31 Mai 2009, 21:10
$1 scrie:$2peratia se face prin ridicarea fiecarui piston,cu supapele inchise,iar ulterior se sufla cu aer comprimat de la compresor.
Daca acesta curatare se efectueaza intr.o pozitie oarecare,calamina razuita de pe peretele ferestrei poate ajunge pe scaunul supapei,fiind compromis raportul de compresie.
31 Mai 2009, 21:43
02 Iun 2009, 17:19
02 Iun 2009, 17:46
02 Iun 2009, 18:11
03 Iun 2009, 07:41
03 Iun 2009, 08:47
03 Iun 2009, 12:03
$1 scrie:$2m citit faza scrisa de bibanu cu bucsarea motoarelor..intrebarea mea este urmatoarea....eu nu am camasi asa e turnat blocul stit si voi ce incalciti sunt frantzujii...oare ....in loc sa ii fac setul motor....mai ....intreb....sa nu faceti basca de mine
03 Iun 2009, 12:30
$1 scrie:$2erci de raspuns, normal ca e vorba de ford-ul din semnatura ,ambreiajul cred ca e hidraulic.
Cu stima
03 Iun 2009, 16:59
corect, bibane!?$1 scrie:$2..nu mai cumparati piese,inainte de demontare.
03 Iun 2009, 19:50
03 Iun 2009, 21:34
$1 scrie:$2"hai lasa monteaza masina la loc,ca vin maine iar,dupa ce schimb piesa la magazin" si el nu mai vine si tu te alegi cu munca si cu timpul pierdut,pentru ca,intre timp a venit o lucrare mult mai buna dar gonesti respectivul client,ca sa fii conditional fata de papagalul din curte.
Asta e ce sa mai zici si la altii cand se duc,le ia si constatare,nu numai manopera,ca degeaba te duci tu cu pivotul cumparat,stiind deja ce probleme ai la masina,ca el zice "lasa ba,ca nu stii tu ce are,ce tu esti mecanic?"
03 Iun 2009, 22:11
03 Iun 2009, 22:27
$1 scrie:$2.....................dacă Gabi ar avea afacerea în Bucureşti aş deveni sigur clientul lui fiindcă l-am mirosit, nu umblă cu prostii, dar ăştia 160 km (one hundred miles, cum ar zice americanu) dintre noi, ÎNCĂ ne ţin departe unul de celălalt.
03 Iun 2009, 22:36
04 Iun 2009, 08:25
$1 scrie:$2..o rezolva el singur,nu mai mergea nicaieri.
04 Iun 2009, 16:54
04 Iun 2009, 17:09
04 Iun 2009, 20:42
nu sunt eu chiar afon in legatura cu mecanica asta,dar aprope
stiu ce e ala micrometru si comparator,mi-a aratat nenea mecanicu cum masoara arborele cu micrometru,apoi regleaza comparatorul in functie de asta...dup-aia se uita pe ceasu ala,dar n-am prea inteles ce vede el acolo
si de azelaj am auzit,dar de selaj....ce e ala?
aaaa...da
cum pun astia alte scaune si supape mai mari??
si tot despre rabe..ca cei mai buni soferi le pusese pinioane de fuga?
04 Iun 2009, 21:05
04 Iun 2009, 22:14
multumesc04 Iun 2009, 22:21
05 Iun 2009, 18:49
$1 scrie:$2icrometru si comparator,mi-a aratat nenea mecanicu cum masoara arborele cu micrometru,apoi regleaza comparatorul in functie de asta...dup-aia se uita pe ceasu ala,dar n-am prea inteles ce vede el acolo![]()
si pt domnu mihai: de ce domle cand le povesteai de incalzirea la raba nu le-ai spus ca cei mai buni soferi aveau aeroterma daia pe motorina?si tot despre rabe..ca cei mai buni soferi le pusese pinioane de fuga?
![]()
P.S. daca deranjeaza pe cineva postul meu,poate fi sters fara probleme
05 Iun 2009, 21:27

a stat toata ziua pe balcon in frig,dar seara aveam caldura...eu stateam cu picioarele deasupra burlanului ala pe unde baga caldura sa ma incalzesc...huruia aia pe balcon ca toate natiile
) asta doar in prima seara ca a doua zi a demontat mama tot ansamblul
de fapt toata munca de o zi a tatii
,dar sigur n-are nici o treaba cu diferentialul
05 Iun 2009, 21:50
$1 scrie:$2
4. ca sa puna asa zisele pinioane de fuga a umblat la punte...sunt pe acolo niste pinioane..inainte sau dupa planetare nu stiu sigur,dar sigur n-are nici o treaba cu diferentialul
05 Iun 2009, 22:00
,dar referitor la imbunatatirea motorului de raba cu turbo imi amintesc ca avea un coleg cu tata,vecin de la bloc dealftel...veneau amandoi cu masinile acasa si cum dadea un pic frigu a lu' ala nu mai pornea nici moarta...dadea la automat pana facea basici la degete,pana ajungea sa-si sune prietenii de se adunau la bloc cate 2-3 masini de se chinuiau sa-l porneasca pe ala
tata avea motor clasic si pornea mereu
pana la urma a renuntat si ala la turbo si a trecut pe clasic..sa vezi ce pornire avea dupa 
06 Iun 2009, 10:23
$1 scrie:$2re uzura la un tachet si cand se subtiaza uleiul,pierde presiunea din el,nu mai ramane incarcat,ca sa.i ia tot jocul.
07 Iun 2009, 13:46
07 Iun 2009, 14:23
07 Iun 2009, 19:52

