14 Aug 2014, 09:33
interesanta ideea Sorin, cat despre Skoda, nu vreau sa mai aud de ele la cate probleme am cu masina de la munca
o imping pe calea victoriei si ii dau foc
14 Aug 2014, 12:55
$1 scrie:$2reau sa vin cu o initiativa.
Cu cine trebuie sa vb sa facem pe clubford un topic special despre SWAP?! (transplant motor).
Astept pareri
14 Aug 2014, 15:39
14 Aug 2014, 19:13
14 Aug 2014, 20:50
.14 Aug 2014, 21:13
14 Aug 2014, 22:11
. Totusi eu ziceam de 2.0 turbo benzina , nu de "aspirate" ...si eu zic ca 2.0ecoB >2.0tdci ...nu cred ca o sa fie invers nici macar dupa ce sunt "modificate"... poate 2.2tdci sa se apropie de el(2.0ecoB 250st3).
, respectiv turbodiesel cu benzina aspirat si turbodiesel tunat cu alte benzinare stock. Hai sa fim corecti si sa comparam 2.0ecoB cu 2.0tdci ambele stoc sau ambele modificate la max si hai sa punem si un m3/rs5 modificat pe langa acel ibiza 1.9tdi modificat ... e logic ca , in afara de plecarea de pe loc specifica diesel si avantajul masinii mai usoare pe 0-50kmh, o sa ramana in urma .14 Aug 2014, 23:52
18 Aug 2014, 09:33
18 Aug 2014, 15:58
) ). 21 Aug 2014, 00:28
.
(nu 230 tunat), deci pleaca din pole position si are prima sansa cand se da start tuning
. 21 Aug 2014, 08:54
21 Aug 2014, 16:21
22 Aug 2014, 09:48
22 Aug 2014, 10:31
22 Aug 2014, 10:43
22 Aug 2014, 23:44
23 Aug 2014, 08:33
23 Aug 2014, 10:40
... dar nu uita ca trebuie sa aibe peste 120cp pentru a avea suspensie buna
.
24 Aug 2014, 18:29
24 Aug 2014, 18:57
)
24 Aug 2014, 19:03
24 Aug 2014, 19:19
1.23.8.
24 Aug 2014, 19:24
$1 scrie:$2 Spre exemplu, la cursele de drag de la Vatra dornei de saptamana trecuta iti arat un Fiat Stilo JTD de 200+ cp care UMILESTE un Audi a4 1.8 T tot 200+. Daca vrei iti dau si linkul.
24 Aug 2014, 19:26
24 Aug 2014, 19:33
$1 scrie:$2$1 scrie:$2 Spre exemplu, la cursele de drag de la Vatra dornei de saptamana trecuta iti arat un Fiat Stilo JTD de 200+ cp care UMILESTE un Audi a4 1.8 T tot 200+. Daca vrei iti dau si linkul.
Pune link-ul sa vedem si noi.
)) avea de mult valoarea asta, poate a facut de-tunare ca sa ii dea sanse audi-ului (care are cel putin 180 cp, adica 150 cp (minim) + soft)). Asadar, nu faci asa de rau cu 175 cp un 180 cp benzina nu ? Masina lui ca si a mea este facuta la Iasi .24 Aug 2014, 19:38
Chiar ca l-a umilit.
02 Sep 2014, 22:41

. Alt stil , alta putere,alt demaraj(prea multe variabile) ...nu se compara consumul. Si eu daca sunt agresiv si e aglomerat o sa consum 8-9% cu 1.6 extraurban si o sa ma ajunga matizu' din spate cu consum de 5%(el merge constant, eu demarez cu toti caii si franez imediat cu toate placutele
) ... sper ca intelegi analogia.
.
... cred ca am tocit putin placutele pe cheia, pe dealul negru si pe transalpina ...consumul fenomenal de 6.3 %(dupa 800km) cu depasiri la greu interior exterior pe transalpina (visasem ca sunt pilot ) si mers foarte agresiv (3000-5000rpm) ...pe autostrada de la sebes am prins putina vale si deja eram la 190kmh
... mai era destula vale si pedala dar imi era cam frica sa ii mai dau ca se simtea vantul "altfel" decat in focus (fara vale am 175-180kmh top speed pe ceasuri). Ulterior am fost prin CT , 130-150 uzual si vreo 2 sprinturi la 170-180 ... 8%consum aici(dupa 500km).
08 Sep 2014, 07:45
iar atunci cand gresesc sau omit ceva am puterea sa imi recunosc greselile si sa le indrept, dupa cum poti vedea in postarile de mai sus cand a fost cazul.
08 Sep 2014, 20:13
.
.
.
... drept urmare ,dupa o lunga asteptare , toata lumea pe contra-sens 15km pana la lehliu (era km 52) si ulterior DN3 pana la Bucuresti ... si uite asa am facut un drum de 1h:30min in peste 4h .
... eram cateva sute de metri mai in spate.