18 Ian 2008, 13:10
18 Ian 2008, 13:12
$1 scrie:$2u e caz izolat....iti pot da mai multe exemple....dar.....nu ar fi frumos din partea mea....iti pot spune ca masuri nu s`au luat.....ca personal au......masina mea a intrat pe la 4:45 si a iesit pe la 5:30......si tot mi se pare exagerat de mult.....pt ce au facut....cica au "reglat" frana de mana....dar sa dureze 45 minute??????? cam mult.....si tot ingheata, desi ei mi`au garantat ca nu mai ingheata!!
sunt doar neseriosi.....si nesimtiti....nu le pasa de oameni.....cred ca au avut niste "prieteni" ce aveau nevoie de reparatii!!
LE: ca tot esti sef service ford......zi`mi te rog.....Frana de mana daca imi ingheata.....nu e considerat defect de fabricatie si ar trebui remediat pe garantie??? Masina are 1 an si 32.000km! Am "testat" frana la diferite fieste si nu ingheata.....
18 Ian 2008, 13:24
18 Ian 2008, 13:24
$1 scrie:$2ezi tu ,,cand cumparam autovehicule noi ,,mai ca nu ni se astern petale de trandafir la picioare si dupa ce ai achizitionat masina esti tratat ca un intrus,astepti de iti creste barba si masina nu se misca din parcare,vine un mecanic ,se urca in masina si nici macar nu asteapta sa se stinga martorul de la bujii (vb de diesel) da la automat si incepe cursa contratimp de a intra pe usile halei.Dupa toata povestea iti lipesc husele acelea magnetice contra zgarieturilor accidentale,pai mai fratilor daca eu am aripile murdare si ei imi pun husele peste mizerie dup care incep sa se frece pe ele ...,oare ce se intampla cu lacul?? Si apropos de castig din consumabile service(lavete,spray,etc.) nu imi spune ca astea nu sunt amortizate ,ca dupa cate stiu eu sunt destul de scumpe.Nu contest faptul ca tu incerci sau poate chiar o faci ,,ma refer la satisfactia clientului dar majoritatea nu au nici cel mai mic stres.Si de aici incep si curg reclamatiile...nu cred ca trebui sa dau nume pt. ca deja sunt pe liste.Te poti uita prin post-uri si gasesti o gramada.
18 Ian 2008, 13:40
18 Ian 2008, 13:53
$1 scrie:$2konector: eu iti tin partea (se pare ca acolo la tine se incearca cu adevarat) dar am impresia ca nu ai avut probleme cu service-urile; parca refuzi sa crezi ca se pot intampla asa "grozavii" si ca nu se insista in remedierea lor.
18 Ian 2008, 14:07
$1 scrie:$2$1 scrie:$2konector: eu iti tin partea (se pare ca acolo la tine se incearca cu adevarat) dar am impresia ca nu ai avut probleme cu service-urile; parca refuzi sa crezi ca se pot intampla asa "grozavii" si ca nu se insista in remedierea lor.
Eu ce spun spun din punctul meu de vedere. Acuma probleme cu service-urile nu am avut numai cu unu singur zilnic ce il am in subordine. Sunt unele chestii care mi se par exagerate pentru ca fac comparatia cu modul in care lucrez eu si nu imi vine sa cred ca ii dracul chiar asa negru. Am auzit si clienti de-ai mei hulindu-ma pe acolo sau pe acolo. Uite un exemplu acum recent: o doamna suna la receptie tinichigerie in data de 3 ianuarie ca are parprizul fisurat. Receptionerul spune ca o poate programa candva pe data de 14 pentru ca nu este parbrizul pe stoc. Doamna suparata trimite mail la relatii cu clientii si spune ca ne batem joc de ea ca am programat-o in 14 februarie. Cei de la relatii cu clientii ma contacteaza si ma intraba care e situatia, o sun pe doamna si imi spune ca da ca a inteles ea gresit, dar in continuare trimite mail la relatii cu clientii in care spune ca este nemultumita de serviciile noastre. Acum eu ce pot sa fac, e un client pe care nu pot sa-l multumesc orice as face. Parbriz inainte de 14 ianuarie nu aveam de unde sa ii aduc mai ales ca era chiar dupa sarbatori ...
Ce vroiam eu sa spun e ca nu contest ca existe aceste probleme, departe de mine acest gand, sunt prea multi care spun ca sunt probleme incat sa zici ca sunt toti nebuni.
18 Ian 2008, 14:14
18 Ian 2008, 14:17
18 Ian 2008, 14:24
18 Ian 2008, 14:44
$1 scrie:$2$1 scrie:$2konektor... esti copil mic... si nu o spun ca jignire...
...
Cornel sunt director de service la una dintre reprezentatele din tara deci acuma chiar mic copil nu stiu daca sunt. Ideea e ca baietii aia de la relatii cu clienti care tu zici ca nu fac nimik sa stii ca chiar devin incomozi in situatii d-astea in care se sare calul. Nu pot sa zic despre altii probabil ca si eu am marja mea de clienti nemultumiti pe care nu am putut dintr-un motiv sau altul sa le satisfac cerintele. Tocmai d-asta am zis ca exista piata cu libera concurenta. Am oameni care s-au dus in Ungaria sa-si faca reviziile si au venit plangand inapoi, dar astea sunt cazuri izolate.
Baietii de la relatii cu clientii fac statistici non stop ca doar de asta sunt platiti si cand sunt intalnirile cu dealerii se pun pe masa.
Pe mine ma deranjeaza ca se creeaza asa o atmosfera d-asta mai mult decat tensionata si tot ce inseamna dealeri ford in romania sunt de k... Daca esti atat de nemultumt de ce nu faci reparatiile in alta parte decat la un dealer Ford? Preturile sunt sigur ca sunt mai mici (dar garanjele in care iti bagi masina si sculele si documentatiile ma cam indoiesc ca se ridica la acelasi nivel, aici platesti diferenta). Daca crezi ca nu am dreptate chiar te rog sa-mi spui unde gresesc in modul de gandire.
Bafta,
18 Ian 2008, 15:17
$1 scrie:$2Ce intelegi tu prin inghetat? Au inghetat cablurile pentru ca a fost frig afara? Ai circulat pe drumuri cu umezeala multa si peste noapte au inghetat cablurile de frana de mana? Daca da atunci sa stii ca nu tine de garantie (nu e vina producatorului ca afara-i frig ...). Daca "ingheata" in sensul ca ti se blocheaza frana din alte cauze, trebuie cautate aceste cauza si vazut care este solutia. Piesa se schimba in garantie daca este defect de fabricatie, nu se schimba ca au intervenit factori externi care au deteriorat-o (apa, frig, ai agatat cablurile etc). Asa prin "corespondenta" nu ma pot pronunta daca este sau nu caz de garantie.
18 Ian 2008, 16:12
18 Ian 2008, 16:49
$1 scrie:$2i sufragerie mare inseamnaIdeea e ca daca iti cade un pom pe masina tot garantie este? E acelasi lucru cu apa de pe drumuri.
18 Ian 2008, 16:50
$1 scrie:$2i sufragerie mare inseamnaIdeea e ca daca iti cade un pom pe masina tot garantie este? E acelasi lucru cu apa de pe drumuri.
19 Ian 2008, 13:05
19 Ian 2008, 14:23
19 Ian 2008, 14:57
19 Ian 2008, 20:30
19 Ian 2008, 20:33
19 Ian 2008, 21:05
$1 scrie:$2ff-topic:
Alooo, domnilor... Haideti sa definim garantia asa cum trebuie:
la toti producatorii de masini inseamna inlocuirea pieselor/subansamblelor defectate ca urmare a unor defecte de fabricatie, vicii ascunse de material, etc.
Ce treaba au formarea unui dop de gheata la cablul franei de mana, stricarea stergatoarelor (ca le-am stricat pornindu-le cand erau lipite de ger de parbriz), cuiul din roata, criblura din parbriz, etc cu garantia??? Mai ramane sa-i punem sa ne spele si masinile, ca si asta tine tot de garantie.![]()
......
19 Ian 2008, 21:16
19 Ian 2008, 21:18
20 Ian 2008, 14:19
$1 scrie:$2ff-topic:
...
Si acum eu propun sa revenim la oile (a se citi topicul) noastre, cu problema de la Romcar.
konektor s-a trezit exact ca oita intre lupi si nici macar pe o problema a lui, dar am primit un PM de la cineva pe care il rog pe aceasta cale sa inceapa un topic legat de prestatiile service-ului din Arad.
E OK?
20 Ian 2008, 14:37
20 Ian 2008, 17:08
20 Ian 2008, 17:28
$1 scrie:$2m fost mutati pe alt topic tocmai ca sa nu mai fim la "1000 de km"....
Fara suparare, eu unul ma simt jignit de postul tau.
1. Asa este, nu trebuie periat nimeni. Stim sa citim.
La schimbul meu de discuri de frana ce paragraf din "Garantie" iti convine sa aplici daca as veni la tine in Service ?
2. "Cauza nu prea imi este clara...". STOP. E caz de garantie sau NU !!!
3. Esti glumet. Sahara si Gobi se scriu cu majuscule. In rest NO COMMENT !!!
4. Multumim de sfaturi.
5. N-am inteles poate poti fi mai explicit.
6. Mutat fiind la alt topic nu mai esti offtopic si "lopata" nu mai face obiectul discutiei
21 Ian 2008, 12:32
21 Ian 2008, 12:42
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u e caz izolat....iti pot da mai multe exemple....dar.....nu ar fi frumos din partea mea....iti pot spune ca masuri nu s`au luat.....ca personal au......masina mea a intrat pe la 4:45 si a iesit pe la 5:30......si tot mi se pare exagerat de mult.....pt ce au facut....cica au "reglat" frana de mana....dar sa dureze 45 minute??????? cam mult.....si tot ingheata, desi ei mi`au garantat ca nu mai ingheata!!
sunt doar neseriosi.....si nesimtiti....nu le pasa de oameni.....cred ca au avut niste "prieteni" ce aveau nevoie de reparatii!!
LE: ca tot esti sef service ford......zi`mi te rog.....Frana de mana daca imi ingheata.....nu e considerat defect de fabricatie si ar trebui remediat pe garantie??? Masina are 1 an si 32.000km! Am "testat" frana la diferite fieste si nu ingheata.....
Ce intelegi tu prin inghetat? Au inghetat cablurile pentru ca a fost frig afara? Ai circulat pe drumuri cu umezeala multa si peste noapte au inghetat cablurile de frana de mana? Daca da atunci sa stii ca nu tine de garantie (nu e vina producatorului ca afara-i frig ...). Daca "ingheata" in sensul ca ti se blocheaza frana din alte cauze, trebuie cautate aceste cauza si vazut care este solutia. Piesa se schimba in garantie daca este defect de fabricatie, nu se schimba ca au intervenit factori externi care au deteriorat-o (apa, frig, ai agatat cablurile etc). Asa prin "corespondenta" nu ma pot pronunta daca este sau nu caz de garantie.
21 Ian 2008, 13:14
$1 scrie:$2
....
. Asa prin "corespondenta" nu ma pot pronunta daca este sau nu caz de garantie.