Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 21 Ian 2015, 18:08

Salut!Daca nu e graba mare cu cele 4 jante de tabla(pana la salariu),ma intereseaza!Spune-mi si mie intr un mesaj privat te rog mult chichitele referitoare la facilitarea schimbarii motorului la o masina!O sa iti povestesc ulterior de ce ma intereseaza asa de rau!multumesc mult!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 21 Ian 2015, 20:32

@radu - Nu e graba, si ca sa nu existe vreun dubiu referitor la cum le depozitez pe timp de iarna, impreuna cu jantele de Rs si cele FuturaII le tin in casa, la caldura :)) Primesti acel raspuns maine ca acum sunt prea obosit.

Pe sistemul Kovalsky options, Cip.... jante 5x108 R17 Et 43 sau 48 cum dau pe masina. Vreau sa pun pe ele 225/45/17 semi-slick si nu vreau sa imi atinga, le pun pe fata. PS. Cat au cele originale pe 17 ET ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 22 Ian 2015, 00:55

Pana la urma ti-ai mai luat alta masina?
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 22 Ian 2015, 08:13

Salut,

Numai aventuri am avut pe tema asta. Am avut initial un buget de 2000 E, banuti suficienti pentru un G4 1.8T 150 cp negociat de la niste sume mai mari. Preturile de referinta sunt ~2000 E pentru un A3 1.8T 150 cp din 1999, chiar 1997 si peste 3000E pentru un G4 1.8T 150 cp an putin mai sus. Asadar ma apuc si sun, pe autovit nu prea era rost, oamenii isi puneau G4 banale si la 5000E si fara cine stie ce optiuni, adica fara sa fie vreun Full sau cu motorul facut calumea. Si era aiurea ca de la 6500 E iti iei G5 Gti 200 cp din 2006. Intru pe OLX si ii gasesc pe astia cu masini cu care poti negocia. Ochesc un G4 de la timisoara 1800E, dau sa sun, taxa e vreo 700E daca nu ma insel, numere de italia, stau de vb cu el, omu se jura ca masina e tipla dar nu mai are actele, si asta o aflu la 3 zile dupa ce am inceput sa vb cu el. Bine PA !, Gasesc un S3 quattro din 1999 1.8T 180 cp, cu volan pe stanga la 2500 E negociabil, o scot pe la 1900E daca nu ma insel dar si ala imi spune ca masina defapt e a lu unu de nu a mai platit ceva si ca mi-o da sa merg asa cu ea. BINE PA. Si pe final un amic imi recomanda un G4 din Bucuresti, care a fost luat pentru un proiect de Drag dar nu a mai facut nimic cu el, al unor tipi care se ocupa numai de G4 1.8T, au ei un grup si un atelier pe asa ceva, deci oamenii erau de buna credinta, si masina se da cu 1500E. BUUUUN. Aflu nr de tel ca omu nu o mai avea pe net de vanzare, vb cu omu, masina era pe BR sau GL, pe numele lu unu dar o puteai inscrie ca aveau baietii toate actele, si totul incepea sa se cam lege. Pe parcurs, omul imi zice ca are turbina o hiba si ca masina merge in 0.4 bari parca. Desi parea o problema serioasa chiar nu era pentru ca la masinile astea ii schimbi turbina cu un K04 de S3, injectoarele si o duci la 270 cp, evident si softul, (si asta de la 150 cp) Asta e si frumusetea ca internele tin, ambreiajul tine, totul tine sa ii mai pui 120 cp si investitia duce max 1000E. Deci, oricum erau de schimbat, dar am pus o intrebare de bun simt acum, cum pot verifica daca restul reperelor sunt in mintiile lor pentru ca nu puteam din cauza turbinei, si nu aveam cum sa vin cu o turbina sa o pun acolo sa vad daca cu una buna merge bine. Adica din punctul meu de vedere, exista o posibilitate, infima zic, dar exista, ca baietii sa stie ca masina avea, sa zicem blocul motor fisurat, sau orice problema "acoperita temporar" si tu sa nu vezi ca nu ii dai maxim ca nu ai cum si sa o iei asa, cu turbina si cand o schimbai sa vezi ca iti trebuie alt motor. Bine, ala e vreo 500E dar daca le pui pe hartie si tragi linie nu prea iti convine. BINE PA. Si stand pe net ajung la un 330i E46 2001, masina MPaket, interior exterior, o culare gri grafit nu sobolan sau asa ci un gri spre negru, scaune piele, incalzite, trapa, perdelute electrice pe luneta, coupe masina, 231 cp, inmatriculata pe MH, masina 3400 E parca. Tipla, stau, sun, vb, omu OK, dar iau legatura cu amicii mei de la coasta si imi spun ca nu e masina de trackday ca e prost echilibrata, motor mare fata, si ca sa raman tot la 1.8T, preferabil A3/S3 ca sunt mai stabile. Bine.... ei imi ziceau de aspirat gen Clio Rs sau Megane 2.0 16V Coupe "Coach" F7R - cod motor dar nu prea imi plac aspiratele mie, cel putin cele mici. Asa ca............................. :)))))) ofticat de ofertele astea si de masini, mi-am spart bugetul pe un TV 3D Led, Smart cu WebOS 60" 150 cm, LG 60LB650V, cu alte cuvinte ma dau cu 150 cm nu cu 150 cp.



Sincer, ma bate gandul sa depasesc pragul de 3000E pentru masina de circuit si sa imi iau un Focus St tot Orange in vreo 4500 E negociat de la preturile de 6500 E cat sunt pe net si nu le ia nimeni, si nici nu o sa le ia vreodata. Ex. Mondeo 2.0T 200 cp alb, 2009, pachet titanium, interior crem, computer converse+ cutie Powershift (lam lente fata de DSG) pret 8999 si s-a dat pe 7500E. Cine isi ia ST tre sa fie fan Ford sau sa il ia la bani buni.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 22 Ian 2015, 09:33

bun baiat :)
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 22 Ian 2015, 11:44

Sincer sa fiu e mai bine sa iti cauti un A3 pe afara, gasesti masini intretinute pe la 2000e, de la 3000 deja sunt alea conduse da "majori" si nu foarte alergate. Daca aveam taxe de bun simt puteai sa incerci sa turbezi un vr6, visul meu din copilarie:))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 22 Ian 2015, 17:05

Alex - Vr6 nu este o alternativa, poate doar drag. Motorul este greu pe circuit, si masina nu este echilibrata. Eu am facut varza pe 700m un Golf 3 Vr6. Gandeste-te ca ai 170 cp din 2.8 sau 2.9 syncro 190 sau Vr6 de pe Leon 1 ai 204 cp din 2.8. Un ABF sau 9A lasat aspirat dar facut frumos cu injectie electronica, interne forjate il duci lejer la 250 cp, aspirat (vezi Padurean cu G4 2.0i de 250cp http://www.autorally.ro/bursa/viewAd.php?adid=338). Asta masina. Singurul Vr6TurboSyncro cum este cunoscut la liniute este https://www.youtube.com/watch?v=pgi4H31ILas a lu Smarandake dar este OZN. Omul a bagat 1000 E in benzina doar sa ii faca softul prefect pentru ea. Masina e full fibra facuta la Sese (RsTuning) si un Evo de 700 cp nu a putut sa ii stea in spate sa o filmeze in teste.

Un Vr6 stock e mult zgomot pt nimic.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 22 Ian 2015, 17:07

Stiu ca stock nu merita. Oricum, fa ce faci dar sa ramai membru aici:))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 23 Ian 2015, 04:52

Cele originale (din cate stiu) au 7j x 17 cu et50 ...problema e ca au anvelope 205/50 ...la 7.5j x 18 cu 225/40 au et 45 ...pe ST 8j x18 225/40 au et52.5 .
Pe scurt ...depinde ce J au ... nu poti determina et-ul(pozitionarea/prinderea) fara sa stii J-ul (latimea) !

Pentru 225/45/17 merge un 7.5j ...deci et45 sau cat mai aproape ...probabil arata mai bine cu ET 43 .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 23 Ian 2015, 09:39

pentru 225/45R17 merge foarte bine si 8j cu ET 55 jante originale (gen mondeo 4 in Y)

am eu si stau si putin mai in afara comparat cu cele cu et52,5
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 23 Ian 2015, 12:14

Astea sunt jantele, le tin pentru fata de TrackDay cu semi slick 225/45/17. Eu ET43 sau 48 ca nu se vede clar. Eu cred ca e ET48.

Sper sa nu atinga, le vreau p'astea ca Oz-urile Futura nu se infileteaza suficient si nu ma risc cu ele, le tin in continuare ca mobila, si nu exagerez :)))
Fişiere ataşate
32804371_1_1000x700_vand-2-jante-17-5-108-constanta.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 23 Ian 2015, 12:38

ET-ul jantelor after market e diferit de cel de la originale...
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 23 Ian 2015, 17:22

Eram dator cu niste raspunsuri:
@Radu - o sa te pun in legatura cu un amic care face multe conversii diesel/benzina, este inginer auto si stie multa legislatie pe tema asta.
@Masca - Am un amic de aduce Toyo, toate felurile, eu imi iau Toyo R888 2 buc si 2 T1R 2 buc. Baiatul R888 aduce pana in 5 mil/bucata R17 (nu mai stiu ce dimensiune am vb cu el 225 sau 215/45/17). Trebuie sa ii vina un lot de gume si cand vine si vad despre ce e vorba iti dau nr de tel sa suni. Mai am pe cineva care aduce la preturi si mai bune, dar a vandut tot ce avea mici, are dimensiuni mari, este de la mine din Targoviste baiatul dar are niste preturi de paralizezi. Ex: 315/30/20 gen la 500roni bucata, numai dimensiuni mari la bani de R16. Vorbim, pana in aprilie mai este si ca astia apar multi dar le dau repede, tot ce trebuie e sa ai banii pregatiti si sa te misti repede. Eu acum stau si astept ca oferte si mai bune, nu ma grabesc.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 23 Ian 2015, 18:12

@RZF ET 55 stau mai in interior (nu in exterior) spre deosebire de ET 52.5 . ;) (daca vorbim de acelasi 8j)

@sorin Nu cred ca ating nici et43 si nici 48 ... mai ales daca vorbim de 7.5J (nu ai zis ce J au).
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 25 Ian 2015, 22:05

https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1 ... l=84503534

Un filmulet cu Alex APR cu al lui Golf 5 de 550 cp. Filmarea este din primele ture cand omul isi facea softul pentru circuit. Spre seara a mers muuult mai tare dar nu mai avea nimeni chef de filmari la ce frig era. Nu stiu daca l-am mai pus dar merge pentru un ianuarie geros.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 26 Ian 2015, 09:33

@cip02: explica-mi atunci de ce la mine iese mai in afara ET55 decat ET52,5

jante originale
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde motanelul » 26 Ian 2015, 16:34

In primul rand felicitari pentru masina, ai bagat o gramada de timp si bani in ea si apreciez ca nu te-ai dus pe un drum batatorit gen Vag sau BMW.
In al doilea rand ...am vz ca te uiti dupa o a doua masina, stiu ca nu e tocmai perfecta pentru coasta dar e ceva diferit si mie imi pare destul de echilibrata : skoda octavia 1.8 T.

Stiu una la vanzare (eram pe punctul de a o cumpara eu dar "generarul" m-a readus cu picioarele pe pamant ca nu ne trebuie inca o masina) .Masina e 2000 este adusa de un an in romania si nu a circulat nici un km . Dupa lungi discutii si verificari ale masinii am reusit sa aflu adevarata poveste a ei :
a fost adusa ca masina "donator" pentru alta , adica propietarul mai are un 1.9 tdi an destul de nou a trosnit-o usor dar i-au sarit airbagurile. Cum masina era noua a ales sa cumpere una din afara super dotata si sa ia airbagurile de pe ea. intre timp a facut swap si la interior ,1.8t fiind varianta cu piele.
Asadar a ramas cu una bucata Octavie 1.8T cu interior nou la vanzare. In afara de interior si airbaguri de pe masina nu s-a mai luat nimic.
Eu am verificat masina si e in toate mintile...doar ca poate e un pic cam mare pentru ce vrei tu ...dar cine stie...
Avatar utilizator
motanelul
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 18 Noi 2014, 11:45
Localitate: Bucuresti/ Paris
Maşina: Golf 1.4tsi dsg 7 Avant ,Chrysler Pt Cruiser Touring Edition

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 26 Ian 2015, 20:31

@ Cip, cea mai simpla explicatie pt RZF. "E si dupa sufletul omului"

@motanel - Apreciez enorm ce spui tu acolo si iti multumesc pentru gandurile bune. Prefer G4 coupe pentru ca este o masina echilibrata si o usurezi repede. De obicei Octaviile stau in bani multi, oamenii le pretuiesc mai mult iar cine cumpara Octavia nu o da repede pentru ca stie ca e masina de familie, practica, dar un G4 Coupe il iei usor ca e masina de pustan care o da repede cand se satura de ea.

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-g ... 28835.html - masina ideala pentru ce am eu nevoie. Chiar mai mult decat trebuie, dar am de facut niste plati si nu doresc sa ii dau pentru distractii. Problema este ca vreau sa cumpar teren pentru accederea unor fonduri europene in agricultura si asa am amanat niste investitii in 2014 pentru niste prostii asa ca in 2015 vreau sa pun prioritatiile inaintea distractiei. Raman cu Focuselu, am comandat jantele de mai sus, 2 buc la 250 roni ambele, ceea ce consider ca este o afacere buna, sunt putin zgariate dar la Adancata nu conteaza (nu sunt zgariate cat sa deranjeze directia), dau jantele tabla 16 originale lui Alex, mai dau cauciucurile 215/50/16 (o sa le dau greu), mai am farurile negre pe care mai iau 300 roni si mai pun ceva si iau 2 gume noi Toyo T1R 215/45/17 sau 225/45/17 si prin primavara mai cheltuiesc vreo 1000 roni pe 2 gume noi R888 Semi Slick si cam asta e. Ce ma deranjeaza ca la estetic a cazut rau, tre sa vopsesc bara fata, capota, bara spate, si sa imi cumpar praguri (cine are vreo info de niste praguri fibra sau originale dau o bere........) pe care tre sa le vopsesc. Deja vb de cam 1000E bagati lejer in masina, ceea ce nu vreau dar sper ca sa trec anul cu cheltuielile astea si sa imi indeplinesc prioritatile...... cam atat, seara faina prieteni ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 26 Ian 2015, 22:05

In ultima perioada tot ma uitam dupa Focusuri ST si sunt 2 mari si late. TRK de a fost la mine in oras si nu mi-a placut deloc cum se comporta motorul, plus ca are multe nuante masina aia de vopsea orange si IF 99 SIK, care a fost a amicului meu Gurin care a dat masina schimb + dif pe un G6 GTI, cam full, si cand zic full chiar e full masina. Si tot analizand, desi imi face cu ochiul, dar intr-un buget de max 4500 E, ma deranjeaza acel impozit de 1300 roni care trebuiesc platiti pana in martie in fiecare an (profitand de reducere). Dupa ca ca bagi benzina ca la balamul, sa ii dai nu poti ca stau astia cu radarele si te salta imediat, am fost patit asa ca nu vreau sa mai stau (3 ani tre sa nu il am suspendat altfel stau direct 3 luni+1 bonus) asa ca doar Adancata ar scrie pe el. Clar ii fac straight pipe no cat turbo back, (ca curga sange direct) asa ca iar o sa stau cu firca de rar + politie. Argumentul pro este ca ia prietena carnetul si vreau sa ii dau o masina, portocala diesel, ca sa renteze sa imi iau eu alta, portocala genuine. Dar am numai minusuri pentru treaba asta. :)))) Cate probleme am si eu :)))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde andrei0241 » 27 Ian 2015, 01:34

1300 e impozitul la ST? In Cta, ptr 2457cc, platesc 842 ron pana'n martie
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2572
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Ian 2015, 08:47

Cu reducere. La noi in Targoviste este 900 roni pentru 2.200 cmc si vreo 12 si ceva aproape 13 pentru 2.500 cmc. Oricum, si 1000 roni pe luna este mult din punctul meu de vedere.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 28 Ian 2015, 09:34

la 2.0 cat e? ca tre sa platesc si eu :D
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 28 Ian 2015, 09:40

Eu am dat 900 lei anul trecut pentru 2.5 la mondeo!(in Curtea de Arges)..cam mult pe la voi..
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Ian 2015, 10:09

@ Rzf - nu stiu ca si eu ma duc dar parca e in jur de 250 roni pe ani, aproximativ.

Cand spun ca este mult ma refer la faptul ca, Focusul ST are cel mai mare impozit raportat la concurentele sale, GTI, CUPRA, MEGANE RS, OPC (toate motoare de 2.0). Asadar, lumea pune in balanta, decat sa platesc 900 roni pt un Focus mai bine platesc 250 roni pt un Golf sau Megane. Ce imi aduce in plus de diferenta de bani. Nu mai zic ca consuma mult mai mult. Asa gandesc oamenii practici. Noi probabil gandim altfel ca suntem fani Ford.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Sharkky » 28 Ian 2015, 10:20

In Bucuresti e aproximativ 180 lei impozitul la 1998 cmc ...
Avatar utilizator
Sharkky
Gold Member
 
Mesaje: 804
Membru din: 07 Dec 2009, 12:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 96kW, Panther Black

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 28 Ian 2015, 10:36

Tu cum iti doresti o masina de circuit,stii cel mai bine ce iti trebuie! Eu,care o folosesc de cele mai multe ori normal,cu tente sportive uneori, innebunit dupa sunetul celor 5 cilindri..da, as plati oricand impozitul si asigurarea pentru un ST!Sper sa gasesc un ST coupe sa dau CC ul la schimb!( ma "seaca" sunetul motorului 1,6 aspirat si anemic!)
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Dan-VCT » 28 Ian 2015, 11:30

Ce cauta cuvantul "practic" in discutia despre masinile sport cumparate exclusiv pentru satisfacerea placerilor de pilot-amator? Am mai auzit vorba asta in discutia despre ST diesel, GTD si alte masini "sport" diesel.

Incerc sa nu fiu 100% subiectiv luand partea ST-ului si desconsiderand in totalitate GTI-ul pe care-l consider anost.
Consider ca motorul ST-ului are un plus fata de ce ofera concurenta sa, cel putin din generatia mk2 la care sigur te gandesti. (cu ST mk3 au dat-o in diverse dar asta e alta discutie.) Referindu-ne strict la motor, acel 2.5T este lejer peste 2.0T de la GTI, CUPRA, Megane RS, OPC iar asta merita o cheltuiala mai mare la impozit si la pompa. Vorbim de 550-650 lei dati in plus intr-un an, 45 lei / luna. Daca bagam mana in buzunar sigur gasim un telefon de 1000-2000-3000 lei. Ala e practic? E adevarat ca ST-ul are un consum mai mare dar nu cred ca il vrei ca sa mergi cu el la munca in traficul nebun si pe drumurile proaste din Bucuresti. Desi cunosc cel putin o persoana care face asta cu ST-ul.
Daca vrei ceva practic, alegi GTD-ul dar pentru asta renunti la sport.

Pe langa avantajele motorului pot intra in discutie si altele, cum ar fi: exclusivitatea modelului, felul cum arata, pasiunea pentru marca. Mie, de exemplu, mi-a placut mereu tot ce nu e in trend, ce nu au toti. Valabil in general, nu doar la capitolul masini.

Nu ar trebui sa alegi ce e practic ci ce iti place. Asa cum uneori alegi o cina in oras in locul unei ciorbe acasa. Iar la acea cina poti lua ST-ul ca sa fie seara completa. :)
La finalul zilei, cand cobori din masina, ar trebui sa conteze zambetul de pe fata, nu portofelul cu mai multi bani veniti de la impozit mai mic si consum mai scazut.

Sa nu intelegi gresit. Nu sunt de acord cu unele taxe ale statului. In special cu o taxa de mediu de 2500 euro pentru un ST.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 28 Ian 2015, 11:36

Perfect punctat Dan!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Ian 2015, 12:07

Dan, cat de mult asteptam.......

@Dan, spre surprinderea ta exista foarte multe masini sport sunt practice. Daca nu vrei exemple de masini noi/motoare noi (2.3 Ecoboost Mustang FocusRs, 3.0 T noul M3 etc etc etc) precum si motoare vechi 1.8T (practic si ca fiabilitate, piese dar si taxe/consum), motoarele de Clio Rs 2.0 N/A etc. Lucrurile astea le vezi numai daca mergi la evenimente si interactionezi cu oamenii care vin, se dau si pleaca pe roti cu masinile lor (Adancata, Tulea Drag, chiar si Drift). Exista o diferenta enorma intre ce vedem in media sau pe net si ce exista in realitate.
Concluzie: Masina sport/circuit poate sa fie extrem de practica.

Observ ca se revine la vechea meteahna ca diesel nu face casa cu sportul. Nu am timp sa iti arat 1.9Tdi pe Ibiza deci tractiune fata care bate E30 M3 Turbo pe 402m. Daca tu imi spui mie ca Golfuri 5 de 1.9 Tdi ajunse la 250 cp ca acelea nu sunt masini care merg tare atunci trebuie sa plecam toti acasa.

Faci referire la motorul de ST, si spui ca este lejer superior. Superior ca ce ? Vag are 4 ST are 5 pistoane, Vag are 230cp GTI Ed30, 240 Cupra, 265 Cupra R/S3 ST are 225 cp, Vag are 4x4 St nu are, Vag are cutie automata St nu are. Exemplele pot continua. Atentie, aici ma refer strict la motorizare (consum, fiabilitate, putere) si anumite optiuni, consider ca nu exista dubiu ca pe tren de rulare St este mult peste asa ca nu merita discutat.


Din pacate Dan, in ziua de azi, nu putem cumpara doar ce ne place ci ce este practic. Cel putin asa o face un om calculat pe vremuri de criza.

Astept argumente ...................................


PS. Pe timp de iarna, cand nu avem ce face sunt constructive astfel de pareri.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Dan-VCT » 28 Ian 2015, 12:48

Din start plecam pe drumuri diferite. Tu stai cu ochii pe cronometru, eu caut un zambet cat mai larg pe fata, zambet care nu mi-l aduce un 1.9tdi pus pe steroizi si cu nori de fum in spate.
Asadar, ne contrazicem degeaba pentru ca fiecare cauta altceva.

Eu nu ma refeream la tuning sau la cati cai chinuiti poti scoate dintr-un diesel. De fiabilitate pe termen lung nici nu are rost sa vorbim. Ci ma refeream la cele 5 pistoane ale ST-ului, pentru ca ele sunt cauza tuturor problemelor din buget, care iti ofera un cuplu mai mare decat celalalte motorizari STOCK enumerate de tine. Nu ma impresioneaza motorizarile chip-uite de producator, ca de exemplu Ed30. Sigur putea si Ford sa scoata un ST "Ed30" de 250-260 cai incadrat frumos intre ST si RS. Diferenta de putere fata de acel Ed30 o poti obtine "safe" din 2.5T. Poti spune ca ma contrazic pentru ca vorbesc de tuning dar a trebuit sa analizam minunatia de Ed30. Sau tuning-ul facut de producator este luat de bun iar cel "aftermarket" este rau? Cum suna un Montune MP260? Daca il vindea Ford ca Focus mk2 ST 260 era bun?

Chiar lauzi sistemul 4x4 de pe un VAG, sa zicem S3, in momentul in care vorbesti de stabilitate pe circuit? In ce directie se duce un S3 in momentul in care virezi dreapta-stanga putin prea extuziasmat de calitatile de pilot ale soferului?
ST-ul are trenul de rulare, cum ai zis si tu.
VAG are o bijuterie de cutie automata, de acord. Sa o foloseasca oricine crede ca are nevoie de ea.

Tot aud de criza dar nu o mai vad de cativa ani. Sau... a fost criza?
Iar vorbesti de "practic" si tare mi-e ca o faci fara raspundere. Ti-am zis de telefonul mobil, nu stiu ce ai dar nu cred ca e unul ieftin si practic. Dar plasticele de ST de pe masina ta sunt practice? Si multe altele. Sunt placeri pe care ti le-ai facut.

Punctez din nou ca sa nu ajungem in polemici inutile. Pe tine te intereseaza sa scoti cat mai multi cai dintr-un motor cat mai mic cu cheltuieli minime iar la final de tura sa ai un timp cat mai bun.
Pentru asta poate ca ai nevoie de o platforma pe care sa cari pana la circuit o jucarie mica, usoara si foarte nebuna. Focus-ul 2.0 diesel o poate duce cu usurinta acolo. In felul asta nu mai trebuie sa faci compromis oras-circuit. Parerea mea...

Pe scurt, tot ce vreau sa punctez este ca al 5-lea cilindru aduce multe plusuri si intr-o mare masura merita investitia.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 39 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 39 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 39 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 39 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login