Totul despre membri

Ford Granada 2.3 GL mk II

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Mesajde Maximilian » 14 Oct 2006, 16:47

Am reglat azi tachetii si am schimbat uleiul la 123.000 km. Parca e alt motor. Suna si merge mult mai frumos.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 19 Oct 2006, 18:15

Tot ce iti doresc e sa te tina cat mai mult motorul. Fostul proprietar mi-a servit si mie faza cu "nu s-a umblat niciodata in el". Si avea dreptate, nu se umblase in el .. in 260.000 km :icon_confused: drept care a trebuit sa-l dau jos si sa pun altul in loc pentru ca avea atata uzura incat reparatia ar fi dus pe la 25 de milioane :icon_evil:
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 19 Oct 2006, 21:54

Mersi mult de urare shadow...la inceput mi s-a spus ca ar avea peste 150 de mii pentru ca proprietarul a uitat cat facuse cu ea...(kilometrajul merge pana la 99999 km iar eu cand am luat-o avea 20.000 km :icon_lol: ). Mi-am dat seama exact de uzura pentru ca pe cartea tehnica sunt scrise toate reparatiile la ea odata cu numarul de km si pot sa vad evolutia. Proprietarul este prieten de familie foarte bun si stiu clar ca nu s-ar fi bagat la reparatii de motor. Fum nu da vizibil nici la acceleratii...numai uneori la peste 4000 de ture la eliberarea acceleratiei da un pic de fum alb. Am facut presiunea in cilindri, pe 3 dintre ei era 10, pe unul 9 si pe 2 dintre ei 8.5-8. Ar fi trebuit sa aiba minim 9 toti. Cei 2 mai "lenesi" se pot datora faptului ca masina statuse f mult, adica in 8 ani s-au facut cu ea in total 20.000 de km. Oricum, mecanicul fara sa stie kilometrajul a zis ca are cam 100 si ceva de mii de km. Oricum, motorul suna a fi in forma f buna, iar de tras trage f bine. Problema principala este ca masina asta nu e facuta pt Bucuresti.

Consumul a coborat la 14-15 chiar si in Bucuresti, insa am patit la ultimii 30 de litri bagati sa raman in pana "prostului" dupa 130 de km...asta inseamna consum de peste 25 de litri la suta(nu am calculat)...cauzati de un blocaj de trafic de 3 ore in care am reusit sa parcurg 10 km si restul de km facuti in trafic infernal...dar cu o viteza medie "astronomica" de cam 15-20 de km pe ora, cum ieseam din blocaj o alergam ca sa ajung unde aveam nevoie(ma ocup cand nu am facultate si cu livrari pt firma maica-mii). Mi se pare mai mult decat enorm in conditiile in care am pus un carburator in care nu s-a umblat...variatia este peste capacitatea mea de a intelege asemenea fenomen...sper ca la urmatorii km sa revina consumul la o valoare acceptabila pentru ca nu o sa mai pot sa imi permit sa merg cu ea. Asta este beleaua la carburator, este prea sensibil la acceleratii iar varianta GPL totusi nu o iau in calcul...decat GPL mai bine o dau...zicea cineva ca aceasta este masina, nu ciorap...subscriu la varianta lui.

In afara am obtinut consum de 7.5-8 la mers economic si 9-10 la mers mai "sprinten" dar fara viteze constante peste 120 km/h.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 20 Oct 2006, 11:44

Un mic "update"...am senzatia si deja nu prea e senzatie ca nu am ramas in pana prostului, ci ca mi s-au murdarit bujiile de benzina de la demaror...
In manual se spune ca trebuie pusa pe contact, se asteapta 10 sec, se dau 2 pedale si porneste. Intr-adevar porneste sfert de cheie insa dupa cateva secunde se opreste si nu mai porneste neam...dau la automat pana omor bateria. NU imi dau seama de ce se intampla treaba asta. Mentionez ca am scos furtunasul de la pompa si era plin de benzina, la fel si in carburator. Am scos vreo 3 bujii si miroseau a benzina, erau ruginii..unele mai negre dar umede clar.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 20 Oct 2006, 14:52

Pai e inecata. Cand dai la automat nu-i da pedale decat in momentul in care parca ar vrea sa porneasca, altfel o ineci si te chinui dupa aia o gramada. Daca totusi o ineci ai doua variante: fie astepti (n-am idee cat) sa se usuce bujiile, fie le scoti si le usuci cu o carpa. Daca a facut figura in mers, ma gandesc ca s-ar putea sa fie defect carburatorul si sa bage benzina in prostie. Simti miros de benzina de la toba de esapament? Alta problema ar putea sa fie pompa de benzina. Am avut probleme similare odata cu o dacie. Pornea daca ii turnam benzina direct in carburator, mergea 1, 2 minute iar apoi se oprea si pompa s-a dovedit a fi de vina.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 20 Oct 2006, 15:39

Azi am pornit-o dupa 2 ore chin...am inlocuit bobina...nu a luat-o, am curatat bujiile, nimic.
am sensatia ca nu da automatul benzina in carburator, a luat-o cu benzina picurata in carburator, dar si asa f greu a luat-o.
Am patit ca mi-a dat din cauza ca era rece motorul si o explozie in carburator in timp ce turnam benzina si dadeam la automat de mi-a luat foc acolo...bine ca aveam carpe si am stins imediat.(nu o lua altfel, se oprea imediat...nu stiu ce are...trebuie sa vorbesc cu mecanicul...daca aveti totusi vreo idee spuneti-mi).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mihalcea » 20 Oct 2006, 15:40

offtopic: in Cluj oamenii stau la semafor chiar daca nu vine nici o masina si asteapta sa se faca verde ca sa poate trece, so....
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde shadow » 20 Oct 2006, 18:29

Erm, adica da gaze inapoi in carburator? Asta nu-i bine. Poate a sarit de la punct cureaua de distributie ... dar deja cunostintele mele de mecanica incep sa scartzaie cand e vorba de probleme mai complexe. Trebuie sa o vada un mecanic. Daca pana la urma nu se rezolva in nici un chip, anunta-ma si poate reusesc sa te ajut cu o remorcare pana la mecanicul meu.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 22 Oct 2006, 21:09

M-am intors in Bucuresti si dupa 2 zile in care masina a fost oprita, a pornit la sfert(ca la carte, cu cele 2 pedale date in prealabil) insa a trebuit dupa ce a pornit sa o turez serios constant(nu mai mult de 2500-3000 de ture) pt ca a avut tendinta sa se opreasca, iar data trecuta dupa oprire a inceput chinul pana am reusit sa o repornesc. Merge ok acum, am plimbat-o un pic si am calcat-o ca sa incarc bateria pt ca data trecuta am chinuit-o rau de tot. Sper sa nu mai faca figuri desi clar ceva nu e in regula, si cred ca e de la carburator pentru ca daca scoteam cablul de benzina din carburator era plin, tasnea benzina afara, bujiile erau murdare si totusi el fara benzina "picurata" in carburator nu a pornit.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 22 Oct 2006, 21:17

AAA. duuuh... Jiglerul de ralanti! Am uitat de el. La dacie era primul lucru in care se sufla :)
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 22 Oct 2006, 21:23

Stiu...am avut si eu Dacie, asta are doua jigloare(deh, sincron, doua camere). Le-am suflat pe amandoua...
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde panaitescud » 25 Oct 2006, 10:52

$1 scrie:$2tiu...am avut si eu Dacie, asta are doua jigloare(deh, sincron, doua camere). Le-am suflat pe amandoua...

aceeasi chestie o patesc si eu cu un v6. cand trec de 2000 ture se opreste motorul .am schimbat .platina.condens pompa benz.si dupa 2-3 zile tot asa face
panaitescud
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 25 Sep 2006, 10:44
Localitate: PLOIESTI

Mesajde Huffy » 25 Oct 2006, 11:21

Poate fi de la nivelul benzinei din camera de nivel constant a carburatorului. Eu am patit acelasi lucru la Granada. Plutitorul era reglat aiurea si astfel nivelul era prea mic si nu era suficienta benzina in carburator ca sa asigure un demaraj mai puternic. Cand turam mai tare golea pur si simplu carburatorul si dadea sa se opreasaca..
Mi s-a mai intamplat sa inversez din gresala jiglerele de de la cele doua camere si simptomele erau asemanatoare..
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde panaitescud » 25 Oct 2006, 17:12

$1 scrie:$2oate fi de la nivelul benzinei din camera de nivel constant a carburatorului. Eu am patit acelasi lucru la Granada. Plutitorul era reglat aiurea si astfel nivelul era prea mic si nu era suficienta benzina in carburator ca sa asigure un demaraj mai puternic. Cand turam mai tare golea pur si simplu carburatorul si dadea sa se opreasaca..
Mi s-a mai intamplat sa inversez din gresala jiglerele de de la cele doua camere si simptomele erau asemanatoare..


plutitorul nu sa regleaza.......am desfacut capacul de la carb in intersectie si avea benzina .nu pot sa-mi explic.e posibil din amestec aer cu benz si scanteie? am vb si pa alte forum si nimic.

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=2021&page=101
panaitescud
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 25 Sep 2006, 10:44
Localitate: PLOIESTI

Mesajde Maximilian » 26 Oct 2006, 07:11

Mie imi face figuri numai cand dau la demaror...mai nou m-am invatat, dau doua pedale, stau 10 secunde pe contact si porneste sfert insa tinde sa se opreasca asa ca o tin din acceleratie(2000-3000 de ture) pana simt ca nu mai are tendinta sa se opreasca. Totusi, imi e clar ca daca se opreste omor bateria si nu mai porneste prea curand....asadar pornirea la rece imi da emotii.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 26 Oct 2006, 14:20

Pai asa imi face si mie. Imediat dupa ce pornesc motorul, daca nu dau cateva pedale se opreste. Asta e din cauza auto-socului de la carburator. Ca sa isi dea seama ca motorul e rece trebuie sa treaca apa prin el, sa actioneze termocupla aia si sa inchida clapeta de soc. Pe masura ce se incalzeste motorul, clapeta revine in pozitia deschis.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Huffy » 26 Oct 2006, 15:28

@panaitescud: Plutitorul se regleaza prin indoirea suportului de tabla pe care e fixat. Oricum daca zici ca aveai benzina in carburator cand ti-a facut probleme inseamna cu nu e de aici.
Incearca eventual sa faci rost de un alt carburator la fel ca al tau de imprumut si sa vezi macar daca problema e de la el sau de la altceva..de obicei si cei mai buni mecanici tot prin eliminare rezolva problemele mai ciudate..

PS. Vorbeste cu sile1 poate te ajuta cu un carburator.. dar va trebui sa dai o fuga pana in Bucuresti..
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Maximilian » 11 Noi 2006, 22:31

Se pare ca problema cu alimentarea ar fi fost de la pompa care s-a dezamorsat la un moment dat cand am facut pana prostului.(nu radeti de mine)

Azi am schimbat ansamblul de faruri, m-a ajutat Sile cu unele in stare foarte buna. Sunt f mandru de ele, acum in sfarsit cand ii dau drumul se face lumina in sat :icon_lol: .
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 21 Noi 2006, 20:33

Mi-a cedat pompa de apa saptamana trecuta, ieri am schimbat-o, am gasit first hand la 170 de lei la Lama 94. Masina mergea, dar pierdea apa intr-o veselie, adica am completat la un drum de 50 de km cam 4 litri de apa, iar la sfarsit deja era fantana arteziana. Acum dupa ce am schimbat-o este cu totul alta viata, motorul se auzea mai tare din cauza jocului pe care il aveam la pompa veche. Acum parca nu mai am motor la turatii mici, nici nu se mai aude. I R so happy! :accord:
Ultima oară modificat de Maximilian pe 22 Noi 2006, 01:05, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde shadow » 22 Noi 2006, 00:45

Deci iti cedase pompa de apa, nu de benzina. Right?
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Maximilian » 22 Noi 2006, 00:51

Aia de benzina nu a cedat...cand am avut mai inainte probleme, ci s-a dezamorsat...am facut la un moment dat pana prostului(sa nu radeti;)), si a pornit pana la urma, dar dupa aia n-a mai functionat cum trebuie. S-a rezolvat si aia pana la urma.

@Shadow...abia acum am observat greseala..scrisesem pompa de benzina..de, am ramas cu sechele din cauza penelor pe care le faceam :icon_rolleyes: . Mersi pt atentionare!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 22 Noi 2006, 19:33

Noutati pt masinuta mea, azi am pus alarma, am acum inchiderea centralizata din telecomanda(iar cand pun cheia in contact pe motor imi incuie usile din interior..in caz ca uit eu - iar cand o scot o descuie).

Am gasit in sfarsit unde sa fac geometria rotilor la masina, dintr-o intamplare pot spune. Sunt super incantat, pt ca imi tocea aiurea cauciucurile, iar acum imi sta si mie volanul drept.(nu eram sigur daca e din geometrie pt ca pur si simplu nu tragea masina in nici o directie, numai ca statea volanul stramb)

Pt cei cu probleme de genul geometriei(faptul ca f multe serviceuri nu au masini mai vechi in carti), eu am fost pe strada Mihai Eminescu(da in intersectia de la ASE strada, e aproape de Romana)...numarul nu il stiu exact...dar pe acolo este, pe partea stanga(e sens unic, cum se vine de pe Dacia)..cum strada are cam 1 km, e greu de ratat serviceul.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 24 Noi 2006, 10:43

Noutati, ieri am montat un Cd-player cu mp3 si wma Sony(xplode...nu am cutia in fata si nu stiu ce model este) de 4*50W. Am pus si niste boxe de 13 cm cu 30 de watti(de...buzunarul nu era prea maricel, boxele originale erau de 10 cm...mai mari nici nu incapeau). Am dat pe cass 370 de lei din Carrefour iar pe boxe 100 de lei, unde le-am montat mi-au luat pt boxe la montaj 20 iar la cass 30 de lei pt montaj. Se aude chiar mai bine decat ma asteptam. Sunt foarte multumit!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 24 Noi 2006, 15:51

Acuma cauta o comanda pe "langa" volan de focus si vezi ca e o schema cum sa o adaptezi sa mearga pe sony :icon_biggrin:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde zvony » 24 Noi 2006, 17:29

Cand schimbi si cass si boxe se simte bine schimbarea. Eu am avut pe o masina un Pioneer (mp3 si wma, 4x50) si imi pusese doua boxe Infinity de 60W care erau geniale. Desi boxele erau puse pe spate, se schimbase sunetul in toata masina. Boxele le mai am si acum, dar cass-ul l-am dat. Astept sa vad cand se poate uita cineva la boxele de pe spate de Focus II sa stiu daca se potrivesc (le-am avut pe un Golf 3 acum sunt la un prieten, imprumut, pe un Golf 4). Apropo, daca are cineva idee ce dimensiune de boxe sunt pe spate la Focus 2 v-as ruga sa-mi spuneti. Saru' mana!
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Maximilian » 24 Noi 2006, 18:21

Intr-adevar, parca am alta masina:). Chiar parea incompleta fara pic de muzica, adica muzica pe care o aveam inainte nu putea sa acopere nici macar o musca daca ar fi bazait prin masina.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 02 Dec 2006, 21:10

Ca sa mai animez topicul...pun cateva poze noi, le-am facut azi, pe 2 decembrie ca sa se vada si becurile. Cam putine bulevarde sunt impodobite, dar arata frumos.

BTW: am mai multe, dar sunt "stricate" pt ca mi s-a ars un far pe faza scurta pe stanga.
Ultima oară modificat de Maximilian pe 02 Dec 2006, 21:22, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 02 Dec 2006, 21:15

Inca niste poze....
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Maximilian » 02 Dec 2006, 21:17

Ultimul set...vor mai veni cand va veni zapada, cand sper sa trag si niste "action shots".
Ultima oară modificat de Maximilian pe 02 Dec 2006, 21:21, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 02 Dec 2006, 21:18

Hmmm, imi pare cunoscut numarul de inamtriculare, se poate sa fi vazut masina pe undeva.... :icon_eek:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 21 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 21 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login