10 Feb 2014, 14:16
10 Feb 2014, 15:10
10 Feb 2014, 17:29
10 Feb 2014, 20:10
12 Feb 2014, 12:15
12 Feb 2014, 16:25
12 Feb 2014, 18:12
12 Feb 2014, 18:53
12 Feb 2014, 20:39
12 Feb 2014, 21:59
$1 scrie:$2ocmai,vezi?
Ai inceput sa spui exact ce presupun eu.![]()
Reglajul tachetilor acestui tip de motor este foarte prost gandit (si poate sa ma combata oricine ca tot nu imi voi schimba parerea) si din acesta cauza ei sunt foarte greu de reglat pentru ca nu exista decat doua posibilitati:ori ii schimbi cumparand altii pe dimensiunile respective,ori ii rectifici pe cei deja existenti exact cum relatez eu in fisierul video de mai sus,dar toate astea dupa multe masuratori efectuate cu lera si ceva matematica ca sa afli cat trebuie luat din ei.
Am precizat ca sunt cei mai prosti tacheti pe care ii cunosc din industria auto,deoarece toti fabricantii folosesc :
-tacheti hidraulici si acestia nu se regleaza niciodata,deoarece se autoregleaza singuri pe presiune de ulei,
-tacheti care se regleaza cu ajutorul unei piese filetate(surub de obicei),
-tacheti cilindrici ca si cei de la motorul de fata dar numai ca acestia au o pastila metalica montata in cap,acesta fiind conceputa pe diferite dimensiuni si la reglaj se schimba pastila,
-si tachetii la care facem referire in momentul de fata,tacheti care se schiba efectiv cu totul,nu au pastila aditionala sau cum spuneam mai sus,se polizeaza din interiorul lor cu un biax special.
Din ce cauza urasc acesti tacheti?
Deoarece nu fac altceva decat sa aduca o cheltuiala inutila proprietarului si mai multa munca,respectiv mai multi bani mecanicului.
De ce?
Ei nu pot fi inlocuiti decat daca se demonteaza toata partea superiora a chiulasei,adica:
-distributie,
-pinioane axe,
-capace rampe,
-axele cu came,
-si in final,tachetii.
Pe cand la celelalte modele unii se incarca hidraulic la pornirea motorului,altii se regleaza pur si simplu prin ajustarea cu o cheie iar ultimii prin schimbarea pastilei metalice aflate deasupra lor.
Revenim la subiectul nostru si fac referire la mentiunea ta ca la rece porneste si merge perfect.
Stii de ce?
Dupa ce supapele au fost rectificate la atelierul respectiv,acestea urca mai mult in chiulasa si din acest motiv tacheti au tolerante foarte mici sau aproape deloc iar dupa incalzire,respectiv dilatare,se micsoreaza jocul si mai putin iar de aici toate necazurile referitoare la consum si pornire greoaie la cald.
Nu stiu cat ai inteles din pierderea asta a mea de timp,probabil inutil,incercand sa-ti explic fenomenul dar iti recomand sa dai capacul jos si sa masori jocurile tachetilor,ca sa stim de unde plecam.
Atasez mai jos niste poze cu tipuri de tacheti si va rog sa cititi sub poza semnificatia fiecaruia ca sa fie usor de inteles.
E doar o simpla recomandare si o interpretezi cum doresti,nimeni nu are dreptul de a te obliga sa faci ce-ti spun eu.
L.E. boppzoli te vad,nu mai pierde timpul citind prostiile mele si mergi la nani ca e 1.36 dimineata .
12 Feb 2014, 22:18
$1 scrie:$2mi puteti da va rog datele de contact ale domnului pe pm?
Va multumesc!
14 Feb 2014, 11:46
14 Feb 2014, 13:03
$1 scrie:$2njectoarele au fost reverificate si sunt in regula. De asemenea, s-a pus tester Ford pe masina si nu a dat nici un fel de eroare.
16 Feb 2014, 20:11
16 Feb 2014, 23:12
17 Feb 2014, 08:51
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ocmai,vezi?
Ai inceput sa spui exact ce presupun eu.![]()
Reglajul tachetilor acestui tip de motor este foarte prost gandit (si poate sa ma combata oricine ca tot nu imi voi schimba parerea) si din acesta cauza ei sunt foarte greu de reglat pentru ca nu exista decat doua posibilitati:ori ii schimbi cumparand altii pe dimensiunile respective,ori ii rectifici pe cei deja existenti exact cum relatez eu in fisierul video de mai sus,dar toate astea dupa multe masuratori efectuate cu lera si ceva matematica ca sa afli cat trebuie luat din ei.
Am precizat ca sunt cei mai prosti tacheti pe care ii cunosc din industria auto,deoarece toti fabricantii folosesc :
-tacheti hidraulici si acestia nu se regleaza niciodata,deoarece se autoregleaza singuri pe presiune de ulei,
-tacheti care se regleaza cu ajutorul unei piese filetate(surub de obicei),
-tacheti cilindrici ca si cei de la motorul de fata dar numai ca acestia au o pastila metalica montata in cap,acesta fiind conceputa pe diferite dimensiuni si la reglaj se schimba pastila,
-si tachetii la care facem referire in momentul de fata,tacheti care se schiba efectiv cu totul,nu au pastila aditionala sau cum spuneam mai sus,se polizeaza din interiorul lor cu un biax special.
Din ce cauza urasc acesti tacheti?
Deoarece nu fac altceva decat sa aduca o cheltuiala inutila proprietarului si mai multa munca,respectiv mai multi bani mecanicului.
De ce?
Ei nu pot fi inlocuiti decat daca se demonteaza toata partea superiora a chiulasei,adica:
-distributie,
-pinioane axe,
-capace rampe,
-axele cu came,
-si in final,tachetii.
Pe cand la celelalte modele unii se incarca hidraulic la pornirea motorului,altii se regleaza pur si simplu prin ajustarea cu o cheie iar ultimii prin schimbarea pastilei metalice aflate deasupra lor.
Revenim la subiectul nostru si fac referire la mentiunea ta ca la rece porneste si merge perfect.
Stii de ce?
Dupa ce supapele au fost rectificate la atelierul respectiv,acestea urca mai mult in chiulasa si din acest motiv tacheti au tolerante foarte mici sau aproape deloc iar dupa incalzire,respectiv dilatare,se micsoreaza jocul si mai putin iar de aici toate necazurile referitoare la consum si pornire greoaie la cald.
Nu stiu cat ai inteles din pierderea asta a mea de timp,probabil inutil,incercand sa-ti explic fenomenul dar iti recomand sa dai capacul jos si sa masori jocurile tachetilor,ca sa stim de unde plecam.
Atasez mai jos niste poze cu tipuri de tacheti si va rog sa cititi sub poza semnificatia fiecaruia ca sa fie usor de inteles.
E doar o simpla recomandare si o interpretezi cum doresti,nimeni nu are dreptul de a te obliga sa faci ce-ti spun eu.
L.E. boppzoli te vad,nu mai pierde timpul citind prostiile mele si mergi la nani ca e 1.36 dimineata .
Am rectificat azi tachetii dar pornirea la cald tot asa invarte cateva secunde dar la rece o ia la sfert de cheie. Nu stiu ce sa- i mai fac pe cat imi este de drag focusul asta pe atat de tare ma enerveaza. Spunea-i undeva mai sus ca este o chestie cu avansul din distribitie.
Asi dori totusi un sfat poate se rezolva cumva si la mine. Multumesc.
17 Feb 2014, 09:08
$1 scrie:$2una ziua,
Nu ma provoca sa-i zic ceva de...dulce celui care ti-a spus ca decat pistoanele sunt mai mari.![]()
Degeaba astepti sa revin cu un raspuns deoarece nu iti pot face recomandari aiurea ca sa ma dau eu atot-stiitor.
Vad ca te intreb ceva si te doare...la spate de intrebarea mea,cam asa faceti majoritatea pe aici si de multe ori ma intreb de ce va mai bag in seama?
Te mai intreb odata poate acum vezi:
De ce doresti sa schimbi chiulasa?
17 Feb 2014, 09:56
17 Feb 2014, 10:04
17 Feb 2014, 11:11
17 Feb 2014, 11:47
17 Feb 2014, 13:34
17 Feb 2014, 19:25
17 Feb 2014, 19:53
$1 scrie:$2n sunet ciudat provenind de la directie, din fata-stanga. Am pus jos un video in care se poate asculta. Este un fel de scartait si nu pare a veni din zona rotii, sau a flansei... mai degraba mi se pare ca vine de undeva din fata pedalierului, din compartimentul motor. El se aude atat in mers, cat si pe loc si a aparut din senin. Lichidul de servo e schimbat acum cateva luni cu unul potrivit si este la nivel.
Este vreo bucsa in zona aia care poate fi unsa cu vaselina, sau ar trebui sa ma ingrijorez? Trebuie sa fac un drum mai lung zilele viitoare.
17 Feb 2014, 20:18
17 Feb 2014, 22:05
17 Feb 2014, 23:45
$1 scrie:$2una seara,
Toate fisierele astea audio care mi le puneti voi,eu le ascult in casti ca sa pot asculta cu strictete sunetul respectiv dar asta imi cam da de furca.![]()
Dupa cum se aude este zgomot identica de pinion care merge pe o dantura fara ungere,ca si cum ar fi cremaliera casetei.
Eu iti recomand sa nu pleci nicaieri pana nu afli clar de unde este problema,deoarece poate fi grava.
Oare sa frece ceva de spirele burdufelor de pe bieletele de directie?
Oi fi luat vreo sarma ceva de pe sosea?
Mergi neaparat undeva pe rampa si verifica pe dedesubt toata caseta de la un cap la altul incepand de la bieletele de directie.
Ma repet,nu pleca cu masina in situatia care este.
Poate fi un lucru de nimic dar poate fi si caseta si ramai fara directie.
18 Feb 2014, 14:08
18 Feb 2014, 16:11
18 Feb 2014, 17:11