26 Feb 2014, 04:14
26 Feb 2014, 06:18
$1 scrie:$2m inteles,daca il scot acum trebuie sa le desfac p toate sau il scot si vad care este treaba si daca merge inlocuit il inlocui sau refac filetul dupa recomandarea dvs. stima ...nu stiu sa scuip;)
mai jos aveti fisiere audio cu ambreiajul apasat
http://tinypic.com/player.php?v=30w8q6u ... wzoMoVsGE0
http://tinypic.com/player.php?v=erjr11% ... wzqzIVsGE0



26 Feb 2014, 10:12
26 Feb 2014, 12:46


26 Feb 2014, 14:15
26 Feb 2014, 14:21
26 Feb 2014, 14:53
$1 scrie:$2alutare ,
Am achizitionat de curand un Ford Fiesta din 2002 , motor 1.4 benzina , dar ca orice masina care are o varsta se gasesc mici probleme ce trebuiesc rezolvate. In momentul in care stau pe loc si misc de volan stanga dreapta se aude o mica bataia la schimbarea miscarii volanului( daca misc dreapta si dupa aceea misc stanga se aude bataia si invers) cu cat misc mai tare cu ata se aude mai tare si este destul de deranjant . Cei de service au spus ca nu stiu ce ar putea fii . De asemenea doresc sa ii fac o revizie ( filtre , ulei , distributie etc) si nu stiu daca ar trebuii schimbati tachetii sau alte elemente ce se uzeaza in timp la motor ( masina are 120 k Km )
Pentru cei ce ma pot ajuta le multumessc anticipat .
26 Feb 2014, 14:56
26 Feb 2014, 15:01
26 Feb 2014, 19:48
$1 scrie:$2otorul este de 999cmc bloc de aluminiu
27 Feb 2014, 10:06
27 Feb 2014, 14:41


27 Feb 2014, 16:26
27 Feb 2014, 17:29
27 Feb 2014, 19:11
$1 scrie:$2alutare!
Pentru cei care au probleme cu deteriorarea filetelor interioare, puteti folosi asta ca solutie:
http://www.thorintl.com/Ensat-Self-Tapp ... erts.shtml
In caz ca nu stiati de ele...


27 Feb 2014, 23:39
28 Feb 2014, 03:20

$1 scrie:$2u le folosesc la matrite
$1 scrie:$2aura pentru insert poate fi data in chiuloasa la fata locului
$1 scrie:$2iciodata nu se poate compara un filet prelucrat prin aschiere (pe strung), cu unul prelucrat prin roluire (cel original)
$1 scrie:$2a nu mai vorbim despre rezistenta la tractiune a unui OLC 45 din care se prelucreaza un surub pe strung si un surub original de chiuloasa care are grupa 10.9.
$1 scrie:$2u imbratisez stiinta pentru ca imi usureaza munca, o face mai frumoasa, mai curata, mai sigura...
28 Feb 2014, 10:48
28 Feb 2014, 12:24
28 Feb 2014, 14:34

28 Feb 2014, 15:01

[quote]
28 Feb 2014, 18:59
03 Mar 2014, 21:43
03 Mar 2014, 22:48
... Am facut schimbul de ulei si nivelul este cu 1 mm peste nivelul MAX. Trebuie sa scot din el sa fie exact la MAX, sau nu e o tradegie acel milimetru in plus? 
04 Mar 2014, 01:40
dar nu pentru mecanici
si in afara de acesta nu e renumit in coxarea segmentilor de ungere pe pistoane,cum se intampla la cel de 1.6,in concluzie este un motor bunicel.
,stii ce inseamna sa poti sesiza 1 mm de ulei peste nivel si sa fii perfect convins de ceea ce afirmi?
,lucru cam rar intalnit in mecanica.
04 Mar 2014, 01:44
04 Mar 2014, 01:47


04 Mar 2014, 02:36
$1 scrie:$2timate domn, as avea o intrebare...as dori o indicatie, daca ma puteti ajuta, cum se executa un test de compresie pe un motor diesel de 1.8 Endura-DE de pe un mondeo din 96?
Cum se "taie" alimentarea cu combustibil la acest model?
Va multumesc.
04 Mar 2014, 09:18



... scuze de OFF ...
)
04 Mar 2014, 18:42