Discutii libere/forum

CEA MAI BUNA SI CURATA MOTORINA PENTRU TDCI IN ROMANIA?

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

CEA MAI BUNA SI CURATA MOTORINA PENTRU TDCI IN ROMANIA?

Mesajde Blizzard » 03 Aug 2006, 02:02

Salut.
Sunt proaspatul stapan al unui ford mondeo 2.0 tdci 130ps.
Am cautat acest topic dar nu l-am mai vazut deschis pe nicaieri.
Toata lumea imi spune ca motorina in Romania este foarte proasta.
Cineva mi-a zis ca pe o masina noua mai sofisticata si mai scumpa(Gen Touareg) cu indicator de motorina proasta, nu se stinge ledul niciodata indiferent de unde alimenteaza in Romania.

Acum va intreb si eu pe voi, cei cu motoare diesel, in special TDCI(ca am auzit ca sunt mai sensibile), ati observat vre-o diferenta de calitate in functie de pompa? Voi de unde alimentati? Si de ce...
Eu prefer sa platesc 1,2 mii in plus la litru dar sa ma fereasca de probleme la injectoare, doar ca nu stiu ce sa aleg, shell? petrom? omv? mol ? etc.etc...

Haideti sa facem o lista, fiecare zice de unde alimenteaza si de ce, eventual de unde nu alimenteaza sub nici o forma.
Multumesc
Blizzard
Ford Freak
 
Mesaje: 154
Membru din: 02 Aug 2006, 14:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde CEO » 03 Aug 2006, 04:25

si pe mine ma intereseaza tot TDCI am si eu....am bagat o data de la Rompetrol si zici ca mergeam cu caruta
Imagine
Imagine
Imagine
CEO
Incepator
 
Mesaje: 63
Membru din: 30 Iun 2006, 01:56
Localitate: BUC

Mesajde Smiley » 03 Aug 2006, 07:31

au fost cateva discutii
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=1342
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=204

motorina de la omv pare sa fie buna(am aproape 16.000 si n-am avut probleme)
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde sictiritu » 03 Aug 2006, 09:50

Subscriu, motorina de la Rompetrol e proasta, nu mai tragea masina ca de obicei. Am incercat mai multe, m-am oprit deocamdata la Petrom, am facut un drum de mare (2000km) si merge bine (deocamdata :) )
Mondeo nov.2003,TDCI 130HP, 6SP
sictiritu
Ford Freak
 
Mesaje: 240
Membru din: 12 Iun 2006, 16:00
Localitate: Oradea

Mesajde Mihai L » 03 Aug 2006, 10:13

1) Petrom
2) OMV - desi trage mai slab, pare curata
Nu Agip (am avut o experienta trista cu benzina de acolo)
Atentie insa si la statiile Petrom, nu seamana una cu alta. Recomandarea mea este ca daca gasesti una OK, sa te tii de ea! :icon_biggrin:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde lbanias » 03 Aug 2006, 10:13

De ce-s mai sensibile TDCI decit TDDI ?
2001 Focus Turnier Futura TDDI 90 CP
Avatar utilizator
lbanias
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 28 Oct 2005, 18:15
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 03 Aug 2006, 10:16

Modul de functionare in sine difera de la TDCI la TDDI. La TDCI sunt presiuni mai mari, "gaurele" mai mici si se pare ca sunt mult mai afectate de calitatea combustibilului.
Aveam un amic care baga de oriunde (tractoare/canistre/galeata) intr-un Opel TDI si mergea fara probleme.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde lbanias » 03 Aug 2006, 10:40

Dar filtrul de motorina ce filtreaza ? Sitele rezervorului ?
2001 Focus Turnier Futura TDDI 90 CP
Avatar utilizator
lbanias
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 28 Oct 2005, 18:15
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 03 Aug 2006, 11:10

Nu te gandi doar la impuritati mecanice... Ce crezi, apa e in stare sa treaca prin filtrul de motorina??? :icon_biggrin:
Si pariez ca la orificii mai mici apa ingheata mai repede, ca atare s-ar putea sa nu mai fie in stare sa realizeze presiunile dorite.
Alta varianta (testata din pacate de unii forumisti, vezi OctavianC) este cu piese insuficient rodate (buba a primelor TDCI-uri de la Ford) si care elimina mici particule metalice. Din ce am vazut, cam dupa 100.000 km apar problemele in acest ultim caz.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde OctavianC » 04 Aug 2006, 19:52

Ca proprietar de TDCI am f f stresat de motorina din cauza ca am avut ceva probleme la sistemul de injectie.....de la petrom de cate ori bag in ultimul timp nu imi place cum trage, ba de 2 ori am patit ca atunci cand plec de la semafor scot un fum negru rau de tot si nu are putere pana la 2000 ture cand intra turbo.......cand zic fum negru ma refer ca nu mai vedeam nimic in oglinda.
Acuma alimentez de la Lukoil motorina euro3 pentru ca este un pic mai unsa si de la OMV sprint Diesel. Masina este ok, trage bine, consum bun.
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde Asgard » 11 Aug 2006, 01:31

cand am fost in germania, am vazut la omv sprint diesel...si am zis..wow de asta nu am vazut la noi..si am bagat-foarte buna motorina; acum a aparut la omv si la noi si vreau sa zic ca se apropie cu cea din germania....pacat ca nu mai avem shell, am bagat un diesel vpower in Illertissen de credam ca nu am mondeo si fordgt
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde CEO » 11 Aug 2006, 01:57

io m-am dat pe omv am gasit unu prin berceni de unde bag mai mereu si e buna.......again rompetrol sux ballz ;))
Imagine
Imagine
Imagine
CEO
Incepator
 
Mesaje: 63
Membru din: 30 Iun 2006, 01:56
Localitate: BUC

Mesajde Zanga » 11 Aug 2006, 02:03

Eu sunt benzinar, dar OMV sprint diesel era de exceptie in ungaria, iar shell v-power diesel facea pana la ultimul eurocent :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde gindanezu » 12 Aug 2006, 02:24

eu am tot incercat.....petromul e ok.....MOL...nashpa ( am bagat evo care ar trebui sa fie buna)...cel mai multumit de OMV aditivat...Alpine Diesel si ma rog versiunea de vara care nu stiu cum se cheama. OMV Sprint e ok...comparabil cu petromul...probabil e aceeeasi poveste.


lukoil sau rompetrol nu am incercat

PS> TDCI 1.6 109 CP Focus 2
gindanezu
Incepator
 
Mesaje: 20
Membru din: 15 Apr 2006, 15:30

Mesajde inu » 12 Aug 2006, 09:34

OMV Sprint diesel e acelasi lucru cu TOP Euro Diesel 4 de la Petrom (probabil e facuta de petrom) ..si din cate am mai citit pe net se pare ca are 5% biodiesel in ea ... si are f. putin sulf.

Eu am pus doar de la Petrom si de la Rompetrol si inca nu am avut probleme. Cu cea de la Rompetrol mi se pare mai silentioasa masina ...
Focus C-max 2004, 1.6 TDCI 110 CP - Ghia
Focus Hatchback 2002, 1,8 TDCi 115 CP - Trend
inu
Gold Member
 
Mesaje: 593
Membru din: 30 Ian 2006, 13:08
Localitate: Iasi
Maşina: Focus C-max 1,6 TDCi 110 CP - Ghia

Mesajde Blizzard » 12 Aug 2006, 12:25

din cate stiu eu cand motorina contine 5% biodiesel sunt obligati sa specifice lucrul asta pentru ca unele masini nu accepta nici 5%. alta chestie ar mai fi ca nu stiu de unde ar putea sa ia biodiesel in romania pentru ca singurul proiect de productie biodiesel inca nu este finalizat, in romania nu se produce inca deloc biodiesel.
a treia chestie ar fi ca scria macar pe pagina de net a omv la descriere combustibili daca ar contine ceva biodiesel... totusi era o chestie unicat in romania...
Blizzard
Ford Freak
 
Mesaje: 154
Membru din: 02 Aug 2006, 14:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde OctavianC » 12 Aug 2006, 12:56

la capitolul motorina a mea este f pretentioasa...cum am bagat ceva care nu e asa buna scoate fum f puternic si pana la 2000 ture nu are putere...cum pun ceva mai klumea merge impecabil........am ajuns la concluzia ca de oriunde alimentez e important sa nu prind motorina de pe fundul rezervorului
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde inu » 12 Aug 2006, 18:11

$1 scrie:$2in cate stiu eu cand motorina contine 5% biodiesel sunt obligati sa specifice lucrul asta pentru ca unele masini nu accepta nici 5%. alta chestie ar mai fi ca nu stiu de unde ar putea sa ia biodiesel in romania pentru ca singurul proiect de productie biodiesel inca nu este finalizat, in romania nu se produce inca deloc biodiesel.
a treia chestie ar fi ca scria macar pe pagina de net a omv la descriere combustibili daca ar contine ceva biodiesel... totusi era o chestie unicat in romania...


pe net am gasit chestia asta : http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&u=http://www.ots.at/presseaussendung.php%3Fschluessel%3DOTS_20051014_OTS0141%26ch%3Dwirtschaft&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Domv%2Bsprint%2Bdiesel%2Bpetrom%2Bbiodiesel%26hl%3Den%26hs%3Docl%26lr%3D%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DX
Focus C-max 2004, 1.6 TDCI 110 CP - Ghia
Focus Hatchback 2002, 1,8 TDCi 115 CP - Trend
inu
Gold Member
 
Mesaje: 593
Membru din: 30 Ian 2006, 13:08
Localitate: Iasi
Maşina: Focus C-max 1,6 TDCi 110 CP - Ghia

Mesajde danysg74 » 16 Aug 2006, 08:11

pentru OctavianC: la inceputuri (cand am intrat in rindul diesel-arilor) am fost sfatuit sa bag motorina Euro 3 pentru ca are mai mult ulei. Am facut asa.. si acum sunt aproape sigur ca asta a fost cauza pentru care mi s-a blocat valva EGR. Logica e simpla: ulei mai mult in motorina > fum mai mult > impuritati mai multe pe galerie > adica si prin valva EGR. Dupa cum se stie domnisoara valva e cam .. sensibiloasa.
Rezultatul final a fost ca valva s-a blocat si circulam pe post de fumigena prin oras. Am blocat recircularea gazelor si acum nu mai scoate pic de fum (nici nu mai bag Euro 3). Intr-un viitor apropiat o sa incerc sa curat si valva printr-o metoda... chimica. fara actiune fizica.
Kuga 2.0TDCI 163CP
Avatar utilizator
danysg74
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
Localitate: Braila
Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP

Mesajde ddexter » 16 Aug 2006, 09:50

Din pacate desi am fost fan OMV si Mol nu mai bag de la ei. O sa va spun si de ce.
La una din statiile OMV din BM am patit-o in iarna si cred ca v-am povestit deja.
Am bagat "Sprint Diesel" si iesea fum ca dracu la 2000 de ture, si nu mai pornea la cheie. Tester, etc etc, totul parea in regula.
Tatal unui prieten de-al meu a patit tot asa cu un Mol din BM. Si ce e mai grav e ca ii murea motorul in mers.
Asa ca sfatuit de un prieten am bagat de la Rompetrol Super Euro 4 Diesel la 35200/litru si merge struna. Nu mai scoate fum, porneste la cheie.
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde OctavianC » 16 Aug 2006, 11:18

danysg74@ la mine nust ce poate duce la lispa de putere si fum..inejcotarele care nu de mult au fost schimbate, dar incepe sa se manifeste exact ca si data trecuta cand au picat sau valva egr. La valva inca nu m-am bagat si nust cum s aimi dau seama daca ea este de vina sau nu. Tin minte ca era un topic despre asta, o sa ma uit mai tarziu....


ddesxter@ eu alimentez tot cu sprint diesel si....e mai ok decat alte motorine. Singurul loc de unde am alimentat si nu am avut niciodata probleme este la Lukoil. Mai alimenetez ocazional Sprint pt ca o cumpar la 25 000 l, altfel nu m-as incurca cu ea
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde ddexter » 16 Aug 2006, 11:32

Deci daca tu o iei la 2.5 litrul e clar ce bag eu in rezervor :P
Deocamdata cred ca am facut o alegere buna cu Rompetrol. Sper sa nu ma insel. Dar daca e nevoie ca sa nu imi sparg masina fac plinul in Ungaria(sper sa fie mai buna la ei decat la noi).
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde mariuscociorva » 16 Aug 2006, 11:58

eu am pus pana acuma de la mol de aia obisnuita si mi se pare ok dar cand e pe termiante am sa pun si de petrom ca pana atujnci nu vreau sa le amestec
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Blizzard » 18 Aug 2006, 12:15

Are ceva daca le combin ?
De exemplu acum am pus 14 litri de Euro Diesel 4 ,la Petrom
Mi-am luat teapa ca am crezut ca pun de aia ca la OMV. Aia defapt este echivalentul lui "TOP Euro Diesel 4" de la Petrom, deci try next time.
Acum vreau sa plec pe undeva in weekend, si o sa mai pun de 70 lei cel putin, dar nu mai vreau sa pun tot de-asta. Are ceva daca pun de la alta benzinarie alt tip de motorina peste?
10x
Blizzard
Ford Freak
 
Mesaje: 154
Membru din: 02 Aug 2006, 14:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde ddexter » 18 Aug 2006, 13:09

Nu are nik daca e buna
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde grozadan » 21 Aug 2006, 12:32

stop.nu are importanta de unde o cumperi ci de la ce statie anume o cumperi..adica..la care statie fura,poate sa fie 3omv ok si la al 4-lea tocmai sa fii descarcat camionu,stiti voi...deci nu e o regula ca pune de la petrom sau de la omv..oriunde poti sa iei teapa:)) eu pun si cu 25000 de la un vecin (de-aia...)si merge brici
grozadan
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 24 Feb 2005, 20:10
Localitate: Cluj

Mesajde Asgard » 22 Aug 2006, 09:15

$1 scrie:$2in pacate desi am fost fan OMV si Mol nu mai bag de la ei. O sa va spun si de ce.
La una din statiile OMV din BM am patit-o in iarna si cred ca v-am povestit deja.
Am bagat "Sprint Diesel" si iesea fum ca dracu la 2000 de ture, si nu mai pornea la cheie. Tester, etc etc, totul parea in regula.
Tatal unui prieten de-al meu a patit tot asa cu un Mol din BM. Si ce e mai grav e ca ii murea motorul in mers.
Asa ca sfatuit de un prieten am bagat de la Rompetrol Super Euro 4 Diesel la 35200/litru si merge struna. Nu mai scoate fum, porneste la cheie.



sprint diesel nu exista asta iarna
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Mihai L » 22 Aug 2006, 11:18

Am pus aseara Sprint Diesel (de la OMV de langa Udriste). Fata de motorina de la Petrom mi se pare ca se aude mai incet motorul, dar sunt multumit de putere.
O sa mai verific, am bagat 15l deocamdata.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde OctavianC » 22 Aug 2006, 12:04

eu circul cu sprint de 1 luna....merge super...si alimentez pe saptamana intre 30-40 litri
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde mihalcea » 22 Aug 2006, 12:59

eu pun Euro 4 de la Rompetrol din martie 2005. acolo sunt cardurile de la firma si nu am acum sa aleg. nu am avut nici o problema pana acum cu motorina, nici eu, nici colegii mei care alimenteaza tot Rompetrol Euro 4.
asta iarna, la -17 grade a plecat la prima cheie.

motorul e un CDTI de 2000cmc si banuiesc ca e echivalent cu TDCI`u asta despre care faceti voi vorbire....
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP


Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login