Focus Facelift Trend Sport
Configuratia a fost facuta pe comanda si a durat exact doua luni pana a ajuns la ei
Masina are urmatoarele dotari:
- Hatckback, 5 usi
- Duratec 1.6 L 16V, catalizator, injectie electronica, M5, 100 CP
- Panther Black
- Aer conditionat automat cu reglare separata stanga/dreapta
- Spalator faruri
- Faruri auto-adaptive cu halogen (includ lumini spate cu tehnologie LED)
- Geamuri fumurii
- Ice Pack 6: RadioCD Sony cu MP3, 8 difuzoare si comenzi pe volan
- Pachet SPORT: scaune fata sport, scaun sofer cu reglaj lombar, faruri de ceata, faruri cu geam tenta inchisa, jante aliaj 16" (model cu 5 spite), suspensie sport, eleron in culoarea caroseriei, volan in 3 spite imbracat in piele, consola centrala cu cotiera culisanta, covorase fata, tapiterie Tic Toc Generic Silver.
- Chenarul cromat si grila radiator au fost adaugate in service
Am facut 320 km pana acum si am fost placut surprins de comportamentul masinii pe sosea. Este foarte stabila si sta excelent pe curbe (desigur ca nici n-am fortat prea mult cu sportivitatea). Suspensia sport este destul de ferma dar nu am avut probleme de confort, parerea mea ca e echilibrul ideal intre sportivitate si confort. Totusi mi-e frica sa nu apara greieri mai devreme decat ca la modelele cu suspensie normala.
Consumul pana acum a fost de 8,8 %, condus cam 65% in afara, 35% in oras (AC aproape tot timpul). Oricum eu nu sunt genul care sa stea tot timpul cu ochii pe afisaj la consum, dar asa orientativ
.Am condus o buna portiune de drum si noaptea si chiar am fost foarte placut surprins de faruri. Lumineaza bine faza scurta si chiar in portiuni cu bezna totala n-am avut probleme. Cel mai probabil nu le voi schimba pentru xenoane. Si sistemul autoadaptiv pt faruri si-a facut simtita prezenta, in afara orasului mai putin pentru ca drumul nu era foarte virajat, dar in oras chiar e vizibila miscarea farurilor.
Dupa primul contact cu masina nu am nimic sa-i reprosez, absolut toate impresiile sunt pozitive, nu m-a dezamagit nimic (poate doar sensibilitatea culorii la jeg...am spalat-o de doua ori in doua zile
)...chiar m-am atasat de ea
si n-as mai schimba-o pe niciun alt focus. Abia astept sa-i pun stickerul Club Ford
Va urma si o galerie foto cat de curand dar si alte impresii despre masina
Stay Tunned !!!

-

razvaldinho - Gold Member
- Mesaje: 525
- Membru din: 08 Apr 2008, 09:43
- Localitate: Ploiestiori
- Maşina: Ford Focus MK2
- VIN: Feteasca_Neagraaa
, oricum nu a fost cu mult mai scumpa decat la Forcar. Pretul normal in service e de aprox. 750 lei









. E normal asa ceva?

. I-am dus dosarul complet cu tot ce trebuia. Lucratorul a zis ca dosarul e pasat la alta sucursala a Adm Financiare pentru a fi vizat. Mi-a dat un biletel cu termenul de finalizare si numele inspectorului de unde trebuie sa ridic fisa de inmatriculare vizata...termenul e 26.08.
. Se comporta excelent masina, am mers pe toate tipurile de drum, inclusiv offroad si nu m-a dezamagit deloc
. Pana acum am fost ferit de probleme dar pe drumul de intoarcere din concediu in zona Sacele am intrat intr-un crater din sosea. Mi s-a dezumflat un cauciuc care a fost umflat in vulcanizare si janta indreptata cat de cat. Galme nu au aparut la pneuri dar se simt vibratii in coloana de directie la viteza mai mare. Azi am fost si la service cu ea sa verific urmarile incidentului...rezultatul: ambele jenti de pe partea dreapta indoite si ovalizate iar cauciucul dreapta spate pierde aer pe la janta. Voi inlocui jentile pe casco
...in rest nu am mai avut probleme
...ar fi o idee sa le spun de o groapa de pe DN72 Ploiesti-Targoviste
...trebuie sa merg sa le arat groapa pt a face poze?