26 Feb 2009, 23:28
27 Feb 2009, 01:05
27 Feb 2009, 08:55
27 Feb 2009, 12:35
27 Feb 2009, 19:58
$1 scrie:$2Am testat Cee'd chiar varianta 1.6 benzina iar ca pareri ce pot spune:
- Motorul cu toate ca avea 120 cp, la turatii joase era cam "flasc" cand apasam pedala, iar de turat nu am facut-o peste 3-4000, oricum focus-ul de 1.6 100 cu care am facut test drive parea mai sprinten la turatii joase
- Suspensiile cam rigide pt drumurile noastre
-Garda la sol mai mica, cauciucul de sub bara fata nu il vad prea bine la borduri inalte, iar cand sunt 5 pers in masina se cam lasa de fund
-Cutia de viteze un pic ciudata, sau poate nu eram eu obisnuit cu ea
-Cand am pornit AC-ul plasticele de pe bord au inceput toate sa pocneasca de la contractii, destul de neplacut. Am impresia ca cele de pe ford chiar daca unele par mai slabe calitativ la atingere, sunt mai putin predispuse la greierasi decat astea de pe Cee'd
.........In schimb superioritatea fordului se datoreaza sasiului dezvoltat impreuna cu Volvo si Mazda,....trenul de rulare fiind fiabil, confortabil si totodata dinamic.
.......am preferat o masina care sa fie top class la functiile de baza ale unei masini (tren rulare, motor, cutie), decat niste plastice mai bune dar sa am sunete la suspensie sau sa fiu nemultumit de modul in care ruleaza masina.
27 Feb 2009, 20:05
27 Feb 2009, 20:18
27 Feb 2009, 21:36
27 Feb 2009, 23:38
$1 scrie:$2..am avut o Fiesta super-dotata, cu motor de 1.6/100 CP benzina. Evident, aveam si ESP+TCS+EBA+EBD+ABS.
In aproximativ 2 ani cat am avut masina, nu am intalnit nici o situatie in trafic in care sa zic ca ESP-ul ar fi facut diferenta dintre viata si moarte. Condusul preventiv, fara exces de viteza, ramane de baza.
27 Feb 2009, 23:49
28 Feb 2009, 09:14
$1 scrie:$2Dorinta de a avea ESP si, in general, mai multe masuri de siguranta ce ar putea incape in bugetul alocat, vine dintr-o istorie trista si veche, cu un Oltcit ce, din fericire la doar 70km/h, a rupt un copacel si s-a rasturnat...
28 Feb 2009, 11:04
28 Feb 2009, 14:12
01 Mar 2009, 11:30
$1 scrie:$2..inteleg ca e diferenta de 2000 euro intre doua variante asemanator echipate, adica de ex. ambele cu ESP ?
01 Mar 2009, 13:40
01 Mar 2009, 22:04
$1 scrie:$2$1 scrie:$2..inteleg ca e diferenta de 2000 euro intre doua variante asemanator echipate, adica de ex. ambele cu ESP ?
Cee'd-ul de 1.4L/109Hp, in varianta City, are la un pret de 13.570Euro (cu taxe), ca principale dotari: proiectoare de ceata, ABS/EBD si ESP, 6 airbag-uri, tetiere frontale active, suport lombar sofer (briz/briz pentru multi, dar eu, de ex., am probleme cu spatele...), climatizare automata, jante aliaj si cauciuciuri de 205.
Un Focus Trend, pentru a-l dota similar cu optionale, ocazie cu care se pierde si oferta la masina de baza (Trend), necesita peste 15.500Euro. Mi se pare cam mult, pentru aceste vremuri de criza.
Tineti cont, doar ca teremen de comparatie, ca o Toyota Corrola sedan, pe benzina, la 97Hp, intr-o varianta de echipare bunisoara Luna (fara ESP, e drept, dar cu 8 airbag-uri), este ofertata cam la 15.000 Euro(cu taxe). Dar Corolla este insa un sedan cu mult mai spatios (stiu pentru ca am facut un drive-test si cu ea...) atat decat Focus cat si fata de Cee'd.
De acord, nu-i totuna un sedan cu un hatchback, dar ganditi-va ca Toyota este penalizata la pret cu 10%, nefiind produsa in Europa.
01 Mar 2009, 22:51
01 Mar 2009, 23:28
02 Mar 2009, 07:31
02 Mar 2009, 18:52
$1 scrie:$2'eed deja este depasita ca design si arata anacronic comparativ cu noile modele din clasa compacta: Focus FF2, Golf 6, Peugeot 308. Si nu numai despre design este vorba: fiecare producator aduce noutati tehnice - nu este doar o schimbare de design.
02 Mar 2009, 19:03
$1 scrie:$22) pretul mai mic la Trend (ca si la orice configuratie predefinita a unui producator auto) se obtine in conditiile unui numar mare de masini identice. Cum este de fapt si la Kia. Totusi, ce optionale poti pune la o varianta Kia???![]()
3) eu m-as gandi si ce vreau mai mult: optionale pe masina sau masina pe care sa pun optionale...
02 Mar 2009, 21:55
02 Mar 2009, 21:59
$1 scrie:$2La pct.3: dilema e reala. Daca esti un tip extrem de pragmatic, te uiti intai la masina si apoi la optionale, ce nu ar trebui sa conteze prea tare.
Totusi, daca te gandesti ca unele optionale tin de siguranta ta, le-ai putea vedea mai mult ca facand parte din masina si mai putin din optionale sau "brizbriz-uri".
Cand mai pui in cumpana si garantia si renumele marcii, si faptul ca 2.000 de euro sunt bani grei in vremuri tulburi, decizia nu mai e asa usor de luat.
03 Mar 2009, 01:41
03 Mar 2009, 07:28
03 Mar 2009, 08:29
03 Mar 2009, 09:47
$1 scrie:$2pre exemplu mi-ar fii placut tare mult un volan in piele sau un port usb ... dar totusi ofera suficient incat sa poti fii multumit. daca ar fii fost in jur de 12.500, 13.000 m-as fi gandit serios la el, i-as mai fi pus decat jante de 16 si basta.
03 Mar 2009, 11:06
03 Mar 2009, 11:40
03 Mar 2009, 11:48