Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

08 Dec 2007, 02:54

Felicitari pentru masinuta!
In sfarsit au venit si pozele :)
Arata elegant cu tapiseria de culoare deschisa.

Nu i-ai pus mp3? :(
Ultima oară modificat de Fritz pe 09 Dec 2007, 16:22, modificat 1 dată în total.

08 Dec 2007, 13:00

la asa tapitzerie....as intra descult....:-)

nu?!

08 Dec 2007, 13:22

chiar reusita combinatia la tapiserie
felicitari de achizitie

09 Dec 2007, 01:21

Intr-adevar incredibil de frumoasa...combinatia de culori la interior bine reusita....

Sa o stapanesti sanatos...

09 Dec 2007, 17:34

Va multumesc tuturor pentru urari :)

09 Dec 2007, 19:13

Superba masina,s-o stapanesti sanatos.

09 Dec 2007, 19:28

Am voie s-o si critic sau numai s-o laud ? :P

09 Dec 2007, 19:31

Nu ţi-e frică că tapiţeria aia s-ar putea murdări EXTREM de uşor într-o ţară în care peste tot sunt numai noroaie şi şantiere?? În altă ordine de idei, arată superb!!

10 Dec 2007, 01:39

Cornel: se poate critica linistit! :)

vidanjoru: Ba da sunt convins ca se va murdari, dar o voi duce la curatat ;)

Fritz: mp3 ma gandesc la adaptor de ipod. Cel mai bine ar fi daca ar exista un astfel de adaptor pt. iPhone... caut solutii...

10 Dec 2007, 01:59

Ok, atunci :
-imi place : cum ii vine culoarea caroseriei (am mai vazut mai demult si stiu ca arata ok) + motorul (aici mergea o iconita care saliveaza)
-critic : combinatia de culori de la interior. da asta tine de gusturi, ata ete :)

adaptor pt ipod este scumput, cam 500 ron cica, dar are avantajul ca iti permite sa controlozei next/prev din comenzile de langa volan.

PS de unde si pana unde poze execrabile...?

19 Dec 2007, 03:38

Intre timp am implinit 2000km, si am inceput sa o urc putin in ture pana pe la 3500-4000rpm, acolo unde-i place :) mai mult nu incerc pana nu trec de 5000km. Trage foarte bine, imi place mult acest motor...

A mai venit si Mosu pe la Cluj si a dotat-o cu un set complet de aparatoare de noroi fata / spate si niste senzori de parcare no-name.

19 Dec 2007, 04:40

Arata super interiorul, iar cotiera se incadreaza perfect...
Felicitari!

19 Dec 2007, 13:22

Cat a costat? Este foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.

31 Dec 2007, 16:08

Fetele de usi sunt imbracate in ceva? Nu-mi dau seama din poze. Eu am trendul si e plasticul ala tampit si ieftin pe usi.

31 Dec 2007, 17:23

Dap, la Ghia fetele de usi sunt imbracate partial cu acelasi tip de tapiterie de pe scaune.

07 Ian 2008, 14:30

Sorry, am lipsit ceva vreme de pe forum... intr-adevar fetele de usi sunt imbracate cu tapiterie dar numai o zona mica.

Intre timp am ajuns la 4000km, si am facut niste trasee frumoase Cluj-Suceava si inapoi.

Astept primii greierashi :)

14 Ian 2008, 19:54

Asta e motorul care ma interesa si pe mine. Poti sa ne spui mai multe despre el ? Cum stai acum cu consumul ?
Cat a costat masina in configuratia asta?

14 Ian 2008, 20:31

Mie mi-e milă de tapițeria aia cu jegul de pe vremea asta. Cum te descurci la capitolul ăsta ?

15 Ian 2008, 12:32

@Rumburak: Motorul de 2.0 mi-a lasat o impresie foarte placuta.
Pentru un motor pe benzina trage binisor si la turatii joase. Mi se pare ca in plaja de 2000-3000rpm se compora ca si un 1.4i (cu care il compar de pe un Peugeout206, cu cuplul maxim la 2800)
Insa cuplul maxim fiind la 4500rpm trebuie turat bine ca sa te bage serios in scaun, lucru pe care inca nu l-am facut cum trebuie, inca sunt in rodaj, am cam 4000km si am inceput sa-l duc pana pe la 4000 rpm.
Turatii mai mari incerc doar dupa 5000km.
Din cate vad pana acuma condus sportiv ar fi: de pe la 3500-4000rpm, schimbat in treapta superioara la 6000rpm.
In alta ordine de idei, mi-e destul de greu sa pornesc de pe loc fara sa rup aderenta (mai ales pe asfaltul asta rece, cu cauciucuri de iarna cu tot)
Daca nu esti atent si accelerezi ca nebunu ai toate sansele sa rupi aderenta si in treapta 2 si 3. Trebuie avut mare grija mai ales la iesirea din curbe stranse unde poti determina subvirare (ar fi fost fain un 4x4).

Consumul nu l-am urmarit la sange, ma mai uit sporadic pe CDB:
- cam 12-13l in Cluj la ore de varf
- cam 9-10l in Cluj in weekend
- cam 7l afara din oras.

Nu e masina economica, nici nu m-am asteptat sa fie. Chiar, de curiozitate, a ta cat papa?

@alexandrusavu: Cu tapiteria asta e, trebuie avut grija pe cat posibil, mai ales pe vremea asta, totusi nu e chiar asa sensibila si se curata relativ usor.

15 Ian 2008, 13:52

Am o intrebare: cati km ii faci tu rodajul?
Ca vad ca ai ajuns la 4000 si zici ca tot o menajezi. Nu e cam mult?

15 Ian 2008, 21:17

Referitor la rodaj eu am primit recomandarea sa explorez toata gama de turatii fara sa fortez insa. Asta inseamna fara porniri de pe loc la turatii mari si fara franari bruste. Asta doar in primii 1000-2000 km. Mi se pare o abordare normala avand in vedere ca motoarele moderne nu necesita rodaj.
Da, masinile cu motor pe benzina tind sa rupa aderenta la pornirea de pe loc mai degraba decat dieselurile. Iarna fenomenul e si mai vizibil. E important aici si comportamentul cutiei de viteze in prima treapta.
In viraje e bun ESP-ul si controlul tractiunii.
La consum specificatiile oficiale suna asa: 10.6/6.2/7.8 la Honda si 9.8/5.4/7.1 la Ford (urban/extraurban/combinat).
Intradevar, la mine am observat pe computer un consum mai mare cu aproximativ 1l/100km fata de ce ai vazut la tine.
La caracteristici tehnice stam pe aproape (se justifica la Honda consumul nitel mai mare):
Ford Focus:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1330 kg, 0-100 kmh - 10,7s
Honda Accord:
155CP la 6000 rpm, 190 Nm la 4000 rpm, masa~1421 kg, 0-100 kmh - 9s
si
Ford Mondeo:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1490 kg, 0-100 kmh - 9,9s (Mondeo are probabil cutia de viteze etajata diferit - de aici timpul mai bun ca la Focus)
Consum Mondeo: 11.2/6.0/7.9 l/100km

15 Ian 2008, 21:38

$1 scrie:$2eferitor la rodaj eu am primit recomandarea sa explorez toata gama de turatii fara sa fortez insa. Asta inseamna fara porniri de pe loc
Ford Focus:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1330 kg, 0-100 kmh - 10,7s
Honda Accord:
155CP la 6000 rpm, 190 Nm la 4000 rpm, masa~1421 kg, 0-100 kmh - 9s
si
Ford Mondeo:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1490 kg, 0-100 kmh - 9,9s (Mondeo are probabil cutia de viteze etajata diferit - de aici timpul mai bun ca la Focus)
Consum Mondeo: 11.2/6.0/7.9 l/100km


Ai cam gresit specificatiile acc 0-100 pentru cutie normala este 9.3 la Focus si mi se pare ca si greutatea e un pic mai mare.

15 Ian 2008, 22:58

Ai dreptate, am luat datele de la modelul cu cutie automata.
Scuze. Asadar:
Ford Focus:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1377 kg, 0-100 kmh - 9,3s
Honda Accord:
155CP la 6000 rpm, 190 Nm la 4000 rpm, masa~1421 kg, 0-100 kmh - 9s
Ford Mondeo:
145CP la 6000 rpm, 185 Nm la 4500 rpm, masa~1490 kg, 0-100 kmh - 9,9s

16 Ian 2008, 03:17

$1 scrie:$2i cam gresit specificatiile acc 0-100 pentru cutie normala este 9.3 la Focus si mi se pare ca si greutatea e un pic mai mare.


Asa e 9.3 acceleratia, dar greutatea e corecta 1370kg, e grea masina asta e...

16 Ian 2008, 03:22

$1 scrie:$2m o intrebare: cati km ii faci tu rodajul?
Ca vad ca ai ajuns la 4000 si zici ca tot o menajezi. Nu e cam mult?

Cam la 5000km termin rodajul. Am facut (si urmeaza sa fac) asa:
- primii 1500km - intre 2000-3000rpm
- pana la 2500km - max 3500rpm
- pana la 3500km - max 4000rpm
- pana la 4500km - ocazional urc pana la 4500rpm
- pana la 5000km - ocazional urc pana la 5000rpm
- dupa 5000km - ii dau in gura :)

16 Ian 2008, 11:18

Cata rabdare ai...

16 Ian 2008, 12:43

Io zic ca nu strica daca mai restrangeai intervalele alea. gen 2500km - max 4000 rpm.

16 Ian 2008, 12:49

E foarte bine cum face...Si nici nu mi se pare asa greu, pt ca oricum in traficul de zi cu zi masina trage destul de bine pana n 4000-4500.

16 Ian 2008, 12:52

Cel mai bine si mai bine ar fi sa mearga asa tot timpul ...
Garantat motorul va tine 20 de ani !
:D

Re: Ford Focus Ghia 2007 Sedan DuratecHE 2.0 16V 145CP

06 Mai 2008, 08:40

Un mic update la 8000km.

S-a intamplat si primul eveniment neplacut: straduta pe care incape doar o masina, trag pe dreapta sa las sa treaca un camion si ma agata in partea stanga, la bara din spate - zgarietura superficiala. Ma rog...

Alte probleme:
- schimbatorul revine la punctul mort din dreapta dar nu si din stanga, a mai avut cineva problema asta?
- troncanit de undeva din spate pe drumuri denivelate
Răspunde