Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

17 Ian 2009, 19:36

O fi vreo hiba la racordurile respective ce directioneaza, sau ar trebui, aerul.
Iar problema fie e generala fie e decat la el... :-??

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

17 Ian 2009, 21:03

ma rog... este vb de mult praf de BUCURESTI si umezeala, care se transforma in noroi.

admisia nu trage nici apa nici noroi.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

19 Ian 2009, 00:51

"admisia nu trage nici apa nici noroi."

nici aer .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

19 Ian 2009, 00:55

$1 scrie:$2quot;admisia nu trage nici apa nici noroi."

nici aer .


=)) corect. de cind am pus filtrul consumul afisat a scazut de la 9.7 la 9.2. cei drept a fost si foarte liber in Buc 2 zile. :-"

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

19 Ian 2009, 21:16

$1 scrie:$2ar acum partea interesanta.

Initial am aplicat pt o resoftare clasica. Voiam sa o fac prin Colina Motors dar pe parcurs am aflat ca tuning nu se face la ei ci la Aspad. Colina sunt doar intermediari. Pt ca nu m-au anuntat de la bun inceput, m-am dus personal la Aspad(economie de vreo 300 ron).

Toate bune si frumoase pina cind m-am horarit sa fac un test dyno sa stiu exact citi cai am sub fund. Au rezulat 134.5 cai la doar 3300 rpm dupa care puterea scadea.
FORD FOCUS.jpg


Personal eram multumit de cum tragea masina, mult mai bine ca inainte dar aveam senzatia ca dupa 3500 rpm tragea liniar, ceea ce s-a si confirmat. Am pus softul original la loc si eram hotarit sa merg la service pt verificari. Ei mi-au spus ca ar fi debitmetrul sau egr-ul cu probleme. Insa inainte de service am mai tras un test dyno. Rezultatul....
ford stock.jpg


Masina a scos 119 cai cu softul original. Mai mult decit scrie producatorul.

Am aplicat pt returnarea banilor. Sfat prietenesc. Nu faceti resoftari decit cu testare dyno!

Acum am soft nou + unchip si 151 cai.

Este soft modificat de Dimsport si reglaje facute cu unichipul la Mastertuner

Doar cu unichipul masina nu putea trece de 140 de cai la 3000 rpm pt ca apareau erorile de soft in bord. Ecu intra in autoprotectie.

Asa ca s-a recurs la modificarea softului original(lucru pe care il evitam, dar nu am avut ce face) dupa care s-au modificat valorile trimise de ecu catre senzori cu unichipul. totul s-a facut pe dinamometru.

Costuri: 450 euro. Cu negocieri aprinse pt ca voia sa ii dau si bani pe soft modificat(200 euro), iar eu nu am vrut pt ca mi-a promis ca masina va scoate 150 de cai fara alte interventii.
Grafic.JPG


Din pacate nu mi-a salvat si ultima testare in care masina a atins 151 bhp. :( In graficul atasat sunt teste progresive.

In pretul asta intra si butonul de schimbat mape. Am montat buton in torpedou(pt moment, pina gasesc alt buton mai estetic pe care sa il pun linga butonul de dezaburire)
IMG_0132.JPG


pozitia I - 122 ps si 330nm(everboost inclus) low fuel+safe
II-141 ps si 368 nm(everboost inclus) fun
III-151 ps si 380nm(everboost inclus) race

A durat 10 h cu tot cu montaj + reglaje pe dyno. Am stat vreo 2 h sa faca softul ceky si 1 h sa localizam si sa demontam contraaripa ca sa ajungem la ecu. :)

Cu o turbina mai mare(pt ca cea de pe 1,8 tdci este mica rau) ma pot duce lejer la 170ps. Daca luam in calcul admisie si evacuare+ alt intercooler mai mare te poti apropia de 200 ps. dar in cazul asta iti trebuie si discuri de frina mai mari si un ambreiaj sport. Treaba de soft a fost facuta. Cu unichipul poti face acum orice setare in sus sau in jos.

spune mi te rog :cu fumul cum stai, de exemplu pe pozitia 3?e mai mult ca la celelalte softuri?din cate stiu turbina are ceva mai mult de lucru

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

19 Ian 2009, 21:21

era putin mai mult. nu turbina conta ci amestecul aer/combustibil.

dar de cind cu motorina euro 5 fumul a disparut. ...si vlaga masinii.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Ian 2009, 01:34

masina va intra in scurt timp la vinzare. careva interesat?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Ian 2009, 18:29

De ce vrei sa o vinzi?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Ian 2009, 18:44

vreau altceva. de fapt oricum imi voi lua altceva. daca nu reusesc sa o vind o voi pastra ca a 2-a masina. si asta pt ca leasingul incheiat acum 2 este foarte convenabil. nu platesc tva la dobinda, dobinda este destul de mica, casco este pe inca 3 ani cu aceeasi suma. 850 euro la allianz cu fransiza 0. ceea ce este foarte putin pt cotele de acum de pe piata.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Ian 2009, 18:48

Schimbi sigla de pe volan ? Sau ramai consecvent ....

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

21 Ian 2009, 18:52

o voi schimba. vreau o marca premium.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Ian 2009, 10:20

trebuie sa schimb placutele de frina. ce imi recomandati sa pun?

am citit pe forum ca unii recomanda Ferodo, iar alti care au pus Ferodo nu prea sunt multumiti. Motorcraft se duc cam repede.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Ian 2009, 14:23

Eu mi-am pus Ferodo Premier (FDB) si la inceput nu eram prea multumit..dar dupa ce s-au rodat cam 1500km tin f bine...pot spune ca tin poate un pic mai bine ca cele Motorkraft pe care le aveam inainte. Doar ca am impresia ca se incalzesc cam repede daca pui cateva frane de la 100+ la 0 si nu mai tin asa bine...oricum..pt un buget relativ redus iti recomand Ferodo.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Ian 2009, 16:14

Scartie? Pe mine ma deranjaza ca astea originale scartie foarte tare.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 13:23

La ce marca premium vrei sa treci?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 15:26

ca placute iti recomand ATE!

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 16:24

eu am aproape 30k cu placutele si nu prea am menajat-o, acolo unde am vrut. nu stiu sa scartaie si nici nu pot sa zic ca am simtit semne certe de oboseala. bine, acu iarna de multe ori franarea e ceva mai proasta datorita aderentei scazute.

si, asa cum spunea cineva, mai bine schimbi mai des placutele decat discurile.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 16:45

s`au vazut placute pe focus si la 60k , adevarat , majoritatea rulajului facut extraurban ... schimbarea placutelor se poate face si in spatele blocului in 15min si pot fi cumparate de oriunde ... cu discurile e mai complicat ... dupa cum zice si cornel , mare grija la discuri , placutele sunt "doar" niste consumabile uzuale ...

zi`ne cu marca premium ;)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 18:13

sper ca nu iti iei un 320...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 18:19

mai bine 330xd :P

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 18:19

Mai bine un a4 sau c class

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 19:14

a4 1.8t , 2.0t sau 2.5 tdi (daca nu te`ai saturat de motorina) / 3.0tdi (b8)

s3 - daca mergi in continuare pe hatch

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 20:54

a4 b8 avant 2,0 tfsi caut. sa vad ce pica.

am gasit si un c 200 kompresor 185cai la 25 000 euro si imi cam face cu ochiul.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Ian 2009, 22:21

ieri si-a cumparat un prieten un a4 2.0tdi din germania. Are tot ce se poate pune pe ea in afara de piele. E modelul 2007 dar fabricat in 2008. A dat pe ea 22 000 si masina are 14 000km. Ma cam bate gandul sa schimb si eu focusul... Doar ca nu stiu cum sa scap de focus ca nu prea se cumpara nimic.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

25 Ian 2009, 07:20

"a4 b8 avant 2,0 tfsi caut. sa vad ce pica."

in perioada urmatoare discounturile la masini noi vor fi destul de mari . de asemenea si pretul sh`urilor o sa scada ... daca nu vrei sa faci vreun compromis cauta un b8 3.2 v6 aspirat 265cp - se gasesc putine ... are potential ridicat de tuning ; problema e cu diferentialul central , dar se rezolva si aia ...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

25 Ian 2009, 08:58

$1 scrie:$2quot;a4 b8 avant 2,0 tfsi caut. sa vad ce pica."

in perioada urmatoare discounturile la masini noi vor fi destul de mari . de asemenea si pretul sh`urilor o sa scada ... daca nu vrei sa faci vreun compromis cauta un b8 3.2 v6 aspirat 265cp - se gasesc putine ... are potential ridicat de tuning ; problema e cu diferentialul central , dar se rezolva si aia ...


prea mult si prea scump pt nevoile mele.

nu e cazul sa ma intind prea mult.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Ian 2009, 01:21

de cind cu caldurile de afara schimb tot mai des dupa 4000 rpm. si imi place al dracului de mult. abia astept sa trec pe noile gume de 17" :-" bine ca s-a dus gerul, caci eram nevoit sa schimb pina in 2750 rpm.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Ian 2009, 11:49

De ce erai nevoit sa schimbi asa jos? Nu se incalzea motoru?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Ian 2009, 12:17

exact.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

27 Ian 2009, 12:24

Iarna la fiesta lasam nivelul antigelului la minim si se incalzea mai repede,nu e cea mai buna metoda dar dadea rezultate.
Răspunde