Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 29 Oct 2014, 11:29

Problema e ca am avut pe jantele modulare (cele usoare) 245/40 si nu atingeau.... in setupul asta las modularele fata si spate jantele grele cu buza. Nu am luat in calcul ET-ul jantelor cu buza..... ce ar mai fi sa atinga :)))))) Ca nu pot sa le tin pe astea modulare toate 4 ca una pierde aer.....


Si sa las pe cele cu buza in fata si spate cele modulare arata ca dracu.....
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 30 Oct 2014, 01:13

$1 scrie:$2ocusul condus la limita tinde sa subvireze. Si m5-ul condus la limita tinde sa supravireze. Bag seama ca mergi cam batraneste cip :))


Orice masina la 180kmh in viraje mari subvireaza ...inclusiv m5-ul ...ala supravireaza ca accelerezi in viraj si ca are tractiune spate nu fata . Daca nici focus nu se agata bine pe viraje atunci cine ... cine din clasa compacta ?

Asta cu "mergi batraneste" e buna :)) ...sa stii ca de mers merg cum merg dar cand conduc pilotez ! ;)

Focus 2 2008 1.6 100 cu suspensia standard si jante Y 16" 7j + anv 205-55-16 se tine ok in extraurban la 150kmh pe virajele accesibile , la 120kmh pe cele medii si la 70kmh pe cele periculoase (aprox 90 grade) ... poate nu mai e suspensia ta asa "tanara" .
Cu suspensia sport si jante+anv late nu cred ca se comporta mai slab decat standard ... normal ca mereu vrei la limita si te duci in (prea)mare viteza pe viraje dar daca luam 8 masini din clasa compacta la 90kmh pe un viraj o sa observi ca multe sau toate se comporta mai slab ...tocmai directia(precizia ei) e punctul forte la focus.
Comparativ cu focusul , fiesta tinde sa subvireze ... e evident si se simte si in interior la virajele abordate cu peste 90kmh. In mod cert e diferenta mare intre ele la sasiu si suspensii ! Nici alte compacte in echiparea standard nu am intalnit sa se tina mai bine in viraje ...unele se apropie de focus , altele nici macar aproape nu sunt.

Superbe gume ... cred ca saliveaza portocala cand le vede ..."le toceste din priviri" .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 30 Oct 2014, 02:02

Face gaura de 18" =))

Nu zic ca nu se tine bine dar din categoria ai a compactelor mai devreme sau mai tarziu o sa fie din grupa celor care subvireaza. Ca deh..sunt 2 categorii:cele care subvireaza si cele care supravireaza. De exemplu ia cu loganul o curba mai sanatoasa si o sa iti vezi stopurile pe geamul lateral ca dupa sa te intrebi ce a avut gardul cu tine. El supravireaza si nu are tractiune spate. Repet, ca se tine focusul bine pe curbe nu neg, insa are si el o limita.

Poate ne duelam odata..sa vedem 90 vs 100..care are pipota mai mare :)). Zicea sorin ca esti pe lista de intalnire, m-am trecut si eu B-)
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Oct 2014, 11:31

Ma, da ce e cu voi, Hakkinen vs Schumacher........ Nu mai bine va dati voi pe circuit frumos, unde se vede cat il tine masina pe unu si pe celalalt iar invingatorul se da cu mine......... Cum suna asta...... sa ne duelam...... parca va si vad cum veniti din sensuri opuse cu geamul intredeschis cat sa iasa o sulita gata gata sa intre in radiator. Treaba cu lista a sunat de parca e un "blacklist" de ucis si acum tocmai te-a trecut si Alex....... acum care se misca mai repede sa inteleg :)))))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Oct 2014, 11:50

Azi montez gumele, sper sa faca treaba, 245/40/17 si diseara sa facem niste teste sa vedem cum se prezinta situatia.

Partea tare e ca sambata, dupa multa munca de convingere ii aduc pe toti "dinozaurii" din club, adica un Gti de 550 Cp, un Rs4, un Rs5 si un Menane Rs. A cumparat Meganul la 3950 E din 2007, portocaliu. Ca bani e super bine, mult peste ce ofera GTI si ST (consum, taxe). Abia astept, o sa facem o gramada de poze si filmari, abia astept ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 30 Oct 2014, 19:54

- Eu zic ca loganul nu supravireaza dar in fine ...

- Toate au o limita(logic) dar cand acuzi o masina ca subvireaza sau supravireaza inseamna ca nu se tine bine pe viraje (compari mai multe din clasa la aceeasi viteza) ... ori nu e cazul focusului (parerea mea) .

- Te mananca pipota bag de seama :)

- Ma bucur ca sunt o tinta :) ...ce sa mai zic ... la "blacklist" ma gandeam si eu cand am citit ..."die hard" ... "most wanted" ... relax, take it easy :))

- E tare rau megane2 rs ... prinde rapid viteza bucatica de plastic (si sta bine in viraje) ...important e sa apuce sa se bucure de ea inainte sa se strice (fiind megane ) ...ca fiabilitate e sub focus RS/ST sau golf gti ...cele de serie (megane) au avut frecvent bube ...normal si pretul este mai mic , chiar daca megane RS e "cineva" pe circuit multi au alta parere formata ( confortabila , stricacioasa si deloc sportiva) ...evident formata cu modelele non-RS ...si cum clientul decide pretul si pretul este punctul comun dintre cerere si oferta e usor de dedus ca scade pretul nefiind cerere de megane RS .
Cine a avut focus poate vrea st sau rs ...cine a avut golf poate vrea gti ...DAR cine a avut megane multi ani nu cred ca mai vrea megane (nici RS) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 31 Oct 2014, 07:14

Tendinta de subvirare a focusului meu a fost data evident din cauza gumelor, acum am 205 50 17 cred ca imi permite niste viteze mai mari. Cel putin nu le mai invart atat de mult cat sa pierd aderenta.

Meganu Rs a fost o masina extrem de laudata, renault la benzinare chiar se pricepe. O sa ma dau cu ea si vin cu impresii......
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 31 Oct 2014, 13:15

cu 205/50R17 o sa strici jantele intr-o veselie :)
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 31 Oct 2014, 15:01

In ce sens zici ca le distrug ? Luni sunt din nou sofer ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 01 Noi 2014, 01:38

E laudata de multi dar nu si de posesori(megane non-RS) :)) ... are niste senzori idioti(+electronica idioata frantuzeasca cu 7 calculatoare) si apar probleme destul de des la ea ... nu neaparat mari dar multe si marunte ... ma refer la benzinara 1.6 .
La focus2 benzina exista destui posesori cu 100-150-200k km fara probleme tehnice doar carburant si consumabile ... la megane mai bagi mana periodic sa o atingi pe la senzori(cureti sau inlocuiesti) , mai pica bobina , mai apare check engine , te mai uiti la ea ca nu porneste , se mai opreste la ralanti ...etc .

Divizia "Renault Sport" are tot meritul ... RS-ul chiar e buna ca performante ... ca fiabilitate nu am informatii dar sper sa fie peste modelele 1.6 110cp .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 01 Noi 2014, 18:45

Doamne Dumnezeule ce a fost astazi la Adancata ....... asa ceva ........ inca nu mi-am revenit din ce am vazut si participat......... Astazi au fost 6 Nissan Gtr, un Lambo, un Ferrari, un Porsche, 2 Evo tari de tot, Alex Apr cu al lui Golf 5 de 500 cp, Dragos Muu cu al lui S3 care are 600 cp, si multi alti prieteni cu masini tari....... enumar, subaru brz, miata, honda s2000, un gti de 350 cai care a mers intr-un mare mare fel, un megane Rs (atlul decat al amicului meu), multe masini bomba.... revin diseara cu pareri si poze........
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 01 Noi 2014, 21:25

Astazi a fost una din zilele acelea pe care nu vrei sa le uiti prea repede. E ca si cum ai pile la Mos Craciun si beneficiezi de absolut tot ce doresti an de an. Astfel pot caracteriza sfanta zi de astazi. Dar sa incepem cu inceputul. Intra in scena celebrul "Ciocanell", celebru pentru ca daca vrei sa cunosti un om sucit, pe el trebuie sa il ai ca prieten. Omul asta mi-a promis ca vine la toate evenimentele la care am fost anul asta, de la liniute pana la bucovat si autoslalom si track day, iar in ultima zi posibila ma suna si imi zice ca s-a intamplat ceva si ca nu mai poate sa vina, iar pretextele ajungeau pana la scaderea lirei in raport cu yenul..... deci nu vin. Am vb cu el luni, evident vine, eram fericit ca acest Ciocanell are un har, este un extraordinar de bun fotograf, are si scule si timp sa editeze, deci era bun la evenimente dar era greu de prins, si cum imi confima el ca vine luni, pe vineri asa ma suna......... "Bai man, nu crezi ca e cam frig?" incearca el sa ma induplece, eu fara sa clipesc ii zic ca o sa fie 25 de grade sambata, omul parca si surprins de ce i-am zis zice, bine, la cat sa fiu maine gata, la 7:30 vin sa te iau. bun, ne vedem. Planul era deja facut, sucitul a confirmat, Alin, soferul meu, era confirmat, masina era in parametrii, gumele pe spate noi erau montate, ce sa mai, gata de scandal.
Plecarea
Dimineata ma trezesc la 6, nu mai aveam rabdare, doar era TrackDay (tot circuitul fara jaloane, te dadeai cat puteai de tare fara restrictii) pana ma spal si ma pregatesc se face 7:15, cobor la 7:30 fix, Alin ma astepta jos, si ne uitam la gumele pe spate. Or atinge ? nu or atinge ? Problema era ca jantele acestea aveau alt ET si cam ieseau in exterior dar nu stiam in curbe abordate in viteza cum se prezinta situatia. Ne suim in masina, il luam pe ciocanel cu un intreg arsenal de camere, aparate foto, go pro, fly cam, girafe si alte nebunii si ii dam sa plecam. Era totul perfect..... aparent. Dumnezeu a fost pus pe sotii maxime la ora aia ca imi zice Alin, vezi ca ai o vibratie la volan. O fi de la drum ? sa ii dam mai tare, vibratia era din ce in ce mai serioasa.... Pe bune ? la 7 55 ? Putem sa ne dam asa ? Clar NU ! Fuck.
Ii sun pe aia de la Denova (vulcanizare), aia deschideau la 9, norocul meu ca au venit pe la 8:15, incercam sa echilibram roata, nicio sansa, 35 cu 175 dadea pe aparat. Ce sa fie ? Janta sau cauciucul ? dupa niste investigatii ne dam seama ca jantele erau varza, dezechilibrate grav, deci ce facem ? Le punem inapoi, dam fuga acasa, iau jantele pereche cu spatele (precizez ca aveam 2 jante modulare fata usurele si doua jante cu buza spate), deci luam jantele cu buza si dam sa le punem. Le montam, se face 8:40, deja tarziu pentru ca la ora 9:30 trebuia sa fim acolo. Masina mergea in parametrii, eram back to business.
Alex APR
La iesire din Targoviste, il sun pe Alex Apr, un amic cu un golf de 550 cp de liniute pe care l-am convins sa vina sa se dea si omul ma astepta la ploiesti, tocmai isi montase niste frane brembo de competitie. Omul ca si mine a intampinat niste probleme asa ca era si el in intarziere si aproximam timpul si ne dam seama ca in Ploiesti ar trebui sa ne intalnim, dar noi sa ii dam sandale. Nu trebuie sa ii zic si lui Alin ca trebuie sa ii dam gaz ca deja aveam 180 km/h spre spaima lui Ciocanel care tinea mereu sa ne aminteasca faptul ca el mai simte o vibratie si sa o lasam mai moale. Nu avea cu cine, doar eram Racing Mode. Facem 20 min pana in Ploiesti, si il sun pe Alex, si ne dam intalnire la semafoarele unde se construieste o pasarela pe centura, urmand ca noi sa mergem si el sa ne prinda din urma. Facem toata centura, si intram pe Valea Calugareasca, eu tot ma uitam in spate si in 5 min de mers apare nebunul. Vreau sa zic ca omul nu este sanatos, jur. Am mers cu 200 km/h in blana tot drumul, omul fara statie si detector i-a dat ca in zilele bune, s-a depasit pe linie continua, cam toate regulile de circulatie s-au incalcat, iarasi spre teroarea lui Ciocanel care tot ne spunea ca simte el ceva in spate...... nicio sansa. Ajungem la intersectia cu Urziceni, facem dreapta si iarasi 200 spre Adancata. Omul nu era sanatos, daca era dupa el ii dadea 300, 400, 500 cat prinde masina, omul, un binecunoscut participant la curse legale si nu numai din Bucuresti.
Intalnirea cu DINOZAURII

Ajungem la Adancata, parcurgem drumul de pamant fara sa ne dam jos din masina, deh am trecut la 17' si intram la boxe.
Fara sa mai am rabdare, ma dau jos si merg sa vad cine se da astazi si ma ia cu transiratiile, mai sa fac un atac de cord dar toate astea cu zambetul ala tamp pe buze. Erau asa. 4 GTR majoritatea facute de Exelixis, un M5, un M3 kompresor, un Porsche, niste Evo, un Lamborghini, un Opel GT Turbo, o Toyota Mr2 Turbo si alte masini pe care le consider la "restul" dar numai una si una. Mai ca nu imi mai venea sa ma inscriu, totusi....... ce sa caut eu pe langa astia, cu toate ca ne dam pe clase dar totusi.........
Dupa ce ma plimb prin multime ma intalnesc cu un amic vechi din state venit, cu un Opel Astra 1.7 diesel, cu care m-am dat anul trecut pe Amkcart. Deja imi gasisem rivalul, cel pe care trebuia sa il bat, deci aveam si o miza.
Ma inscriu si intru pe pista impreuna cu Opelul. Acum, desi stiam circuitul, nu m-am mai dat pe el tot, cand esti si depasit sau depasesti. Plecam, urmeaza niste viraje de viteza, masina statea bine pe drum, bine bine, era altceva cu gumele pe 17, nu mai scartaia excesiv, aveam o stabilitate muuuuuuult mai buna (ai avut dreptate Cip), fum mult mai putin, placute mai putin incinse pentru ca nu mai erau jaloanele unde franai ca la balamuc, altceva, mult mai frumos. Fac un tur, de incalzire, unul cronometrat si ies..... era ce trebuie masina. Am scos 2:07. Era timpul de referinta. Imi propun sa scot sub 2:00, era targetul. Ma uit la frane, OK, ma uit la motorina 3/4 OK, ma uit la gume (va dau ocazia sa radeti de mine, m-am dat cu gume resapate, dar deh, ce am gasit din scurt asa) OK, sincer imi era frica sa nu se descompuna pe circuit. Ce sa mai, ii mai dam o sesiune. Impreuna cu Daniel cu Opelul intram amandoi, eu primul, ii dau tare pe linia dreapta, intru in primul viraj dupa un 180 pe linia dreapta, franele tin, gumele zic PAS, nu au tinut, lipsa de aderenta ma arunca in primul exterior dar o redresez, ma uit in spate, Daniel a patit exact ca mine, deh, gume de unica folosinta, ii dam in continuare, dupa care iau decizia sa il las pe el in fata pentru ca eu dadeam fum (nu asa mult ca pe 16' dar era pentru cineva care te urmarea la nici 10m) si ma iau dupa el. Nebunul ii dadea la 1.7 lui destul de tare, avea trase mai curate ca ale mele, avea cauciucuri Pirelli (nu stiu modelul) deci avea baza in ele, eu franam mai des dar il prindeam pe linia dreapta dau la virajele de viteza. Ne-am dat asa 4 ture, si iesim, eram cu zambetul maxim pe buze, era ce trebuie. La boxe se pregateau dinozaurii. 5 GTR ne asteptau cuminti sa iesim, gata sa decoleze. Ne uitam la timpi, eu am scos 2:05. Progres tata, era ce trebuie.
Lasam cauciucurile si franele sa se odihneasca si ne facem anturaj cu un baiat cu un Evo 9 pe care l-a racolat Alin, si stam toti cu grupul nostru iar Ciocanel era pe circuit si facea filmari ca la balamuc. Stam vreo 40 de min, timp in care nu ne-am mai saturat de supercaruri, unul si unul, a venit si Horatiu Ionescu Cristea (pilot extrem de experimentat de coasta) cu un Ferrari de coasta si omul a aratat ce inseamna sa te dai Blana Blana Blana, oamenii scoteau 1:3x:xx, alta liga. Defapt....... nici nu mai conta timpii, noi ne fugaream pe circuit in legea noastra, nu ne interesa ca veneau din spate GTR, Porsche sau Lambo, sa-si faca loc, noi le avem pe ale noastre.
Intram din nou, dar de data asta cu Alex Apr care si-a facut soft de 350 cp pentru a nu forta prea tare, mai ales ca a zis ca se da la consum (adica in teste). Iesim toti trei si ne dam tare. Ne pastram ordinea, primul Alex, al doilea Opelul iar eu ultimul, si ne dam asa vreo 6 ture, spre surprinderea mea ca inca mai am frane si culmea........ tin.
Ma uit la timpi, 2:02 ...... din ce in ce mai bine.
Iesim si ne punem pe filmat, "greii". Desi era de asteptat se intampla si inevitabilul. Ca sa intelegeti cum statea treaba, cum ne dadeam noi in anturajul nostru, ei, GTR, Lambo, M5, M3 si Porschele sa dedeau toti la gramada. Era o nebunie sa ii vezi toti pe circuit pe linia dreapta cand cum erau ei imprastiati si veneau spre tine cu, atentie peste 250 km/h. Un Gtr, cedeaza nervos si ia foc (pun si filmarea), un Evo de coasta o ia prin garduri si se face praf si lista continua cu masini avariate.
Se face seara, mai urmeaza o sesiune, incerc sa fortez, ma dau singur de 5 ori, ma dau la limita, ies si putin in afara dar o redresez repede, si scot 2:00 best time al zilei. Cu oftica mea ca timpul nu incepe cu 1:xx dar distractia a facut toti banii din lume. Super atmosfera, super baietii, extrem de prietenosi si sociabili, oameni de calitate, ziua a trecut parca prea repede la cat de frumoasa a fost.

Concluzii:
- nu ma mai pasioneaza autoslalomul unde stric masina pe jaloane, decat sa imi iau cazan usurat, mai bine bag banii in Ford, pentru ca la TrackDay un aspirat de 2.0 nu face fata pe un intreg circuit alaturi de turbo si kompresoare. Defapt, face fata, dar tre bagati bani multi. Asa ca prefer sa pun turbo si sa o vad la 200 cp, apoi sa vb cu mihaibre sa trec pe 320mm (frane ST), si semi-slick fata.
- partea naspa e ca la autoslalom circuitul se schimba de la o etapa la alta si 1:35 intr-o configuratie esti pe locul 3 gen iar 1:34 in alta configuratie este locul 6. Asa ca timpii de TrackDay aia sunt, 2.00, timp de referinta, deci vin mereu sa scad.
- nu se compara cu niciun eveniment unde pur si simplu esti spectator, aici vi si te dai, tare fara riscuri.
Fişiere ataşate
20141101_143921.jpg
20141101_143905.jpg
20141101_134312.jpg
20141101_134309.jpg
20141101_120155.jpg
20141101_120142.jpg
20141101_103845.jpg
20141101_082453.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 01 Noi 2014, 21:26

La cererea stimatului public pun si filmuletele ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 01 Noi 2014, 21:35

Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 01 Noi 2014, 21:47

Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 02 Noi 2014, 00:38

Usor usor te dai pe calea cea dreapta. Una peste alta te invidiez!

Ps: cand spuneai soft fara fum la ce te refereai mai exact?:)) Parca ai intrecut si nissanul din ultimul clip =))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 02 Noi 2014, 08:17

Alex, orice diesel softat si fara cat si tobe scoate fum in conditii de circuit adica gaz maxim. Fum inseamna ca e de bine, adica injectoarele mai duc si peste 170 cp pentru ca motorina am, aer nu am adica big turbo. Am zis fumless in exploatare de strada in depasiri si chiar pe reprize brutale..... nu am fum.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 02 Noi 2014, 15:59

Bine, asta este un raspuns generic, daca vrei exact (tehnic) ideea e in felul urmator.

Conform fisei dyno masina trage pana la 4400 rpm, curba este constanta si prima idee este sa ii dai pana sus, pana unde mai ai cuplu, senzatia fiind sa te mai bage in scaun si dupa la 4000 rpm, deci sa ii mai dai. Asta cel putin teoretic.
In ultimele runuri am incercat sa o tin intre 2800 si maxim 4000 rpm si era altceva, masina NU dadea fum pentru ca era in plaja ei unde ii placea si se facea amestecul optim.
Altceva, eu inca nu ma dau la capacitate maxima pentru ca nu am masina inca dotata corespunzator, stau bine pe suspensie, stau bine pe frane dar nu am gume, iar 2 gume bune (semi slick) pe 17 sa zicem Toyo R888 duc cam 500 E, deci ...... cum sportul cu motor este un sport scump invat si imi fac mana pe gume ieftine.
La urmatorul eveniment o sa incerc sa ma dau cum ii place portocalei, adica unde vrea ea. Dar totusi, este primul eveniment Track Day unde ma dau, abia acum incep sa invat iar timpul de 2:00 cu siguranta poate fi batut cu cel putin 5 sec si asta fara indrumarea unui pilot experimentat.
Altceva, gumele, dupa ce ca am avut niste gume resapate (reconstruite) care saracele si-au facut treaba sa zicem, le-am avut umflate (2.1) ceea ce este extrem de mult pentru ca ele se incalzesc si se mai umfla si ajungeam sa ma dau cu 2.4 pe ultimele ture, ceea ce inseamna ca era TARI deci ma arunca de pe trasa mult, defapt, acest aspect l-am neglijat fapt pentru care imi facea masina SINGURA CARE SCARTAIA in curbe, m-am uitat pe filmarile fotografului, eram singura, chiar singura, toti mergeau fara sa scartaie, implicit derapeze. Un aspect care ma costa 2 sec cu siguranta.
Alt aspect este trasa, timpul meu a oscilat de la 2:07 la 2:00 ceea ce inseamna ca nu am avut niciodata o trasa buna, ideala, fapt care se corecteaza cu experienta, repet , toti suntem piloti pe strada si credem ca ne dam tare dar pe circuit nu este asa, si va vorbeste cineva care chiar merge tare pe strada..... acum imi dau seama ce inseamna mana. Ce inseamna ca un pilot (ALEX MIREA) scoate cu Honda civic B16B adica 1.6 si 160-180 cp timpi cat un supercar (M5, Evo, S3 modificat) poate chiar mai buni.

Una peste alta va invit pe toti sa veniti, 450roni nu este mult tinand cont ca se invata mult dintr-o astfel de experienta.

Ps Saptamana care vine imi iau permisul asa ca poate vineri facem o intalnire, berea (pardon sucul) il dau eu.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 03 Noi 2014, 00:47

hai ca sunt curios sa iti vad portocala
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 03 Noi 2014, 01:33

Incerc sa vin si eu masinuta mea...daca nu, fac autostopul spre pub/local si apoi spre casa..daca gasesc pe cineva cu ruta comuna :-"


Poate pentru tine e decent pretul dar pentru mine e mult: 450 intrarea, minim 150 drumul, minim 50 banii de tigari,suc,gustare etc, minim 150-200lei in rezervor ca nu te duci la track day sa faci plaja, asta ca pe urma sa constat ca mi.au picat de tot franele, poate si o bucsa 2 de la vibratia excesiva a franelor ovalizate, cauciucuri etc. Faci tu calculul? Da fi sincer si spune cat te costa o iesire de genu...nu doar biletul. Iti dau voie sa imi calculezi consumul cu 50lei in minus si la trackday si la drum ca am 400cmc mai putin.
Sunt si membrii care isi permit dar majoritatea ori nu au pasiune ori au prioritati. Exceptiile sunt putine si deja te.am pus la socoteala :))

Sa am banii astia as face una sau mai multe din: schimb complet frane/interior semi-piele/jantele tale/finalizat sistemul audio/plimbare la iasi(stii ce am vb la telefon) s.a.m.d.
Oricare din astea din astea tine mai mult de o zi. Eu asa vad lucrurile. Cel putin acum.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 03 Noi 2014, 09:10

Salut, nu trebuie privita asa situatia. Eu am cheltuit 650 roni din care 450 roni taxa si 200 motorina, am avut pe bord daca nu ma insel aprox 400 km de facut si am zis ca 200 km am drumul dus-intors si 200 km sa ma dau. Am avut putin peste jumate si cand am plecat acul era intre 0 si sfert ceea ce inseamna vreo 120 - 150 km dar a aparut becul galben din cauza consumului si am mai bagat de 50 roni dar sigur ajungeam dar am zis sa nu risc. Un amic cu Evo a bagat 100L benzina si a avut autonimie de 200 km :)))) fix cat ii scrie pe carte in regim racing, adica 50% consum.

Ideea este din o astfel de experienta inveti foarte multe lucruri care iti pot fi utile pe strada si mai ales cum se prezinta masina in situatii critice cand daca nu o cunosti risiti sa produci accidente.

Atentie, experienta racerilor care alearga pe strada este fix ZERO, din pacate cunosc oameni care sustin ca ei stiu sa "se dea tare" si ca nu are rost sa se bage, oameni cu masini puternice, pana acum gandeam si eu asemenea dar, acum cati dintre acei raceri, pe strada, abordeaza un viraj (de strada) plin, curat, si aici ma refer la un viraj strans nu unul cu gazul la podea, un 90 de grade...... cati dintre ei pe strada ies in exterior maxim pe franare si deschid virajul curat care le permite viteze de iesire mari ???? 99% se bazeaza pe liniile drepte unde ii ajuta masina.

Tocmai de asta spun ca pe circuit este altceva si este extrem de util sa mergi ori sa inveti, sa dai focusul de-a latul, sa intrii tare in curba si sa zici, cum e sa intru cu 180 dupa linia dreapta, sa franez dar nu mult ca tura trecuta si sa iau trasa ideala si sa intru in viraj ..... o tine ? ies unde trebuie ? si o sa ramai surprins ca iesi, si dupa asta o sa ai acel zambet...... sau poti merge sa-ti faci boala, nebunia, sa ii dai cat prinde, fara sa te gandesti la timpi sau trase, te dai blana, cum vin cei cu tractiune spate care fac poweslide-uri, just for fun.

Alex, tu esti student, este altceva la tine, totusi, sportul cu motor este un sport scump dar pe viitor, este de urmarit acest circuit.

Eu nu incerc sa fac un lobby catre acest tip de evenimente, eu vreau incerc sa schimb niste mentalitati, unora care confunda strada cu circuitul si te poti trezi chiar si tu venind spre Fieni cu un pisicutzar pe bulgaria care forteaza o depasire sa vada cat duce si in cel mai fericit caz te baga in sant...... pentru ca era el curios.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 03 Noi 2014, 14:48

Deci ai scos din buzunar 700ron si sa nu imi spui ca acolo nu ai rontzait nimic. Mie inca mi se pare scump avand in vedere ca nu iti ofera aia nimic altceva decat asfaltul. 4 ture de 15 minute costa 100E pe nuerburgring, adica aceeasi suma. Si nu cred ca se compara nici euro cu leul, nici germania cu romania si nici nuerburgring cu adancata.
Imi place sa cred ca sunt prea sarac sa ii imbogatesc pe altii. Dupa ce imi baga astia minutele o sa te sun sa iti zic mai multe :)
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 03 Noi 2014, 16:57

Haha, pui problema de parca am de ales intre Nurburgring si Adancata. Cred ca la nemti te duce putin mai mult decat 25E/tura adica 100E 4 ture. Eu aici daca vreau ma dau 50 de ture cu banii astia, motorina si frane sa am, atat.
Alex, nu ma refer la cazul tau, ca tine sunt si eu si multi, numai eu stiu cate sacrificii fac sa ajung pe circuit dar vorbesc in general, ca ajuta mult un astfel de event pentru experienta profesionala.
Fişiere ataşate
ClubFord2.jpg
ClubFord1.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 03 Noi 2014, 17:11

Ori / ori..............
Fişiere ataşate
ClubFord3.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 03 Noi 2014, 17:15

Pentru cei care vor sa vada cat de mult se forteaza la TrackDay. https://www.youtube.com/watch?v=TVHiwZI ... e=youtu.be

Pilotul Evo-ului se da la coasta si se da foarte tare........

Un film de prezentare a ceea ce a fost https://www.youtube.com/watch?v=Cs73cT11pTw
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 03 Noi 2014, 23:22

$1 scrie:$2eci ai scos din buzunar 700ron ... 4 ture de 15 minute costa 100E pe nuerburgring ... dupa ce imi baga astia minutele o sa te sun sa iti zic mai multe :)


Epic =))


Frumoasa pagina de jurnal ... ma inscriu si eu pe lista celor ce "nu isi permit" ... chiar daca la pasiune pentru auto sunt in grafic si am viteza in sange ... cum se zice: "pasiunea nu cunoaste limite" ... dar din pacate bugetul DA !
Si referitor la prioritati , nu am acea "nebunie" sa arunc ultimul leu pentru masina , chiar daca , repet , pasiunea exista !
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 04 Noi 2014, 00:03

Eu arunc ultimul leu pe masina dar nu imi place sa arunc ultimul leu pe 'altii'. Organizatorii acelui circuit puteau sa ceara 200ron si aveau mai mult de castigat ca veneau mai multi. Locul ala e o balega de asfalt intr-un camp. Daca aveau macar zone de iesire in decor cu pietris (nu cu iarba/musuroaie) poate individul din clipul de mai sus inca avea o masina. Sunt chestii care merita, chestii care nu.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 04 Noi 2014, 00:48

Acum mai conteaza si alternativele din zona/tara respectiva ... nu avem chiar asa multe alternative /circuite(e primul pro).

In stabilirea preturilor conteaza si cati bani au fost investiti acolo si cati "cotizeaza" . Daca nu sunt foarte multi sau abia se strang 10-15 oameni in week si in rest e pustiu ... atunci e normal sa ai un tarif mare ... cel putin sa scoti investitia si cheltuielile .

Acea "balega de asfalt" se spune ca poate fi considerata si : "Patru kilometri de asfalt perfect ce le stau la dispoziţie vitezomanilor. Circuitul de la Adâncata a fost construit în doi ani şi a costat câteva milioane de euro. Anul viitor, când va fi finalizată, pista de la Adâncata ar putea găzdui competiţii internaţionale de motorsport." .

Acesti bani se recupereaza greu ... circuitul nu este finalizat ... pe viitor se pot pastra taxele sau le pot reduce in functie de numarul de participanti . Momentan nu este investitia nici macar aproape de amortizare si , chiar daca ar fi "o balega de asfalt" sa stii ca asfaltul este foarte scump deci pot fi justificate "taxele mari" .

Daca gandim superficial nu s-a investit prea mult si nu sunt costuri de intretinere/administrare ... in realitate insa , e invers ... chiar daca exista varianta sa fie foarte profitabil dupa o promovare buna (ca orice afacere) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 04 Noi 2014, 01:23

Sa gazduiasca...daca o sa omologheze cineva circuitul ala. Eu am parerea mea dar imi e sila sa scriu. Pe hartie suna bine. Poate venim vineri cu argumente live si vedem la ce concluzie ajungem
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Noi 2014, 08:52

Alex - ce tastezi tu acolo sunt cel putin deplasate, sper ca realizezi !
Daca argumentai de genul "m-am dat pe ring de cateva ori, m-am dat pe Hungaroring (unde este 100E/zi), m-am dar pe Serres in Grecia si pe Adancata si DA, este un gunoi" aveai tot dreptul din lume sa zici asta. :)
Asa, faptul ca tu nu iti permiti sa ajungi acolo nu inseamna ca este "o balega".

Faptul ca organizatorii ar cere 200 roni ar insemna ca toata lumea sa vina sa se dea si tu de 200 roni ai tai apuci o singura data sa te dai, nu iti imaginezi cum este un circuit full, mai ales de pisicutari si de figuranti.

Cip, media este de cel putin 30 masini platitoare, la fiecare eveniment.

Costurile se ridica pana acum la 12.000.000 E, si mai trebuie inca pe atat. Crezi ca cu 200 roni (50E) se amortizeaza vreo investitie in 10000 de ani ?

Hai sa incercam sa le mai gandim inainte sa le aruncam asa.............. pana la urma...... sunt acri strugurii aia nu ? :)))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login