03 Mar 2009, 16:19
cu mai putine acareturi pe el.
03 Mar 2009, 21:02
03 Mar 2009, 21:31
si destul de grea...03 Mar 2009, 22:32
$1 scrie:$2Merita sa-ti iei Hyundai sau Kia daca esti dintr-un oras mai putin agitat, unde nu-ti soliciti masina atat de mult precum in Bucuresti sau alte orase > 300.000 locuitori de ex. si unde riscul de accident este mai redus. Singura smecherie e sa nu calci pe la service-ul Hyundai/KIA cu ea, ca acolo te vor spolia .........
Ajunsi in acest punct, concluzionez ca pana la urma tot banii fac diferenta. Daca va fi sa faci totusi >30.000 km pe an cu un Hyundai/Kia, mai bine mai pui acum 2000 euro pentru un Ford cu mai putine acareturi pe el.
03 Mar 2009, 22:56
). Ne mai uitam si la teste de impact pentru ca pana la urma caroseria te protejeaza de accidente majore;03 Mar 2009, 23:37
, dupa ce in prealabil a facut drive test cu ambele modele (sa fie si motorizarile dorite de el), si stii cum se zice, in care se simte el mai bine si care i-a placut mai mult la condus aia sa fie. Sunt oameni carora le place o masina sa fie mai confortabila, altora sa fie rigida, directia sa fie putin asistata etc.Asta nu se vede din comparatii pe cataloage. Asa fiecare masina are plusuri si minusuri si eu de obicei cred ca piata auto e destul de bine asezata din punct de vedere al preturilor/performantelor (cu cateva exceptii) astfel incat cam cat dai aia face. Preturi mai mari implica solutii constructive mai scumpe (de obicei, dupa cum am zis exista si exceptii). E pacat ca mai incolo sa ii para rau cand se uita pe strada zicand ca "uite am dat mai mult/mai putin pe asta si totusi parca cealalta imi placea mai mult".
. Aici ar trebui sa compari 1.6 120 cp Kia cu 1.6 Ti-VCT 115 cp (care e tot cu valve variabile), si ai sa vezi ca performantele sunt asemanatoare.
Motorul de 115cp e cam cu ~600 euro mai scump decat 1.6 100 cp.
03 Mar 2009, 23:38
$1 scrie:$2mmm...
- siguranta: eu nu as socoti-o ca o suma de elemente (5 airbaguri + 2 tetiere + 5 centuri de siguranta =12). Ne mai uitam si la teste de impact pentru ca pana la urma caroseria te protejeaza de accidente majore
03 Mar 2009, 23:40
05 Mar 2009, 01:45
,ma culc.Mai vorbim.
....dupa ce isi cumpara Focus.
05 Mar 2009, 14:10
05 Mar 2009, 16:15
de ce?05 Mar 2009, 17:07
05 Mar 2009, 19:18

11 Mar 2009, 21:27
12 Mar 2009, 08:07
)12 Mar 2009, 13:41
12 Mar 2009, 13:51
12 Mar 2009, 16:02
13 Mar 2009, 19:13
$1 scrie:$2Ford Focus
Plusuri:
2. Piese originale ieftine (nu la reprezentanta)
Minusuri:
1. Asamblarea si calitatea unor materiale
2. Insuficient antifonata
13 Mar 2009, 19:21
13 Mar 2009, 19:30
). Ca sa nu mai zic de capacul din jurul CD-playerului, care scartzaie in draci cand il apesi.13 Mar 2009, 19:40
$1 scrie:$2u inteleg la ce te referi cand zici de noul FF. Eu vorbesc de actuala generatie de Focus (2005-prezent).
13 Mar 2009, 19:41
$1 scrie:$2ncep cu cele neplacute, pentru gustul meu cel putin, fata de Cee'd:
1. - suspensia un pic cam prea ferma;
2. - motorul cu un cuplu maxim foarte sus: acesta necesita sa ai o turatie ceva mai mare pentru ca masina sa aiba un cuplu bun;
3. - garda la sol putin prea mica pentru drumurile noastre.
13 Mar 2009, 19:46
.
14 Mar 2009, 21:35
$1 scrie:$2ncep sa nu te mai inteleg, Gigistagiaru...
Mai devreme spuneai de cateva "amanunte" care te deranjeaza la Kia:$1 scrie:$2ncep cu cele neplacute, pentru gustul meu cel putin, fata de Cee'd:
1. - suspensia un pic cam prea ferma;
2. - motorul cu un cuplu maxim foarte sus: acesta necesita sa ai o turatie ceva mai mare pentru ca masina sa aiba un cuplu bun;
3. - garda la sol putin prea mica pentru drumurile noastre.
Pentru mine acestea s-ar incadra in zona "vitala", ca nu-mi iau masina sa stau la rece, sa consume putin sau sa aiba ESP.
Dupa care revii cu argumente de vanzator in showroom:
Cee'd SW in dotarea City, vine foarte bine dotat (A/C automat, faruri ceata, ESP, tetiere fata active, etc) pentru pretul sau de 14.200 Euro cu TVA.
14 Mar 2009, 22:59
).15 Mar 2009, 11:50
16 Mar 2009, 18:35
nu ambele au motoare cvvt , cu controlul valvelor? precum honda Vtec sau mai stiu eu ce? sunt motoare ce pot fii turate fara temeri, atata vreme cat un motor iti da in nas la 6300 inseamna ca pana acolo il poti urca in conditii de siguranta, nu?
16 Mar 2009, 18:57
$1 scrie:$2proceedul imi ofera foarte multe la banutzii care i-am dat pe el, in rest e destul de clar atat in vanzari cat si in opinii, ca focusul e o masina mai buna.
16 Mar 2009, 19:09
$1 scrie:$2iferentele de confort si placere a condusului nu sunt insemnate.
$1 scrie:$2sunt motoare ce pot fii turate fara temeri, atata vreme cat un motor iti da in nas la 6300 inseamna ca pana acolo il poti urca in conditii de siguranta, nu?![]()
$1 scrie:$2inchei prin a spune ca sunt masini f bune amandoua, dar traditia si renumele e de partea ford, pe buna dreptate