21 Ian 2014, 23:28
22 Ian 2014, 09:18
28 Ian 2014, 15:31
28 Ian 2014, 20:49
28 Ian 2014, 23:02
28 Ian 2014, 23:09
15 Feb 2014, 17:49
15 Feb 2014, 18:03
15 Feb 2014, 19:08
15 Feb 2014, 19:11
01 Mar 2014, 19:23
10 Mar 2014, 11:03
10 Mar 2014, 12:13
10 Mar 2014, 14:07
10 Mar 2014, 16:39
10 Mar 2014, 20:46
10 Mai 2014, 16:38
10 Mai 2014, 21:11
11 Mai 2014, 21:01
28 Mar 2015, 13:18
Kidu scrie:Am aceeasi motorizare ca si tine si odata cu anularea DPF-ului i-am facut stage 1. Crede-ma ca este alta masina si merita toti banii.
Referitor la fiabilitate eu am incredere in tunerul care mi-a facut softul si asta este foarte important pentru ca sunt o multime de tuneri aparuti peste noapte care nu au nici cunostintele si nici sculele necesare.
Pana acum nu am auzit nicio argumentatie tehnica conform care sa ma fac sa renunt la resoftare, am auzit in schimb doar pareri empirice ale unora care nu si-au facut, nu stiu dar au auzit sau au vazut ei pe forumuri.
Sfatul meu: daca stii ca ai un tunner bun da-i bataie. O turbina se poate strica din n motive, nu cred ca un soft facut ca lumea ii va "da capatul" daca conduci in limite normale si nu te crezi Colin McRae. Daca exploatezi masina necorespunzator cu sau fara soft tot vei avea probleme cu ambreajul, turbina si multe altele. Nu cred ca e cazul.
Oricum, dupa resoftare iti va scadea putin si consumul, motorul va fi mai dinamic, va urca altfel in turatii si depasirile ti se vor parea mult mai usoare. Inca o data: asta nu inseamna ca trebuie sa abuzezi de masina sau sa te crezi la WRC.
Mai discuta despre asta si cu Doc sau turbojack, cred ca sunt cei mai in masura sa iti spuna si sa iti argumenteze tehnic daca se renteaza sau nu sa faci resoftarea.
P.S. Daca totusi nu iti convine resoftarea ai oricand varianta de a reveni la softul stock si pentru asta cere-i tunerului sa iti faca un back-up.
28 Mar 2015, 17:28
26 Iun 2015, 11:38
21 Iul 2016, 09:31
23 Aug 2016, 09:49
20 Noi 2016, 12:44
26 Noi 2016, 21:56
18 Oct 2017, 17:25
02 Mar 2018, 14:06
02 Mar 2018, 18:27
03 Mar 2018, 19:14