Arhiva

Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Subiecte si Liste care nu mai sunt in actualitate

Moderator: Automatistul

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde razvanx » 16 Feb 2009, 13:06

$1 scrie:$2+ manevrabilitate, peste Megane, 307 si Astra, dar BMW 120d da mucu oricui din clasa compacta (doar pe astea le-am condus)

am condus nu demult un 320d 115cp si mi s-a parut al naibii de lenes pana in 3500tur.. daca e la fel ca si asta m-am convis... abia peste 3500tur. incepi sa simti ca se trage, stiam ca dieselu trage puternic intre 2-3000tur.
nu tu cumplu, nu nimic n-am simtit.. pe cat de entuziasmat m-am suit in ea, pe atat de dezamagit am coborat la final.
la capitolu stabilitate jos palaria, deh are si 1.6 tone din ce-am inteles, la fel si manevrabilitatea..
si scuze off-topicul
Ford Focus 1.6i Trend - 101 herghelii
razvanx
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 16 Ian 2008, 17:43
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus 1.6i Trend - 2005

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde adrianmihai83 » 16 Feb 2009, 13:59

si asta e problema, un coleg tocmai de asta a vrut sa monteze acel buton de dezactivare, pentru a pune un scaun pentru copil. bineinteles raspunsul a fost: nu stim sa montam asa ceva... cred ca raspunsul mai bun era: "FF2 nu e family car, asa ca la ce ai vrea sa faci asta...???"
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde Fordilicious » 16 Feb 2009, 14:02

Sincer, daca mi-as fi dorit un "familly car" nu mi-as fi luat focus, insa din moment ce nu am dorit acest lucru, a fost cea mai buna optiune pentru mine :D
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde omg » 17 Feb 2009, 14:55

"am condus nu demult un 320d 115cp si mi s-a parut al naibii de lenes pana in 3500tur.. daca e la fel ca si asta m-am convis... abia peste 3500tur. incepi sa simti ca se trage, stiam ca dieselu trage puternic intre 2-3000tur.
nu tu cumplu, nu nimic n-am simtit.. pe cat de entuziasmat m-am suit in ea, pe atat de dezamagit am coborat la final.
la capitolu stabilitate jos palaria, deh are si 1.6 tone din ce-am inteles, la fel si manevrabilitatea.."

mai mult ca sigur avea probleme cu turbina ... orice diesel (turbo-diesel) tre sa traga bine macar in intervalul 2-3000 ... daca tubina e picata , se comporta ca un diesel aspirat natural , trage peste 3000-3500 dar nu spectaculos ... are in jur de 1.4 tone ...

"asa numitul pachet "sport" ar trebui sa se numeasca "confort" deoarece nu e nimic sport in 90 CP. nu cred ca faruri pe fundal negru, volan in 3 spite, discuri pe spate si scaune cu suport lateral pot fi numite sport..."

total de acord cu ce ai zis ... se adauga si cele 3 setari ale servodirectiei ... erau arhisuficiente si 2 ... chiar sunt curios cine are timp sa jongleze cu ele ...


"fordurile comercializate in tari mai bogate au o dotare mai bogata. ca exemplu modelul trend facut pentru germania care are fetele de usi (locul de la maner, unde ti cotul) tapitat, de asemenea senzor in scaunul pasagerului care elimina necesitatea utilizarii butonului de dezactivare airbag pasager (pe care btw nu il ai chiar daca nu ai senzor in scaun, asa ca la un eventual impact o sa ai 3 probleme in loc de una singura - airbag sofer, airbag pasager si tot bordul chiar daca nu ai fost decat tu in masina). aceasta din urma "dotare" este una de bun simt. probabil ar mai fi existenta unui scut motor, fie el si din plastic. probabil s-ar mai putea continua lista, astea sunt cateva observate de mine."

dotari mai multe la acelasi pret . din ce am auzit , pe trend`ul de baza , in vest sunt oferite si 2 airbag`uri cortina (6 cu totul) . "pachetul de lumini" , cu prea mult ravnitele becuri la picioare etc.

dupa cum spuneam intr`un post anterior , sezorul respectiv e util in cazul unui impact cand e doar soferul in masina . costuri mai mici de reparatie . alta ultilitate ar fi ca bipaie daca e cineva in dreapta si nu are centura pusa , cu alte cuvinte te streseaza sau te roaga sa folosesti si centura din dreapta cand ai pasager . centura salveaza vieti (sau minimizeaza vatamarile) prin urmare consider utilitate acel bip stresant .
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde adrianmihai83 » 17 Feb 2009, 15:00

confirm, masina mea este trend si are airbag-uri cortina.
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde Fordilicious » 19 Feb 2009, 11:46

Si a mea e tot trend, luata din Romania si are airbag-uri cortina...
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ford Focus 2 - PRO si CONTRA

Mesajde bm3rmy » 19 Feb 2009, 12:19

$1 scrie:$2quot;
"asa numitul pachet "sport" ar trebui sa se numeasca "confort" deoarece nu e nimic sport in 90 CP. nu cred ca faruri pe fundal negru, volan in 3 spite, discuri pe spate si scaune cu suport lateral pot fi numite sport..."

total de acord cu ce ai zis ... se adauga si cele 3 setari ale servodirectiei ... erau arhisuficiente si 2 ... chiar sunt curios cine are timp sa jongleze cu ele ...


- faruri pe fundal negru - da o tenta de sportivitate dupa parerea mea, nu de confort
- volanul in 3 spite de asemenea in opinia mea intra in categoria sport nu confort , confort 4 spite cu comensi pe volan
- discuri pe spate tot la sportivitate intra , o mai buna franare iar dupa parerea mea, nu la confort
- scaunele cu suport lateral tot la categoria sport le-as baga
- motorul de 90CP e cel care l-as baga la categoria "economic"

- apropo, si pe un bmw 318D poti pune pachet de M si e echipat cu un motor ce intra in categoria "economie" ;) dupa parerea mea.
- daca tot vrem sport la bani putini, putem lua un fiat coupe la prox 4000Eur mai bagam vreo 2000 si il urcam la putin peste 300CP.
[flash=]Focus II 116CP TDCI [/flash]
Avatar utilizator
bm3rmy
Ford Freak
 
Mesaje: 198
Membru din: 09 Sep 2008, 09:30


Înapoi la Arhiva

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 15 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 15 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login