22 Mai 2008, 17:09
22 Mai 2008, 17:20
$1 scrie:$2m si eu o intrebare, poate ar trebui trecuta in celalalt topic, cu intrebarile pentru Romcar. Nu de diferenta de pret la manopera e problema, cat de gestul in sine.
Pai cum vine asta, un surub de la Romcar se monteaza mai usor decat daca vii cu un surub de la BDT/Forcar/etc?
Ramane sa ai si reducere la manopera daca vii cu camasa alba si cravata si eventual sa platesti daune daca vii in blugi...
22 Mai 2008, 21:54
$1 scrie:$2o, revin...
Raspunsul lor:$1 scrie:$2uteti achizitiona piese de la alti dealeri autorizati Ford,dar la toti dealeri preturile sunt aproximativ aceleasi, in schimb este diferentiata manopera in cazul in care clientul vine cu piesele ,si anume de 35 euro in loc de 24 euro. Garantia la piese o da dealerul de la care ati achizitionat piesele , iar eu dau garantia la manopera conform HG 449/2005. Garantia autoturismului se pastreaza atata timp cat exista o factura care poate dovedii ca piesele au fost cumparate de la un dealer autorizat Ford.
I s-a mai zis cuiva de diferenta de pret la manopera? Care e unitatea de masura, ora?
23 Mai 2008, 13:23
$1 scrie:$2Am o mica nelamurire: de ce difera pretul manoperei in cazul in care piesele si materialele originale Motorcraft sunt furnizate de catre service-ul dvs - 24 EUR (pret pe ora presupun), fata de 35 EUR in cazul in care clientul vine cu materialele si piesele tot originale Motorcraft (achizitionate de la un distribuitor Ford autorizat)?
Cumva piesele si materialele aduse de client necesita utilizarea altor proceduri care sunt mai complicate decat cele folosite in cazul pieselor si materialelor furnizate de catre dvs?
Incerc doar sa inteleg rationamentul.
In alta ordine de idei, imi puteti spune va rog care sunt preturile practicate de dvs pentru achitizionarea consumabilelor necesare pentru revizia de 15.000 KM pentru un autoturism Ford Focus, motor 2.0 TDCi, 136CP?
Din ce am citit in cartea service, lista de consumabile ar fi:
- filtru de polen+carbune activ (este optional dar voi dori sa-l schimb)
- filtru de aer
- ulei 5L
- filtru ulei
- filtru motorina
Daca mai sunt si alte consumabile, va rog sa le treceti si pe acelea pe lista.
$1 scrie:$2In Bucuresti sunt 4 Dealeri autorizati Ford , pa langa acestia mai sunt cateva magazine care aduc piese de Origine dar nu sunt autorizate Ford. Legat de preturile pe ora de manopera aceasta este politica Romcar Motors , iar la consumabilele trecute de dumneavoastra posibil sa fie cazul si de placute de frana, dar asta se stabileste in cadrul reviziei .
$1 scrie:$2Garantia autoturismului se pastreaza atata timp cat exista o factura care poate dovedii ca piesele au fost cumparate de la un dealer autorizat Ford
25 Mai 2008, 20:36
$1 scrie:$2In Bucuresti sunt 4 Dealeri autorizati Ford , pa langa acestia mai sunt cateva magazine care aduc piese de Origine dar nu sunt autorizate Ford. Legat de preturile pe ora de manopera aceasta este politica Romcar Motors , iar la consumabilele trecute de dumneavoastra posibil sa fie cazul si de placute de frana, dar asta se stabileste in cadrul reviziei .
06 Iun 2008, 10:39
06 Iun 2008, 14:18
09 Iun 2008, 10:47
09 Iun 2008, 19:14
$1 scrie:$2u fara casco, el fara rca. Asta as, off topic, cu scuze! si tocmai venisem din austria, de la revizia de 15000km. sa te dai pe spate de ras, nu?
Stima!
10 Iun 2008, 07:04
10 Iun 2008, 10:58
$1 scrie:$2..
Un exemplu concret de calcul? Imediat: busit Fusion relativ usor. Totusi, sarit airbaguri frontale, indoit usor aripa crapat far si bara fata, indoit brat inferior. Pret fara manopera reprezentanta: 24293.25 lei. Rezolvat cu piese de pe piata libera cu 8000 lei, inclusiv manopera pt prietenul Cristi, mecanic angajat la o reprezentanta (nu spun care. Evident, nu e afectata garantia, nu cred ca poate cineva sa demonstreze ca aripa si bara ori bratul inlocuite nu sunt cele originale, si oricum, aceste piese nu ar putea fi "vinovate" pt defectiuni pe la motor, cutie de viteze, ambreiaj, sau alte parti importante si scumpe. Si atunci, de ce sa merg la reprezentanta?
23 Iun 2008, 19:10
23 Iun 2008, 20:05
$1 scrie:$2ncep sa traiesc cu impresia ca astia n`au invatat nimic de cand sunt in service`uri ford si tot la cunostintele de pe dacie au ramas ...
23 Iun 2008, 20:17
24 Iun 2008, 02:50
04 Iul 2008, 08:01
13 Iul 2008, 11:36
13 Iul 2008, 11:43
$1 scrie:$2cuze de intarziere, revin si eu cu informatiile despre revizia de 15k facuta la Romcar pe 21.06.2008. N-am mai apucat sa cumpar piesele mele pentru ca a fost in concediu si dupa ce m-am intors am mers la service in weekend-ul imediat urmator.
Pe langa revizia standard am cerut inspectia de caroserie (ai mei nu le-au cerut cand au fost la revizie - desi aia din service sunt obligati sa o faca daca revizia e de 1 an - si ca urmare nu au avut inspectia facuta) si filtru de polen (cica masina nu vine din fabrica cu filtru de polen ?!?)
Preturi fara TVA:
Revizie clasica 15K - cantitate 3 (?!? - am stat decat 1.5h - e standard sa treaca 3??) - valoare 269.07 RON
Inspectie caroserie - cantitate 0.2 - valoare 17.94 RON
Ulei Valvoline 4L - 158.21 RON
Filtru polen - 111.25 RON
Filtru ulei - 48.86 RON
Filtru motorina - 132.54 RON
Filtru aer - 58.57 RON
Ulei Valvoline-1L - 39.69
Discount 10% Happy Hour (valabil seara si in weekend)
Total cu TVA: 895.5 RON
M-am enervat cumplit cand am vazut ca mi-a pus 3.2 ore manopera revizie + caroserie cand eu am dat masina la 07:39 AM si factura am platit-o la 9:30 (deci 2H in total) - dar masina a intrat fizic in service pe la 8:15
13 Iul 2008, 14:03
13 Iul 2008, 21:48
$1 scrie:$2iscount-ul a fost si la manopera si la piese. Ulei n-am primit nimic. Presupun ca l-au pus pe tot.
13 Iul 2008, 23:03
14 Iul 2008, 07:23
14 Iul 2008, 07:28
$1 scrie:$2ritz, oi fi stat tu 2 ore, dar daca au lucrat la masina ta un mecanic tot timpul ( adica 2 h ) si inca unul 1 ora si putin, in paralel cu primul ? e posibil sa adune orele fiecaruia. daca lucreaza 10 oameni simultan la o masina timp de o ora probabil o sa incaseze 10 ore ca isi blocheaza oamenii pe o lucrare ...
asa cred eu, dar cel mai sigur era sa te prinzi pe moment si sa ii intrebi
numai bine
14 Iul 2008, 08:08
14 Iul 2008, 08:42
$1 scrie:$2una treaba
ar trebui si eu la firma mea sa fac la fel.
termin mai devreme decat am prognozat, te incasez mai mult ca asa e regula.
termin mai tarziu decat am prognozat, te incasez mai mult, ca doar am intarziat !
buna treaba, serios, oricum ai da-o tot ii mulgi mai mult pe clienti. acum sa vedem cat le-o merge smecheria ... in loc sa ne fidelizeze ...
numai bine,
PS : am primit sms de la service-ul ford dupa ce am facut revizia, ca daca ma duc sa imi fac din nou revizia ( la o luna dupa ce o facusem ), imi fac gratis constatarea de AC, daca e suficient freon sau nu. binenteles, ca daca trebuie completat ma incaseaza .... deci chiar si ofertele la ei sunt in bataie de joc!
14 Iul 2008, 09:58
$1 scrie:$2Pe langa revizia standard am cerut inspectia de caroserie (ai mei nu le-au cerut cand au fost la revizie - desi aia din service sunt obligati sa o faca daca revizia e de 1 an - si ca urmare nu au avut inspectia facuta)
14 Iul 2008, 10:43
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Pe langa revizia standard am cerut inspectia de caroserie (ai mei nu le-au cerut cand au fost la revizie - desi aia din service sunt obligati sa o faca daca revizia e de 1 an - si ca urmare nu au avut inspectia facuta)
Spune-mi, te rog, ce inseamna in fapt inspectia de caroserie? Ce iti face in fapt de banii aia?
Merci!
28 Iul 2008, 23:43
29 Iul 2008, 07:45
29 Iul 2008, 07:52
$1 scrie:$2mm, n-ar trebui sa aiba nici o legatura problemele de garantie cu faptul ca aduci consumabilele tale la revizie.
In schimb nu stiu cum stai cu garantia pe partea electrica.