Buna dimineata,
Avand in vedere cat este paguba de mare si ca sa te incurajez,in loc de 320 lei cat as fi luat de obicei iti fac o reducere la 250 lei

si nu stiu daca esti multumit dar totusi 70 lei din 320 lei e ceva,nu este chiar o suma de neglijat.
Esti chiar convins ca are toate supapele indoite?
Eu niciodata nu am vazut indoite mai putin de 2 si mai mult de 6 supape,depinde in ce pozitie s-a oprit axa cu came.
Dupa ce dau toate supapele jos,atunci iti pot spune cu siguranta cate sunt indoite si de aceea nici nu-ti recomand sa cumperi supape pana nu o vad eu.
Sper sa nu ai masina la reparat,la un mare service renumit de la voi,imi scapa numele,iti voi prezenta o lucrare la un Focus 1.6 16V executata de putin timp la tine la Targoviste.
Masina este a unui prof. de istorie daca nu ma insel,omul este coleg cu noi aici pe forum(dar nu ii voi da numele de user) si a fost sa schimbe distributia si dupa ce oamenii au rotunjit hexagonul surubului din vilbrochen care tine fulia de la accesorii si pinionul distributiei,au spart si aruncat capacul mic intermediar care vine peste curea,ca sa poata scoate cureaua veche si a o monta pe cea noua iar in pinionul de distributie au dat cu dalta ca tot sa-l desfaca si asa l-au lasat sa frece cureaua iar capac nu au mai pus lasand sa intre la distributie orice sarma sau sfoara de pe asfalt si daca crapa distributia zicea omul ca nu a fost cureaua buna.
O zi intreaga am pierdut ca sa demontez surubul central rotunjit si abandonat de ei si ca sa corectez pinionul de pe vilbrochen ca sa nu-l mai bag pe om la cheltuiala.
La capacul superior de la distributie au pus decat vreo 5 suruburi din care cele doua de jos le-am demontat cu mana si ar fi putut sa cada in cureaua de distributie si sa o faca praf datorita lipsei capacului mic inferior.
Si-a cumparat omul acel capac care este cat palma ca dimensiune si vine prins in 3 suruburi,200 lei l-a costat acel amarat de plastic.
Are rost sa iti mai spun ca nemernicii nici nu aveau voie sa schimbe distributia deoarece curgeau ambele simeringuri de la pinioanele axelor cu came si la un moment dat ar fi ajuns uleiul pe curea?
Are rost sa-ti mai spun ca filtrul de ulei cred ca l-au strans cu vreo ranga ceva,deoarece eu personal cu cheie profesionala din trusa pentru demontat filtre de ulei(nu cu porcarie din aia reglabila de se rupe) ,prelungitor lung si teu din ala rosu de trusa,nu am reusit sa-l demontez si de frica sa nu rup reductia din bloc,l-am batut cu ciocan de cauciuc,o jumatate de ora din toate partile posibile pana si-a dat drumul.
Adevarul este ca seara am cedat nervos,cu toate ca am o mare rabdare si niciodata nu am renuntat la ivirea unor probleme de acest gen si am dat telefon propietarului vorbind pe un tot putin mai ridicat,
dupa care mi-am cerut scuze pentru ca bietul om nu avea nicio vina nici el si nici eu,dar eram putin deranjat de fapatul ca atunci cand te intelegi cu omul la o anumita suma si muncesti o zi ca sa repari prostiile altora nu prea iti vine chiar bine.
Imi este jena sa va spun ceea ce urmeaza dar sunt obligat sa o fac in doua considere:
1- eu care dau mare atentie lucrarilor,nu ma cauta nimeni iar altii isi bat joc,
2- credeti sau nu,asta este prima masina de pe forum,dupa ce deja a trecut 1luna si jumatate din an,iar multi traiesc cu impresia ca ma umplu de bani dupa acest forum si din cauza asta imi permit si am interesul sa pierd timpul pe aici.
Ma repet ca si alta data,daca in afara de acesta persoana a mai reparat cineva masina la mine anul asta,pana in momentul in care scriu acum,il rog sa intervina si sa spuna ca nu sunt serios,un singur Ford Ka mai mi-a venit din Bucuresti,dar din cauza zapezilor am fost obligat sa renunt pana saptamana care urmeaza,intrucat se pare ca timpul se incalzeste.
Va prezint in continuare ce au putut face criminalii de fiare la motorul omului,motor care in final a dorit sa-l segmentez iar bietul om de cat de speriat si dezgustat este,a spus ca si pentru schimbul de ulei o bata drumul de la Targoviste pana la mine,chiar daca eu am incercat sa-l conving ca nu are rost.
Eu fiecare lucrare executata clientului,o filmez sau fotografiez si aceste fisiere i le postez noaptea pe mail iar dimineata cand serveste cafeaua,sta in fotoliu si priveste reparatia ca si cum ar fi fost langa mine.Aceste fisiere sunt strict private si niciodata nu le expun pe forum deoarece includ unele discutii care nu priveste pe nimeni decat pe proprietar dar acum este prima si ultima data cand se intampla acest lucru si este facut in scopul ca dvs. sa intelegeti mai multe lucruri si efectiv sa vedeti si diferenta de abordare a lucrarilor ,dintre mine si alte persoane si chiar daca ma veti critica deoarece ma laud singur dar as dori sa imi aduceti si mie la cunostinta,din cei peste 100.000 de utilizatori,care ati mai avut masinile la reparat si atelierul cu pricina va punea la dispozitie si pierdea timpul cu aceste fisiere.La prima impresie sunt usor de facut dar hai sa facem socoteala cat timp pierd ca sa ma curat pe maini pentru a face poze si filmari apoi seara si noaptea stau sa le prelucrez cu textele de rigoare si sa le trimit clientului.
Imi cer scuze pentru unele iesiri in cadrul a catorva dintre fisierele expuse mai jos dar sincer,acest motor reusise sa ma scoata din fire prin prisma prostiilor facute de mainile rele prin care a trecut.
http://tinypic.com/r/2e4zp01/8http://tinypic.com/r/xm4sg9/8http://tinypic.com/r/ser5vn/8http://tinypic.com/r/34sl4io/8http://tinypic.com/r/5kktar/8http://tinypic.com/r/35asjuu/8http://tinypic.com/r/rcu6xe/8http://tinypic.com/r/2el4cxl/8http://tinypic.com/r/ek147d/8http://tinypic.com/r/4ina6q/8http://tinypic.com/r/fch21/8
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-
