Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
19 Apr 2009, 17:41
cu cateva zile in urma ma lasat pompa de apa, si am zis ca sa mai merg cu ea acum de paste ... si chiar azi am avut norocul sa imi pice si cureaua de distributie , ideea e ca vreau sa schimb pompa de apa + cureaua , role si ce mai trebuie , sa-mi spuna si mie cineva ce trebuie sa mai cumpar, am observat ca sunt 2 curele acolo ,vreau sa le schimb pe amandoua ... si sa-mi spuna si mie cineva niste preturi ceva mai ieftineanu si de unde le pot cumpara
19 Apr 2009, 19:55
Nu am inteles eu bine,ti.a crapat cureaua de distributie?
Sau nu?
19 Apr 2009, 20:27
mai intai pompa , am mers asa.. vreo 100km apoi a pierit si cureaua, masina la ora actuala e abandonata acolo am tractat`o pana la cineva intr-un sat ( la vreo 50km de buc ).. am bagat`o in curte urmand sa ma duc zilele astea sa o repar acolo la fata locului ...
19 Apr 2009, 21:39
Nu stiu daca ai idee,dar ai supapele indoite si in acest caz trebuie demontata chiulasa si reparata.
20 Apr 2009, 08:55
nu prea am idee... dar asa informativ cam cat costa alte supape + chiuloasa(noi) ?
20 Apr 2009, 14:47
Nu se schimba chiulasa,doar supapele si garnitura de chiulasa.Nu pot preciza preturi,ele sunt variabile,mergi la sectiunea firme autorizate si intrebi acolo.
20 Apr 2009, 15:55
dupa parerea ta crezi ca e posibil sa se fi stricat si altceva ?
20 Apr 2009, 16:18
E greu sa te exprimi in situatia de fata,dar de obicei indoaie supapele,acestea fiind minim 4,maxim nu se stie,depinde in ce pozitie sau oprit axele.
20 Apr 2009, 17:50
ma voi duce sa dau motorul jos de pe ea sa vedem ce s-a bulit
20 Apr 2009, 18:28
Ti.am raspuns dincolo,ai deschis 1000 de topicuri pentru aceeasi problema.
20 Apr 2009, 19:14
nu am deschis 1000 de topicuri, ci ai inteles tu gresit , acolo am deschis pentru ca vroiam sa cumpar piesele respective, aici ca sa stiu ce sa cumpar/schimb/arunc/etc. , pentru ca nu am cunostinte de mecanica si de aceea va intreb pe voi, daca stiam si faceam pe desteptul nu deschideam topicuri ci doar intram pe topicurile altora si le dateam peste nas cu ceea ce stiu eu ... pana la urma voi incerca eu sa schimb piesele respective pt ca nu imi permit un mecanic in momentul de fata, chit ca risc sa o fac lata... vreau sa stiu doar de ce anume sa tin cont cand ma apuc sa desfac chiuloasa ( na ca acum am zis bine

), si sincer imi cer scuze daca te-am enervat dar ti-am zis sunt cam paralel cu partea asta si sincer vreau sa o invat pt ca sunt tanar si imi va prinde bine ... cred
21 Apr 2009, 09:47
Esti curajos ... personal cred ca e destuld e dificil de facut o reparatie la un motor dupa ce s-a rupt distributia ... daca o sa cauti pe forum o sa vezi ca multi au facut reparatia in service si tot au mai avut o multime de probleme dupaia.
Ca deh de ar fii asa de simplu de reparat nu si-ar mai face nimeni atatea probleme ca se rupe distributia.
Multa bafta ... o sa ai nevoie. Ti-ar prinde mai bine experienta si cunostiinte ... dar poate te ajuta si bafta
21 Apr 2009, 21:00
deci dupa cum va spuneam nu am cunostinte de mecanica si m-am alarmat degeaba, ce se rupsese nu era cureaua de distributie ci era cureaua cealalta ( pt servo,pompa de apa,etc), am avut noroc chior , m-am speriat degeaba , dar asa e cand nu cunosti si imi cer scz fata de bibanu` ca l-am mai si zapacit

, azi am schimbat pompa de apa + distributia insa cureaua cu pricina care s-a rupt nu am reusit sa o schimb pt ca am impresia ca am cumparat alta curea , ori nu am mai stiut eu sa o asez pe rolele alea , are cineva o schema cum vine asezata cureaua aia ?? (auxiliara, sau cum ii zice ) a cam fost chinuiala cu umblatu la distributie , pentru a scoate pompa am fost nevoit sa scot un tampon de la motor sa-l pun pe cric si sa-l las ori mai sus ori mai jos in functie de unde aveam nevoie de acces... in 3 insi a decurs binisor , am mai descoperit acum si joc la fulia aia de la pompa de servo, trebuie sa o inlocuiesc sau sa o reconditionez dar momentan sa aduc masina acasa, ramane de vazut in functie de buget....
21 Apr 2009, 21:11
Vezi daca se potriveste. Legenda:
GEN = Generator = Alternator
G = Guide = Rola de ghidaj
PAS = Power Assisted Steering = Pompa servodirectie
T = Tensioner = Intinzator
WP = Water Pump = Pompa apa
CS = Crankshaft = Arbore
AC = Air Conditioning = Compresor clima
- Fişiere ataşate
-

21 Apr 2009, 21:20
Multumesc mult e exact ceea ce aveam nevoie , prima schema este a mea cea cu compresorul pt clima, asa am incercat si eu sa pun cureaua insa era prea scurta deci maine sa le dau cu ea in cap alora de la magazin, am sa salvez si eu schema asta si sa o printez sa o iau la mine maine.... multumesc inca odata !
21 Apr 2009, 21:40
m-am tot uitat pe schema aia si eu cred ca idiotii aia mi-au dat cureaua pentru varianta fara clima, si de aceea este mai scurta ....
21 Apr 2009, 22:16
Intradevar se vede la pozitia 35 ca sunt de 2 feluri curelele ...
- Fişiere ataşate
-
timingbeltmondeo.pdf
- (444.31 KiB) Descărcat de 168 ori
21 Apr 2009, 23:40
mai mult decat sexy... imi face o placere sa ma plimb pe drumuri aiurea ... ms si pt pdf-ul asta e super ai fiecare pas explicat,cu asemenea manuale nu mai ai nevoie de mecanic
21 Apr 2009, 23:51
$1 scrie:$2u asemenea manuale nu mai ai nevoie de mecanic

22 Apr 2009, 00:03
fara suparare
22 Apr 2009, 18:38
am rezolvat cu distributia, mai am o misiune sa-i schimb garnitura de chiuloasa si ce mai e pe-acolo, daca tot il desfac macar sa fac o treaba, de maine ma apuc de problema

, am adus si masina acasa azi ... va tin la curent ( 220V ) :p
22 Apr 2009, 18:44
Ai demontat chiulasa ?? Ce treaba ai cu garnitura de chiulasa?
22 Apr 2009, 19:42
s-a uitat cineva la ea si mia zis ca e dusa garnitura ca imi baga gaze in bidonu de apa ( miroase a benzina)
23 Apr 2009, 16:25
1. Daca ai schimbat pompa de apa poate nu a fost bine aerisita instalatia de racire si asta ar explica bulele de aer, care, in
timp, ar trebui sa dispara.
2. Daca intr-adevar este atinsa garnitura de chiulasa din cauza supraincalzirii motorului, nu ar strica sa verifici si planeitatea chiulasei inainte de inlociurea garniturii de chiulasa.
24 Apr 2009, 18:58
$1 scrie:$2. Daca ai schimbat pompa de apa poate nu a fost bine aerisita instalatia de racire si asta ar explica bulele de aer, care, in timp, ar trebui sa dispara.
si mirosul de benzina ? nu cred ca e normal sa miroasa a benzina in vas ,plus ca face si presiune dupa parerea mea cam mare
- Cod:
$2
am vorbit cu cineva si o sa se uite si la chiuloasa..
25 Apr 2009, 15:15
aveti idee cum se mai poate verifica daca e garnitura de chiuloasa dusa sau cineva din buc. care are timp 5 minute sa se uite, pt ca nu vreau sa o desfac degeaba... sunt cam in dubii
23 Mai 2009, 19:20
Poate vine târziu raspunsul dar semnele de garnitura dusa "este": pornesti motorul si trebuie ca "apa" din vasul de expansiune sa faca bolboroci. (Ca si cum fierbe, dar nu fierbe ci se barboteaza aer in ea.) Care boloboroci trebuie sa fie cu atât mai multi cu cât o accelerezi mai mult.
24 Mai 2009, 11:19
ms , am rezolvat si treaba asta, am planat chiuloasa, am schimbat si garnitura, acum a aparut altceva la ea imi trebuie un injector ... se tin toate in lant la masinutza asta , am luat`o cu ghinion .. sper sa gasesc pe aici pe forum..
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.