Dealerii Ford din Romania
Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de Cornel001 » 04 Feb 2008, 16:25
"pai crezi ca se justifica sa aduci un furtun de 5 EUR la urgenta, cu avionul?? "
Dupa ce o sa te alerg cu bata prin curtea service-ului ca sa-mi faci masina mai repede, sa vezi tu ce justificat o sa ti se para.
Mama ce poti sa ma enervezi.
Dupa ce o sa te alerg cu bata prin curtea service-ului ca sa-mi faci masina mai repede, sa vezi tu ce justificat o sa ti se para.
Mama ce poti sa ma enervezi.

Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
-
Cornel001 - Membru Belit
- Mesaje: 6779
- Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
- VIN:
de KAP » 04 Feb 2008, 18:51
Cred ca orice service ar trebui sa aiba un stoc de siguranta la piesele care au garantie-tocmai pentru ca au garantie....Si in orice service se stie foarte bine care sunt piesele solicitate cel mai des...tocmai pentru ca le trec prin mina toate tipurile de masini.
Dar eu inca nu am ajuns la service asa ca ....Ce m-a deranjat pe mine foarte tare la dealer-ul meu a fost faptul ca au mintit (sau poate nu au fost informati corect) din prima zi.Pina cumperi masina iti promit marea cu sarea dar dupa semnarea contractului se schimba treaba.Mi-au adus masina mai tirziu decit au promis(dar in termenii contractului),au trecut 45 de zile pina am vazut cartea masinii sa o inmatriculez-bineinteles ca mi-au dat alte numere rosii dupa ce i-am facut cu ou si cu otet-,inca nu am cardul de la Ford suport-cica nu a ajuns inca,se fac greu...ce sa mai zic?Adevarul e ca nu ma asteptam la toate astea de la o firma care se respecta!
Dar eu inca nu am ajuns la service asa ca ....Ce m-a deranjat pe mine foarte tare la dealer-ul meu a fost faptul ca au mintit (sau poate nu au fost informati corect) din prima zi.Pina cumperi masina iti promit marea cu sarea dar dupa semnarea contractului se schimba treaba.Mi-au adus masina mai tirziu decit au promis(dar in termenii contractului),au trecut 45 de zile pina am vazut cartea masinii sa o inmatriculez-bineinteles ca mi-au dat alte numere rosii dupa ce i-am facut cu ou si cu otet-,inca nu am cardul de la Ford suport-cica nu a ajuns inca,se fac greu...ce sa mai zic?Adevarul e ca nu ma asteptam la toate astea de la o firma care se respecta!
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
- KAP
- Incepator
- Mesaje: 66
- Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
- Localitate: Mangalia
- Maşina:
de KAP » 04 Feb 2008, 20:37
Te rog lumineaza-ma,Konektor :ce inseamna "prima revizie (2500 km) la vedere " ?
Adica eu merg la service Ford,ei imi iau masina si doar se uita la ea?Nu ii verifica nimic,nimic? Ca eu asa am inteles de la domnisoara dealer...
Adica eu merg la service Ford,ei imi iau masina si doar se uita la ea?Nu ii verifica nimic,nimic? Ca eu asa am inteles de la domnisoara dealer...
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
- KAP
- Incepator
- Mesaje: 66
- Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
- Localitate: Mangalia
- Maşina:
de KAP » 04 Feb 2008, 21:47
Nu cred ca am sa ajung tocmai la Konektor pentru inspectia de 2500 km -desi am promis ca am sa incerc-dar cind am drum in Ardeal voi trage o fuga si pe la el...macar sa il cunosc pentru ca trebuie sa fii tare curajos sa spui pe forum ca esti director de service cind toti suntem nemultumiti de ceva .
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
- KAP
- Incepator
- Mesaje: 66
- Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
- Localitate: Mangalia
- Maşina:
de bogda1313 » 05 Feb 2008, 00:59
Azi am primit prin posta chestionarul privitor la cat de multumit sunt de relatia mea cu dealerul Ford
.
La capitolul "Sugestiile dumneavostra" am scris asta:
"Principalul aspect ce consider ca merita a fi imbunatatit este cel legat de relatia dealer-client. Si ma refer aici la faptul ca suntem considerati clienti numai pana in momentul in care confirmam plata masinii. Dupa acest moment practic nu prea mai existam. In cazul meu, nemultumirea a constat in faptul ca nu am primit (fara sa cer si sa insist) nici un fel de informatire privitoare la stadiul de fabricare al masinii (a intrat in fabricatie la data de…, I s-a alocat VIN, a sosit in tara etc). La fel dupa ce am intrat in posesia masinii. In afara de telefonul prin care eram anuntat sa vin sa iau cartea de identitate, nimic. Nimeni care sa te intrebe daca esti multumit de cum merge masina, “va mai putem ajuta cu ceva” etc, lucruri care conteaza extraordinar de mult pentru un client. Si inca nu am ajuns (multumesc lui Dumnezeu) la service, unde problemele se complica de X ori.
Si de aceea cred ca putin mai multa implicare la nivel de Romcar, dealeri locali si service-uri, precum si o stransa legatura cu comunitatea posesorilor de Ford - vezi http://www.clubford.ro - comunitate care se implica sufleteste si nu numai (intalniri, sfaturi, ajutor tehnic), ar duce la o mult mai buna reprezentare si imagine a marcii Ford in Romania. Cu rezultate pozitive si castiguri de ambele parti (dealer-client).
In speranta ca nu am scris aceste randuri in zadar, va urez o zi Fordmidabila."

La capitolul "Sugestiile dumneavostra" am scris asta:
"Principalul aspect ce consider ca merita a fi imbunatatit este cel legat de relatia dealer-client. Si ma refer aici la faptul ca suntem considerati clienti numai pana in momentul in care confirmam plata masinii. Dupa acest moment practic nu prea mai existam. In cazul meu, nemultumirea a constat in faptul ca nu am primit (fara sa cer si sa insist) nici un fel de informatire privitoare la stadiul de fabricare al masinii (a intrat in fabricatie la data de…, I s-a alocat VIN, a sosit in tara etc). La fel dupa ce am intrat in posesia masinii. In afara de telefonul prin care eram anuntat sa vin sa iau cartea de identitate, nimic. Nimeni care sa te intrebe daca esti multumit de cum merge masina, “va mai putem ajuta cu ceva” etc, lucruri care conteaza extraordinar de mult pentru un client. Si inca nu am ajuns (multumesc lui Dumnezeu) la service, unde problemele se complica de X ori.
Si de aceea cred ca putin mai multa implicare la nivel de Romcar, dealeri locali si service-uri, precum si o stransa legatura cu comunitatea posesorilor de Ford - vezi http://www.clubford.ro - comunitate care se implica sufleteste si nu numai (intalniri, sfaturi, ajutor tehnic), ar duce la o mult mai buna reprezentare si imagine a marcii Ford in Romania. Cu rezultate pozitive si castiguri de ambele parti (dealer-client).
In speranta ca nu am scris aceste randuri in zadar, va urez o zi Fordmidabila."
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
My site:
My site:
-
bogda1313 - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2569
- Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
de ghidioneanu » 07 Feb 2008, 17:40
intradevar , reactioneaza cu totul altfel cand e vorba de hartii scrise . Patru luni m-au purtat cu vorba cu o problemutza , dar dupa ce le-am trimis un fax cu o cerere , la nici macar 10 zile am primit raspuns scris cu Ok -ul lor .
Asa ca bombardati-i cu hartii , poate se eficientizeaza !
Asa ca bombardati-i cu hartii , poate se eficientizeaza !
Bei mori , nu bei tot mori !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
Asa ca bea destul , sa mori satul !
-
ghidioneanu - Ford Freak
- Mesaje: 144
- Membru din: 10 Mar 2007, 19:37
- Localitate: Iasi
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de KAP » 08 Feb 2008, 21:42
Inseamna ca eu trebuie sa le trimit un fax sa imi spuna cind imi soseste cardul Ford suport?Ca de 2 luni tot astept...
Focus New Trend Style 1.6/100CP,sea grey,4 usi
- KAP
- Incepator
- Mesaje: 66
- Membru din: 29 Noi 2007, 20:26
- Localitate: Mangalia
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de ella79 » 09 Feb 2008, 12:46
poti suna la dealerul de la care ai achizitionat masina si sa-l intrebi de cardul tau ford suport . numai asa te poti lamuri .
FORD FOCUS TREND 2007, 1,6 TDCi, 90 Cp, 4 doors, MOONDUST SILVER
-
ella79 - Ford Freak
- Mesaje: 186
- Membru din: 18 Mar 2007, 20:02
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de ggcatalin2 » 11 Feb 2008, 10:24
Cand nu mi-a sosit masina la timp,am sunat la dealer(Romcar Baneasa) si la importator(Romcar),ca sa aflu si eu ceva.Raspunsul lor a fost,incredibil,ca masina vine cum imi e norocul!Am martori care,dupa ce nu m-au crezut ca am primit raspunsul acesta,m-au insotit la dealer.Acolo am mai primit o data acelasi raspuns!Deci Romcar face afaceri la noroc!Eram curios daca,dupa ce am completat chestionarul lor,ma vor cauta.Nici o surpriza!N-am fost cautat!Si ,de fapt,masina a venit cu o luna intarziere!
Sunt Ford-ist din convingere,dar sunt,in mod clar,anti-Romcar!!!!!!!Si urmatoarele masini le aduc de la reprezentantele de dincolo!De ce sa-si bata joc astia de banii mei?
Sunt Ford-ist din convingere,dar sunt,in mod clar,anti-Romcar!!!!!!!Si urmatoarele masini le aduc de la reprezentantele de dincolo!De ce sa-si bata joc astia de banii mei?
- ggcatalin2
- Incepator
- Mesaje: 10
- Membru din: 11 Feb 2008, 10:02
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de mititelul » 18 Feb 2008, 20:32
probleme din astea sunt peste tot,credeti-ma! e strict o problema de profesionalism si de faptul ca iti place ceea ce faci! imi inchipui ca mecanicii, electricieni, vopsitori sunt dusi la cursuri! dar cred ca raman doar cu informatiile esentiale, restul invata pe parcurs! pacat ca invata pe masinile noastre!e vorba si de atitudine, daca te intereseaza ceva, te interesezi, citesti carti, intri pe internet, etc! si aici nu e vb numai de bani!daca vrei sa faci cariera si sa te caute lumea, inveti! ma gandeam ca firmele straine asigurarea calitatii are nivel fata de romania! dar m-am inselat! totul depinde de managerul firmei, acela ce are toata responsiblitatea desfasurarii activitatii! atata timp cat nu exista recompensari/ penalizari pt felul in care iti treaba nimic n-o sa schimbe! mai avem de invatat pana cand o reclamatie se v-a lua in serios! poate va plicitisesc cu ceea ce am scris! dar asta e parerea mea!
o zi buna tuturor!
o zi buna tuturor!
Ford Mondeo 1.8 125cp 2004
WF04XXGBB43T47654
WF04XXGBB43T47654
-
mititelul - Ford Freak
- Mesaje: 185
- Membru din: 14 Apr 2007, 16:38
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
- VIN:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de Cornel001 » 20 Feb 2008, 14:55
Pun si aici:
Pt contact ford europa:
http://www.ford.co.uk/ns7/gen_contact/- ... t/-/-/-/-#
Jos de tot e un link :
Contact Ford Motor Company Limited by e-mail
Putem sa intrebam acolo unde sa trimitem plangerile, ca astia n-au nici un site dedicat pt toata europa.
Sa nu uitam sa le precizam sa nu ne trimita la importator pt ca ne trimit chiar in gura lupului.
Pt contact ford europa:
http://www.ford.co.uk/ns7/gen_contact/- ... t/-/-/-/-#
Jos de tot e un link :
Contact Ford Motor Company Limited by e-mail
Putem sa intrebam acolo unde sa trimitem plangerile, ca astia n-au nici un site dedicat pt toata europa.
Sa nu uitam sa le precizam sa nu ne trimita la importator pt ca ne trimit chiar in gura lupului.

Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
-
Cornel001 - Membru Belit
- Mesaje: 6779
- Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
- VIN:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de djxme200 » 20 Feb 2008, 21:26
Ce am observat e si ca nu au nici o treaba cu programarile din calculator..eu am fost vineri sa ma programez pentru schimbat bucse si cu ocazia asta sa intreb pe sefu de service daca e bara gata vopsita ca nu m-a sunat nimeni..a dat un telefon si i-au spus ca e gata bara, i-am zis ca oricum vin luni sa schimb bucsele si mi-a spus ca e ok, imi schimba bara atunci. Ajung luni la 14, imi zice mecanicu ca nu are timp sa imi termine masina si sa o iau marti dimineata, zis si facut. Marti dimineata ma suna de la receptie ca e gata masian, dar bara nu mi-au schimbato ca vopsisera o alta bara..(bara care trebuiau sa o puna pe masina era pe stoc de cand am fost prima oara la ei..aprox cu 1 luna inainte) am fost si am luat masina si m-a programat vineri sa mi-o schimbe..sper sa nu mai am si alte surprize..sa li se fi terminat vopseaua, sau vopsitoru sa fi cazut peste ea..
Ex-
Fiesta Mk7 1.25i Titanium
Fiesta Mk7 1.25i Titanium
-
djxme200 - 1nsane Member
- Mesaje: 1311
- Membru din: 10 Noi 2005, 19:58
- Localitate: Around the world..
- Maşina:
- VIN:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de roataderezerva » 21 Feb 2008, 14:02
Desi nu mi-as fi dorit niciodata sa fie nevoie sa postez aici uite ca totusi veni si randul meu, si asta dupa ce am trecut pe la o reprezentanta Ford de numai 3 ori pana acum.
Pe scurt, ma duc la service Proleasing Ploiesti marti sa rezolv niste probleme (distributie, schimb ulei). Nimic spectaculos pana aici. Numai ca ulterior (ieri) remarc ca imi lipseste suportul numar spate club ford
si in schimb am un frumos suport cu proleasing. Dupa ce m-am straduit atat sa fac si eu rost de suporturile astea m-au casapit astia de unul.
Sun, bineinteles, raspuns de la service ca s-a aruncat si ca punerea unui suport de numar de la ei face parte din politica lor.
Simt ca turbez nu alta
Au dreptate sau nu ? Ce sa fac ?
Pe scurt, ma duc la service Proleasing Ploiesti marti sa rezolv niste probleme (distributie, schimb ulei). Nimic spectaculos pana aici. Numai ca ulterior (ieri) remarc ca imi lipseste suportul numar spate club ford


Sun, bineinteles, raspuns de la service ca s-a aruncat si ca punerea unui suport de numar de la ei face parte din politica lor.
Simt ca turbez nu alta


Au dreptate sau nu ? Ce sa fac ?
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
-
roataderezerva - Ford Freak
- Mesaje: 171
- Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
- Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
- Maşina:
- VIN:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de Mihai L » 21 Feb 2008, 15:18
In cel mai rau caz ar fi trebuit sa ti-l dea pe celalalt.
Data viitoare le spui ca politica ta nu-ti permite sa le platesti reparatiile facute de service...

Data viitoare le spui ca politica ta nu-ti permite sa le platesti reparatiile facute de service...

Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de bogda1313 » 21 Feb 2008, 19:35
Ce nesimtiti. Asta se numeste furt. Nu au sub nici o forma dreptul sa-ti ia ceva de pe masina fara acordul tau.
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
My site:
My site:
-
bogda1313 - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2569
- Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
Re: Probleme generale cu reprezentantele Ford in Romania
de noctuidae10 » 21 Feb 2008, 19:45
Ca s-a fii multumit de service-uri la noi, trebuie sa-ti repari masina la un service care nu are mai mult de o luna de la deschidere,caci dupa' deja incep furaciunile si dealeri devin "plictisiti" de problemele clientiolor.
Un caz la serviceul Porsche (audi,skoda si seat) care l-am auzit de la unul care il are pe fratele lui acolo, lucreaza mecanic acolo:
Un Audi a venit cu motorul spart (crapat) la 60.000 km,in garantie.Dupe testele facute pt a afla cauza s-a ajuns la motivul ca uleiul din motor ierea cel din fabrica! nu i-se schimbase uleiul la revizii deloc!
Atunci ce s-a mai zic de profesionalism.....
Un caz la serviceul Porsche (audi,skoda si seat) care l-am auzit de la unul care il are pe fratele lui acolo, lucreaza mecanic acolo:
Un Audi a venit cu motorul spart (crapat) la 60.000 km,in garantie.Dupe testele facute pt a afla cauza s-a ajuns la motivul ca uleiul din motor ierea cel din fabrica! nu i-se schimbase uleiul la revizii deloc!
Atunci ce s-a mai zic de profesionalism.....
-
noctuidae10 - Ford Freak
- Mesaje: 127
- Membru din: 24 Mai 2006, 21:06
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
Înapoi la Dealerii Ford din Romania
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Cine este conectat
În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Zile de naştere
Nicio zi de naştere astăzi