Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

31 Mai 2009, 21:10

$1 scrie:$2peratia se face prin ridicarea fiecarui piston,cu supapele inchise,iar ulterior se sufla cu aer comprimat de la compresor.
Daca acesta curatare se efectueaza intr.o pozitie oarecare,calamina razuita de pe peretele ferestrei poate ajunge pe scaunul supapei,fiind compromis raportul de compresie.



Gabi, zi mă, că dacă apare calamină pe scaunul supapei se duce dracului compresia şi motorul începe să meargă în 3 sau 3 jumate, bâlbâie, dă cu fum ca dracu, n-are forţă cum ar trebui, vibrează de parcă ar vrea să sara de pe şasiu...

ştii cum îi ziceam noi în atelier la supapă?
sopapi! =))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

31 Mai 2009, 21:43

Parca suntem in reclama aia la vopsea cu teflon... =))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

02 Iun 2009, 17:19

Salut.
Tot citesc cu interes topicul, sunteti o adevarata enciclopedie mecanica.Am si eu cateva mici probleme, poate imi puteti da un sfat.Prima ar fi un tacanit destul de enervant , se aude mai ales la pornire rece, dar si apoi , cand se incalzeste motorul un pic, se aude foarte bine cand sta masina la relanti.Este asemanator cu zgomotul de tachet.Cineva mi=a spus ca ar fi de la cubultori.
A 2-a ar fi de la ambreiaj.Cand ambreiajul nu este actionat, cu motorul pornit, se aude un zgomot liniar de rulment neuns, un fel de bazait metalic, cand calc ambreiajul nu se mai aude.Plus ca si patineaza in sarcina ambreiajul.Este posibil sa nu fie reglat cum trebuie si sa nu debreieze complet?Sau este dus si trebuie schimbat tot kitul ambreiaj.

Cu stima.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

02 Iun 2009, 17:46

când pui o întrebare zi despre ce maşină e vorba şi cam câţi km are... la semnătură ai vreo 3...
ne e greu să ghicim...

la 1 sunt 2 răspunsuri

ţăcănitul la pornire e din cauză că se dezamorsează instalaţia de ungere cât maşina stă oprită... iar culburorii merg neunşi o secundă-două, aia e zgomotul...
înlocuirea pompei de ulei ar putea rezolva problema, însă ar putea fi şi altceva mai ieftin...

ţăcănitul în rampă ar putea fi de la dereglajul culbutorilor, sau dacă sunt ficşi de la uzura lor.

problema de la ambreiaj e faptul că patinează şi asta înseamnă că-l vei demonta curând.
în acel moment vei vedea şi ce-ţi chiţăie pe-acolo, în afară de disc care e sigur uzat.
după ce o desfaci vezi ce piese îţi trebuie.
nu cumpăra piese după ureche.


să-l aşteptăm şi pe Gabi să vedem ce zice!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

02 Iun 2009, 18:11

Ce sa mai auzim?
Ai expus problema destul de bine,singurul lucru care vroiam sa.l aflu,daca ambreiajul este mecanic sau hidraulic?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 07:41

salut ..revin cu progblema mea.....cu masina frantzuzeasca,...,adik o dacia sn ...rpblema ar fi ca imi cam papa ulei....nu tare..dar deranjant....am citit faza scrisa de bibanu cu bucsarea motoarelor..intrebarea mea este urmatoarea....eu nu am camasi asa e turnat blocul stit si voi ce incalciti sunt frantzujii...oare ....in loc sa ii fac setul motor....mai ....intreb....sa nu faceti basca de mine ....nu merge alezat pana la o cota care sa imi permita sa montez pistoane mai mari in diametru...exemplu un 1.6....sa ma uit la alezaj si la cursa.....sa vedem care ar fi diferenta...sincer sa fiu nici nu am vazut pana acum un motor de sn desfacut sa imi fac o impresie...dar sa vedem.....evident ca dupa alezare trebuie schimbat totul pistoane ..segmenti.. tot....am incercat si faza cu chiloasa de 16v de pe un alpine..dar cred ca nu se potriveste..deoarece are admisia invers...pre multe probleme.....multumesc lui bibanu....ca mi-a rasp....prima data..si mii de scuze ca nu am dat reply...dar am avut ceva examene....multumesc..

Imi cer scuze cititorilor, nu cunosc limba romana prea bine.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 08:47

Merci de raspuns, normal ca e vorba de ford-ul din semnatura ,ambreiajul cred ca e hidraulic.

Cu stima

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 12:03

$1 scrie:$2m citit faza scrisa de bibanu cu bucsarea motoarelor..intrebarea mea este urmatoarea....eu nu am camasi asa e turnat blocul stit si voi ce incalciti sunt frantzujii...oare ....in loc sa ii fac setul motor....mai ....intreb....sa nu faceti basca de mine


Se poate bucsa orice tip de motor,nu conteaza ca are sau nu,camasi in bloc,procedeul e descris in primele pagini,ale acestui topic.Se folosesc pistoanele vechi,bucsarea facandu.se dupa ele,doar segmentii se inlocuiesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 12:30

$1 scrie:$2erci de raspuns, normal ca e vorba de ford-ul din semnatura ,ambreiajul cred ca e hidraulic.

Cu stima


La ambreiajul hidraulic,nu se poate regla nimic,deci nefiind vorba de cablu,patinatul ambreiajului se datoreaza uzurii discului sau decalirii placii de presiune.La demontare se constata ce este deteriorat,nu mai cumparati piese,inainte de demontare.
Referitor la zgomotul de tachet,ai observat cumva,la schimbarea uleiului,e tot asa accentuat,sau se aude mai putin?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 16:59

$1 scrie:$2..nu mai cumparati piese,inainte de demontare.
corect, bibane!?

ia spune câţi clienţi ai avut care au venit cu piese care nu se potriveau în portbagaj? (erau de la acelaşi model de maşină, dar mai veche sau mai nouă)

ia spune câţi clienţi ai avut care au venit cu piese în plus, ce nu trebuiau schimbate

ia spune câţi clienţi ai avut care au venit cu alte piese care nu aveau legătură cu defecţiunea lor reală şi le cumpăraseră la sfatul "specialiştilor"

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 19:50

Nu vreau sa fac o apreciere pripita,dar 70% din clienti cumpara piese aiurea,nu se poate asa ceva,demontez piesa o curat,ii dau codul,dimensiuni,etc si totusi a doua zi,imi aduce cu totul altceva.
De anul trecut,nu.i las sa mai cumpere nimic,eu dau comanda si a doua zi decat merge,plateste si ridica piesele comandate de mine.
Partea proasta stii care e?
Toti care ii auzi "fa.mi repede ca trebuie sa plec",ii demontezi masina si cand scoate piesele din portbagaj,in loc de cap de bara,apare cu pivot,sau invers si la urma zice "hai lasa monteaza masina la loc,ca vin maine iar,dupa ce schimb piesa la magazin" si el nu mai vine si tu te alegi cu munca si cu timpul pierdut,pentru ca,intre timp a venit o lucrare mult mai buna dar gonesti respectivul client,ca sa fii conditional fata de papagalul din curte.
Asta e ce sa mai zici si la altii cand se duc,le ia si constatare,nu numai manopera,ca degeaba te duci tu cu pivotul cumparat,stiind deja ce probleme ai la masina,ca el zice "lasa ba,ca nu stii tu ce are,ce tu esti mecanic?"
Si uite asa castiga unii banii,fara ca sa.i doara capul. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 21:34

$1 scrie:$2"hai lasa monteaza masina la loc,ca vin maine iar,dupa ce schimb piesa la magazin" si el nu mai vine si tu te alegi cu munca si cu timpul pierdut,pentru ca,intre timp a venit o lucrare mult mai buna dar gonesti respectivul client,ca sa fii conditional fata de papagalul din curte.
Asta e ce sa mai zici si la altii cand se duc,le ia si constatare,nu numai manopera,ca degeaba te duci tu cu pivotul cumparat,stiind deja ce probleme ai la masina,ca el zice "lasa ba,ca nu stii tu ce are,ce tu esti mecanic?"


bă Gabi, m-ai lăsat cu gura căscată...
n-am pomenit asemenea javre când lucram... să-i demontezi-montezi maşina şi să nu mai vină...
mă refer la tine, om cu un service mic...

la firme ÅŸtiu ÅŸi eu multe:
înlocuit suspensii aproape total în deviz, iar când mă uitam dedesubt vedeam 2 pivoţi şi un cap de bară noi, în rest noroiul vechi... omu avusese maşina la garanţie... nu-l durea buzunaru.
schimbat tot felul de componente electrice-electronice pe garanţie, însă înăuntru doar demontate şi curăţate cu solvent din ăla care se foloseşte la degresarea parbrizelor înainte de lipire.
reparaţii la motor care implicau demontatul băii, dar baia avea mizerie pe şuruburi, era curăţată de ochii soacrei dar pe şuruburi nu se pusese tubulara... sau mizerie în găurile de imbus sau torx.
la tinichigerie-vopsitorie nu mai vorbesc ce jaf se face... 2 ciocane şi 100 grame de chit au câte 5-6 ore de 24 de euro ora de manoperă, uite acum dau chiar exemplul transitului meu:
am avut pe capotă un bobleu de vreo 25 de centimetri... 3,5 ore de manoperă, chit vopsea etc... total factură 1.200 ron. au plătit asigurările. mă şi mir cum acceptă asigurările un rahat de reparaţie la suma aia...
adaug că ornamentele de pe capotă nu au fost date jos iar la vopsire au rămas urme pe plasticele alea, pâsla aia de insonorizare de pe spatele capotei a fost jumulită de un ghiolban şi acum atârnă o bucată când deschizi capota... lipsesc nişte doape de plastic de mascare a unor găuri tehnologice... în fine. când le-am zis au sărit ca arşi că sunt doar 3 inşi la un volum de muncă imens. le-am zis şi eu să nu se mai vaite şi să se ducă la sapă, sau la plapumărie, sau la altă meserie dacă aia e grea şi nu pot face faţă să fie clientul mulţumit...
să mai adaug că pe capotă se văd nişte umbre, ceea ce înseamnă că nu s-a respectat perfect curbura?


am avut 2 volvo s40 pe care le duceam la reviziile de garanţie. în service-ul ăla nu aveau nici becuri pe stoc, nu mai vorbesc de curele sau filtre. făceai o constatare şi te chemau peste 2 săptămâni la raparaţii.
cand plecam cu ele de-acolo la frânare vibrau ca dracii. mă opream la prima vulcanizare ca să-i strângă roţile. ce-am pătimit prima dată că nu-mi dădeam seama ce dracu are, iar de întors la service nu mai aveai cum că aveau strategia să-ţi dea maşina la ora 16:45 iar ei la 17 dădeau drumu la câini...
un băiat a ciobit un far şi l-au chemat peste o lună să i-l schimbe şi i l-au schimbat cu un far clar deşi maşina avea farurile cu striaţii... m-am dus peste ei şi au încercat o juma de oră să mă lămurească că maşina aia, lor le apare în calculator cu faruri clare şi de aia au montat un far clar... mai să mă acuze pe mine că i-am schimbat farurile ca să am motiv să mă cert cu ei.
după un scandal monstru m-au plimbat 4 luni până a venit farul cel bun care era tot clar! =))
le-am zis că nu o să mai răspund de reacţiile mele şi într-o săptămână a venit celălalt far tot clar, dar, măcar, acum erau amandouă la fel. toate una peste alta maşina a circulat 6 luni ceacâră.
jenant pentru volvo, ditamai firma, ce să mai vorbim de ford...

în principiu mecanicul românesc de service reprezentanţă a fost educat să facă lucru de mântuială şi să facă tot felul de ciorănii şi combinaţii pe garanţii sau asigurări şi, când se poate, să jumulească un client de bună credinţă care poate dă şi un ciubuc (trăim în Balcani) dar tot e fript şi numit FRAIER...

un astfel de mecanic se ruga de mine să îi iau 5 litri de ulei pt pompe-diuze la preţul de magazin. în reprezentanţa unde lucra el uleiul ăla costa aproape triplu. când i-am zis preţul de magazin m-a întrebat că el ce mai câştigă. când i-am zis că uleiul tot e de ciordeală s-a opărit. l-am dus la magazin să vadă şi a mai redus 20%... când i-am zis că vreau factură, că-l decontez, m-a umplut! :D

această atitudine a mecanicului de reprezentanţă şi a reprezentanţelor, în general, îi va da Bibanului şi altora ca el o şansă reală să se afirme. va avea din ce în ce mai mulţi clienţi deoarece numai posesorii din vestul ţării pot da fuga la unguri pentru reparaţii cinstite şi ieftine
ÅŸansa aia se numeÅŸte SERIOZITATE!


dacă Gabi ar avea afacerea în Bucureşti aş deveni sigur clientul lui fiindcă l-am mirosit, nu umblă cu prostii, dar ăştia 160 km (one hundred miles, cum ar zice americanu) dintre noi, ÎNCĂ ne ţin departe unul de celălalt.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 22:11

Ehe Mihaita,nu stiu cati mai lucreaza in tara asta,in primul rand ,pentru meserie si apoi pentru bani.
Nu stiu cum sunt altii,dar cand stiu ca am facut un lucru de buna calitate,parca banii au alt gust,creste inima in mine cand vad ca,clientul e multumit si ma trezesc cu alte persoane,la care am fost recomandat de acesta,intotdeauna am preferat sa pierd de la mine decat sa am discutii neprincipiale cu oamenii. :-??
Nu vreau sa ma apuc sa dezgrop mortii,dar din cauza ca dau atentie la orice lucrare,prin toate locurile de munca pe unde am trecut,am fost discutat pe la spate si marginalizat,deoarece 70%,sa zicem,fac lucrari de mantuiala.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 22:27

$1 scrie:$2.....................dacă Gabi ar avea afacerea în Bucureşti aş deveni sigur clientul lui fiindcă l-am mirosit, nu umblă cu prostii, dar ăştia 160 km (one hundred miles, cum ar zice americanu) dintre noi, ÎNCĂ ne ţin departe unul de celălalt.

160Km????? Poate dus-intors. Pentru numai atata distanta, iti dai masina pe mana altora??? :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Iun 2009, 22:36

Eeeee,a zis si el la misto,ca sa demonstreze ca are incredere in mine,stai linistit ca este si el tot meserias,el a fost la Service deoarece era vorba de vopsitorie si garantie,daca era vorba de mecanica,o rezolva el singur,nu mai mergea nicaieri. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 08:25

$1 scrie:$2..o rezolva el singur,nu mai mergea nicaieri. :)


gabi să ştii că nu prea mai pot face mare lucru...
nu am scule, nu am rampă, iar ca să o ridic pe capre şi să mă tăvălesc pe dedesubt nu mai vreau.
nici măcar garaj nu mai am.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 16:54

Dupa ce am schimbat uleiul se aude mai incet, dar la cald, dupa ce ajunge motorul la temperatura optima.Dar tot se aude...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 17:09

Are uzura la un tachet si cand se subtiaza uleiul,pierde presiunea din el,nu mai ramane incarcat,ca sa.i ia tot jocul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 20:42

salut domnilor! am stat aseara si astazi si am citit toata enciclopedia de aici :D nu sunt eu chiar afon in legatura cu mecanica asta,dar aprope :P stiu ce e ala micrometru si comparator,mi-a aratat nenea mecanicu cum masoara arborele cu micrometru,apoi regleaza comparatorul in functie de asta...dup-aia se uita pe ceasu ala,dar n-am prea inteles ce vede el acolo =)) si de azelaj am auzit,dar de selaj....ce e ala? :) aaaa...da :) cum pun astia alte scaune si supape mai mari?? :|

si pt domnu mihai: de ce domle cand le povesteai de incalzirea la raba nu le-ai spus ca cei mai buni soferi aveau aeroterma daia pe motorina? :D si tot despre rabe..ca cei mai buni soferi le pusese pinioane de fuga? :D

P.S. daca deranjeaza pe cineva postul meu,poate fi sters fara probleme

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 21:05

Selajul,este o toleranta,aceasta expresie noi mecanicii o folosim la confectionarea cuzinetilor sau la jocul care trebuie sa.l aiba segmentii,atunci cand ii introducem pe cilindru.Fiecare segment,in functie de rolul care il are in motor,trebuie sa fie mai mic,sa nu se inchida perfect,cap in cap,deoarece la incalzire,se dilata,forteaza in peretele cilindrului si se gripeaza.
Referitor la supape,ai inteles gresit,nu exista supape mai mari,de reparatie,doar se rectifica scaunul vechi,sau se schimba,iar supapa noua se pasuieste pe noul scaun ,prin frecare cu o pasta speciala,eu de exemplu le pasuiesc cu pasta de diamant,iar la final se probeaza etanseitatea,cu benzina,prin turnare in camera de aprindere.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 22:14

aaaa...am inteles acum :D multumesc

later edit: nu ma refeream strict la supape de reparatie mai mari,ci daca se pot face modificari sa pui unele mai mari pe aceeasi chiuloasa...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Iun 2009, 22:21

E complicat si nu vad scopul,o supapa mai mare inseamna timp de raspuns mai lung si multe altele,din acest motiv,au fost inovate motoarele cu supape mai mici si mai multe,pe cilindru,se face admisie si evacuare foarte rapid.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Iun 2009, 18:49

$1 scrie:$2icrometru si comparator,mi-a aratat nenea mecanicu cum masoara arborele cu micrometru,apoi regleaza comparatorul in functie de asta...dup-aia se uita pe ceasu ala,dar n-am prea inteles ce vede el acolo =))

si pt domnu mihai: de ce domle cand le povesteai de incalzirea la raba nu le-ai spus ca cei mai buni soferi aveau aeroterma daia pe motorina? :D si tot despre rabe..ca cei mai buni soferi le pusese pinioane de fuga? :D

P.S. daca deranjeaza pe cineva postul meu,poate fi sters fara probleme


de ce să deranjeze dacă ai pus întrebări clare?

1. cu micrometrul se măsoară la precizia de o sutime de milimetru (0.01 mm), iar mecanicul măsura fusul respectiv ca să vadă la ce cotă de reparaţie va rectifica respectivul arbore.
dacă nu înţelegi mai întrabă-mă

2. comparatorul nu reglează, nu măsoară... el doar compară. se învârte fusul de comparat întu-un universal sau pe o maşină de rectificat iar palpatorul comparatorului îţi va arăta cât e de oval sau de ou (în secţiune) fusul respectiv.

niciun fus (maneton sau palier, sau chiar alte axe în rotaţie) nu se uzează uniform.
pe maşina de rectificat tu îl scoţi cerc perfect şi în urma uzurii iese oval sau ou

3. aerotermele pe motorină erau suficient de proaste ca să renunţi la lupta cu ele...
preferai alte variante să-ţi încălzeşti cabina.
în plus mirosea rău a motorină când funcţionau.
în zilele noastre există Webasto care e SFÂNT (cauta pe net)

4. pe cutia de viteze AK-6 se monta un reductor în 2 trepte denumit GV. o treaptă demultiplica rotaţia normală a cutiei, iar cealaltă o multipica.
exemplu:
pe "uşor" maşina fugea tare (simbol iepure) dar maşina trebuia să fie goală... (câştigai viteză)
pe "greu" mergeai încet (simbol ţestoasă) dar sigur fără să schimbi treptele mici( 1-2-3) ca la balamuc (câştigai cuplu)
:D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Iun 2009, 21:27

1. 2. toate notiunile astea imi erau destul de clare,am spus doar ca nu prea pricepeam ce treaba face comparatoru ala si ce scop are...acum sunt lamurit :D

3 daca iti spun ca tata a montat in casa o aeroterma daia ma crezi? =)) a stat toata ziua pe balcon in frig,dar seara aveam caldura...eu stateam cu picioarele deasupra burlanului ala pe unde baga caldura sa ma incalzesc...huruia aia pe balcon ca toate natiile =))) asta doar in prima seara ca a doua zi a demontat mama tot ansamblul :)) de fapt toata munca de o zi a tatii

4. ca sa puna asa zisele pinioane de fuga a umblat la punte...sunt pe acolo niste pinioane..inainte sau dupa planetare nu stiu sigur :( ,dar sigur n-are nici o treaba cu diferentialul

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Iun 2009, 21:50

$1 scrie:$2
4. ca sa puna asa zisele pinioane de fuga a umblat la punte...sunt pe acolo niste pinioane..inainte sau dupa planetare nu stiu sigur :( ,dar sigur n-are nici o treaba cu diferentialul


da, existau mai mute feluri de punţi (diferenţiale), ai dreptate!

erau AB, Raba, dublele, etc...
în interiorul acestor angrenaje exisatu, fireşte, diverse combinaţii care măreau sau scădeau rapoartele...

toate aceste angrenaje erau înainte de planetare, dar chiar şi planetara, era în kit, ca să zic aşa, cu restul transmisiei...

Autocamioane Braşov a asimilat în producţie multe tipuri de transmisii în funcţie de nevoile ţării comandate de comunişti...

uite alt exemplu:
motorul era raba cel cunoscut... singura îmbunătăţire a fost turbosuflanta care era cam vax...
cv era obligatoriu AK-6
motorul putea fi asamblat de cv cu 3 tipuri de ambreiaj cu discuri din ce în ce mai mari pentru rezistenţă mai îndelungată.


mai ai întrebări?

:))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Iun 2009, 22:00

alte intrebari nu mai am :)),dar referitor la imbunatatirea motorului de raba cu turbo imi amintesc ca avea un coleg cu tata,vecin de la bloc dealftel...veneau amandoi cu masinile acasa si cum dadea un pic frigu a lu' ala nu mai pornea nici moarta...dadea la automat pana facea basici la degete,pana ajungea sa-si sune prietenii de se adunau la bloc cate 2-3 masini de se chinuiau sa-l porneasca pe ala =)) tata avea motor clasic si pornea mereu :P pana la urma a renuntat si ala la turbo si a trecut pe clasic..sa vezi ce pornire avea dupa :))

P.S. cu aeroterma nu m-ai crezut,nu?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

06 Iun 2009, 10:23

$1 scrie:$2re uzura la un tachet si cand se subtiaza uleiul,pierde presiunea din el,nu mai ramane incarcat,ca sa.i ia tot jocul.


Sa traiesti nea bibane!!si multumesc pentru sfat.Daca as avea drum pe la Alexandria...ce as mai aduce masina la dumneata..

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Iun 2009, 13:46

Sambata asta,am mai primit un "control",din partea administrarii forumului.
Am avut onoarea de a cunoaste un alt administrator,care este la fel de muncitor si dedicat sectiunii auto ca si admin.Asgard.Intr.o singura zi(dupa amiaza),a schimbat urmatoarele:
_arcuri fata,
_capete de bara,
_bucsi bara stabilizatoare,
_rulmenti fata,
_flanse elastice amortizoare si rulmenti de presiune,
_ulei si filtru,
_bascule fata,echipate complet.

Pozele spun totul:
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00127.JPG
DSC00125.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Iun 2009, 14:23

Uuuuuuu..... mama! O caciula de bani. :-??
Cat zicea ca l-au ajuns piesele?? La total si aprox..???

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Iun 2009, 19:52

Salutare salutare
Da am fost la domnu Bibanu si m-am simtzit foarte bine am muncit cu spor unii la Fieste unii la Granade :D
Piesele au fost cam asha:
Basculele echipate cam 250 ron ambele ebay
Capete bara originale cam 100 bucata
Arcurile au fost set nu am schimbat decat fata aprox 200 ron ebay Gmaxx
Rulmentii cam 100 ambii
flansele cam 60
Rulmentii amortizor cam 60 ron
Costul manoperei nepretuit :D
Domnu bibanu ca sa intelegeti este un om simplu cu f f f ff multe cunostinte de mecanica pura si aplicata
Nevasta domnului bibanu este o doamna care stie fiecare cheie si surubelnita din atelier
Si precum am spus a fost o atmosfera perfecta
Multuemsc inca odata si va recomand sa treceti pe acolo macar sa stati de vb cu domnu bibanu sau sa va faceti ceva la masini merita drumul din Buc aprox 90 ca e drum bun si frumos (eu nu am mai fost in zona aia)
Ca timp a fost de la orele 14 pana la orele 12.30 noaptea a fost greu dar a meritat fiecare minut
Cu Stima si Adanc respect
Subiect închis