de omg » 17 Feb 2009, 14:55
"am condus nu demult un 320d 115cp si mi s-a parut al naibii de lenes pana in 3500tur.. daca e la fel ca si asta m-am convis... abia peste 3500tur. incepi sa simti ca se trage, stiam ca dieselu trage puternic intre 2-3000tur.
nu tu cumplu, nu nimic n-am simtit.. pe cat de entuziasmat m-am suit in ea, pe atat de dezamagit am coborat la final.
la capitolu stabilitate jos palaria, deh are si 1.6 tone din ce-am inteles, la fel si manevrabilitatea.."
mai mult ca sigur avea probleme cu turbina ... orice diesel (turbo-diesel) tre sa traga bine macar in intervalul 2-3000 ... daca tubina e picata , se comporta ca un diesel aspirat natural , trage peste 3000-3500 dar nu spectaculos ... are in jur de 1.4 tone ...
"asa numitul pachet "sport" ar trebui sa se numeasca "confort" deoarece nu e nimic sport in 90 CP. nu cred ca faruri pe fundal negru, volan in 3 spite, discuri pe spate si scaune cu suport lateral pot fi numite sport..."
total de acord cu ce ai zis ... se adauga si cele 3 setari ale servodirectiei ... erau arhisuficiente si 2 ... chiar sunt curios cine are timp sa jongleze cu ele ...
"fordurile comercializate in tari mai bogate au o dotare mai bogata. ca exemplu modelul trend facut pentru germania care are fetele de usi (locul de la maner, unde ti cotul) tapitat, de asemenea senzor in scaunul pasagerului care elimina necesitatea utilizarii butonului de dezactivare airbag pasager (pe care btw nu il ai chiar daca nu ai senzor in scaun, asa ca la un eventual impact o sa ai 3 probleme in loc de una singura - airbag sofer, airbag pasager si tot bordul chiar daca nu ai fost decat tu in masina). aceasta din urma "dotare" este una de bun simt. probabil ar mai fi existenta unui scut motor, fie el si din plastic. probabil s-ar mai putea continua lista, astea sunt cateva observate de mine."
dotari mai multe la acelasi pret . din ce am auzit , pe trend`ul de baza , in vest sunt oferite si 2 airbag`uri cortina (6 cu totul) . "pachetul de lumini" , cu prea mult ravnitele becuri la picioare etc.
dupa cum spuneam intr`un post anterior , sezorul respectiv e util in cazul unui impact cand e doar soferul in masina . costuri mai mici de reparatie . alta ultilitate ar fi ca bipaie daca e cineva in dreapta si nu are centura pusa , cu alte cuvinte te streseaza sau te roaga sa folosesti si centura din dreapta cand ai pasager . centura salveaza vieti (sau minimizeaza vatamarile) prin urmare consider utilitate acel bip stresant .