şi încă o chestie bibane:
(mi le aduc aminte una câte una...

ca pensionarii)
am avut în parohie un kadett combo papucul ăla cel mai comul al lui Opel, îl ştii sigur!
motorul de 1,7 D aspirat
probabil unul dintre cele mai reuşite moroare alături de cel de la golful 2, ştii ce vorbesc!
motorul ăla avea nişte culbutori care se rupeau la cea mai mică lovitură în supape.
aşa erau proiectaţi... ata voiam să zic având în vedere gunoiul ăla de ducato care s-a făcut varză un motor întreg. prost făcut...
la opelul ăla s-a rupt cureaua de 4 ori în 2 luni
prima data s-au rupt 7 culbutori, apoi de 2 ori câte 5, iar ultima oară doar 3...
până nu i-am schimbat TOATE fuliile nu s-a potolit...
fabricat în 1986 iar pe la 350.000km se pierduse socoteala...
maşina e bine-mersi, merge la un cunoscut pe la Constanţa...
motoraşul ăla a suferit multe, bucşat de vreo 2 ori, schimbat vilbrochenul, cuzineţi, pompe de ulei, etc...
toate necazurile astea le-a avut EXCLUSIV DIN NEÎNTREŢINERE ŞI DIN 70 DE ŞOFERI CARE AU CĂLĂRIT-O!
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...
cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!
motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!