Laurentiu: La audio, îmi place și mie cum a ieșit dar mai ales, calitatea după cum spuneam mai sus însă legat de jante, știam foarte clar că negrul dă senzația de micșorare, dar am ales acest model datorită acelor "triunghiuri" care sunt la zona superioară a jantei și "dau" foarte interesant. Trebuie văzută live pentru a definitiva impresia. Atașez alte câteva poze cu telefonul pentru că am reușit să pun siglele Ford pe jante și, bineînțeles, reclama prietenilor mei de la Custom Garage ! Îți mulțumesc pentru felicitare !
Radu: Mulțumesc deasemenea, o să încerc în weekend să fotografiez mașina cu DSLR-ul, eventual și un mic clip.
M-a întrebat cineva mai sus, cum se comportă mașina după remapare.
În primul rând, limita-i tot 200 km/h (ăsta-i 1.6 tdci-ul, n-ai ce-i face) iar în al doilea, urcă demențial mai repede în turații (e mult mai zvâcnoasă, rapidă în 1-2-3-4-5), consumul, exact cum mă așteptam, cum îmi este și la Fiesta, crește dacă abuzez de căluți, însă scade (cu circa 0.5-0.8%) dacă conduc eco. Asta cu motorină standard, nu am încercat-o însă și pe cea ceva mai scumpă.
Astăzi am probat un alt kit de xenon 5000K (am o fixație pe 5000k), 35W, Can Bus Pro 2013 Edition + Anulatoare de erori (cică model mai nou) și...degeaba. Cu motorul oprit/doar contact, se aprind și rămân aprinse și nu dă eroare însă dacă pornesc motorul, începe nebunia: îl stinge și Bulb Fault. Nu mă las, am aflat că trebuie montată o rezistență undeva la kit (nu știu de câți ohmi sau ce fel de model) dar aceea ar rezolva problema. Mai studiez...
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-
