eu o intrebare la dvs.Am o pompa de servodirectie care a curs ulei pe la semering si a inceput a scartai bine si am dat-o jos. As vrea so reconditionez si ma intereseaza cat ma-r ajunge ca sa stiu de ce suma sa fac rost.Multumesc mult si astept raspuns. o seara buna.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Ian 2014, 18:24

Buna seara,

Va multumesc frumos tuturor pentru gandurile bune,la fel va doresc si eu atat dvs.cat si familiilor dvs.
Pretul este de 220 lei cu piesele incluse in pret.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica

27 Ian 2014, 19:30

$1 scrie:$2alutare . Pentru inceput Dl Gabi iti doresc multa sanatate si un an mai bun. Am citit mai sus ca ai unele probleme de sanatate si cu medicii nostrii de .... nu prea rezolvi mare lucru.Sper ca pe viitorul apropiat sa iti revii si sa te faci mai bine.

On : As avea nevoie de o parere din partea dumneavoastra. Am fost la un mecanic tinerel si destul de pricepu ( din recomandarea unei cunostinte) pt a schimba bujiile si verificarea motorul cat de cat. Din ce a zis e totul ok, dar a auzit ceva interesant , si a desfacut tubul ce intra la filturul de aer. Acolo a pus mana si mi-a zis ca este o mica problema ( pt inceput) . Adica vine un mic suflu de aer inapoi si nu ar fi deloc ok. L-am intrebat care este problema si mi-a spus ca supapele ar fi de vina , pt ca nu se inchid bine si pot fi uzate ( datorita celor 176.000 km si uzura motorului pe benzina) . A zis ca mai duc cam 50.000 km iar dupa ar fi nevoie de o segmentare ... Intrebarea mea este sa aflu si parerea dumneavoastra. Vreau sa mentionez ca am schimbat distributia prin decembrie , dar nu simt ca motorul sa mearga aiurea , sau nu imi dau eu seama.
Multumesc.


Buna seara,

Am avut ocazia sa demontez tipul asta de motoare,inca de pe la 85.000 km din diverse motive si am constatat ca majoritatea incep sa aiba probleme privind compresia undeva de pe la 100.000-120.000 km datorita griparii segmentilor de ungere iar supapele de evacuare le gasesc arse bine de tot datorita uleiului care se strecoara pe langa simeringurile lor.
Am inteles perfect ce vrea sa spuna mecanicul in cauza,daca obturezi corpul clapetei de acceleratie cu podul palmei,depresiunea formata in galeria de admisie trebuie sa iti absoarba mana dar datorita compresiei slabe,lucrurile nu stau tocmai asa ci din contra,are scapari in sens invers,fapt care ne duce la ideea ca supapele de admisie nu mai inchid la capacitatea necesara.
Am inteles faptul ca motorul iti merge bine dar nu mai are forta necesara(randamentul) care trebuia sa o aiba.
Deci atentie,eu am raspuns afirmativ si am explicat fenomenul in care el nu a dorit sa intre in amanunte dar mai departe nu sunt de acord cu ce a spus si ma feresc sa-l combat deoarece ai mentionat ca e un mecanic bun si nu doresc sa stric reputatia cuiva. :-$ :D

Subiect închis