ce am facut:
-am scos farurile si am dezlipit carcasa utilizand un uscator de par si o surubelnita (5 ore)
-am pregatit suprafata de vopsit cu hartie abraziva (granulatie 320, 400, 600) si am spalt bine zona si sters cu spirt
-am mascat zonele pe care nu am dorit sa le vopsesc
-am vopsit elementele dorite (7 straturi fine la interval de 10 minute; tubul de vopsea incalzit inainte de fiecare strat si agitat cel putin 1 minut)
-am asamblat farurile la loc cu silicon (Ceresit CS26; s-a intarit in 4 ore) - de asta nu am pus pozele ieri

-am montat farurile pe masina, am spalat masina (farurile nu s-au aburit, becurile se aprind)
daca as face asta din nou:
-m-as gandi de 2 ori daca sa o fac sau nu (mi-a luat cam o zi intreaga munca efectiva + asteptatul la vopsit, sa se usuce siliconul etc)
-as folosi manusi (am toate degetele belite si palmele invinetite de la niste suruburi problema (vezi poza))
-nu as mai folosi hartie abraziva (dupa ce am vopsit componentele am vrut sa sterg oglina si partile nevopsite si am observat ca acel crom se indeparteaza cu spirt. din fericire o zona f mica e afectata si nu se vede)
-daca nu ar functiona spirtul nu as mai folosi hartie de 320 deoarece lasa niste zgarieturi cam adancisi cu greu se corecteaza cu hartie cu granulatie mai mare
-as folosi o masca cu oxigen (cea de praf nu e buna de nimic)
-as fi mai atent la mascarea partilor ce nu trebuie vopsite (am mascat putin cam mult

din fericire acei milimetri care trebuiau vopsiti si nu au fost se afla sub sticla mata - norocul incepatorului)
-m-as asigura ca am toate instrumentele necesare. desi stiam ca am un pistol pt silicon, nu l-am mai gasit si am stau sa caut prin vecini
-as folosi un feon industrial pt ca uscatorul de par e cam lent
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

-

-
