Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
27 Noi 2007, 16:50
aici vroiam sa ajung.si sa demonstrez si sa intaresc ce am spus mai devreme.@ross:nu e obligatoriu sa raspunzi la intrebarea mea.
27 Noi 2007, 20:55
OAMENI BUNI!!!!
Dupa ce ca Ross face totul din proprie initiativa si fara nici un avantaj material, isi sacrifica din timpul sau postind pe forum, incearcind sa ajute pe cit poate...tot pe el il il luati la intrebari ??!!!!!!! E obligat omul sa dea explicatii fiecaruia in parte?!?
Scuzati-mi exprimarea..dar eu sa fiu in locul lui, mi-as baga picioarele si mi-as vedea de viata mea! Cum zicea cineva mai devreme, facerea de bine....
PS: Cine are cohones, sa mearga personal la CSD la sediu sa isi rezolve problemele. Sa-l ia pe dom patron la intrebari...
28 Noi 2007, 00:57
Eu nu pot decit sa-i multumesc lui Ross.
Am un necaz cu masina si am apelat la CSD prin el. E bine sa poti intra in service avind un contact mai "de suflet".
Iar Ross a raspuns din prima, fara resentimente in urma discutiilor de aici.
Si-a luat in circa o pozitie ingrata, sa fie interfata clubului cu firma la care lucreaza. Cred ca nu ii este usor.
Sper ca lucrurile - relatia CLUB - service CSD, sa evoluze normal in continuare, iar CSD sa fie din ce in ce mai bun.
Iar daca primeste si reactii negative la serviciile oferite, sa le inteleaga si unde este cazul sa corecteze ce e de corectat.
La urma urmei si noi si ei avem de cistigat.
Bafta tuturor si sa nu aveti nevoie de service decit la revizii
30 Noi 2007, 13:12
Salut
nu am mai intrat de mult pe forum si ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multe persoane interesate de calitatea serviciilor in Ro(domeniu in care lucrez si eu din pacate).
Mai devreme Cornel 01 era interesat de pretul manoperei in vest.
Din nefericire a trebuit sa apelez la un service Ford in Austria. Pretul 80E/h.......
In schimb pretul altor servicii ca de exemplu cele hoteliere sunt mai mici....... iar calitatea indiscutabila.
Hai sa ne mai gandim.
30 Noi 2007, 16:41
Ross, avand in vedere ca te numeri printre membrii mai vechi ai clubului (am observat ca luna asta ai implinit un an

), te consider mai degraba un coleg al nostru decat un angajat al CSD. Asa ca imi permit, in mod amical, sa-ti sugerez ceva. Atrage-i atentia sefului tau (ca de la angajat la patron, bineinteles), ca ar fi bine sa ia masurile necesare, astfel incat modul in care sunt tratati clientii in firma sa sa revina la cel care facuse din CSD cel mai apreciat service Ford din Bucuresti.
Iti spun asta pentru ca neplacerile cu care s-au confruntat in ultima perioada NFS, lucicop, popeye, coroborat cu aparitia noului service, ar putea avea ca efect pentru voi pierdera unui numar important de clienti din randul membrilor clubului nostru.
03 Dec 2007, 19:57
Mihai , ma poti ajuta cu o lista de asiguratori care au decontare directa cu voi fara accept de plata (daca aveti astfel de contracte; a.i. sa pot ridica masina din service imediat ce e gata) sau cu aia care se misca repede cu acceptul (asta inseamna inclusiv sa aibe linie directa cu voi pt rezolvarea problemelor, nu sa fiu eu intermediarul intre service si asig, cum am patit pana acum) ?
Sau e cineva de la voi care stie mai bine?
03 Dec 2007, 20:02
iti dau lista, nu e problema...
dar nu aveai masina in alt service? sa nu-mi spui ca iar....
BCR ASIGURARI, ALLIANZ, OMNIASIG, UNITA, ARDAF, RAI
mai adaug in lista maine dim daca e cazul
03 Dec 2007, 20:30
Am scos-o cu chiu cu vai.... ca si data trecuta, acum aproape un an.
Tocmai ca incerc sa nu repet experienta (care a tinut si de asigurator).
Nu, nu iar... dar desi sper sa nu mai fie cazul, prefer sa fiu precaut pt viitor... ma intelegi...
De BTA (Banca transilvania Asigurari) stii ceva cum stau fata de voi ?
Lista pe care mi-ai dat-o ce reprezinta ? Cei cu care aveti decontare fara accept, cei care se misca mai repede si sunt in leg mai directa cu voi, sau o lista generala cu cei cu care aveti intelegeri ?
03 Dec 2007, 22:34
$1 scrie:$2ti dau lista, nu e problema...
dar nu aveai masina in alt service? sa nu-mi spui ca iar....
BCR ASIGURARI, ALLIANZ, OMNIASIG, UNITA, ARDAF, RAI
mai adaug in lista maine dim daca e cazul
ARDAF? Esti sigur? Pt. mine ar fi o veste buna, dar la discutia facuta cu ocazia intalnirii de la service acum cateva luni, directorul mi-a spus ca au colaborari cu majoritatea, dar cu Ardaf nu.
05 Dec 2007, 02:10
Saptamana asta voi ajunge la FordCsd (sper) depinde de BCR Asigurari si de FordCsd
daca nu sunt super aglomerati si imi pot face o programare.
Trebuie schimbata / vopsita bara spate care a fost sparta in aceasta seara in urma unei lovituri din spate,
nimic grav,vinovatul a mers cu mine la Politie ,s-au facut actele necesare,ramane ca
maine sa ma duc la asigurator si pe urma la FordCsd.
Dupa aceasta vizita veti auzi si parerea mea ,absolut obiectiva
despre calitatea serviciilor. Am urmarit acest topic de la inceput si chiar am devenit curios
tocmai din aceasta cauza vreau sa ajung la FordCsd pentru ca intodeuna lucrurile bune /rele
dintr-un un service ii vor ajuta pe toti membrii acestui Forum sa ia o decizie cat mai aproape de adevar
in privinta calitatii serviciilor oferite de dealeri.
@ross
spune-mi te rog vopsitoria functioneaza ? aveti contract /decontare directa fara accept de plata cu BCR Asigurari ?
pot veni sa facem constatarea si sa circul in continuare cu masina iar cand bara va fi pregatita (vopsita )
sa vin sa o montam in ziua respectiva ? pt. ca nu vad ce sens ar avea sa stau cu masina in service atata
timp cat vopsirea /pregatirea barii nu necesita prezenta masinii. Daca imi poti da un pm cu mai multe
detalii (timp necesar,etc.) ar fi de mare ajutor.
Sper sa auzim lucruri bune despre FordCsd
07 Dec 2007, 12:47
Salutare tuturor!
Trebuie sa imi spun si eu impresiile despre Ford CSD de vreme ce am fost un client al lor. O Solenza cu un sofer mai naravas (il furase peisajul cu o alta Solenza rasturnata pe marginea drumului, uitand de cel din fata care eram eu; era si mult prea aproape de mine, caci "voia sa ma faca" dupa ale sale declaratii). De vreme ce m-am ales cu bara sparta hai pe forum sa vedem ce spun colegii despre service-uri. Puteam sa merg la Ploiesti sau chiar la Targoviste. Dar am vrut ce e mai bun. Am rezolvat-o cu CSD si am fost foarte multumit. Bara schimbata, vopsita, ireprosabil.
In momentul in care am lasat masina la ei, le-am sesizat un fasait in zona curelei de transmisie. Verdictul: pietricele si praf acumulate pe curea; mi s-a spus ca vor desface ce trebuie pe acolo si vor curata. Buuun.
Masina a fost lasata luni dimineata. Vineri dimineata sunt anuntat ca pot veni sa iau masina. Nu aveam timp sa ajung in Bucuresti, de aceea fratele meu urma sa o preia. Cand a ridicat masina i s-a spus ca nu au umblat la cureaua de transmisie deoarece nu are rost sa verifice un lucru care inca merge. Adica trebuie sa astept sa se strice de tot???
In legatura cu aceeasi problema ProLeasing Ploiesti mi-a spus ca este vorba de rola intinzatoare, despre care si importatorul a recunoscut ca are probleme.
ProLeasing Tgv s-a oferit sa verifice, pe garantie, ei fiind de acord ca este ceva in neregula.
Aceeasi pardalnica de rola a mai fost schimbata (mi-e si rusine sa spun) la 6 luni de la achizitionarea masinii.
Cat de curand treb sa ajung iar la CSD pt a inlocui tapiseria de la scaunul dreapta fata, pe care o astept sa soseasca (pe garantie, evident). Si atunci cred ca voi plati o ora de manopera ca sa verifice cureaua de transmisie si ce mai e pe acolo. In cazul in care nu ii pun la lucru pe mecanicii de la ProLeasing Tgv. Asadar, trei service-uri, trei opinii.
Apropos, Ross, daca nu deranjez, poti sa afli ceva de tapiseria mea? Stau cu scaunul desfacut in masina.
07 Dec 2007, 13:24
eeusebiu - exista decontare directa cu bcr. Se poate cum vrei tu dar trebuie sa stii ca pot aparea probleme la montare daca ai si altceva lovit/spart (armatura sau un suport bara)
Ca lamurire... ce inseamna decontare directa (conventie de colaborare): masina poate pleca din service numai in momentul in care asiguratorul a dat acceptul pt deviz, fara a se astepta plata facturii. Dar se asteapta totusi acceptarea devizului (asta include verificarea dosarului d.p.d.v. juridic si tehnic de catre asigurator).
Pentru societatile de asigurari cu care nu exista decontare directa, masina pleaca numai in momentul in care s-a facut plata.
07 Dec 2007, 13:45
17xvi - s-a trimis cererea de garantie si a fost respinsa pe motiv ca nu este defect de fabricatie. S-a trimis din nou (cu poze de data asta) si azi sau luni ar trebui sa avem raspunsul final de la Ford. Te va suna un coleg in momentul in care avem un raspuns.
07 Dec 2007, 13:52
Si in cazul in care raspunsul lor va fi acelasi (nu este defect de fabricatie) eu ce fac? Pt ca tapiseria era desfacuta doar putin in coltul dreapta iar unul dintre oamenii de la CSD a desfacut-o de jur imprejurul scaunului, asa cum este si acum. Doar nu eram nebun sa rup tapiseria de la o masina de 17000 de euro.
Nu stiu de ce am vaga presimtire ca o voi plati chiar eu din propriul buzunar.
07 Dec 2007, 14:56
17xvi....nu te enerva inutil....daca e asa cum spui tu si esti convins ca ai dreptate, mergi la service si spune cuvintele magice... PROTECTIA CONSUMATORULUI! Sa vezi cum se schimba atitudinea! Daca vin baietii veseli in control, se lasa invariabil cu amenzi, care depasesc ca valoare reparatia reclamata de tine. In plus, controlul nu se limiteaza la cazul reclamat de tine ci se verifica mai multe chestii legate de organizarea activitatii. Totusi incearca o rezolvare pe cale amiabila...e cel mai corect!
07 Dec 2007, 15:01
Nu sunt nervos, deocamdata. Sunt doar sictirit de situatia creata de masina mea cea noua. Si nu prea sunt genul care sa fac scandal. in plus, baietii de la CSD au rezolvat problema cu bara ireprosabil. Sunt doar curios cum ies din situatia cu scaunul, pt ca ei au rupt toate acele cleme de plastic atunci cand au desfacut tapiseria pt a fi fotografiata. Probabil au considerat ca importatorul va recunoaste ca defect de fabricatie fara probleme. Repet: o singura clema din aceea de preindere era rupta cand am ajuns la CSD.
07 Dec 2007, 15:29
$1 scrie:$2b]17xvi....nu te enerva inutil....daca e asa cum spui tu si esti convins ca ai dreptate, mergi la service si spune cuvintele magice... PROTECTIA CONSUMATORULUI! Sa vezi cum se schimba atitudinea! Daca vin baietii veseli in control, se lasa invariabil cu amenzi, care depasesc ca valoare reparatia reclamata de tine. In plus, controlul nu se limiteaza la cazul reclamat de tine ci se verifica mai multe chestii legate de organizarea activitatii. Totusi incearca o rezolvare pe cale amiabila...e cel mai corect!
I-am raspuns omului in ce stadiu se afla comanda lui de garantie si atat. Asta ii pot spune in acest moment si o sa vedem mai departe...
So... de unde pana unde protectia consumatorului si alte chestii?
10 Dec 2007, 13:11
Salutare ppl....uite ca nici nu am luat-o bine si am patit pocinogu', tot la bara din fata. Simbata am iesit un pic cu prietena, am ras o bericica, si normal am lasat-o pe ea sa conduca; ajunsi acasa, incarca sa vare masina in parcare, dar problema, un bolovan cu un Matiz si-a pus "capacelu" taman in fata locului meu de parcare, exact cam pe unde se ingusta aleea, finalul....prietena mea il agata pe nea Caisa ala cu taraboanta lui, cu rezultatul ca bara mea s-a ales cu o prea frumoasa "zbenghe", adica are o zigirietura destul de sanatoasa pe partea stinga; mentionez ca este vorba numai de bara. Problema e ...cum naiba reusesc sa o dreg? Merge sa o "ajunstez" cun un spray ceva?
@ Ross, pls advice
10 Dec 2007, 13:16
Merge "ajustata" dar o sa se vada... nu ai cum sa o faci sa nu se cunoasca.
Mai trebuie sa nimeresti si vopseaua potrivita + lac.
Eu iti recomand casco (vopsit bara fata)
10 Dec 2007, 13:42
Ross, multzam pentru raspunsul rapid. Eu am CASCO la ASIBAN, lucrati cu ei direct? Si cam in ce perioada se poate remedia situatia? Daca ajung la voi vreau sa imi montez aparatorile de noroi si un scut metalic; din ceea ce am citit pe forum parerile sunt impartite in ceea ce priveste un scut metalic la "benzinare" tu ce zici? Am piselele luate de la Forcar, dar nu am avut timpul efectiv sa trec pe la service, acum se pare ca sunt nevoit
10 Dec 2007, 18:56
Pt Ross: ce se aude cu tapiseria mea? Urma sa fiu anuntat vineri sau azi.
11 Dec 2007, 00:42
Am vb cu ross la telefon si am stabilit o intalnire maine dimineata pentru o verificare cu okazia implinirii a 125.000 km, si pt schimbat distributie.
O sa postez impresii dupa vizita.
Toate bune!
11 Dec 2007, 01:40
@ross: voi aveti deschis si sambata pt ca as vrea sa imi fac o programare pt un schimb de lichid de servo. e deja innegrit rau si a inceput sa scoata niste sunete servo, asa ca poate se rez cu schiumbarea lui.
11 Dec 2007, 22:07
Offf...nu am ajuns la service pentru banalul motiv ca nu m-am trezit.

(
Sorry ca nu am putut sa vin cu impresii.
12 Dec 2007, 00:26
Sambata nu e deschis... sorry
14 Dec 2007, 17:49
fratilor, am fost si eu la minunatul service.......o zgarietura a durat la ei 12 zile. e drept ca era putin infundata, repet...putin...., aripa fata( nu trebuia schimbat absolut nimik)...dar totusi...12 zile?????/?nu mai calc pe acolo......
14 Dec 2007, 18:24
Stai linisti ca si la Romcar dureaza la fel sau mai mult.
A mea e dusa pe 4 dec si cica acum o asambleaza.
Macar a iesit bine?
17 Dec 2007, 11:58
peste tot dureaza mult . daca a iesit bine si-ti place eu zic sa te bucuri ..... in alte parti dureaza si mai mult :d
18 Dec 2007, 10:55
a iesit bine, nimik de zis...dar tot mi se pare ca a durat cam mult pentru o zgarietura, ca nu au avut de schimbat nimik la ea...si asta mai ales ca dupa 5 zile ce am dus-o la ei am sunat si au zis ca ,,acu o baga in lucru,,

. Asta e ...bine ca s-a terminatsi oricum nu voi mai merge acolo... sper sa nu fie nevoie, de altfel........am auzit ca cei de la colina se poarta mai altfel cu oamenii, si poate ca atunci cand iti fac programare, a doua zi se apuca de ea....
18 Dec 2007, 11:01
danybo probabil ca se poarta altfel . vezi cazul meu . m-am dus acolo ca mi-au promis ca masina se face garantat pana pe 15 decembrie . pana azi nici macar piesele nu au venit la ea . asa ca in fond totul este dupa cum iti este norocul .
poate eu sunt un caz izolat si sper sa raman asa .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.