Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Filtru de aer sport la mondeo

03 Iul 2007, 17:51

Vreau sa imi pun un filtru de aer sport K&N cu admisie directa .nush care ar fi diferenta . va rog raspundeti..si mai vreau sa curat injectoarele dar nustiu daca se cunoaste..masina are 136 ooo km si nush cand au fost ultima data curatate.

03 Iul 2007, 22:07

Ca filtru KN e f bun itzi mai trebuie si un Kit de curatare tot de la ei pt filtrul respectiv. E bun itzi vei da seama cum suna motorul tau muuult mai bine :D
De curatzat injectoare chia rnu cred c aeste cazul fa 3 plinuri de carrera 100 si schimba filtru de combustibil
Cu Stima

04 Iul 2007, 07:45

Pentru Mondeo gasesti K&N pentru carcasa originala, eu am pus si e OK.

04 Iul 2007, 09:37

@gedan: de unde esti? cat te-a costat, ca d-ala vreau sa-mi pun si eu? eu l-am gasit pe la 2,5 mil. cam mult as zice.

k&N

06 Iul 2007, 12:25

$1 scrie:$2gedan: de unde esti? cat te-a costat, ca d-ala vreau sa-mi pun si eu? eu l-am gasit pe la 2,5 mil. cam mult as zice.


Salut,

am luat de la Augsburg Militari, pana 1.5mil.

09 Iul 2007, 12:40

am gasit undeva pe nush ce site .. 120 euro cu admisie directa...K&N .nush ..si cum e cu filtru de aer sport in cutia lui ?>

09 Iul 2007, 14:14

Este ca marime identic cu cel normal. Se pune in cutia de pe masina, deci nu faci nicio modificare. Desfaci cutia, scoti filtrul echi si il pui pe cel sport in loc.

10 Iul 2007, 16:57

de unde l-ai luat ?cat a costat?

10 Iul 2007, 17:00

modifica in vreun fel consumul de combustibil?

11 Iul 2007, 09:39

Nope.

11 Iul 2007, 10:00

Am si eu o intrebare: cat de mult ajuta un asemenea filtru?

11 Iul 2007, 11:01

Din ce se spune de catre producatori are 2 avantaje: primul ar fi durata de viata, care e de peste 100.000km pt cam orice filtru sport si al doilea avantaj ar fi ca motorul respira mai bine. Debitul de aer este mai mare iar arderea este mai completa. Cat despre cai putere in plus, ce sa castigi? 1-2? Ii simti? Nu cred.
In plus ai avantajul ca poti curata filtrul cand vrei tu. Il dai jos, il speli, il dai cu solutie si e ca nou. Celalat trebuie sa te duci la magazin sa il cumperi si abia dupa aia sa il montezi.

11 Iul 2007, 12:32

Sa inteleg ca se reduce si consumul?
Care ar fi dezavantajele?

11 Iul 2007, 13:30

Lumea spune ca, consumul creste putin.

11 Iul 2007, 15:06

Consumul nu se modifica, sau diferenta e insignifianta si e greu de urmarit. Dezavantaje, hmmmm, pai sa zicem pretul. Mie mi se pare singurul, si apoi mai trebuie cumparatul kitul de intretinere, care e vreo 60 RON, dar tine la cateva "spalari". Nu va ganditi la sunet ca nu se modifica. Singurle care aduc sunt placut sunt kiturile de admisie. Dar alea aduc sunet placut in functie de marca kitului si de motor. Adica trebuie sa le potrivesti bine.
Cel mai bine merge schimbat un filtru de aer cu o evacuare sport si serpisori. Aici vorbim de alta macare de peste care aduce un plus de pana pe la 10 cai.
Dar repet, aceste lucruri trebuie facute de un tuner nu asa dupa ureche.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

25 Apr 2008, 18:01

super.In iasi stie cineva unde pot gasi?...inca nu trebuie schimbat filtru dar daca e la un pret convenabil o sa-l schimb:D:>

Re: Filtru de aer sport la mondeo

29 Apr 2008, 14:39

Ca dezavantaje, in special cele conice lasa mai mult praf in motor... ceea ce la drumurile noastre nu e chiar foarte bine.

Dar, in special in ture mari ii da motorului un sunet foarte placut. Chiar si la diesel se aude un fasait foarte placut. Cai putere nu ii da, dar se misca putin mai bine motorul.. respira mai bine (poate, daca va cunoasteti destul de bine motorul si masina observati o mica astfel de diferenta chiar si cand schimbati jegosul vostru filtru de aer plin cu toate prostiile gasite pe strazile noastre, cu unul nou, ei cu filtru sport e o diferenta putin mai mare.)

In timp in schimb, cu un filtru de aer sport iesiti mai castigati fincanciar decat cu unul normal.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

05 Apr 2009, 08:37

esti sigur ca nu da drumul la cai :D ?

Re: Filtru de aer sport la mondeo

05 Apr 2009, 22:45

Castig putere: 0 sau aproape 0

Avantaje: decat sa cumperi frumos alt filtru cu 30 de lei pierzi o ora spaland filtrul vechi si murdarind toata baia si ai privilegiul sa faci asta tot la 10.000 de km... distractiv

Dezavantaje: debit mai mare de aer inseamna capacitate de filtrare mai mica => praf in motor, praful fiind abraziv inseamna camasi si segmenti cu uzura prematura, inseamna motorul iti va zice pa cu cateva zeci de mii de km mai devreme.

Consumul de obicei scade putin pentru ca lumea cam umbla cu filtre imbacsite, si un filtru nou e filtru nou.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

13 Apr 2009, 09:17

Un filtru sport BUN, nu iti lasa cu mult mai mult praf in motor. Acu, daca umblii pe drumuri de tara nu e prea indicat, dar in conditii de utilizare normala nu e stres.

Si da, sunt sigur ca nu castigi cai, ceea ce castigi e faptul ca motorul urca mai bine in ture si suna mai frumos.. cum spuneam si mai sus, dar daca vrei sa iti pui, sa nu cumva sa iti iei din ala nenorocit universal noname! Ia ceva de la o firma cu experienta in domeniu!

Re: Filtru de aer sport la mondeo

13 Apr 2009, 10:03

O echipa de curse povestea despre experientele lor cu filtrele K&N. Dupa o cursa puterea motorului era la 78% in conditiile in care in mod normal motorul pierdea cam 2% putere dupa o cursa. La inceput au dat vina pe producatorul de motoare si dupa multe batai de cap si incarcari au trecut inapoi la filtrele stock au revenit la pierderile de 2% pe cursa. Atata praf intra in motor incat creau uzura in segmenti in o singura cursa cat pentru 10.

Puterea motorului e data de cantitatea de amestec care o poti baga in cilindru si asta depinde doar de debitul de aer, pentru ca benzina ii poti da oricata. Sa spui ca motorul respira mai bine dar nu castiga putere e o ineptie, insa cu toate astea filtrele sport nu dau cai. E triumful marketingului peste mintea consumatorului.

Kit-urile de inductie bune pe de alta parte dau un oarecare castig pentru ca introduc aer mai rece in motor care apoi se dilata si prin urmare volum mai mare. Ceea ce nu intelege nimeni e ca orice castig vine cu un compromis in alta parte si de obicei orice castig de putere vine cu compromiterea fiabiltiatii.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

01 Mai 2009, 03:42

Un filtru e un filtru si gata.
Imbunatatirile sunt alta poveste , cei care stiu ,cunosc despre ce vorbesc.
Cum adica nu sunt bune fultrele de competitii sau sportive sau racing sau CAI ca tot le place engleza la romani , mai documentati-va inainte de a o da la nimereala.
Unde ai vazut o masina de curse cu un filtru din stock , din acela din hartie =))
Masinile de curse au filtre racing :D de ce ? or fi mai bune?
Probabil in Romania nu sunt bune , ......................... nu e bun nimic in Romania,nici apa de baut,nici berea nu ca ma intereseaza*,nici rotile mari,nici faruri angel ,nici uleiul nu e bun.........nimic nu e bun acolo?E chiar asa de ..........dezastru?
Probabil ca e ..............

Re: Filtru de aer sport la mondeo

08 Mai 2009, 20:27

Asa deci, tocmai am fost la Dyno sa-mi masor Peugeot-ul, am scos un onorabil 151 de cai la volanta fara niciun reglaj si mi-au spus baietii ca au facut experimente zilele astea cu filtre sport.

1. Toyota Celica. Montat kit complet de admsie + filtru sport conic A pierdut 10 cai si 10 Nm d

2. Lancia Thema 2 litri 16v distributie variabila - 96 de cai la roata cu filtru stock, 89 de cai la roata cu filtru conic

Deci puneti filtre sport baieti :D

Re: Filtru de aer sport la mondeo

08 Mai 2009, 21:30

ai tu ce ai cu filtrele sport

clar asta,

da, punem filtre sport, eu am si se cunoaste,
sunt zeci de mii de oamenii in toata lumea care au si nu se plang ( sa nu imi dai faza cu praful din romania acum)

om fi niste cretini si ne punem filtre sport

Re: Filtru de aer sport la mondeo

09 Mai 2009, 01:15

Fiecare kit de CAI *cold air intake* sau filtrele conice, au o anumita serie, adica pentru fiecare masina , motor, an de fabricatie.Acum sunt reguli pentru a monta un filtru,racorduri,etc.
Un kit de toyota nu e pentru focus sau invers.Asa oricine isi pune un conic si la revedere.
Un sfat pentru cei care avem filtre sport, sa nu mai convingem sau sa ne certam cu uni sau cu altii.Da nu are rost sa-l convingi ca e mai bine asa.E praf in Romania, a auzit ca nu sunt bune si gata.
Nu ma bag ,la cit scoate cu filtru conic sau normal.Acum am filtru sport si ma bucur :D .
unariciflocos si tu esti cam tot timpul in contra :D filtrelor sport, iti place sa ii atiti la vorba pe colegi? :)

Re: Filtru de aer sport la mondeo

09 Mai 2009, 04:18

Deci tzin sa va contrazic ca nu castigati cai,am un kit 57i K&N asa am crezut si eu la fel ca numa e pus de forma... si cand am facut dyno am incercat prima data cu filtru normal si dupaia cu cel K&N si surpriza puterea la mondeo-ul meu de 1.8 125 cp s-a facut 130,2 cp ... Eu am folosit cel conic acuma nush cum este ca cel normal adik "hartia" de la K&N... La consum am impresia umpic ca a crescut in jur 0.5 l da dar sincer face toti bani sunetul care il scoate :D

Re: Filtru de aer sport la mondeo

11 Mai 2009, 09:16

$1 scrie:$2iecare kit de CAI *cold air intake* sau filtrele conice, au o anumita serie, adica pentru fiecare masina , motor, an de fabricatie.Acum sunt reguli pentru a monta un filtru,racorduri,etc.
Un kit de toyota nu e pentru focus sau invers.Asa oricine isi pune un conic si la revedere.
Un sfat pentru cei care avem filtre sport, sa nu mai convingem sau sa ne certam cu uni sau cu altii.Da nu are rost sa-l convingi ca e mai bine asa.E praf in Romania, a auzit ca nu sunt bune si gata.
Nu ma bag ,la cit scoate cu filtru conic sau normal.Acum am filtru sport si ma bucur :D .
unariciflocos si tu esti cam tot timpul in contra :D filtrelor sport, iti place sa ii atiti la vorba pe colegi? :)


Multumesc pentru explicatie, nu stiam ce e ala CAI. Eu am o rampa de 4 carburatoare de 43 mm care isi trag aer printr-o gaura mare in capota si am coborat si radiatorul 15 cm ca sa elimin orice sursa de caldura in apropierea admisiei. Oare asta e un fel de CAI, am facut bine?

Poti sa studiezi aici graficul: http://www.spdzoom.ro/forum/viewtopic.php?f=7&t=5 . Kit-ul era instalat cum trebuie, nu aruncat numai in compartimentul motor deasupra galeriei de evacuare fara protectie termica cum fac 90% din tre romani. Faceti voi cum vreti si puneti filtre sport. Xetix sunt foarte curios de ce efecte pe termen lung va avea filtrul tau, dar rezultatul e foarte frumos. Eu raman sceptic pentru ca nu exista niciun castig fara compromis.

Daca erau asa bune filtrele conice atunci echipau de mult din fabrica toate masinile.

Bafta la "tiuning", eu ma retrag pentru ca se pare ca voi v-ati nascut invatati si le stiti pe toate. Noi, muritorii de rand, traim si invatam constant din greselile noastre si ale altora. Si da, tot ce e in Romania e de rahat.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

11 Mai 2009, 13:34

Ariculeflocos eu am de gand sa te pun la lista de prieteni, daca vrei , acum e goala, lista
0 prieteni, 0 dusmani.
Pe site-ul filtrului de aer e un grafic unde la o fiesta ST ii urca puterea.
FiÅŸiere ataÅŸate
Fiesta ST.jpg

Re: Filtru de aer sport la mondeo

11 Mai 2009, 15:01

Hai sa o lasam moarta bine? Asa e cum ziceti voi, filtrele sport dau catralioane de cai si nu dauneaza deloc motorului.

Daca stiam ca un filtru sport da 10 cai nu ma mai complicam sa imi pun rampa de carburatoare si aprindere programabila.

Re: Filtru de aer sport la mondeo

11 Mai 2009, 15:41

Am studiat mai bine graficul si fara suparare, trebuie sa fii prost gramada sa crezi ca un filtru sport da un castig de peste 10 de cai la 4500 de ture la un motor care deja e destul de impins. Si in plus turatia de putere maxima se muta de la 5600 la 4600 doar prin schimbarea filtrului. Fiesta ST e 2 litri 16 valve aspirat si cred ca nu are vvt ca si st170 de pe Focus. De unde asa castiguri? Hai sa fim seriosi.
Răspunde