21 Ian 2014, 23:28
22 Ian 2014, 09:18
28 Ian 2014, 15:31
28 Ian 2014, 20:49
. Daca aveam aere de "reisar" imi luam un coupe ceva macar
. Dar desi prin oras si la viteze mici e destul de sprintena, cand te angajezi intr-o depasire la 110+ km/h parca ar merge niste caluti in plus, sa termini cu depasirea mai repede. Este singurul aspect pe care l-as dori imbunatatit, si singurul motiv pentru care o sa iau in considerare Stage 1. Cat despre tuner, daca o fac, o sa fie la Doc cu siguranta.

28 Ian 2014, 23:02
28 Ian 2014, 23:09
15 Feb 2014, 17:49



) si ulei, sa schimb si alte fluide (ulei cutie, servo, lichid frana). Just to be safe.15 Feb 2014, 18:03
15 Feb 2014, 19:08
15 Feb 2014, 19:11
01 Mar 2014, 19:23
cu ajutorul userului Doc
. Nu era super infundat, estimez ca cel putin jumatate nu era umplut - dar aparent nu era cel original, ci unul aftermarket. Nu avea FoMoCo stantat pe el, si fagurele de ceramica era albastru si cu peretii ceva mai grosi decat cel original, a fost deci schimbat la un moment dat de fostul proprietar.
(nu aruncati cu pietre
nu o sa abuzez de ea cu liniute intre semafoare, e doar o schimbare subtila si foarte placuta in mersul motorului). Total: 1500 ron.10 Mar 2014, 11:03
10 Mar 2014, 12:13
. O modificare a sunetului motorului exista, da. Ma asteptam sa sune mult mai tare si a "cazan / gol", din cauza golului lasat in urma indepartarii filtrului. Dar nu, suna intr-adevar mai "desfundat/grav" dar intr-un mod placut, si doar la turatii joase. Parca s-ar auzi mai mult dinspre evacuare si mai putin dinspre motor, sau se acopera unul pe celalalt, si nu neaparat ca si directie dar mai degraba ca si "tip de sunet". La turatii inalte nu simt schimbari in sunet.
10 Mar 2014, 14:07
insa mie la inceput mi s-a parut ciudat. Nu deranjant dar sesizam ca este altfel.
10 Mar 2014, 16:39
10 Mar 2014, 20:46
si la intalnirile anuale nu stiu daca o sa ajung (prea curand)10 Mai 2014, 16:38
). Era rezonabil de curat, da' am vrut sa verific / fiu preventiv (banuiesc masina de ~180k km reali).

) asa ca ramane pe alta data ca azi n-a fost timp de ele.10 Mai 2014, 21:11
11 Mai 2014, 21:01
28 Mar 2015, 13:18
$1 scrie:$2m aceeasi motorizare ca si tine si odata cu anularea DPF-ului i-am facut stage 1. Crede-ma ca este alta masina si merita toti banii.
Referitor la fiabilitate eu am incredere in tunerul care mi-a facut softul si asta este foarte important pentru ca sunt o multime de tuneri aparuti peste noapte care nu au nici cunostintele si nici sculele necesare.
Pana acum nu am auzit nicio argumentatie tehnica conform care sa ma fac sa renunt la resoftare, am auzit in schimb doar pareri empirice ale unora care nu si-au facut, nu stiu dar au auzit sau au vazut ei pe forumuri.
Sfatul meu: daca stii ca ai un tunner bun da-i bataie. O turbina se poate strica din n motive, nu cred ca un soft facut ca lumea ii va "da capatul" daca conduci in limite normale si nu te crezi Colin McRae. Daca exploatezi masina necorespunzator cu sau fara soft tot vei avea probleme cu ambreajul, turbina si multe altele. Nu cred ca e cazul.
Oricum, dupa resoftare iti va scadea putin si consumul, motorul va fi mai dinamic, va urca altfel in turatii si depasirile ti se vor parea mult mai usoare. Inca o data: asta nu inseamna ca trebuie sa abuzezi de masina sau sa te crezi la WRC.
Mai discuta despre asta si cu Doc sau turbojack, cred ca sunt cei mai in masura sa iti spuna si sa iti argumenteze tehnic daca se renteaza sau nu sa faci resoftarea.
P.S. Daca totusi nu iti convine resoftarea ai oricand varianta de a reveni la softul stock si pentru asta cere-i tunerului sa iti faca un back-up.
28 Mar 2015, 17:28
26 Iun 2015, 11:38

. Singura chestie care trebuie schimbata "la un moment dat" e.....ambreiajul, ca incepe sa se duca
. Tine destul de sus, si are un "rumble" la jumatatea cursei pedalei ( pe loc si pe liber, nu in sarcina). Asa ca trebuie sa-mi fac curaj sa desfac acolo si sa schimb tot, probabil 
) - pentru ca motocicleta - atunci cand ies ma intalnesc cu prosti
. In cazul asta un politai care mi-a lovit/sters bara spate..... Dus la service (trimis de el, cu aprobarea mea, fara asigurari and stuff).....vopsit bara... (care mai era julita oricum)......arata ok. 21 Iul 2016, 09:31
dupa cum urmeaza:
e putin barca momentan cu amortizoarele alea asa
abia astept sa le schimb si sa ma pot bucura din nou de ea....23 Aug 2016, 09:49
20 Noi 2016, 12:44



iarna nu-i ca vara 
sa le pot schimba
ca erau rupte/ruginite lamelele alea din interior
doar ca e negru, trebuie sa il vopsec cumva....
ca motoreta..... ia o pauza 3-4 luni
26 Noi 2016, 21:56
si strica.... chestii.
18 Oct 2017, 17:25
.
a ptimit stergatoare noi (ford), stropitori incalzite de ff3 (perdea), becuri mai puternice, ca se face noapte repede...si roti de iarna (devreme, stiu, dar a trebuit sa re-reglez directia, si pe cele de vara aceam un cauciuc diferit).
cu cric si toate cele... intre timp a aparut un bebe in familie, si nu ma simt confortabil sa plec la drum doar cu kitul de pana 
02 Mar 2018, 14:06
. Intre timp am schimbat si saibele de la injectoare (toate) si....... bujiile!. Din fericire, fara evenimente/rupturi (3 erau arse, nu stiu de cand, nu sunt schimbate cel putin in ultimii 5 ani - poate niciodata din 2008).02 Mar 2018, 18:27
03 Mar 2018, 19:14