Am fost si eu ieri pentru prima oara la Neste. L-ati laudat atat de mult incat am strabatut 15 km dus si 15 km intors (tocmai din Berceni) pentru a ajunge acolo.
Problema era la instalatia de AC. Parca nu mai avea putere si aer rece nu baga deloc. Asa ca am vorbit cu domnul Bogdan Vijan de la Service si mi-a spus ca 99% este din cauza filtrului de polen. Masina are 21.000 km si filtrul nu a fost schimbat la revizia de 15.000.
Asa ca o iau din loc frumos hotarat sa tai Bucurestiul in 2. Ajung la Neste pe la aprox ora 16. Imi ia masinuta, o duce in Service si surpriza...ma intreaba daca am lovit-o pe dedesubt. Ii spun ca nu si ma anunta ca a pierdut freon dar nu stie care e cauza. Ma trimite aproape de intersectia cu Calea Grivitei la un nene ca sa-mi incarce instalatia cu freon si sa-mi spuna de ce a avut pierderi. Nenea imi spune ca e ceva normal

(mie nu mi se pare deloc normal dupa 21.000 km si 11 luni de folosinta). Imi umple instalatia cu 550 gr de freon si ma intorc la Neste. Aici surpriza mare

Factura in valoare de 180 ron pentru incarcare freon.
Din ce am citit pe aici pe forum, unii spun ca dupa o asa scurta perioada de timp (11 luni) ar trebui sa-mi faca incarcarea cu freon pe garantie.
Ce parare aveti?
Asa o sa se intampla in fiecare an, sa trebuiasca sa incarc cu freon de 180 lei? Mentionez ca in iarna chiar am pornit AC, tocmai pentru a proteja instalatia si a evita pierderea freonului.
Dupa aceasta intamplare nu stiu daca o sa mai strabat Bucurestiul pentru a merge la acest Service (am plecat de la ei la ora 18...deci am stat 2 ore pentru o incarcare cu freon

)