Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Ian 2009, 00:53

Salut,te rog frumos sa ma crezi,ca asta chiar ar fi ultimul lucru de care ar trebui sa te ocupi.Sanatate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde sandking » 18 Ian 2009, 20:13

salut, gabi...
te rog frumos cand ai timp, as aprecia o descriere detaliata cu un schimb de simeringuri la supape...eu m-am uitat la o descriere tehnica dar nu am priceput mai nimic, face uz de tot felul de scule speciale de care nici n-am auzit....
merci!
Ford Fiesta 2010 1.4 TDCI
Avatar utilizator
sandking
Gold Member
 
Mesaje: 607
Membru din: 02 Noi 2007, 11:37
Localitate: cluj-napoca
Maşina: Ford Focus I 1.4 16V 2001
VIN: WFOAXXGCDA1P67337

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 18 Ian 2009, 21:51

$1 scrie:$2m mai auzit la cineva ca exista o scula cu freon ...motor incins bagi scula cu freon pe bujie sa o racesti instant si se extrage usor dar faza e ca la tipul meu de motor e cam naspa pentru ca tre sa demontez admisia ca sa pot umbla la jujie si mi se raceste motoru pe vremea asta pana dau admisia jos :-"
din cate am vazut mai toate masinile de generatie mai noua au belea cu bujiile de se rup...de la mercedes , bmw la opel...al dreacu la o sierra se am auzit sa se rupa vreo bujie vreodata in viata ei...
sa dea dracii de mai fac astia vreo piesa de calitate pentru auto
era deajuns ca ecu da comanda la bujii sa se incinga si dupa ce porneste motorul ca sa se mareasca temperatura in camera de ardere atunci cand este frig afara si odata cu asta bujiile se distrug inainte de termen...macar daca le faceau de calitate sa nu se rupa
sa vezi rasu dreacu la mine in bacau ca nu stiu baietii unde sa se duca sa schimbe bujiile ca mecanicii nu le garanteaza ca nu se vor rupe :D e de stan si bran sa mor aici
bafta



fii atent!

eu am cumpărat mai demult de la bricostrore o trusă specială de extras rupturi.
era vorba de niste tarozi conici pe stânga. tarodul odată introdus în gaura dată de tine în bujie dă să-şi facă filet, îşi face vreo 2 ganguri, iar apoi se înţepeneşte datorită diametrului. atunci, în mod normal, trebuie să înceapă deşurubarea bujiei. eu am mai avut şi surpriza nenorocită ca tarodul să umfle puţin piesa de deşurubat şi să nu mai vrea nici de-a dracului... vreau să mai adaug că tarozii ăia n-au fost dintr-un material grozav; dacă scoteam 2 şuruburi rupte per bucată eram fericit... noroc că nu erau prea scumpi.

am păţit şi eu ca tine acum vreo 12 ani la un nissan patrol, ăla cu motoru de 2.8, 6 în linie, am lasat-o baltă de bujie, pornea foarte bine şi în 5... era o poziţie crâncenă, trebuia dată jos qulasa... proprietarul, care se cam pricepea şi el, nici n-a vrut să audă să dăm jos chiulasa.

în altă situaţie, când treaba s-a dovedit a fi belită rău, adică filetul din chiulasă era şi ciupit dar şi corodat am fost nevoit să majorez gaura din chiulasa, să tai alt filet şi apoi să construiesc o bucşă... operaţia asta, îţi închipui, am făcut-o într-un atelier cu de toate şi de fapt a fost făcută de un prieten care e de meserie. mare meserie!
cam asta ar fi...


aaa! să nu uit!

văd că bibanu e meseriaş. poate ştie de 10/1. unde se folosesc mult
m-am amuzat cu filetul vostru de 10/1... cââât am mai căutat eu tarod şi filieră de 10/1...
de ce credeţi?
filetele de la toate corpurile de iluminat sunt 10/1, aşa că orice reparaţie sau montaj suplimentar cerea sculele alea.
de ce mă amuz? m-am chinuit o grămadă să fac rost de ele, le-am obţinut, am lucrat cu ele, şi să fiu al dracului dacă mai ştiu ce-am făcut cu ele... ori "le-am pus bine", ori le-am împrumutat cuiva care a uitat să mi le mai aducă.
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Ian 2009, 22:02

Se gasesc in comert e 18 ron bucata,M10 cu pas de 1.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 18 Ian 2009, 22:16

$1 scrie:$2e gasesc in comert e 18 ron bucata,M10 cu pas de 1.


mulţam de informaţie, eu vorbeam de acum vreo 10 ani când am căutat eu şi nu am găsit. acu nu mai e cazul, m-am lămurit că nu mă pot îmbogăţi din corpuri de iluminat :D

şi o întrebare:
spuneai că scoţi rupturi cu arc electric. cum faci?
sudezi de ruptură vreo piuliţă sau altă drăcie?
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Ian 2009, 23:59

Vezi ca esti baiat destept,da asa fac si prin acea temperatura se arde si calamina depusa pe filet,dar o lasi sa se raceasca complet,inainte de a desface.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 19 Ian 2009, 01:49

$1 scrie:$2ezi ca esti baiat destept,da asa fac si prin acea temperatura se arde si calamina depusa pe filet,dar o lasi sa se raceasca complet,inainte de a desface.


e absolut firesc, nene, s-o laşi să se răcească, în momentul ăla e dilatată de la căldura sudurii... chit că arcul electric, dacă ai mână de specialist, durează 2-3 seunde... dacă o lungeşti ai şanse să topeşti aluminiul. eu când eram nevoit să fac treaba asta înfăşuram locul în cârpe ude, poate te umflă râsul, dar aia era ceea ce puteam face la momentul ăla... :D
asta e treabă simplă, eu mă gândeam la situaţiile cele mai negre când se rupe la faţă cu piesa, sau şi mai şi, când se rupe un pic înăuntru, vreo juma de milimetru...
cel mai tare m-au chinuit prezoanele de oţel rupte în piese de aluminiu şi cred că ştii foarte bine ce zic.

aşa deci, atunci când ai zis de sistemul cu arc electric, m-am gândit că o fi apărut altceva, altă tehnică de service...
zic asta deoarece eu am cam lăsat sculele din mână de câţiva ani buni şi nu prea m-am mai băgat.

slavă Domnului că mai există restauratori de fiare vechi, aşa ca tine, că în zilele noastre mecanicul auto nici nu mai concepe să înlocuiască o presetupă şi un rulment la o pompă de apă, te trimite să iei una aftermarket, turcească, dacă nu cumva chiar chinezească şi într-adevăr ieşiţi mai ieftin amândoi... ăsta ar fi un exemplu, iar ca ăsta or fi sute...

toate una peste alta o să te urmăresc că îmi place subiectul şi îmi trezeşte multe amintiri.
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Ian 2009, 02:28

Prin cuvintele care le.ai scris,mi.ai spus foarte multe lucruri si traiesc cu sentimentul ca poate candva ne vom cunoaste,dar pana atunci iti doresc multa sanatate,atat tie cat si intregii familii.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 19 Ian 2009, 20:49

$1 scrie:$2rin cuvintele care le.ai scris,mi.ai spus foarte multe lucruri si traiesc cu sentimentul ca poate candva ne vom cunoaste,dar pana atunci iti doresc multa sanatate,atat tie cat si intregii familii.



mulţumesc de urări şi ţi le întorc şi ţie şi familiei!

dacă cumva mă întâlnesc cu belelele pe care le repari tu să fii sigur că am să te caut iar atunci vor exista şanse reale să ne vedem.
ia zi, ai atelier în bucureşti? lucrezi motoare mari vechi perkins, wola-jelcz, henschel?

aici e şi poza trusei ăleia de extras rupturi, poate îi interesează şi pe alţii
Fişiere ataşate
tarozi extractie.jpg
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Ford_V6 » 22 Ian 2009, 21:14

Nicidecum nu am bani multi ... si eu pentru mine am inginerit foarte multe lucruri de-a lungul anilor ... am numai masini vechi pe care le-am reparat cum am putut ... am mers cu monezi de 500 de lei d'alea vechi de aluminiu in bieletele de directie, pacute de frana luate la polizor sa se potriveasca, am pus la Ford Bronco planetare pe fata din cardane de E30 si lista poate sa continue ...

Ideea este simpla ... masinile au devenit consumabile iar piesele ... nu mai vorbesc ... eu nu am service si nu traiesc din masini ... pentru mine este doar un hobby foarte pagubos :(

In alta ordine de idei .... apropo de rentabilitatea reconditionarilor ... cat costa sa reconditionezi o caseta de directie de Granada sa zicem ???? Chiar sunt curios pentru ca una noua cu garantie 3 ani costa 800 RON ?????
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 22 Ian 2009, 23:24

$1 scrie:$2i putea sa.mi spui cate persoane cunosti tu capabile,sa monteze intrun delcou electronic,un platou cu platina,pentru un motor cu 5 pistoane?


e ăla cu 1-2-4-5-3 ordinea te pomeneşti?

merţane şi vălvăuri? sau altă minune?


băi bibane, nu se poate să te superi aşa rău din nimica...
o să priceapă şi moderatorii până la urmă că "reclama" pe care ţi-o faci e o injecţie cu adrenalină pentru vechituri, poate ultima... e o firmă de adus din morţi fiarele. dacă pentru reclamă te-au ars e o greşeală.


sper să se înţeleagă că ceea ce faci tu e o artă recent uitată denumită mecanică auto. iei un fier vechi şi-i redai viaţa. munceşti zdravăn la asta cu pasiune. nu cumperi piese auto de la un disrtribuitor mare şi le revinzi. e altceva!

în zilele noastre sunt rari mecanicii... acum avem "schimbători de piese noi" în marea majoritate
99% din forumu ăsta nu ştie ordinea de aprindere/injecţie la un motor de 4 în linie.
du-te la primul service auto şi ia la întrebări în atelierul de motoare (or mai exista?) pe primul puştan de-acolo să-ţi zică ordinea de aprindere. o să vezi că nu ştie. când schimbă un set de bujii îşi pune semne pe fişe sau pur şi simplu se ia după lungimea fişelor... =)) a luat vreunul palme după ceafă în şcoală că nu ştia lecţia?

pe fiecare forum auto sunt doar câţiva specialişti şi şi ăia mai au probleme pe care le recunosc.
sunt oameni care se pricep bine la electronica şi softurile de pe maşini şi se dau superiori dar dacă-i întrebi de toleranţele unui cuzinet, sau intervalele de reparaţie ale unui vilbrochen pun repede mâna pe GOOGLE. dacă le-ai topit internetu, le-ai topit ştiinţa!
dacă le dai în mână micrometrul îşi mănâncă cravata cu el senviş.

chiar nu vezi că preocupările principale pe forumuri sunt tuningul, muzica şi alte bricolaje?
pun tobe care să grohăie pe loganu 1.5 diesel...
sunt şi alţii care îmbunătăţesc motoare prin înlocuirea unei părţi hardware sau software sau mai adaugă câte o turbină, obţin o maşină mai puternică cu câţiva cai şi se dau balene în lighean. bravo lor, fac ceva. dar are vreunul vreo oră de şcoală cu un pilot sau cu un profesor de raliu (motorsport)? vor maşini puternice dar se uită la benzină...
dacă eşti ciumec ia-ţi, teteo, un mustang cu motoru de 7 litri care are 400 de cai reali, cu turbină 500 şi la care grohăiala e autentică, da nu poţi că eşti jmeker până la buzunar... ăla consumă 25%, cauciucurile costă al dracului, e cabrio, îţi trebuie garaj, şi dacă te prinde ploaia cu draga nenii la Bambu se CENZURA tapiţeria de piele, etc...

o să mai zic!
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Tiry213 » 23 Ian 2009, 09:39

Salutare,

Repari si in Bucuresti ? Am vazut la localitate Alexandria/Teleorman.

Merci,
Tiry213
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alen » 23 Ian 2009, 09:42

$1 scrie:$2o să priceapă şi moderatorii până la urmă că "reclama" pe care ţi-o faci e o injecţie cu adrenalină pentru vechituri, poate ultima... e o firmă de adus din morţi fiarele. dacă pentru reclamă te-au ars e o greşeală.

n-are nici o legatura cu reclama
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Ford_V6 » 23 Ian 2009, 09:46

$1 scrie:$2 ăla cu 1-2-4-5-3 ordinea te pomeneşti?

merţane şi vălvăuri? sau altă minune?


Mercedes in 5 pistoane pe benzina ? cred ca am ramas eu in urma .....

In legatura cu Mustangul ala vechi de 400 de cai ... te cam contrazic putin ... in primul rand caii putere la americani se masoara in sistemul SAE adica la volanta fara nici o anexa antrenata de motor ... de aici si puterile "cam umflate", plus de asta masinile alea nu au transmisii, frane, suspensii ... sunt al naibii de frumoase dar total necompetitive in variantele de serie larga ;)

legat de baietii smecheri care "fac tuning" si perfecta dreptate ... daca le dai un micrometru in mana sau ii intrebi cat este tolernata dintre piston si camasa se uita tampi la tine ... ei au bani, fitze in cap si cam atat ... dar printre ei mai sunt si cativa care stiu de cate ori se invarte un ax cu came intr-un ciclu motor complet ;)
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 23 Ian 2009, 10:30

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2 ăla cu 1-2-4-5-3 ordinea te pomeneşti?

merţane şi vălvăuri? sau altă minune?


Mercedes in 5 pistoane pe benzina ? cred ca am ramas eu in urma .....

In legatura cu Mustangul ala vechi de 400 de cai ... te cam contrazic putin ... in primul rand caii putere la americani se masoara in sistemul SAE adica la volanta fara nici o anexa antrenata de motor ... de aici si puterile "cam umflate", plus de asta masinile alea nu au transmisii, frane, suspensii ... sunt al naibii de frumoase dar total necompetitive in variantele de serie larga ;)

legat de baietii smecheri care "fac tuning" si perfecta dreptate ... daca le dai un micrometru in mana sau ii intrebi cat este tolernata dintre piston si camasa se uita tampi la tine ... ei au bani, fitze in cap si cam atat ... dar printre ei mai sunt si cativa care stiu de cate ori se invarte un ax cu came intr-un ciclu motor complet ;)


zău? şi de câte ori se învârte, stimabile?
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 23 Ian 2009, 21:58

Salut,domnilor hai sa clarificam problemele,ca niste oameni maturi,incep cu "Moartea".Regret ca ti.ai ales acest diminutiv si nu stiu numele tau,[parca te vad cu o gluga neagra pe cap si o secera in mana],dar datorita cuvintelor tale,m.am hotarat sa nu renunt la forum,ajungand la concluzia ca in sfarsit mi.am gasit un sustinator,deoarece pana acum ma simteam marginalizat.Dupa aceste doua zile in care tu ai expus cateva fraze,m.ai facut sa inteleg totul despre tine si trecutul tau,daca scriai o carte de 200 de pagini,cred ca nu puteai sa.mi transmiti ceea ce mi.ai transmis prin cateva randuri si regret ca de.a lungul carierei nu am avut onoarea de a lucra cu un om de talia ta.Dupa ce am lucrat in 2 autoservice.uri,in anul 1990,am fost primul care m.am privatizat la decretul 54,in acest oras,ca ulterior in 1996 sa trec la societate,deoarece erau mai multe avantaje si in acest timp cred ca am avut ca ucenici,aproximativ 50 de persoane.Dintre toti acestia,numai 2,au lucrat cu mine 4/5 ani,restul au stat doar pana la primul "curatat de motor",dupa care sau "murdarit" si dupa cateva luni au plecat.In tot acest timp,am constatat cu descurajare,ca toti lucrau pentru bani si foarte rar ma intrebat cineva,cum se monteaza o distributie,cum se aseaza un segment,de ce pun acel pinion asa si nu invers,etc,cand incercam sa explic ceva,ori incepea sa povesteasca ce a facut cu "piranda"aseara,ori trecea un avion pe sus si se uita daca pilotul,purta cravata.Prin 1993,au inceput sa apara in oras,multe masini aduse din Germania si datorita uleiurilor,de proasta calitate,cedau cuzinetii si vilbrochenele.Era o criza acuta de piese atunci si cumparam cuzineti de reparatie,de ARO,ii taiam pe fiecare in parte la lungimea respectiva,le faceam selajul[crezi ca exista vreo persoana angajata la service,sub 30 de ani care stie ce inseamna "selaj"?],le faceam gidul de blocare din nou,sa nu de invarteasca cuzinetul in biela,dupa care mergeam la un atelier de rectificat arbori si rectificam arborele dupa interiorul cuzinetilor,cu biela stransa si stii ce apare acolo,intou si alte ceasuri comparatoare,iar garniturile de chiulasa le confectionam la Bucuresti,manual,la comanda la 2 zile.In legatura cu ordinea de aprindere de 12453,care ai facut referire,ai intuit perfect,era vorba de motorul Audi in 5 pistoane in linie,dar gandestete ca trebuie confectionata o cama cu 5 scantei,nu cu 4 sau 6 care e usor de facut sau gasesti direct hexagon si iti dai seama cat de bine trebuie pozitionat platoul cu pltina,ca sa dea scanteia la timp,eu folosesc platoul de Dacie cu platina cu tot,ca sa gaseasca omul piese si sa,l poata regla oricine.Prin 1996 am cumparat de la Bucuresti,era abandonat printre blocuri,un Rover 3500,an 1984,erau o serie limitata,pentru politia din Olanda,motor V8,3500 cm3,2 carburatoare orizontale,care deasupra lor aveau rezervor de ulei hidraulic,care facea absortia printr.o membrana hidraulica,gen carburatoare 2 timpi.Motorul era demontat total,nu mai avea nimic ansamblat pe el,deoarece avea probleme majore,cuzineti,segmenti,pompa benzina arsa,avea pompa electrica,chiar daca era pe carburatie,dar blocul motor,nu avea nici pic de uzura si asta ma incurajat sa.l repar.Nu vreau sa plictisesc pe cineva si de aceea nu mai spun decat atat,am stat o noapte intreaga,singur in atelier,[ca sa nu ma deranjeze nimeni],ca sa pot afla ordinea de aprindere,studiind axa cu came,intrucat si fisele dupa capac fusesera demontate si in final[ia sa vezi ras acum],i.am montat pompa de benzina de Lastun,care era electrica,pe baza de electromagnet si am montat piesa cu piesa pina cand am reusit ca in 2 saptamani sa.l termin si sa fiu pe deplin multumit de functionarea motorului,pe acel timp,internet,google si autodata erau vise si acum demonteaza distributia se uita pe internet si tot gresit o monteaza.As vrea si eu sa stiu cate autoturisme Ford ,fac referire la diesel,fabricatie dupa 1995 max,mai pot functiona daca le arunci acumulatorul.La aceste autoturisme,pana in 1995,nu aveau electronica,daca scoteai miezul de la electrovalva de motorina si o porneai impinsa,puteai sa umbli cu masina toata tara,fara baterie,fara electromotor.Sa nu inelegeti gresit,ca as avea ceva impotriva evoluarii stiintei si nu ar trebui sa mai progreseze din cauza mea,dar in urma unor schimburi de pareri cu moderatorul DanielArdelian2,pe care[nu ca as vrea sa.l laud],il consider o persoana foarte edificata in domeniul soft,diagnoza si calculatoare,concluzie la care am ajuns datorita interventiilor sale in diferite topicuri si se pot viziona,mi.a comunicat ca electronica,a fost introdusa pe automobile datorita protectiei celor aflati in trafic si pentru evitarea poluari,mai pe inteles aceste computere asista,ABS,AIRBAG,SRS,sonde Lambda,evacuare gaze,etc,sunt perfect de acord cu el,dar acum,eu fiind un simplu mecanic,as vrea sa.mi raspunda si mie cineva,ca la oricare muritor,la urmatoarele intrebari,avand in vedere ca atunci cand sa trecut la sofisticrea cestor auto,sa inventat si testerul de diagnoza si reparatii la rezolvarea tuturor defectiunilor care pot apare la aceste subansambluri electronice si ar fi vorba de urmatoarele aspecte,
1.de ce toata ziua "palpaie" becul la alternator si dupa ce schimbi releul nu se stinge becul ca nu e compatibil cu computerul,de ce le fabrica?
2.de ce nu se mai poate schimba puntea de diode si trebuie sa cumpar alternator cu totul?
3.de ce aceste motoare au intreruperi permanente si nu se stie de unde?
4.de ce trebuie sa arunc pompa de ambreiaj,care au facut.o de plastic si e capsulata si nu pot sa montez garnituri?
5. de ce nu sa facut protectie de suprasarcina si atunci cand alternatorul incarca peste 15 V,nu decupleaza computerul ca sa nu se mai arda?
6.de ce au renuntat la volanta normala si la arcurile de la discul de ambreiaj,care preluau socurile la plecare si sa inventat volanda cu masa dubla si se rupe mereu si distruge si electromotorul si da si vibratii motorului,poate sa.mi spuna mie cineva ca acel manson de cauciuc turnat in volanta,rezinta la tesionare mai bine decat fostele arcuri de la disc,in considerentul cand eu am gasit la un turism din 2003,rupt butucul central cu caneluri,care vine pe priza cutiei de viteze,deoarece nu sunt sudate la cordon,sunt stantate anemic in 4 locuri?
7.de ce au facut rulmentul de presiune de la cutie,hidraulic si au renuntat la cilindrul receptor exterior,la care se umbla fara sa demontezi cutia?
8.de ce la pompa de ambreiaj,nu au facut un canal de siguranta pe ax,ca sa nu mai scape tija de pe pedala si sa stati sa le legati toata ziua cu bride de plastic?
8.de ce au renuntat la sistemul de parghii de la actionarea cutiei de viteze si sa trecut la cabluri,care stati mereu si le reglati,ca nu cupleaza vitezele?
9.de ce la rola de distributie de la Focus au renuntat la sistemul facut de fabrica si au suprimat dublul sistem de intindere al curelei,care inainte avea si canal de reglare manuala si pe arc,acum au facut numai pe arc si la o benzina proasta cand motorul face autoaprindere,cureau se slabeste si poate sari distributia,vedeti ca aveti un topic intreg cu acest subiect,ca nu se mai fabrica aceasta rola,
10.de ce permit cipuri si motoare,la autoturisme de serie,care pot atinge viteze de 200 si/h si majoritatea acestor masini apuca pe mana unor persoane care astazi a implinit venerabila varsta de 18 ani si maine ia facut si lui taticu cadou o supermasina si la experienta de condus pe care o are,ne vaneaza familiile pe trotuare,
11.de ca a crescut mortalitate si accidentele si in acestea,80% sunt implicati tineri intre 18 si 22 de ani,[cred ca urmariti stirile]cu atatea super accesorii pe autoturisme?
12.de ce Politia Romana,nu poate prinde aceste autoturisme,cand trec pe langa ei de le intorc caschetele pe cap,cu acest renumit Logan de 70000 de euro,care.l vor primi in curand in dotare,in conditiile in care nu avem buget?
Domnilor,acum astept pareri si as vrea sa stiu si eu cand va apare pe piata,primul televizor dotat cu vilbrochen sau primul MP3 cu 2 axe cu came?
Raspund acum lui "Ford V6" ,am tot respectul pentru tine,pentru ca am observat ca esti unul dintre veterani acestui form si dupa cate am sesizat ai si tu un bagaj de cunostinte,in domeniul fiarelor,dar asta nu presupunea sa.mi faci precizari ce activitate trebuie sa desfasor eu,in cadrul atelierului si cum sa.mi ordonez viata.Tin sa te anunt ca exista Mercedes pe benzina in 5 pistoane cu injectie mecanica fabricat in 1983,care il detine o cunostinta de.a mea dintr.o comuna apropiata.Referitor la caseta de Granada,tin sa precizez ca nu se mai fabrica,ceea ce stii tu este vorba de casete reparate in Ungaria si te.as ruga sa.mi recomanzi si mie un magazin cu piese noi de unde pot cumpara faruri,stopuri,semnale,segmenti de V6,elemente de directie,etc,nici macar vecinii nostri turci,nu mai fabrica si referitor la Taunus,Granada,Sierra,Transit,modelele vechi,stau si ma gandesc cat de sfinte erau acele manete de viteze care se cuplau direct in cutie,fara parghi,cabluri,articulatii cardanice si altele si revenind la piese cred ca stii destul de bine ca orice fabricant,este obligat sa asigure piese de schimb,timp de 10 ani,dupa ce a fost scos de pe banda ultimul autoturism,din categoria respectiva.Ai cerut un pret la repararea casetei,cea mecanica 200 ron,cea hidraulica 300 ron,suma care se imparte la 3 colaboratori,adica,eu strungar si magazin de procurare pentru "duramid" pentru bucse si etc,si nu se pot repara decat in conditiile in care cremaliera nu este corodata,ca sa aiba scapari[referitor la servo].
Raspund referitor la precizarea moderatorului Alen,nu am primit avertisment din cauza acestui topic,ci din cauza unor pareri contradictorii cu un coleg de forum,dar ciudat este ca stiam de unul,nu stiu de unde au aparut trei,dar nu are importanta.Nu vreau sa scap ocazia si sa precizez ca in putinele schimburi de idei,care le.am avut cu Alen,a dat dovada de un om cu un mare caracter si nu numai el.
Domnilor,am ridicat mingea la fileu si astept si eu raspunsuri si pareri,ca orice coleg de forum care are nevoie de opini si precizez ca nu ma va deranja opinia nimanui,oricare ar fi ea,fie ca e in asentimentul meu,fie ca e contrara,am sa.mi insusect totul si vreau sa ma documentez.Cer sa fiu tolerat de administrarea forumului,deoarece am folosit alte marci de autoturisme si nu are rost sa facem discriminari,mai ales in contextul in care in cadrul acestui forum avem si alti producatori,subiectul tratat de mine,oricum se refera la notiuni de mecanica generala.Astept opinii si multumesc anticipat,pentru intelegere.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 24 Ian 2009, 02:03

Domnule eu am mai spus-o si o mai spun din partea mea toata stima si respectul! Astept ziua cand ne vom cunoaste..
"A fi cineva e o intamplare a fi OM e lucru mare!"
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 24 Ian 2009, 03:19

bibane,
numele meu e mihai, deşi nu cred că are mare importanţă.

o să încep prin a te ruga să încerci să nu te mai enervezi aiurea pe userii care te atacă nejustificat. lasă-i dracului în pace! sau ia-i la mişto! ai un secol de experienţă înaintea lor.

acum o să-ţi răspund la chestiile zise de tine:

curăţatul blocului motor este primul lucru cu care se confruntă tânărul aspirant la meseria de mecanic după măturatul atelierului şi şuturile în cur luate de la colegi. dacă nu-i place se vede din prima zi şi nu mai e cazul să insişti, îl trimiţi la cofetărie sau plăpumărit că e mai curat...

trec peste selaj, doar am povestit mai sus cum am confecţionat cuzineţi pentru diverse motoare.

prisma pentagonală pentru motoarele cu 5 cilindri o puteai obţine foarte uşor. un cap divizor rezolva treaba într-o oră! :) platoul trebuie poziţionat bine, fără discuţie, dar puteai regla foarte bine avansul sucind de delcou, nu? :) e drept că unele delcouri au reglaje de 15 grade, dar asta e meseria, nene!

singura ordine de aprindere de la v8 o ştiu de la SR114 1-8-4-3-6-5-7-2
e nasoală rău treaba dacă nu ştii cum se numără cilindri, dar dacă ai axa cu came în mână e floare la ureche... când oi avea tu chef întreabă-mă cum e cu aprinderea la motoarele de motociclete japoneze, motoare de 8-9000rpm. hehe!

răspunsurile mele la întrebările tale:

1. aia e o boală ce a pornit de la oltcit încoace, măcar la oltcit nu erau computere, era doar becul ăla special în bord... acu dracu ştie!
2. trăim în epoca consumismului unde toată lumea trebuie să trăiască
3. de la computeru ce gestionează foncţionarea motorului monşer
4. trăim în epoca consumismului unde toată lumea trebuie să trăiască
5. trăim în epoca consumismului unde toată lumea trebuie să trăiască
6. raţiuni comerciale
7. nu ştiu despre ce e vorba, poate-mi explici tu ce e aia rulmenz't de presiune hidraulic
8. nu înţeleg ce zici
8. (al doilea) probabil că e mai ieftin
9. nu cunosc situaţia în amănunt
10. aicea o luaşi razna iar... ce e aia să nu vinzi maşini de peste 200 de cai? ce are sula cu prefectura? că ajung pe mâna cui nu trebuie, aia e altă socotoială!
11. un chip-tuning, o maşină bestială e nevinovată, nu poţi interzice maşinile bengoase. de vină sunt neterminaţii care se suie în ele mâncaţi de iluzia că sunt scule de scule.
12. poliţia e inexistentă de la o maşină de la 30.000 de euro în sus. s-a văzut chiar şi la tv că cine are maşină de 70.000 în sus foloseşte şapca miliţianului pe post de ţucal, se pişă în ea şi i-o pune în cap!

eşti mulţumit?
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 24 Ian 2009, 04:52

Salut Mihai,acum pot sa vorbesc si eu cu tine,nu cu "Moartea",ce ti.a venit cu numele asta funerar,nu stiu,eu sunt pescar dar tu,dar cred ca dai "moarte" in fiare si de aici vine.Din 1985 pana in 1992,numai Olticit.uri am mancat,ajunsesem in ultimul timp sa facem 45 de minute ca sa dam motorul jos,eu si cu un prieten,schimbam pe banda supape toata ziua,ca se rupeau curelele de distributie,inca nu aparusera Pirelli si indoiau supapele intr.o veselie.Aveam pe acel timp 147 de Oltcit.uri care se reparau la mine,mai am si acum registrul cu ele,toata ziua mergeam la fabrica la Craiova la poarta nr.3,ca sa iau axe cu came,culbutori si supape,ca mincau axele frecvent avand ungerea proasta ,cele cu motoare de 11oocm3 dar mai tarziu au scos motorul de 1300cm3 care aveau ungerea buna,in general o masina foarte reusita,ecartament mare pe fata oferind stabilitate,frane foarte eficiente,pana au inceput sa fabrice RM cu roti si planetare de Dacie si au suspendat discurile de frana de pe cutia de viteze si le.au zapacit si pe astea,nu aveau frana de mana din fabricati si cu toate ca cei de la statiile ITP,erau in cunostinta de cauza,le respingeau.Parghia care actiona placuta de frana avea cama foarte mica si le modificam prin majorarea camei,cu sudura electrica si le polizam ca sa le fac raza respestiva si apoi actionau imediat.Referitor la rulmentul de presiune,despre ce este vorba,au renutat la furca de actionare a rulmentului si acest rulment l.au facut hidraulic,adica lichidul intra direct in el si prin presiunea creata de pompa el se lungeste si ambreiaza placa de presiune.Au omis cilindrul receptor de pe cutie,cel care comanda furca si acum daca incepe sa curga lichidul din rulment,demontezi toata masina ca sa.l inlocuiesti,pe cand la cilindru receptor demontai 2 suruburi,deasupra cutiei si montai garnituri noi,cu 18 roni,pe cand acest rulment este 350 ron plus manopere de 500/800 ron,in functie de atelier.Cu acele viteze astronomice totusi nu ma convingi,parerea mea personala este ca legea trebuia facuta in asa fel,incat anumite motorizari sa nu apuce pe mana unui sofer de o zi,de cand a luat permisul,ci doar la soferii care au minim de 3/4 ani de experienta,ca sa nu mai discutam ca un permis de conducere se vinde cu 300 euro la negru.Am intalnit persoane care veneau cu masini adevarate la reparat si cand ii eliberam actele si.l puneam sa semneze de primire,zicea "sefule semneaza mata,mancatias,ca eu nu stiu sa scriu",la care eu ramaneam cu un gust amar si imi puneam o intrebare retorica"cum a invatat decretul,daca nu stie sa scrie si sa citeasca?".
Da dragilor,cu acestea fiind spuse,sa mai dus o zi din viata.Sanatate tuturor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde octa » 24 Ian 2009, 12:53

nu sunt mecanic, desi as vrea sa fiu. sunt foarte pasionat de domeniul asta! bibane, sunt cu ochii pe ceea ce mai scri tu pe ici pe colo! ai toata sustinerea mea si sunt sigur ca nu sunt singur. si te rog sa nu dai bir cu fugitii pentru atitudinea unora ce te supara. ceea ce ne impartasesti despre mecanica pe forum e aur si eu unu' incerc sa deslusesc tot ce scri.

cred ca gabi si cu mihai (sa nu-i zic dupa porecla sa nu fugim cu totii, si sa nu-l alatur bibanului) ar face echipa buna si doar din discutiile lor am putea afla cat din vizionarea discovery channel pt. 100 de ani despre domeniul asta! poate mai apar si altii. eu asa sper!

orice suflare suflati, orice miscare miscati... sunt cu ochii pe voi!

sanatate!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde BoogY » 24 Ian 2009, 14:32

Ehe oltici,bibane avem multe de discutat despre oltici cand ne vedem.Am avut 2,dar am ramas in comunitatea oltcit,am reusit sa scoatem performante serioase din motorasul de 1.3 si cand zic performante nu ma refer la liniute si cai putere ca nu suntem raceri.
Sanatate si numai bine!
BoogY
 

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 24 Ian 2009, 15:39

$1 scrie:$2u sunt mecanic, desi as vrea sa fiu. sunt foarte pasionat de domeniul asta! bibane, sunt cu ochii pe ceea ce mai scri tu pe ici pe colo! ai toata sustinerea mea si sunt sigur ca nu sunt singur. si te rog sa nu dai bir cu fugitii pentru atitudinea unora ce te supara. ceea ce ne impartasesti despre mecanica pe forum e aur si eu unu' incerc sa deslusesc tot ce scri.

cred ca gabi si cu mihai (sa nu-i zic dupa porecla sa nu fugim cu totii, si sa nu-l alatur bibanului) ar face echipa buna si doar din discutiile lor am putea afla cat din vizionarea discovery channel pt. 100 de ani despre domeniul asta! poate mai apar si altii. eu asa sper!

orice suflare suflati, orice miscare miscati... sunt cu ochii pe voi!

sanatate!


dacă eşti interesat pune întrebări la obiect ca să înţelegi ce vorbim noi aici. dacă vrei să înveţi una-alta...
nu e proză, e cam tehnică aicea
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde sandking » 24 Ian 2009, 16:27

tot respectu pt persoanele de sus, respect pt cei care cunosc......sunt multi care au probleme cu mancatul uleiului, simeringuri supape..una alta....ne-ar fi de ajutor o descriere mai tehnica la cum se face treaba asta...pe mine unu m-ar ajuta si daca mi-ati zice ce fel de scula folositi pt scoaterea (strangerea ) arcurilor de supape, mai ales daca nu e luata chiulasa jos...ajutor, idei, pareri, sfaturi?
sanatate, numa bine.
Ford Fiesta 2010 1.4 TDCI
Avatar utilizator
sandking
Gold Member
 
Mesaje: 607
Membru din: 02 Noi 2007, 11:37
Localitate: cluj-napoca
Maşina: Ford Focus I 1.4 16V 2001
VIN: WFOAXXGCDA1P67337

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde oldman » 24 Ian 2009, 19:48

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari ....

Stimate domn, nu te mai enerva degeaba... lumea in care traim noi toti nu e una singura, chiar daca Lenin asa a sperat, timpurile care le-ai apucat D-ta, cind afi un mecanic auto bun insemna ceva - sa fii in stare sa reconditionezi piese sau sa adaptezi altele din lipsa de bani sau si mai grav din neputinta procurarii unei piese, fie ea si veche, un mecanic facut la scoala profesionala nemteasca in Bucuresti , inainte de razboi imi spunea, fie-i tarina usoara, ca -orice piesa veche face cel putin cit una noua - in anumite situatii, nu le poate intelege decit unul care a trait asa ceva, lumea celor care produc masini azi e guvernata de un singur lucru: costuri de productie cit mai mici, costuri de proiectare cit mai mici, sisteme de orice fel cit mai ieftine, masinile azi nu mai sint ce au fost, au ajuns ca risnita de cafea - nu se mai foloseste nici asta - o cumperi , o folosesti, si cind nu mai merge, o arunci - asta inseamna societate de consum.Lumea celor care au masini scumpe pt care nu au muncit ei, ci parintii lor e din ce in ce mai numeroasa, nu poti sa ai pretentii de la unul ca asta sa inteleaga diferenta dintre a reconditiona o masina sau a pune toate piesele noi (pe banii cui?) crezi ca si-a numarat vreunul banii din buzunar si vazind ca nu-i ajung, s-a gindit cum sa faca sa impace si capra si varza? s-a bucurat ca a rezolvat problema la masina mai bine decit cu o piesa turceasca sau italieneasca luata de la magazin, sau mai ieftin, ca sa-i mai ramina bani si de altceva?
In ochii unora esti un fel de ,,nenteles,, sau ,,neadaptat,, sau fosila a vremurilor trecute, sau cine stie ce alte alea, cind in strainatate, unde se reconditioneaza masini vechi ale caror piese nu mai exista de zeci de ani ai fi un om indispensabil intr-un atelier de restaurari...Traim intr-o vreme in care meseriasii, indiferent de breasla nu mai sint apreciati, acum totul trebuie repede, ieftin, si mai tot timpul, prost .
Continua-ti treaba care o faci asa cum o faci, ca sint destui -inca - oameni pt care sa o poti face, oameni cu care sa ai ce vorbi si discuta tehnic, oricum pot sa pariez ca clientii la reconditionari sint 90% mecanici, nu proprietarii masinilor reparate.
Sanatate multa si putere de munca, Dan
oldman
Incepator
 
Mesaje: 48
Membru din: 26 Mar 2008, 23:24
Maşina: taunus xl 73

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Ford_V6 » 24 Ian 2009, 20:48

$1 scrie:$2aspund acum lui "Ford V6" ,am tot respectul pentru tine,pentru ca am observat ca esti unul dintre veterani acestui form si dupa cate am sesizat ai si tu un bagaj de cunostinte,in domeniul fiarelor,dar asta nu presupunea sa.mi faci precizari ce activitate trebuie sa desfasor eu,in cadrul atelierului si cum sa.mi ordonez viata.


Nu asta am vrut sa spun ... oricum daca te-am deranjat in vre-un fel i-mi cer scuze public in fata ta pentru acest lucru.

Cod: Selectaţi tot
$2


Ce model si ce motor ??? ar fi ceva nou ... o fi vre-un prototip ceva .....

$1 scrie:$2eferitor la caseta de Granada,tin sa precizez ca nu se mai fabrica,ceea ce stii tu este vorba de casete reparate in Ungaria si te.as ruga sa.mi recomanzi si mie un magazin cu piese noi de unde pot cumpara faruri,stopuri,semnale,segmenti de V6,elemente de directie,etc


Faci o lista cu ce ai nevoie si i-ti dau preturile si termenele de livrare ;) absolut orice piesa pana la ultimul surub nou :D ... casetele de directie nu sunt nicidecum refacute in ungaria ... sunt DelcoRemi varianta mai ieftina sau ZF varianta mai scumpa !

In legatura cu modificarile de cuzineti de ARO pentru diverse masini straine ... sau reconditionarea unor repere pentru ca e mai ieftin nu pot sa spun decat un singur lucru ... nu ai bani mergi pe jos ... Daca tzaranu roman imediat dupa 90 cum a dat de posibilitatea de a pleca afara a plecat sa cumpere masini si s-au trezit aici in RO ca nu au piese si know-how sa le repare ... si-au meritat soarta ! Singura chestie care ma seaca este ca foarte multe masini de mare valoare din punctul meu de vedere au murit in tara asta de kakat dieselizate sau reparate cu tot felul de adaptari. Am tot respectul pentru mecanicii care le-au facut si au luat banii de la respectivii dar totusi toata scarba si ura pe cei care le detineau ...Orice masina mai de doamne -ajuta cu un motor care mai si mergea pe sosea cum intra in tara se dieseliza sau ajungea cu carburator de dacie ca vezi doamne consuma mult ...

Eu cu ani in urma eram student si nu aveam bani da totusi mergeam zilnic pe strada cu Granada 2.8 GL automatic care sub 18 nu manca nici moarta ... si nu am adaptat nici un rebut de motor de pejo 2.3 diesel si nu am pus carburator de dacie ca poate consuma mai putin ....

Cand vad un passat VR6 la stop cu fum negru in cur ca face "car car car car car" la relanti sau un W140 cu steme V12 pe laterale ca tremura tot si miroase a motorina i-mi vine sa ma dau jos si sa omor lent si in chinuri proprietarul handicapat cam in acelasi mod in care a omorat si el masina respectiva !

Eu principial urasc dieselurile ... sunt cel mai rau lucru care se putea intampla masinilor ... iar cine vine si i-mi tine teorii despre randamente si emisii poluante si particule vs. NOx si HC sa se abtina ... Romanii au preferat intotdeauna dieselul pentru ca mai ales acum ceva vreme se gasea motorina de furat la preturi de nimic ! Atat si nimic mai mult ... cine spune ca ii place dieselul ca pute, e lent, da fum , nu porneste iarna si vibreaza si caraie inseamna ca e masochist !

Sper ca la un moment dat sa ma intalnesc fata in fata cu Gabi si sa stam de vorba la o cafea despre fiarele pe care le iubim poate in egala masura ... doar ca le percepem putin diferit ;)
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde sile1 » 24 Ian 2009, 21:21

Buna seara si toata stima domnule Bibanu , numai bine si mai ales multa sanatate !

O sa atasez o poza cu presa home-made de schimbat semeringurile de supape (desenata de dl. Gabi ) :


P.S. motor de mercedes pe BENZINA in 5 pistoane nu exista sau cel putin cu siguranta nu in perioada mai sus mentionata ;) .... la momentul ala motoarele benzinare la mercedes erau : 200 ; 230 ( ambele de 4 cilindri ) ; 250 ; 280 (ambele de 6 pistoane) ; 380 ; 420 ; 500 ( V8 ) iar mai tarziu putin au mai "aparut" 260 ; 300 ; 560 . (de 6 respectiv 8 pistoane) . Mentionez petru cei mai putin in tema ca 200 = 2000 cm3 samd.
Fişiere ataşate
DSC00010.JPG
Gus Guzzler
Avatar utilizator
sile1
Granada devoted
 
Mesaje: 3453
Membru din: 04 Ian 2006, 19:37
Localitate: bucuresti
Maşina: V12 600

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde sandking » 24 Ian 2009, 21:34

$1 scrie:$2una seara si toata stima domnule Bibanu , numai bine si mai ales multa sanatate !

O sa atasez o poza cu presa home-made de schimbat semeringurile de supape (desenata de dl. Gabi ) :


P.S. motor de mercedes pe BENZINA in 5 pistoane nu exista sau cel putin cu siguranta nu in perioada mai sus mentionata ;) .... la momentul ala motoarele benzinare la mercedes erau : 200 ; 230 ( ambele de 4 cilindri ) ; 250 ; 280 (ambele de 6 pistoane) ; 380 ; 420 ; 500 ( V8 ) iar mai tarziu putin au mai "aparut" 260 ; 300 ; 560 . (de 6 respectiv 8 pistoane) . Mentionez petru cei mai putin in tema ca 200 = 2000 cm3 samd.



multa sanatate si respect domnului Gabi, pentru promptitudine si ajutor...as vrea daca se poate sa detalize cum anume se foloseste unealta de mai sus?
multumesc mult..
sanatate
Ford Fiesta 2010 1.4 TDCI
Avatar utilizator
sandking
Gold Member
 
Mesaje: 607
Membru din: 02 Noi 2007, 11:37
Localitate: cluj-napoca
Maşina: Ford Focus I 1.4 16V 2001
VIN: WFOAXXGCDA1P67337

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 24 Ian 2009, 21:57

Salut,sefu cand mai vii pe la Alexandria,mergem si il vedem,e montat pe o caroserie de 600 si proprietarul spunea ca e din 1983,nu stiu cilindreea dar e 5 in linie injectie mecanica si precizez ca nu este de Audi,deoarece acele motoare am lucrat foarte mult si visez fiecare surub,la prima infatisare,vedem cine pierde pariul.Sanatate.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde sile1 » 24 Ian 2009, 22:03

Inca un motiv in plus sa facem iar o mica intalnire :D ...
Gus Guzzler
Avatar utilizator
sile1
Granada devoted
 
Mesaje: 3453
Membru din: 04 Ian 2006, 19:37
Localitate: bucuresti
Maşina: V12 600

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 24 Ian 2009, 22:05

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Eu principial urasc dieselurile ... sunt cel mai rau lucru care se putea intampla masinilor ... iar cine vine si i-mi tine teorii despre randamente si emisii poluante si particule vs. NOx si HC sa se abtina ... Romanii au preferat intotdeauna dieselul pentru ca mai ales acum ceva vreme se gasea motorina de furat la preturi de nimic ! Atat si nimic mai mult ... cine spune ca ii place dieselul ca pute, e lent, da fum , nu porneste iarna si vibreaza si caraie inseamna ca e masochist !

Sper ca la un moment dat sa ma intalnesc fata in fata cu Gabi si sa stam de vorba la o cafea despre fiarele pe care le iubim poate in egala masura ... doar ca le percepem putin diferit ;)


iar te contrazic:
românul voia neapărat diesel că mergea gratis, de fapt nu aici te contrazic.
e vorba că motoarele pe benzină nu fac două parale în lumea comercială sau industrială.
motoarele pe benzină au căzut acum 30-50 de ani de pe camioane, utilaje, etc...
motorul diesel s-a dovedit a fi cel mai rentabil...
în viaţa de zi cu zi eu am avut un opel kadett combo (papuc) fabricat în 1986 cu care am rămas de vreo două ori în pană de motorină, uitam să-l alimentez, aşa puţin consuma... măgăruşul cel mai bun e diesel...

acum ce să zic... pe stradă sunt şi maşini diesel, şi ele trebuie reparate fie că-ţi plac sau nu, dacă te apuci de treaba asta.
ca să pricepi că nu fac reclamă dieselului îţi zic că maşina mea are motoru de 1.8 pe benzină şi 5 supape pe cilindru... :D
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login