Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
03 Aug 2008, 10:47
Salutare.
Am un Mondeo MK2 fab. 96 ce are urmatoarea problema.
Pun contactul, se aprind becurile din bord, led-ul rosu se aprinde vreo 4 secunde dupa care se stinge, invart cheia in cont. dar nu se intampla nimic.
Cand iau contactul se aude pompa de benzina ca functioneaza cateva secunda iar ledul rosu clipeste intermitent aproximativ un minut.
Am depistat ca pleaca comanda pt electromotor din contact, ajunge in releu dar..releul nu are masa.
Am depistat ca masa releului porneste exact din calculator.
Am pus masa pe firul respectiv in mufa calculatorului.
Dupa ce am pus masa pe firul respectiv motorul se invarte cand dau la automat dar nu are aprindere.
-Stie cineva va rog..cum ar trebui sa se comporte ledul rosu dupa oprirea contactului? este normal ca el sa clipeasca un minut?
Din ce am citit eu pe internet ledul clipeste pt aproximativ un minut cand este contactul pus dar masina este imobilizata.
La mine ledul se stinge dupa cateva secunde cat este contacul pus dar se aprinde dupa ce iau contactul.
-Este normal ca pompa de benzina sa porneasca dupa ce am luat contactul?
-Este posibil sa fie ceva gresit la masina si calculatorul sa primeasca alimentare cat este contactul oprit? (de acea banuiesc ca ar fi posibil ca led-ul sa clipeasca un minut ...pt ca nu citeste cheia..contactul fiind luat.)
- Ce motive ar avea ECU sa taie masa de la electromotor si aprinderea masinii?
Mai trebuie mentionat ca bateria se descarca in aprox. o zi la 7Volti. (Bateria este buna..daca o las cu borna scoasa sta si o saptamana fara sa se consume)
04 Aug 2008, 22:04
Leaga un ampermetru in serie cu borna de plus si incearca sa afli ce consuma atat de mult curent. Scoti pe rand sigurantele de la fiecare sistem de pe masina si urmaresti pe aparatul de masura cand scade consumul. Poate daca afli ce descarca bateria reusesti sa te apropii de defect.
04 Aug 2008, 22:23
Un scurt ar putea sa-ti consume bateria.
Varianta lui Huffy e f buna de incercat. Inafara de asta, circuitele electrice sub tensiune se incalzesc...incearca sa vezi daca este ceva cald cind nu ar trebui sa fie.
Masina probabil nu porneste pentru ca nu ai tensiune si/sau amperaj corespunzator cit sa mearga toate de-odata.
"Ceva gresit la masina si calculatorul sa primeasca alimentare cat este contactul oprit"....
Ce te face sa spui asta? Apropos...daca ai facut ceva modificari la instalatia electrica de curind, gen pus subwoofer sau amp sau orice altceva, e un start mult mai bun pentru ca exista posibilitatea sa nu fi fost montate ok.
De exemplu un amp care ar tb sa fie alimentat pe contact sa fie alimentat pe direct ar putea sa-ti pape bateria peste noapte cred.
04 Aug 2008, 22:59
Masina am cumparato nefunctionala.
Un electrician mia spus ca recunoaste masina si ca initial a venit la el cu ECU defect..nu mai citea cheia.
Ma ajutat sa depistez ambele probleme.
Consumatorul era alarma...6 amperi.
Problema cealalata...era releul de ECU (Coltul dreapta sus). In loc sa am releu normal aveam releu de AC care face exact opusul ( in loc sa astepte comanda sa lege circuitul,asteapta comanda sa taie circuitul) ..de acea cand puneam contactul nu functiona ECU si cand luam contactul pornea pompa de benzina.
Acum totul a revenit la normal dar tot nu citeste cheia. Ledul indica codul de eroare 1.1 imobilizator deconectat...ceva de genu.
Maine trebuie sa ajunga alt calculator si sper ca se va rezolva problema.
04 Aug 2008, 23:31
Tare aia cu releul pe dos...

Ar fi bine de stiut ce electrician l-o fi montat...in caz ca are cineva nevoie, sa stie unda sa nu mearga
Asta cu cheile cica se poate remedia, daca nu ma insel am mai vazut mai demult posturi pe tema asta. Rezolvarea parca era ceva in genul reprogramat cheile in calc.
05 Aug 2008, 00:56
Da..se pot reprograma dar eu nu am master key ul.

. Pt Ford Mondeo sunt necesare 3 key pt a putea repgorama. Una master (rosie) si 2 chei slave. Fara toate 3 nu poti reprograma calculatorul din ce am inteles:(.
09 Aug 2008, 22:14
Schimbat ECU. Problema rezolvata. Masina functioneaza.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.