25 Ian 2010, 23:18
; omul a franat dar pe jos fiind gheata, s-a oprit in mine!
...el si-a pus mainile in cap inainte sa apuc eu sa-l iau la rost, dar pe mine nu ma ajuta in nici un fel pentru ca in acest caz eu ar fi trebuit sa-mi smulg tot parul din cap pentru ca dihania condusa de el nu avea nici o zgarietura si nici nu era proprietatea lui personala, iar Fordul meu avea haionul infundat + bara spate rupta + semiaripi indoite, stopuri sparte + alte chestii minuscule
...a recunoscut ....bla bla..am fost la centrul de daune, am declarat accidentul ...constatare daune, etc...avea asigurarea la Asirom; si de aici urma sa "o trag" singur mai departe! ies din centrul de asigurari/daune si fac greseala sa ma las abordat de cei care stau aciuati pe acolo de la diferiti dealeri; omul era de la Dealerul Ford Ada Motors Braila si racola clientii cu "necazuri"(eu fiind din Braila, am uitat sa mentionez la inceput)....imi spune el "povestea" ca la ei se face totul repede si de calitate, etc etc , numai sa merg la ei! i-am zis sa nu ma plictiseasca ca si asa eram suparat, i-am luat cartea de vizita si mi-am vazut de drum sa caut un service unde sa pot repara masina! m-am invartit m-am sucit, si pentru ca acolo unde am fost nu mi s-au parut lucrurile in ordine, am zis hai totusi la ei ca-s reprezentanta! ....merg, imi evalueaza stricaciunile + cele care nu s-au putut vedea initial pentru a face suplimentare,fac deviz, etc ... imi dau hartiile sa le duc la asirom sa deschida dosarul de daune si sa-mi dea accept de plata, imi spun ca vor face comanda de piese(desi initial cetateanul care ma abordase zicea ca le au pe stoc) si ca in 4-5 zile e gata! nu ma asteptam sa fie 4 zile, ma gandeam la vreo 7 ...rezolv cu asirom-ul (si acolo niste "plictisiti/e", merg sa las hartiile, la secretariat intreb cand se vor transmite la Bucuresti; raspunsul vine taios "joi", si era marti! zic bine, dar de ce intarziati 2 zile?? "pentru ca atunci transmitem noi"...zic bine, dar un numar de ordine se poate sa-mi dati?? ...raspunsul vine iar de ma lasa perplex "aaa, doriti si numar de ordine??"; trecand peste asta, mi-au dat acceptul totusi destul de repede martia urmatoare, recunosc ca ma asteptam sa ma plimbe mai mult) ...dupa 2 zile sunt sunat sa duc masina ca au venit piesele comandate; merg sa las masina, imi cer cheile si imi spun ca ma suna in 3-4 zile ca va fi gata! zic "ok, dar nu semnam nimic ca v-am lasat masina...un proces verbal ceva, cu nr de km la bord care ii am cand o las, cu cata benzina e in rezervor, etc etc??" ...zice "nu, nu e nevoie" ...ciudat pentru o reprezentanta care se preteaza la profesionism! ..in sfarsit, o las si plec! trec 4 zile+2 de weekend...si nimic! cum eram la munca si n-aveam timp, zic las ca e weekend,poate au fost aglomerati(desi ei mi-au dat termenul de 4zile) sun eu la inceputul saptamanii care vine; sun abia miercuri pt ca am fost plecat din oras, si imi spun ca le mai trebuie o piesa in rest masina e aproape gata; zic ok,mai pot astepta 1-2 zile; mai trec inca 5 zile si apoi sunt sunat sa merg sa iau masina ca e gata; merg o vad, in mare arata ok, culoarea a iesit bine, haionul se inchide corect...insa la detalii se vede ca totusi nu e chiar profesionalism acolo: urme de picaturi din "scurgerea" vopselei dupa vopsit, care spre norocul meu sunt doar pe interior 3,4; apoi toate capacele ornamentale care acopereau suruburile de prindere lipseau (ori au uitat sa le puna, ori au "completat" in alta parte,am observat acasa la o "inspectie" amanuntita); chederul de la luneta, care din cate mi-am dat seama e un fel de pasta, a fost aplicat neuniform si nu s-a obosit nimeni sa-l faca sa arate si estetic...iar am noroc ca e pe interior; bandoul de plastic din exterior, cel de deasupra nr de inmatriculare montat in graba, se misca nefiind asezat perfect si nici strans cum trebuie...ba chiar am senzatia ca nu a fost inlocuit cu unul nou, desi in deviz era trecut....mi s-a spus ca e inlocuit.Am luat masina si mi-am vazut de drum, urmand sa o mai dichisesc eu ulterior! Per total calificativul e satisfacator spre bine, insa pentru o reprezentanta ma asteptam la perfectiune; fata de alte situatii care le-am mai citit, dar si unele povestite de prieteni, eu am avut doar mici neplaceri; cu toate astea le-am transpus aici sa le cititi si voi cei care ajungeti pe acolo cu probleme asemanatoare, si care sunteti "neexperimentati" in service-uri ca si mine, si sa fiti atenti! ...desi, va doresc sa nu fie cazul!
26 Ian 2010, 08:18
02 Feb 2010, 12:19
02 Feb 2010, 13:40
03 Feb 2010, 10:48
03 Feb 2010, 13:24
07 Feb 2010, 10:03
26 Apr 2010, 19:15
$1 scrie:$2alut,
Am o Fiesta care, acum ~ 1 an, a avut o problema la motor (la pistoane. scotea fum sub capota si un suierat).
Problema a fost "remediata" de ADA MOTORS (doar acolo a fost reparata masina in garantie - pt ca sunt din Braila)
Acum ~ 1 luna a reaparut problema. Ne mai fiind in garantie, am dus-o la service-ul unui prieten unde am aflat ca ADA MOTORS nu a facut decat sa puna un silicon, in loc sa repare.
Pe foaia de iesire din service apare reparatia completa cu piese schimbate ... nu silicon.
Firma la care muncesc prefera sa se duca la Focsani (desi e din Braila) cu tot parcul auto (Ford) pt acelasi motiv. Fura piesele din deviz si fac carpeli in loc.
26 Apr 2010, 19:23
$1 scrie:$2in cate am inteles, de la deschiderea service in braila au reusit sa schimbe toti angajatii. pe unele posturi si de 3-4 ori. am discutat su un om care a lucra acolo si-mi spunea ca vrea sa plece pentru ca are 4 ore pe cartea de munca. nici cu banii nu-i prea omora. pacat. nu prea poti sa ai pretentii de profesionalism in aceste conditii.
07 Aug 2010, 22:38
18 Aug 2010, 11:16
31 Aug 2010, 20:53
10 Oct 2010, 09:28
$1 scrie:$2e poate face in conditii bune o verificare pe tester a unui ford, eventual update de soft?
10 Oct 2010, 17:54
21 Dec 2010, 15:28
27 Dec 2010, 12:28
. Doar ca dupa un timp a venit unu si ma intrebat daca sunt interesat de masina. I-am zis ca astept sa se faca revizia la masina mea si ma lasat in pace dupa care am trecut si la un Kuga.
16 Ian 2011, 18:39
$1 scrie:$2u am facut doua revizii la ei ultima acum o saptamana, masina fiind in garantie extinsa. Am avut o problema la una din revizii dar o doamna draguta de acolo m-a ajutat si pana la urma totul a fost ok.
Am fost la ei sa imi schimbe un bec pe faza scurta si mi-au dat un voucher de 100 de lei.
Iar cand am fost la revizie in primavara asta mi-am facut de cap la greu intr-un Mondeo din showroom cu muzica, lumini alea alea si nu mi-a zis nimeni nimic. Doar ca dupa un timp a venit unu si ma intrebat daca sunt interesat de masina. I-am zis ca astept sa se faca revizia la masina mea si ma lasat in pace dupa care am trecut si la un Kuga.
16 Ian 2011, 18:53
28 Ian 2011, 18:45
03 Feb 2011, 18:00
28 Aug 2011, 14:04
20 Sep 2011, 15:36
26 Oct 2011, 08:14
29 Oct 2011, 13:53
26 Feb 2012, 16:18
29 Mar 2012, 17:15
06 Apr 2012, 10:14
$1 scrie:$2USINEEEEE ADA MOTORS BRAILA.PENTRU UN ORING SI DOUA COLIERE CARE M-AU COSTAT 5LEI (SE DEZAMORSA INSTALATIA DE ALIMENTARE) MA PUNEAU SA SCHIMB POMPA DE INALTE(70 MILIOANEEEE).AU TRECUT 2 SAPTAMANI SI MASINA MERGE FARA PROBLEME.
26 Ian 2013, 12:32
09 Sep 2013, 19:12
02 Apr 2015, 21:21