ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
26 Mai 2008, 14:43
$1 scrie:$2b]wanna, uite ce zice regulamentul la art 160. Nu se specifica ce fel de permis. Cum ai B, se presupune ca ai pregatire teoretica. Oricum, acel curs e cam 100RON, mult mai ieftin decat 500 cat e scoala pt A.
da stiu, ca si eu am fost nervoasa, ii ziceam politistului ca am permis de B, deci am facut legislatie, si el imi zicea : dar asta nu e masina, apoi eu ii ziceam: dar legea nu e diferita daca ai motor/scuter sau masina ... si nu am ajuns la nici un rezultat decat acela ca tre sa faci legislatie, poate in Turda sunt mai permisivi politistii.
Ah si inca ceva : MARE ATENTIE CA SE FURA SCUTERELE IN DRACI, EU STIU, CA NE-AU FURAT 2

SI NU AM RECUPERAT NIMIC, NICI MACAR O ROATA
26 Mai 2008, 14:47
Te-a vazut fata si de aia. Pai mori cu el de gat, ii arati regulamentul. Scrie acolo ca "cei care nu detin permis trebuie sa...". Eu am permis? AM! Unde e specificat CE fel de permis? Nicaieri! Pai... vezi ca trec niste baskani cu ML pe rosu, ia-te de ei, burtosule!
26 Mai 2008, 14:52
Multumesc Wanna si tie Adi!

Voi trece si pe la scoala de soferi sa vad ce-mi mai spun si cei de acolo! Poate ma voi hotara totusi sa-mi mai trec inca o categorie pe permis!
26 Mai 2008, 20:26
$1 scrie:$2
Ce parere ai de KTm rc8 sau Superduke?? Una din ele sper sa fie viitoare mea motocicleta

Omule, de cand ai permis, ca se te pot sfatui. Pesonal, pentru un oras imputit de trafic precum marile orase ale Romaniei (din pacate si "Buci-uresti"), nu prea ai ce sa faci cu RC8-ul. Superduke e mai ok.
Ceea ce ma surprinde este ideea de a aveam 100 si un pic (chiar mai bine la rc8) de cai sub fund!! Te asigur ca senzatii tari le ai si cu 70

Ia sa iti spuna Wanna cum e cu un XJ600 de 60 cai (parca)

ca banuiesc ca la mine, unde-s doar 42 nu e prea mult de spus.
INCA CEVA: Ia-ti echipament!!! Dar serios! Casca BUNA, carbon preferabil, combinezon cu protectii si manusi bune. Cizmele sa fie impermeabile si cu protectii foarte bune. Echipamentul sare spre 700 euro cel mai putin, daca vrei sa te ridici la inaltimea unei motociclete precum ti-ai propus.
26 Mai 2008, 20:31
Pana acum am vreo 2 ani experienta.Echipamentul pe care il am acum e unu complet(casca agv S4-carbon,geaca protectii full hard,cizme sidi,pantaloni protectii full,2 feluri de manusi,plasa cu protectii pt vara si urmeaza un combinezon dintr-o bucata).
Mai stau si sezonul asta si imi caut un street-fighther sau un super-moto.Nu sunt pasionat de carenate dar rc8 ul ma atrage
26 Mai 2008, 21:03
Salut!
Am un Kawasaki ER 500 si sunt tare multumit de el; e destul de manevrabil in oras dar un pic cam greu (190 si ceva de kg); km nu am decat vreo 3000 dar incerc sa fac cat mai multi si cazaturi cat mai putine
26 Mai 2008, 21:08
$1 scrie:$2alut!
Am un Kawasaki ER 500 si sunt tare multumit de el; e destul de manevrabil in oras dar un pic cam greu (190 si ceva de kg); km nu am decat vreo 3000 dar incerc sa fac cat mai multi si cazaturi cat mai putine
Cati mai multi km si fara sa ai parte de incidente.
Eu numai anul trecut am avut 13.500 km cu scuterul
27 Mai 2008, 07:09
Eu sunt mezin pe langa voi ... am carnet din aug. 2006 si am la activ vreo 1500 km toti pe o Honda Cb400N din 1984. Dupa ce ma voi satura de cb-u (care fie vorba intre noi se apropie rau tare) o sa imi iau ceva pe la 70-75 cai maxim, tot necarenat (naked sau street-enduro).
Motoarele vizate sunt, nu neaparat in aceasta ordine: CB500 (58 cai) , NTV650 Revere (60), Bandit de 600 (75) sau TDM 850 (73). Pentru necunoscatori, primele 2 Honda, urmatoarea Suzuki si ultima Yamaha. Daca XJ-ul ar fi avut racire pe altceva decat aer, ar fi fost o canditatata puternica.
27 Mai 2008, 08:51
$1 scrie:$2a sa iti spuna Wanna cum e cu un XJ600 de 60 cai (parca) ca banuiesc ca la mine, unde-s doar 42 nu e prea mult de spus.
OAMENI BUNI S-A FACUT O CONFUZIE ... eu nu am permis pentru categoria A, tot ce stiu stiu de la Alex

, mie mi-e frica pe motor, dar vreau sa ma tratez .. adica dupa ce termin cu licenta vreau sa fac si eu scoala pt moto, sa vad cum ma simt, si apoi o sa va zic cum se simte motorul la 60 CP (asta daca ma va lasa Alex sa-l conduc)
PS: Alex viseaza la un Ducati Monster (cred ca am scris bine)
27 Mai 2008, 10:54
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2a sa iti spuna Wanna cum e cu un XJ600 de 60 cai (parca) ca banuiesc ca la mine, unde-s doar 42 nu e prea mult de spus.
OAMENI BUNI S-A FACUT O CONFUZIE ... eu nu am permis pentru categoria A, tot ce stiu stiu de la Alex

, mie mi-e frica pe motor, dar vreau sa ma tratez .. adica dupa ce termin cu licenta vreau sa fac si eu scoala pt moto, sa vad cum ma simt, si apoi o sa va zic cum se simte motorul la 60 CP (asta daca ma va lasa Alex sa-l conduc)
PS: Alex viseaza la un Ducati Monster (cred ca am scris bine)
Eu nu am facut confuzie, stiu ca nu ai A, mi-ai zis, insa pasagera mergi ... nu?

Nevasta-mea cand s-a suit prima data si am ajuns la 60 km/h (avea ochii inchisi), dupa ce i-a deschis a zis...MMAAAAMMMAAA cu ce viteza am mers?!?!!? 60! CUM!?!?!?! Pai si la 100 cum e?!?!
27 Mai 2008, 11:20
ca pasager am mers cu tata, dar cand aveam vreo 5 ani si nu era traficul de acum, si oricum ma plimba prin cartier pe la mine , unde era safe, si la Drobeta Tr Severin cand aveam vreo 12 ani, cu un unchi de-al meu (si am reusit performanta sa ma ating de teava de esapament si m-am ars pe gamba

)...
acum nu am mai mers ca pasagera, am o problema cu increderea cand conduce altcineva indiferent daca este motor sau masina.
Am incredere in Alex ca stie ce face si este responsabil, dar mi-e frica sa nu fac eu ceva gresit, si sa nu il dezechilibrez si pe el si sa cadem amandoi ...
27 Mai 2008, 11:31
$1 scrie:$2m incredere in Alex ca stie ce face si este responsabil, dar mi-e frica sa nu fac eu ceva gresit, si sa nu il dezechilibrez si pe el si sa cadem amandoi ...
Apropos de ce face pasagerul si cum e cu echilibrul ... a doua oara cand am mers cu sotia pe motor, la curbe, eu ma lasam pe curba, ea in celalalt sens ...

bun... o data, de doua ori ... cand opresc am intrebat-o: Bai NENE ... MA SABOTEZI?? Apleaca-te cu mine .... Probabil ca de frica incerca sa se tina dreapta pe motor si in loc sa ma ajute, mai rau facea. Eu vedeam ca motorul nu se mai inscrie asa usor pe curba si nu intelegeam de ce, pana cand m-am uitat peste umar

... E mult mai greu cu pasager. In afara de Nico, nu am mai mers cu altcineva, dar ma pregatesc sa iau un fordist dse 110 kile cu mine .. .cred ca va trebui sa imi masor fortele cu ghidonul
27 Mai 2008, 11:50
$1 scrie:$2cum nu am mai mers ca pasagera, am o problema cu increderea cand conduce altcineva indiferent daca este motor sau masina.

Was it good for you as it was for me?
27 Mai 2008, 12:28
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2cum nu am mai mers ca pasagera, am o problema cu increderea cand conduce altcineva indiferent daca este motor sau masina.

Was it good for you as it was for me?

daca nu imi placea cum conduceai, topaiam in carje pana acasa
27 Mai 2008, 13:36
Eu am cruiser, permis de vreo 3 ani si putin peste 10000km pe motor. In general nu am probleme cu masinile cand sunt cu motocicleta. Eu imi vad de ale mele, ei de ale lor, nu ne intersectam, toate-s bune si frumoase (asta poate si datorita faptului ca nu motociclesc in Bucuresti). Totusi, din cand in cand mi se intampla cate o chestie de genul celor de care se vorbea mai sus si de obicei ma prinde nepregatit. Cea mai tare chestie am patit-o ieri, si va spun cu mana pe inima ca am ramas tampit vreo 5 minute dupa aia. Voi va plangeti ca sunteti depasiti pe partea dreapta? Ei bine, si eu am fost depasit pe partea dreapta insa de un microbuz. Justificarea soferului (era de Bucuresti, normal): "Avem loc amandoi" ... Din fericire nu eram in mers ci stateam in coloana altfel ...
28 Mai 2008, 12:09
nu stiu cata legatura are cu motoarele dar va las sa judecati voi
http://www.motociclism.ro/forum/index.p ... pic=216625enjoy
28 Mai 2008, 12:57
care ma lamureste si pe mine va rog:
diferenta dintre motocileta de cross si de enduro?!?!
Ultima oară modificat de
adipit pe 28 Mai 2008, 13:11, modificat 1 dată în total.
28 Mai 2008, 13:11
Cross-ul este moto de competitie. Ii lipseste instalatia electrica complet, nu are electromotor e facuta ca sa nu o ingreuneaza inutil. Centrul de greutate este calculat in asa fel incat sa se ridice usor pe o roata.
Enduro este facut pentru a putea circula si pe strada.
Poate mai sunt si alte diferente, dar eu nu mai stiu
28 Mai 2008, 13:14
$1 scrie:$2ross-ul este moto de competitie. Ii lipseste instalatia electrica complet, nu are electromotor e facuta ca sa nu o ingreuneaza inutil. Centrul de greutate este calculat in asa fel incit sa se ridice usor pe o roata.
Enduro este facut pentru a putea circula si pe strada.
Poate mai sunt si alte diferente, dar eu nu mai stiu
Wanna, tu esti? Sau Alex?
28 Mai 2008, 13:15
sunt eu wanna

, dar REPET tot ce stiu, stiu de la Alex, ca a prospectat mult piata pana sa-si ia un motor, si imi explica mereu ce nu stiam. Si initial el vroia un Enduro ...
28 Mai 2008, 13:16
Eram convins ca e Wanna!
28 Mai 2008, 13:25
mi-a intrat un gargaune in cap, vreau sa imi iau o moto de enduro cu care sa merg sa ma relaxez pe dealurile din jurul orasului, prin paduri etc si nu stiam exact ce sa caut.
pe forum motociclism m-am cam speriat de clavicule rupte, ligamente, etc. dar presupun ca acei oameni cutreiera muntii prin cele mai anevoioase locuri, eu imi doresc ceva light, mers pe o ulita, o poienita, oricum in natura unde nu exista si alti soferi
imi poti si recomanda eventual dupa ce s ama orientez? ca incepator?
28 Mai 2008, 13:26
mai sunt si aici cateva explicatii :
http://en.wikipedia.org/wiki/Enduro_mot ... nstructionDin ce am inteles/citit, astea ar fi printre cele mai sigure motoare.
28 Mai 2008, 13:38
nu sunt in masura sa recomand, dar asa stiam si eu ca enduro sunt cele mai rezistente motoare, si sunt recomandate atat pentru plambari in natura (dar nu pe stanci) cat si in oras (unde poti lejer sa te urci pe bordura ).
pentru plimbari stiu ca se mai recomanda si touring-urile, sunt mai mari, si poti sa le pui portbagaje in lateral. Vara trecute ne-am intalnit in Voineasa cu niste olandezi si oamenii calatoreau pe touringuri. Si au urcat spre Vidra pe drumul forestier.
28 Mai 2008, 13:41
Pentru oras este recomandat un supermoto (adica enduro dar cu mici modificari ca pentru oras).
Tot un supermoto vreau si eu. Sunt satul de stat la semafor.
28 Mai 2008, 13:45
$1 scrie:$2Sunt satul de stat la semafor.
Adica vrei monocilidru?
28 Mai 2008, 13:49
$1 scrie:$2ara trecute ne-am intalnit in Voineasa cu niste olandezi si oamenii calatoreau pe touringuri. Si au urcat spre Vidra pe drumul forestier.
Eu mi-am rupt masina de Paste pe drumul ala!
28 Mai 2008, 13:51
Tocmai asta e chestia, nu vreau monocilindru.
Acu cateva zile a venit un amic cu un Suzuki SV650S si am inceput sa salivez.
Oricum daca e sa-mi iau, o sa fie ceva decarenat sau semicarenat gen SV650S sau Yamaha Fazer 600.
28 Mai 2008, 13:52
pai eu stiam ca astea monocilindrice au un start mai bun ... de aceea am presupus ... ca ai zis ca vrei sa pleci repede de la semafor
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.