Problema foarte grava Mondeo MK2
Salutare.
Am un Mondeo MK2 fab. 96 ce are urmatoarea problema.
Pun contactul, se aprind becurile din bord, led-ul rosu se aprinde vreo 4 secunde dupa care se stinge, invart cheia in cont. dar nu se intampla nimic.
Cand iau contactul se aude pompa de benzina ca functioneaza cateva secunda iar ledul rosu clipeste intermitent aproximativ un minut.
Am depistat ca pleaca comanda pt electromotor din contact, ajunge in releu dar..releul nu are masa.
Am depistat ca masa releului porneste exact din calculator.
Am pus masa pe firul respectiv in mufa calculatorului.
Dupa ce am pus masa pe firul respectiv motorul se invarte cand dau la automat dar nu are aprindere.
-Stie cineva va rog..cum ar trebui sa se comporte ledul rosu dupa oprirea contactului? este normal ca el sa clipeasca un minut?
Din ce am citit eu pe internet ledul clipeste pt aproximativ un minut cand este contactul pus dar masina este imobilizata.
La mine ledul se stinge dupa cateva secunde cat este contacul pus dar se aprinde dupa ce iau contactul.
-Este normal ca pompa de benzina sa porneasca dupa ce am luat contactul?
-Este posibil sa fie ceva gresit la masina si calculatorul sa primeasca alimentare cat este contactul oprit? (de acea banuiesc ca ar fi posibil ca led-ul sa clipeasca un minut ...pt ca nu citeste cheia..contactul fiind luat.)
- Ce motive ar avea ECU sa taie masa de la electromotor si aprinderea masinii?
Mai trebuie mentionat ca bateria se descarca in aprox. o zi la 7Volti. (Bateria este buna..daca o las cu borna scoasa sta si o saptamana fara sa se consume)
Am un Mondeo MK2 fab. 96 ce are urmatoarea problema.
Pun contactul, se aprind becurile din bord, led-ul rosu se aprinde vreo 4 secunde dupa care se stinge, invart cheia in cont. dar nu se intampla nimic.
Cand iau contactul se aude pompa de benzina ca functioneaza cateva secunda iar ledul rosu clipeste intermitent aproximativ un minut.
Am depistat ca pleaca comanda pt electromotor din contact, ajunge in releu dar..releul nu are masa.
Am depistat ca masa releului porneste exact din calculator.
Am pus masa pe firul respectiv in mufa calculatorului.
Dupa ce am pus masa pe firul respectiv motorul se invarte cand dau la automat dar nu are aprindere.
-Stie cineva va rog..cum ar trebui sa se comporte ledul rosu dupa oprirea contactului? este normal ca el sa clipeasca un minut?
Din ce am citit eu pe internet ledul clipeste pt aproximativ un minut cand este contactul pus dar masina este imobilizata.
La mine ledul se stinge dupa cateva secunde cat este contacul pus dar se aprinde dupa ce iau contactul.
-Este normal ca pompa de benzina sa porneasca dupa ce am luat contactul?
-Este posibil sa fie ceva gresit la masina si calculatorul sa primeasca alimentare cat este contactul oprit? (de acea banuiesc ca ar fi posibil ca led-ul sa clipeasca un minut ...pt ca nu citeste cheia..contactul fiind luat.)
- Ce motive ar avea ECU sa taie masa de la electromotor si aprinderea masinii?
Mai trebuie mentionat ca bateria se descarca in aprox. o zi la 7Volti. (Bateria este buna..daca o las cu borna scoasa sta si o saptamana fara sa se consume)
- ti.andrei
- Incepator
- Mesaje: 44
- Membru din: 26 Mar 2008, 01:16
- Maşina: Ford Mondeo MK3 , 2002, TDCI 130CP