Schimbati subiectul din "BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti" in "Clubul nemultumitilor". Zau ca merita.
De vreo 9 ani, dupa o problema cu ATI Iasi (postarea e pe pagina 3 a topicului dedicat ATI), n-am mai intrat in vreun service Ford, am fost doar la Bosch Car Service, nu din alte motive ci pentru ca era un service la mai putin de 500m de casa.
Mi-au reparat atunci conducta de la servodirectie inlocuita de ATI si care a tinut doar cateva saptamani. Nici o problema de atunci cu conductele si pompa de la servodirectie (aveau unii grija ca e pe duca).
Dar, anul asta apare o problema la cutia de viteze si pentru ca niste service-uri specializate in cutii de viteze m-au refuzat (cica nu repara "robotizate"), m-am dus la Ford, ca doar ei au fabricat-o si ar trebui sa stie sa o repare.
Asadar, pe 3 iulie am ajuns la BDT, dupa o programare facuta cu o saptamana inainte.
Ii explic receptionerului problema, noteaza foarte atent, apoi astept peste o ora fata de ora programata pentru ca au o problema cu o alta masina intrata in service inaintea mea. De parca au un singur mecanic si un singur elevator.
Dupa ce in sfarsit a fost introdusa in service, mi-a fost inapoiata cu concluzia ca actuatoarele de la cutia de viteze nu mai functioneaza corect, asa spun erorile din computerul de bord.
Cica problema s-ar putea rezolva dar costurile sunt mai mari decat valoarea masinii si nu-mi poate garanta nimeni ca rezultatul va fi pozitiv. Interesant, service Ford care nu poate garanta o reparatie la un Ford.
Am incercat sa-i explic persoanei in cauza ca dupa pornirea de pe loc actuatoarele functioneaza OK, nu par a avea probleme si ca erorile din computerul de bord ar putea fi de la niste probleme mai vechi si nu au fost sterse de cei care le-au rezolvat (Ford Iasi).
Am fost refuzat, mi s-a recomandat sa vand masina sau sa o dau la RABLA, cica asa fac aceste cutii de viteze, nu mai merita reparatia.
Am intrebat si cum functioneaza ambreiajul, cine-l actioneaza. Mi s-a spus ca e miscat de niste parghii, nu e cu ulei ca la DSG sau altele.
Am platit si am plecat.
Pana la urma merg la alt Bosch Car Service si (asa cum ma asteptam) acolo a fost schimbat ambreiajul. A fost schimbata si o pompa de ulei care n-ar trebui sa existe dupa parerea specialistului BDT, care spunea ca ambreiajul este actionat de niste parghii.
Intre timp am facut vreo 2.000km, cutia de viteze functioneaza ca noua.
Pe adresa de e-mail "office@bdt.ro" am reclamat situatia si am cerut banii inapoi, ceea ce s-a si intamplat "in urma analizarii solicitarii".
Nu mai mergeti la BDT Bucuresti (ala de langa lacul Morii), ca aia va recomanda sa vindeti masina sau sa o dati la RABLA.
$1 scrie:$2daca cineva are 1 email de la conducerea de top a BDT, rog PM.
Eu am scris pe adresa de pe site-ul lor, adica
office@bdt.ro