-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
Totul despre membri
Ford Granada 2.3 GL mk II
Moderator: Cornel001
de shadow » 19 Oct 2006, 18:15
-
shadow - Gold Member
- Mesaje: 988
- Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
- Localitate: Bucuresti
de Maximilian » 19 Oct 2006, 21:54
Consumul a coborat la 14-15 chiar si in Bucuresti, insa am patit la ultimii 30 de litri bagati sa raman in pana "prostului" dupa 130 de km...asta inseamna consum de peste 25 de litri la suta(nu am calculat)...cauzati de un blocaj de trafic de 3 ore in care am reusit sa parcurg 10 km si restul de km facuti in trafic infernal...dar cu o viteza medie "astronomica" de cam 15-20 de km pe ora, cum ieseam din blocaj o alergam ca sa ajung unde aveam nevoie(ma ocup cand nu am facultate si cu livrari pt firma maica-mii). Mi se pare mai mult decat enorm in conditiile in care am pus un carburator in care nu s-a umblat...variatia este peste capacitatea mea de a intelege asemenea fenomen...sper ca la urmatorii km sa revina consumul la o valoare acceptabila pentru ca nu o sa mai pot sa imi permit sa merg cu ea. Asta este beleaua la carburator, este prea sensibil la acceleratii iar varianta GPL totusi nu o iau in calcul...decat GPL mai bine o dau...zicea cineva ca aceasta este masina, nu ciorap...subscriu la varianta lui.
In afara am obtinut consum de 7.5-8 la mers economic si 9-10 la mers mai "sprinten" dar fara viteze constante peste 120 km/h.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 20 Oct 2006, 11:44
In manual se spune ca trebuie pusa pe contact, se asteapta 10 sec, se dau 2 pedale si porneste. Intr-adevar porneste sfert de cheie insa dupa cateva secunde se opreste si nu mai porneste neam...dau la automat pana omor bateria. NU imi dau seama de ce se intampla treaba asta. Mentionez ca am scos furtunasul de la pompa si era plin de benzina, la fel si in carburator. Am scos vreo 3 bujii si miroseau a benzina, erau ruginii..unele mai negre dar umede clar.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de shadow » 20 Oct 2006, 14:52
-
shadow - Gold Member
- Mesaje: 988
- Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
- Localitate: Bucuresti
de Maximilian » 20 Oct 2006, 15:39
am sensatia ca nu da automatul benzina in carburator, a luat-o cu benzina picurata in carburator, dar si asa f greu a luat-o.
Am patit ca mi-a dat din cauza ca era rece motorul si o explozie in carburator in timp ce turnam benzina si dadeam la automat de mi-a luat foc acolo...bine ca aveam carpe si am stins imediat.(nu o lua altfel, se oprea imediat...nu stiu ce are...trebuie sa vorbesc cu mecanicul...daca aveti totusi vreo idee spuneti-mi).
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de mihalcea » 20 Oct 2006, 15:40
-
mihalcea - Ford Junior
- Mesaje: 1274
- Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP
de shadow » 20 Oct 2006, 18:29
-
shadow - Gold Member
- Mesaje: 988
- Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
- Localitate: Bucuresti
de Maximilian » 22 Oct 2006, 21:09
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 22 Oct 2006, 21:23
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de panaitescud » 25 Oct 2006, 10:52
$1 scrie:$2tiu...am avut si eu Dacie, asta are doua jigloare(deh, sincron, doua camere). Le-am suflat pe amandoua...
aceeasi chestie o patesc si eu cu un v6. cand trec de 2000 ture se opreste motorul .am schimbat .platina.condens pompa benz.si dupa 2-3 zile tot asa face
- panaitescud
- Incepator
- Mesaje: 7
- Membru din: 25 Sep 2006, 10:44
- Localitate: PLOIESTI
de Huffy » 25 Oct 2006, 11:21
Mi s-a mai intamplat sa inversez din gresala jiglerele de de la cele doua camere si simptomele erau asemanatoare..
-
Huffy - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4692
- Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
de panaitescud » 25 Oct 2006, 17:12
$1 scrie:$2oate fi de la nivelul benzinei din camera de nivel constant a carburatorului. Eu am patit acelasi lucru la Granada. Plutitorul era reglat aiurea si astfel nivelul era prea mic si nu era suficienta benzina in carburator ca sa asigure un demaraj mai puternic. Cand turam mai tare golea pur si simplu carburatorul si dadea sa se opreasaca..
Mi s-a mai intamplat sa inversez din gresala jiglerele de de la cele doua camere si simptomele erau asemanatoare..
plutitorul nu sa regleaza.......am desfacut capacul de la carb in intersectie si avea benzina .nu pot sa-mi explic.e posibil din amestec aer cu benz si scanteie? am vb si pa alte forum si nimic.
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=2021&page=101
- panaitescud
- Incepator
- Mesaje: 7
- Membru din: 25 Sep 2006, 10:44
- Localitate: PLOIESTI
de Maximilian » 26 Oct 2006, 07:11
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de shadow » 26 Oct 2006, 14:20
-
shadow - Gold Member
- Mesaje: 988
- Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
- Localitate: Bucuresti
de Huffy » 26 Oct 2006, 15:28
Incearca eventual sa faci rost de un alt carburator la fel ca al tau de imprumut si sa vezi macar daca problema e de la el sau de la altceva..de obicei si cei mai buni mecanici tot prin eliminare rezolva problemele mai ciudate..
PS. Vorbeste cu sile1 poate te ajuta cu un carburator.. dar va trebui sa dai o fuga pana in Bucuresti..
-
Huffy - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4692
- Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
de Maximilian » 11 Noi 2006, 22:31
Azi am schimbat ansamblul de faruri, m-a ajutat Sile cu unele in stare foarte buna. Sunt f mandru de ele, acum in sfarsit cand ii dau drumul se face lumina in sat :icon_lol: .
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 21 Noi 2006, 20:33
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 22 Noi 2006, 00:51
@Shadow...abia acum am observat greseala..scrisesem pompa de benzina..de, am ramas cu sechele din cauza penelor pe care le faceam :icon_rolleyes: . Mersi pt atentionare!
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 22 Noi 2006, 19:33
Am gasit in sfarsit unde sa fac geometria rotilor la masina, dintr-o intamplare pot spune. Sunt super incantat, pt ca imi tocea aiurea cauciucurile, iar acum imi sta si mie volanul drept.(nu eram sigur daca e din geometrie pt ca pur si simplu nu tragea masina in nici o directie, numai ca statea volanul stramb)
Pt cei cu probleme de genul geometriei(faptul ca f multe serviceuri nu au masini mai vechi in carti), eu am fost pe strada Mihai Eminescu(da in intersectia de la ASE strada, e aproape de Romana)...numarul nu il stiu exact...dar pe acolo este, pe partea stanga(e sens unic, cum se vine de pe Dacia)..cum strada are cam 1 km, e greu de ratat serviceul.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 24 Noi 2006, 10:43
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Zanga » 24 Noi 2006, 15:51
-
Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
de zvony » 24 Noi 2006, 17:29
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
-
zvony - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 3917
- Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
- Localitate: Pitesti
- Maşina: Ford Focus Mk2 ST
- VIN: WF05XXGCD56B06673
de Maximilian » 24 Noi 2006, 18:21
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 02 Dec 2006, 21:10
BTW: am mai multe, dar sunt "stricate" pt ca mi s-a ars un far pe faza scurta pe stanga.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Maximilian » 02 Dec 2006, 21:17
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
de Zanga » 02 Dec 2006, 21:18
-
Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 29 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 29 vizitatori